Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 03 Lip 2019 11:33 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4818
platynowy
TICKETS PL SP Z O O (KRS: 0000517705, NIP: 5272717513, REGON: 147350016)
00-819 Warszawa Złota 61/100
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 03 Lip 2019 11:49 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1391
Loty: 97
Kilometry: 200 804
platynowy
@boots: ale o co pozywać? Jak OTA nie może wystawić np biletu z powodu błędu / złej kalkulacji ceny czy cokolwiek to oddają środki i tyle - w regulaminach mają takie zastrzeżenia przeważnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 03 Lip 2019 11:51 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2390
platynowy
@Valo

2. oznacza drugi (2 z kropka) a nie dwa, wiec wyglada jakbys dokupil drugi bagaz do istniejacego. Albo masz juz bagaz w taryfie, albo blad.

To samo united, second to drugi, a nie dwa, wiec wyglada ze 2 bagaze to 160$
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 03 Lip 2019 11:53 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4818
platynowy
@seal
Nie wszystkie zapisy w regulaminach mają moc obowiązującą wobec konsumenta.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 03 Lip 2019 12:02 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1391
Loty: 97
Kilometry: 200 804
platynowy
@boots: to wiem, ale o czym konkretnie tu myślisz?
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 03 Lip 2019 12:06 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4818
platynowy
Jedynie o tym, że skoro zawarł umowę na określonych warunkach ( o ile zawarł - nie analizowałem zapisów regulaminu), to ma prawo domagać się wywiązania się z niej, lub uzyskać odszkodowanie (o ile poniesie szkodę).
A generalnie chodzi mi o to, że nie ma sensu szukać w takiej sprawie konkretnej pomocy na forum - trzeba działać w formalny sposób, zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez przepisy prawa.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 03 Lip 2019 12:24 

Rejestracja: 04 Wrz 2013
Posty: 43
Loty: 12
Kilometry: 42 452
Dokładnie zgadzam się. Dlatego uważam temat wyczerpany na forum.

Ze swojej strony podsumuję tylko że moim argumentem jest to że zdecydowałem się na zakup przez Ticket.pl dlatego że sprawdziłem cenę na tej trasie plus 2 bagaże rejestrowane zapłacone dodatkowo i finalna cena mi odpowiadała.

W momencie jak oni mi nie kupują bagażu za który dopłaciłem, tylko oddają środki i każą samemu kupić bagaż co jest droższe, oferta już nie jest tak atrakcyjna.

Najśmieszniejsze jest to że w pierwszej rozmowie telefonicznej powiedziałem że skoro mi anulowali bagaże to bez poniesienia przeze mnie kosztów chce żeby mi anulowali bilety lotnicze i oddali cały hajs to mnie wyśmiali delikatnie mówiąc, informując że ok ale za każdy bilet będzie około 100 pln potrącone :D Mało to zgodne z etyką.

Dziękuję Wam za pomoc. Nie kasujcie tematu bo pewnie się paru osobom przyda jeszcze :)

Dam update w tym wątku już po rozwiązaniu sprawy.
_________________
TipsyTravelling @ Instagram - https://www.instagram.com/tipsytravelling/
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 03 Lip 2019 17:46 

Rejestracja: 29 Paź 2012
Posty: 42
Loty: 19
Kilometry: 26 630
W dużym skrócie to nic nie ugrasz, choćbyś i do Brukseli z tym poszedł, ponieważ dokupiłeś nie DWA bagaże, a DRUGI bagaż do istniejącego pierwszego, którego nie masz w taryfie, więc pośrednik Ci drugiego nie kupił, bo nie miał takiej możliwości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 03 Lip 2019 19:00 

Rejestracja: 04 Wrz 2013
Posty: 43
Loty: 12
Kilometry: 42 452
Przeczytaj cały post. Nie było możliwości wyboru u pośrednika czy pierwszy czy drugi. Była możliwość tylko zaznaczyć czy się chce bagaż na cały odcinek czy nie. I takie zaznaczyłem dwa bagaże - jeden dla mnie, drugi dla kolegi - po jednym dla każdego. Dlaczego u nich to widnieje tak w systemie ? Nie wiem, nie wnikam. Ich system, ich burdel, ich (niestety i mój trochę) problem.
_________________
TipsyTravelling @ Instagram - https://www.instagram.com/tipsytravelling/
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 06 Lip 2019 01:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sty 2019
Posty: 74
W United na trasach Europa - USA - Europa:
- 1 bagaż do 23kg - 60 USD,
- 2 bagaż do 23kg - 100 USD,

Więc jeżeli ktoś potrzebuje 2 x 23kg przy jednym pasażerze to zapłaci 160 USD.
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 17 Lip 2019 17:06 

Rejestracja: 04 Wrz 2013
Posty: 43
Loty: 12
Kilometry: 42 452
-- 17 Lip 2019 17:59 --

Robię update zgodnie z obietnicą.

