Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 83 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 18 Lis 2017 21:03 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 25
Loty: 103
Kilometry: 240 154
Cześć. Nie możecie mi pomóc przez Wasz customer service. Już się kontaktowałem: [Travelgenio SL #1485282] Booking 63VLKN // Involuntary Change
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 22 Sty 2019 22:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2014
Posty: 344
Loty: 146
Kilometry: 275 407
Wczoraj skusiła mnie niska cena na tym Travelgenio. Kupowałem lot JRO-ZNZ AirTanzania. Na stronie pokazywało linii 162 USD, Skyskaner pokazywał 142 na Travelgenio. Co prawda była opłata za kartę VISA ale w sumie wyszło 145. Po przeczytanie tego tematu trochę się bałem ale dziś rano przyszły bilety. Mam więc nadzieję że wszystko jest ok i polece :) Miał ktoś z was jeszcze jakieś nieprzyjemności/przyjemności z tym OTA?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 11 Lip 2019 15:23 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 684
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
jeszcze niedawno było aktywnych kilka kodów zniżkowych na -10 euro czy dolarów, ale już są nieaktualne; czy ktoś może dysponuje jakimś działającym kodem na
Travelgenio oraz Travel2be?
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 10 Gru 2019 20:02 

Rejestracja: 24 Mar 2017
Posty: 173
Kupował ktoś coś ostatnio od nich i wszystko było jak trzeba?
Mają najlepsze ceny na na loty Tajlandia/Laos, ale zastanawiam się na ile można im ufać, bo oceny są średnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 10 Gru 2019 21:51 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 1467
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Ja u jednego miesiąc temu Dubaj - Bejrut, u drugiego Bejrut - Larnaka. Mieli dobre ceny, zaryzykowałem. Etixy po godzinie, wszystko ok, polecam.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 01 Sty 2020 18:00 

Rejestracja: 28 Mar 2014
Posty: 191
Loty: 22
Kilometry: 63 900
Ponieważ z reguły pisze się o problemach i w takich wątkach jest później proporcjonalnie sporo negatywnych wpisów, to ja muszę pochwalić Travelgenio za czas wystawienia e-ticketów. Kupowałem 24.12 TXL-LAX. Bilety po paru minutach na mailu, rezerwacja potwierdzona na stronach linii lotniczych. Jedyny stres jaki do tej pory mnie spotkał, to komunikat na stronie, że transakcja została odrzucona, kasa z karty pobrana, ale mailem przyszło potwierdzenie, że jest OK i po chwili drugi mail z biletami.
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 03 Sty 2020 15:28 

Rejestracja: 10 Kwi 2015
Posty: 198
Niestety, ale nie jestem w stanie opłacić zakupu, a ni przez kartę VISA, ani Debit Mastercard.

Wyskakuje następujący komunikat:
Zgodnie z naszą polityką bezpieczeństwa i biorąc pod uwagę charakter twojej podróży zaakceptujemy płatność wyłącznie za pośrednictwem bezpiecznego trybu (Verified by Visa/MasterCard SecureCode).
Kiedy przechodzę przez ten tryb, bo podaniu danych z karty, potwierdzenia SMS od banku i po komunikacie, że kod jest prawidłowy, dostaję info o odrzuceniu transakcji przez bank. Próbowałem przez dwie karty z dwóch różnych banków. Skutek ten sam.

EDIT: Udało się z trzecią kartą w trzecim banku.


Ostatnio edytowany przez blazejdaw, 03 Sty 2020 17:16, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 03 Sty 2020 16:06 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 6981
srebrny
A pytałeś w bankach?
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 14 Sty 2020 15:51 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7403
Kupowałem EF z travelgenio, potem się okazało że żona i tak się nie zgodzi byśmy polecieli :P ale na szczęście doszło do zmiany godziny lotu i sami zaproponowali anulowanie i pełen zwrot kosztów. Radość nie trwała długo. Potwierdzili pełen zwrot dwukrotnie - ale nigdy kasy nie zwrócili. Tak , że jeśli byłby to lot który naprawdę mógłbym polecieć - to zostałbym bez biletów i bez kasy.

