Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 12 Mar 2015 12:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 3802
platynowy
na travelgenio bralem kiedys Pegasusa
6 rezerwacji na kazda z osob odrebna
wszystko bez problemu platnosc, bilety itd
chetnych bylo wiecej ale zbanowali karte podczas 7 rezerwacji :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 13 Mar 2015 16:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5598
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
No i rzeczywiście wczoraj wieczorem przyszedł e-mail z informacją, że płatność nie została zrealizowana przez brak 3D Secure, oraz z linkiem do dokonania bezpiecznej płatności, przyszedł kod smsem, na karcie zablokowało właściwą kwotę a e-ticketów jak nie było tak nie ma. Na razie nie polecam.
EDIT: Są bilety.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 11 Gru 2015 10:14 

Rejestracja: 11 Gru 2015
Posty: 2
Witam,
Chcialem sie dowiedziec od kolegi powyzej ktory rezerwowal bilet w Travelgenio, jak juz dostales e-ticket to nie bylo zadnych problemow?
Ja tez zarezerwowalem bilety korzystajac z Ich strony, dostalem mejla z e-ticketami i statusem "potwierdzony". Probowalem wczoraj sprawdzic swoja rezerwacje na stronie Lufthansy, ale wyskakuje mi ze nie ma takiej rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 11 Gru 2015 10:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 1912
Loty: 98
Kilometry: 171 690
srebrny
Ja kupowałem na travelgenio.es. Po dostaniu e-ticketa bez problemu odnalazłem go na stronie linii, ale nie była to lufa. Oczywiście samo lot bez najmniejszych problemów.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 11 Gru 2015 11:27 

Rejestracja: 11 Gru 2015
Posty: 2
W sumie wczesniej na to nie wpadlem, ale zadzwonilem do Lufthansy i maja taka rezerwacje w systemie, wiec powinno byc ok.
Tak czy siak w przyszlosci chyba nie bede korzystal z Ich uslug, szkoda nerwow :D
Grunt ze sie wszystko wyjasnilo. Ale czytajac po forach internetowych i opiniach rzeczywiscie moge potwierdzic ze kontakt z nimi jest mocno utrudniony. Wysylalem do nich mejla 3 dni temu i do teraz zadnej odpowiedzi, a dodzwonic na irlandzka infolinie tez mi sie jeszcze nie udalo :)
Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 24 Cze 2016 08:23 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 364
Loty: 168
Kilometry: 229 718
Musiałem wczoraj zakupić awaryjny OW bilet-tzn. taki, którego mam nadzieję, nie będę musiał użyć. Przez travelgenio.es było najtaniej, ale spotkała mnie dokładnie taka sytuacja, jak opisana przez @krasnal w poście #8. Koniec końców zapłaciłem, rano mail z e-tixem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 28 Lip 2016 08:57 

Rejestracja: 17 Sie 2015
Posty: 258
Loty: 129
Kilometry: 256 898
Wczoraj kupiłem na travel2be.it taniej o ok 20 EUR niż normalnie, E-tixy po 1h na mailu, checkmytrip wszystko ok, vueling rezerwację widzi i miejsca można wybrać, bagaż ok. Mam się czego obawiać? dopiero teraz znalazłem temat na forum.
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 14 Sie 2016 00:47 

Rejestracja: 13 Mar 2014
Posty: 23
Pierwszy raz kupuje przez OTA i mam pewną zagwozdkę - dostałem bilety, są na mytrip, ale podczas kupowania nie wpisywałem danych z paszportu, a jedynie imię, nazwisko i datę urodzenia. Kiedy i gdzie będę je wpisywał? Rozumiem, że będę mógł to wpisać na stronie linii - póki co system linii nie widzi mojego biletu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 14 Sie 2016 06:34 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3266
niebieski
Nie zawsze trzeba wpisywać dane z paszportu. A jeśli będzie to konieczne to wpiszesz na stronie linii lub przy odprawie on-line.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 18 Wrz 2016 20:55 

Rejestracja: 13 Mar 2014
Posty: 23
Mam tydzień do wyjazdu i na stronie linii nie ma mojej rezerwacji. Coś nie tak?
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 19 Wrz 2016 04:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Maj 2012
Posty: 355
Ostrzeżenia: 2
Panbosman napisał(a):
Mam tydzień do wyjazdu i na stronie linii nie ma mojej rezerwacji. Coś nie tak?