Wczoraj dostałem odpowiedź negatywną na odnośnie mojej kwestii od Tickets.pl

Kod:
Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, iż została dokonana szczegółowa analiza poruszonej przez Pana kwestii.
Rezerwacja Nr.XXX została dokonana na naszym portalu w dniu 01.07.2019 na trasę XXX z wylotem w dniu 15.10.2019. Na podstawie zamówienia wystawiono bilety o numerach XXX, potwierdzenie podroży wysłano na adres e-mail.
Nawiązując do poruszonej przez Pana kwestii, pragniemy poinformować, że została przeprowadzona szczegółowa analiza danych z systemu wewnętrznego oraz wszystkich okoliczności zaistniałej sytuacji.
Wnioskowano, iż z powodu tego, że linia lotnicza nie nadała naszej agencji możliwości​ wystawić bagaż przez Globalny System Rezerwacji — bagaż dodatkowy nie został wystawiony, kwota o wysokości 750 PLN zwrócona 03.07.2019. Chcielibyśmy podkreślić, iż jesteśmy agencją-pośrednikiem pomiędzy przewoźnikiem a pasażerem, w odniesieniu do czego, jesteśmy zmuszeni do kierowania się w działalności zasadami linii lotniczych.
Niestety, brak uprawień od linii lotniczej uniemożliwił wystawienia bagażu do danej rezerwacji ze strony naszej agencji.
Dodatkowo chcielibyśmy podkreślić, że status usługi dodatkowej podany jak Zarezerwowany. Nie wystawiony. Zamówienie bagażu dodatkowego nie jest gwarantowane do momentu potwierdzenie go przez linię lotniczą.
W przypadku gdy linia lotnicza nie potwierdza możliwości dokonania płatności za bagaż dodatkowy, środki zostają zwrócone.
Chcielibyśmy zapewnić, iż cenimy opinię naszych klientów oraz nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, celem udzielenia naszym Klientom usług o należytej jakości.
Pragniemy podkreślić, że przed zamówieniem dodatkowej usługi – bagażu została Pani poinformowana o tym, iż w przypadku gdy linia lotnicza nie potwierdza możliwości dokonania płatności za bagaż dodatkowy, środki zostaną zwrócone. W załączniku znajdują się pliki, które potwierdzają daną informację.
Pragniemy zapewnić, iż nasza agencja dba o poziom oferowanych użytkownikowi usług oraz ma na celu zadowolenie jego potrzeb poprzez zastosowanie wszelkich możliwych środków.
Nawiązując do wyżej wymienionej informacji, zalecamy dokupić bagaż bezpośrednio przez portal linii lotniczej.
Wszelkie informacje, które mogą być dla Pana użyteczne w tej sprawie, są dostępne pod linkiem:
https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/baggage.html

Ufamy, iż wyjaśniliśmy wszelkie szczegóły poruszonej przez Pana kwestii.
W wyniku dodatkowych pytań zapraszamy do ponownego kontaktu z nami.​


-- 17 Lip 2019 18:03 --

Wczoraj również od razu odpisałem im tak jak mam w zwyczaju odpisywać przy reklamacjach do banków i innych instytucji.

Kod:
Witam,

Państwa strona daje możliwość dokonania zakupu biletu wraz z bagażem (dokupiłem więc jeden dla siebie w obie strony, jeden dla kolegi w obie strony). Cena jest atrakcyjna tylko w momencie jeżeli taki bagaż można przez państa pośrednictwo kupić. Nie jestem pierwszą osobą, która ma z Państwem w tej sprawie problem w związku z czym, mniemam iż jest to u Państwa praktyka. Klient kupic tani lot dokupi bagaż, którego nie jesteśmy w stanie zrealizować, pieniądze za bagaż zwrócimy, klient sobie może dokupić taki bagaż sam ale, oczywiście drożej o czym już Państwo nie informujecie. Niestety jest to zabieg mocno dezinformacyjny mający na celu pozyskać klienta za wszelką cenę.

