Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 19 Gru 2020 08:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1218
Loty: 201
Kilometry: 225 377
niebieski
@TKR to prowokacja?
Musisz zabrać pasażera, jego dokument tożsamości i w przypadku odprawy on-line kartę pokładową, a w przypadku odprawy na lotnisku wiedzę jaki masz PNR, ewentualnie nr biletu...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 19 Gru 2020 20:13 

Rejestracja: 08 Maj 2016
Posty: 46
Nie prowokacja, tylko pierwszy raz kupowałem bilety przez pośrednika i wygląda to trochę inaczej niż przy kupnie bezpośrednio ze strony przewoźnika. Travelgenio wprowadza niepotrzebny zamęt, bo przysłali mi jeszcze jednego maila z e-biletem, który różnił się od poprzedniego tylko tym, że tym razem rubryczki "numer referencyjny rezerwacji" i "numer referencyjny linii lotniczych" się pokrywają, bo w pierwszym mailu nr referencyjny rezerwacji to był ich wewnętrzny numer z zakładki My Flights na ich stronie.

Już ogarnąłem. Potwierdziłem rezerwację na stronie Pegasusa, dowiedziałem się, że w przypadku moich lotów nie ma odprawy online i wygenerowałem dane, które mam przedstawić przy odprawie. Żeby było ciekawiej, o ile numer biletu w danych ze strony Pegasusa pokrywa się z numerem e-biletu z maila od travelgenio, tak już wygenerowany na stronie przewoźnika numer PRN jest inny od tego z maila, za pomocą którego logowałem się do panelu zarządzania rezerwacją na stronie Pegasusa. Nie bardzo tylko rozumiem w tych "flight details" wygenerowanych przez Pegasusa rubryczki "Expiry date", w której umieszczona jest data zakupu. Może to jakiś błąd w tłumaczeniu strony z tureckiego na angielski, bo nie bardzo rozumiem co miałoby wygasać z datą zakupu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 15 Kwi 2021 21:08 

Rejestracja: 29 Maj 2012
Posty: 114
Loty: 26
Kilometry: 92 529
Czy ktoś wie czy przy zakupie biletów na stronie travel2be obowiązuje nadal elastyczność biletu oraz dodatkowe ubezpieczenie od covid gratis (chodzi o linię emirates)?czy w przypadku chęci zmiany terminu muszę kontaktować się z pośrednikiem czy mogę to zrobić przez linię emirates?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group