wszystko ok, sprawdz na serwisie "checkmytrip" i temu podobne czy po booking code jest Twoj bilet.

tez kupowalem bilety przez to biuro a potem jak sprawdzalem na stronach linii to biletu nei bylo
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 19 Wrz 2016 05:58 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 678
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
ostatnio kupowałem przez nich 3 razy bilety i wszystko jest OK; miałem problem z płatnością kartą BPH (więc zapłaciłem inną kartą), ale problem był po stronie banku - okazało się, że blokują płatności nie koniecznie na stronach, które są podejrzane, ale "na wszelki wypadek" na stronach, których nie znają; bank mi odpisał, że dodał te strony do zaufanych i już teraz nie bezie problemów z płatnościami;
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 07 Paź 2016 16:23 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 488
Całą rezerwację trzeba przejść do końca i zobaczyć czy przejdzie płatność. Mi nie chciało przyjąć karty. czy jest jakaś fajna promocja na travelgenio lub travel2be?
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 03 Sty 2017 16:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 297
niebieski
Płacił ktoś ostatnio Maestro w EUR z ING na którejś ze stron? I przechodziło bez problemu? :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 03 Sty 2017 16:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 240
Kilometry: 245 356
Zbanowany
Moje Maestro nigdy nie przeszło. Dawniej jako maestro przechodził MCD.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
humptydumpty lubi ten post.
 
 
#36 PostWysłany: 04 Sty 2017 10:28 
OFICJALNY PROFIL

Rejestracja: 04 Sty 2017
Posty: 2
irkolo napisał(a):
Moje Maestro nigdy nie przeszło. Dawniej jako maestro przechodził MCD.


Proszę przesłać nam wszystkie informacje na naszej poczty, a my sprawdzimy, dlaczego miałem żadnych problemów ze spłatą zobowiązań z Maestro. customer.service@travelgenio.com

-- 04 Jan 2017 11:32 --

humptydumpty napisał(a):
Płacił ktoś ostatnio Maestro w EUR z ING na którejś ze stron? I przechodziło bez problemu? :)


Jeśli potrzebujesz wsparcia dla zapłaty, nie wahaj się skontaktować się z nami w: customer.service@travelgenio.com. pozdrowienia
Góra
 Relacje PM off
pajacyk uważa post za pomocny.
 
 
#37 PostWysłany: 17 Lis 2017 13:31 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 25
Loty: 103
Kilometry: 240 154
Chciał bym bardzo odradzić korzystanie z Travelgenio.
Kupiłem kilka miesięcy temu loty dla 5 osób (jedna rezerwacja) na lot BCN to Punta Cana liniami Level. Około 2 miesięcy temu były zmiany terminów lotu i miałem opcję darmowo dokonać zmian. Poprosiłem o anulację 3 biletów z 5. Travelgenio anulował całą rezerwację (oczywiście bez konsultacji ze mną), następnie dostałem jedynie przeprosiny, że nic nie mogą zrobić - jedynie zwrócić pieniądze. Jeżeli korzystacie z agenta (OTA) to na pewno nie tego !
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 17 Lis 2017 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 70
Kilometry: 116 299
niebieski
A to nie jest tak, że godzisz się na zmiany co do całej rezerwacji albo rezygnujesz z całej? Przynajmniej w tej taryfie?
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 17 Lis 2017 14:38 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 25
Loty: 103
Kilometry: 240 154
Być może tak jest, ale ja poinformowałem agenta, że chciał bym anulować 3 z 5 biletów, to anulowali wszystko bez konsultacji ze mną. Jak by była taka opcja to za pewne bym nic nie zmieniał.
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 17 Lis 2017 20:47 
OFICJALNY PROFIL

Rejestracja: 04 Sty 2017
Posty: 2
Cześć maci3q01, oczywiście możemy pomóc w rezerwacji. Prześlij nam wiadomość na adres customer.service@travelgenio.com z wszystkimi wątpliwościami, a my odpowiemy jak najszybciej. pozdrowienia
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group