Oczywiście, jeżeli będę musiał te bagaże kupić samodzielnie to zrobię to poprzez pośrednika. Proszę jednak zwrócić uwagę na to co napisałem wyżej a mianowicie na koszt dodatkowy, o którym Państwo nie informujecie.

Pozwoliłem sobie skontaktować z American Airlines i potwierdzić moje obawy, oraz napomnieć o nierzetelności Państwa firmy. Pracownik potwierdził również moje obawy, a mianowicie koszt bagażu jest wyższy niż to Państwo błędnie sugerujecie na swoim portalu.

Proszę przeanalizować poniższe zdjęcia, sprawdzić kurs dolara na dzień dzisiejszy, doliczyć prowizję banku za płatność kartą kredytową za transakcję zagraniczną. Wychodzi kwota około 950 pln. Państwa informacja o bagażu była odnośnie kwoty 750 pln. Czy było to celowe wprowadzenie klienta w błąd aby zakupił bilety ?

To co oczekuje od Państwa to pokrycie różnicy w kwocie która miała być za bagaż a, którą będę musiał realnie ponieść ze względu na Państwa błędne informację na stronie. Jest to kwota około 200 pln. Oczywiście mogę Państwu wysłać potwierdzenie transakcji po jej dokonaniu, tak aby byłą podstawa do zwrotu różnicy i aby nie odbierali Państwo mojego maila jako naciągnięcia Państwa.

Poniżej załączam parę zdjęć. Proszę o odpowiedź na tę reklamację.

Pozdrawiam


Na zdjęciach było to co wkleiłem wcześniej w tym poście oraz korespondencja czat z pracownikiem American Airlines który tylko potiwerdza prawdziwą cenę za dwa nadawane bagaże dla dwóch różnych osób (ja osoba walizka, kolega osobna, a nie ja dwie walizki).

-- 17 Lip 2019 18:06 --

Dziś (24 h po moim mailu) dostałem szybko odpowiedź od Tickets, która dla mnie załatwia sprawę.
Kod:
Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, iż została dokonana ponowna analiza poruszonej przez Pana kwestii.
Pragniemy zapewnić, iż nasza agencja dba o poziom oferowanych użytkownikowi usług oraz ma na celu zadowolenie jego potrzeb poprzez zastosowanie wszelkich możliwych środków. Cenimy naszych klientów oraz dokładamy wszelkich starań, celem udzielenia naszym Klientom usług o należytej jakości.
W trosce o naszych klientów celem zachowania stałych stosunków partnerskich i jako wyjątek, przez naszą agencję została podjęta decyzja o dokonanie zwrotu różnicy pomiędzy faktyczną ceną za bagaż oraz ceną, która była oferowana na naszym portalu pod czas dokonania zamówienia.
Uprzejmie prosimy dokonać zakupu bezpośrednio u przewoźnika, po czym nadesłać kwit na adres e-mail feedback@tickets.pl
Celem dokonania procedury zwrotu różnicy, prosimy o podaniu następujących danych:
SWIFT; IBAN; BIC;
Nazwa banku;
Nazwisko oraz imię otrzymującego;
Kopia dowodu osobistego osoby otrzymującej.
Po otrzymaniu owych danych zwrot kwoty zostanie dokonany w ciągu 5-10 dni bankowych roboczych.
Jesteśmy wdzięczni Panu za Pańską opinię, jest ona dla nas bardzo ważna celem polepszenia jakości naszych usług.
Chcielibyśmy wyrazić nadzieję na Pańską lojalność oraz wyrozumiałość w zaistniałej sytuacji. Również, chcielibyśmy wyrazić wielką nadzieję na to, że ta przykra sytuacja nie wpłynie w żaden negatywny sposób na nasze podalsze relacje z Panem, a nadal, będziemy mogli cieszyć się Pańskim zaufaniem w obsłudze Pańskich przyszłych podróży.

Oczekujemy na potwierdzenie opłaty oraz Pańską wiadomość.


Sprawa rozwiązana w sumie, teraz tylko kupić za 3 miesiące bilety i wysłać im dane o które proszą. Mam tylko wątpliwość czy dowód wysyłać.

Reasumując. Walczyć o swoje prawa. Zawsze.
_________________
TipsyTravelling @ Instagram - https://www.instagram.com/tipsytravelling/


Ostatnio podbity przez Valo, 17 Lip 2019 17:06
Góra
 Relacje PM off
apadlo lubi ten post.
 
 
 [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group