Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2017
Posty: 57
Loty: 301
Kilometry: 414 611
Rozklad lotu zostal zmieniony przez przewoźnika o wiecej niz 7h. Dlatego TAP daje mozlwość zmiany na dowolny inny termin bez dopłat, podobnie jak Opodo. Podczys gdy Travelstart żąda 30€ prowizji.


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 18 Mar 2021 12:26, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:07 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 6142
platynowy
A jest to w regulaminie, czy nie ma?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:32 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 801
niebieski
str84peter napisał(a):
Travelstart żąda 30€ prowizji.
Przystałeś na takie rozwiązanie kupując u nich bilet. Tak to właśnie działa - bilet jest tańszy, ale wszelkie usługi serwisowe są płatne, chyba że wykupisz opcjonalny pakiet znoszący takie opłaty (no ale wtedy bilet już może nie być tańszy, albo porównywalny). Jeśli tego nie wiedziałeś, to lepiej zastanów się dwa razy (i czytaj dokładnie co klikasz) podczas następnych zakupów.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#24 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2017
Posty: 57
Loty: 301
Kilometry: 414 611
Jest napisane w regulaminie, że zmiana lotu na życzenie pasażera kosztuje 30€ extra, przy tym upiera się konsultant. Jednak nie jest to zmiana na życzenie pasażera, ponieważ lot zostal anulowany i przesunięty o 7h, i przewoźnik przerzucił mnie na niekorzystą godzine. Przewoźnik na infolinni potwierdza, ze pasazer ma prawo w tym momencie wybrać dowolny inny lot na tej trasie. Ale nie travelstart, wg. nich jest to zmiana na życzenie pasażera. (Opodo zmieniło bez oplat).
Odradzam TRAVELSTART.
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 18 Mar 2021 13:02 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 6142
platynowy
Cytuj:
zmiana lotu na życzenie pasażera kosztuje 30€ extra

I to jest właśnie taka zmiana - przecież Ty ją sobie życzysz. Możesz przyjąć propozycję przewoźnika bez opłat.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group