PS Przy okazji próbowałem chargeback ale niestety nie wiedziałem o terminie 120dni (był to mój pierwszy CB) - od czasu kiedy ostatni raz zapewniali mnie że zaraz zwrócą mi pieniądze do czasu jak zgłosiłem CB minęły 122 dni.. będzie nauka na przyszłość
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#50 PostWysłany: 14 Sty 2020 16:26 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3328
niebieski
Kupiłem u nich bilety na XL Airways które zbankrutowało. Na prośbę o zwrot kosztów nawet nie raczyli odpowiedzieć. Pomógł chargeback, kwota w całości wróciła po interwencji organizacji płatnicznej.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 08 Lut 2020 12:09 

Rejestracja: 21 Sty 2020
Posty: 7
Jestem zainteresowany biletami WAW-SIN, obaj pośrednicy mają ta samą cenę 2221 zł. Zastanawia mnie opcja wyboru miejsc? Czy nie jest tak że to podczas odprawy na stronie linii lotniczych dopiero wybieram sobie miejsca na których chcę siedzieć? Mogę to zrobić podczas rezerwacji na stronie pośrednika, ale raz że koszt to 15 euro a dwa że są miejsca tylko środkowe i przy oknie, a ja wolałbym przy przejściu.

Porównując ceny na Skyscanner.ie i Skyscanner.pl różnica to około 50 zł na korzyść strony irlandzkiej. Czy ktoś z Was rezerwował już tam swoje bilety przy pomocy Revoluta (bo wtedy płatność jest w euro). Czy jest jakaś dodatkowa opłata za użycie tej karty?
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 13 Kwi 2020 23:19 

Rejestracja: 28 Mar 2014
Posty: 191
Loty: 22
Kilometry: 63 900
Washington napisał(a):
...
PS Przy okazji próbowałem chargeback ale niestety nie wiedziałem o terminie 120dni (był to mój pierwszy CB) - od czasu kiedy ostatni raz zapewniali mnie że zaraz zwrócą mi pieniądze do czasu jak zgłosiłem CB minęły 122 dni.. będzie nauka na przyszłość


Powiedz proszę jak to dokładnie jest z tym terminem 120 dni. Kupiłem bilety 24 grudnia na lot pod koniec maja i został on anulowany przez linię lotniczą. Bilety kupione przez OTA, z którym nie ma kontaktu. Rozumiem, że 120 dni będę miał od dnia planowanego lotu, a nie daty płatności za bilet?
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 14 Kwi 2020 07:57 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7403
Ani to ani to. Powinno być od daty kiedy usługa nie zostanie wykonana - u Ciebie usługą którą powinni wykonać jest zwrot za anulację, czyli od dnia anulacji liczysz 120 dni (przynajmniej tak wytłumaczyli mi to z revoluta)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
badmoon lubi ten post.
badmoon uważa post za pomocny.
 
 
#54 PostWysłany: 19 Gru 2020 04:11 

Rejestracja: 08 Maj 2016
Posty: 63
Dzisiaj po raz pierwszy skorzystałem z Travelgenio i zarezerwowałem lot w 2 strony BER-SAW we wrześniu 2021. Jako, że pierwszy raz korzystam z usług tego typu pośrednika, to mam pytanie odnośnie e-biletu. Proces zakupu przebiegł bez problemu, e-bilet przyszedł na maila parę minut po potwierdzeniu płatności. W dokumencie jest prośba o jego wydrukowanie i wytłuszczona informacja, że "numer referencyjny rezerwacji linii lotniczych pozwala na odprawę i uzyskanie kart pokładowych na stronie internetowej linii lotniczych lub na stanowisku odprawy na lotnisku." Oprócz tego numeru referencyjnego, jest jeszcze numer samego e-biletu.

Dodatkowo jest jeszcze link do strony, na której mogę zarządzać swoją rezerwacją i rzekomo m.in. "pobrać Twój bilet". Po wejściu w panel zarządzania rezerwacją My Trips nie widzę opcji pobrania biletu. Jest niewiele mówiące "Prześlij dalej swój bilet elektroniczny", po kliknięciu którego wyskakuje "Bilet, który wcześniej utworzyłeś w ramach Twojego zgłoszenia jest już przetwarzany. Jeżeli masz jakieś dodatkowe informacje do przekazania, prosimy czekać na kontakt z naszej strony." Żeby było śmieszniej, jest tu też podany kolejny numer, tym razem numer rezerwacji.

Czy ktoś może podpowiedzieć jak to ma w praktyce wyglądać? Mam jechać na niemieckie lotnisko z wydrukowanym mailem w języku polskim i pokazywać przy odprawie palcem kolejne numery w nadziei, że na podstawie któregoś z nich wydadzą mi karty podkładowe? :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 19 Gru 2020 08:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1275
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
@TKR to prowokacja?
Musisz zabrać pasażera, jego dokument tożsamości i w przypadku odprawy on-line kartę pokładową, a w przypadku odprawy na lotnisku wiedzę jaki masz PNR, ewentualnie nr biletu...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 19 Gru 2020 20:13 

Rejestracja: 08 Maj 2016
Posty: 63
Nie prowokacja, tylko pierwszy raz kupowałem bilety przez pośrednika i wygląda to trochę inaczej niż przy kupnie bezpośrednio ze strony przewoźnika. Travelgenio wprowadza niepotrzebny zamęt, bo przysłali mi jeszcze jednego maila z e-biletem, który różnił się od poprzedniego tylko tym, że tym razem rubryczki "numer referencyjny rezerwacji" i "numer referencyjny linii lotniczych" się pokrywają, bo w pierwszym mailu nr referencyjny rezerwacji to był ich wewnętrzny numer z zakładki My Flights na ich stronie.

Już ogarnąłem. Potwierdziłem rezerwację na stronie Pegasusa, dowiedziałem się, że w przypadku moich lotów nie ma odprawy online i wygenerowałem dane, które mam przedstawić przy odprawie. Żeby było ciekawiej, o ile numer biletu w danych ze strony Pegasusa pokrywa się z numerem e-biletu z maila od travelgenio, tak już wygenerowany na stronie przewoźnika numer PRN jest inny od tego z maila, za pomocą którego logowałem się do panelu zarządzania rezerwacją na stronie Pegasusa. Nie bardzo tylko rozumiem w tych "flight details" wygenerowanych przez Pegasusa rubryczki "Expiry date", w której umieszczona jest data zakupu. Może to jakiś błąd w tłumaczeniu strony z tureckiego na angielski, bo nie bardzo rozumiem co miałoby wygasać z datą zakupu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#57 PostWysłany: 28 Gru 2020 21:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2011
Posty: 365
srebrny
Korzystał może ktoś ostatnio z travelstart.de
Nie mogę wgl się z nimi skontaktować. Zmienili godziny wylotu i dostałem e-mail czy chcę zwrócić bilet. Ale już 3tygodnie nie ma odpowiedzi.
Pisałem 3 razy i bez odzewu. A niemieckiego nie znam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 01 Sty 2021 12:06 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3328
niebieski
@KrzYchuu ten OTA to jest klon GoToGate więc tam dzwoń, na infolinię polską.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
KrzYchuu lubi ten post.
 
 
#59 PostWysłany: 04 Sty 2021 14:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2011
Posty: 365
srebrny
Informacja dla innych:
Dzwoniłem na polską infolinię GoToGate +48 221 168 121 po 30minutach oczekiwania odebrali.
Za zwrot gdy taki się mi należy pobierają 30euro opłaty anulacyjnej, także bierzcie to pod uwagę rezerwując u nich.
Góra
 Relacje PM off  
 
#60 PostWysłany: 18 Mar 2021 11:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2017
Posty: 89
Loty: 322
Kilometry: 452 140
niebieski
TRAVELSTART.DE TRAVELSTART.COM (!!!) odradzam wszyskim, którzy mają dylemat u jakiego pośrednika kupować bilety, np. z przekierowania kayak.de, kayak.pl, itp.
Kupiłem 2 różne bilety na tą samą trasę (przekierowane z kayak.de). Przewoźnik lotniczy zmienił rozkład lotów, i zmienił rezerwację na niekorzystną godzine, ktorej nie akceptuję. Zmiana na opodo.de na lot wcześniejszy jest bezpłatna, podczas gdy travelstart.de (konsultanci w jezyku angielskim tylko z indyjskim akcentem) rząda odemnie 30€ prowizji. Opodo zmienia rezerwację bezplatnie.
Na przyszłość nigdy nie wybierajcie travelstart.com travelstart.de, nawet gdy jest kilka EUR tańsze niz Opodo, Kayak lub oryginalny przewoznik.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 83 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group