Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 267 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: tickets.pl
#201 PostWysłany: 10 Wrz 2017 19:20 

Rejestracja: 24 Mar 2017
Posty: 207
Mogłeś wpisać dowód osobisty :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu
Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów
 Temat postu: Re: tickets.pl
#202 PostWysłany: 10 Wrz 2017 19:26 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
Revan_ napisał(a):
Czy te OTA przekazuje dane paszportu do linii lotniczej? Strona nie puszcza z ważnością paszportu poniżej 3 miesięcy od dnia wylotu. Wylot w marcu, ważność paszportu kończy się w kwietniu i chcę wyrobić nowy koło stycznia. Teraz bym podał dane aktualnego , tylko zmienił datę ważności o kilka miesięcy. Nie będzie problemu? :) Linia Air China


Zawsze możesz później zmienić dane nowego paszportu.Teraz możesz wpisać XXX123456
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#203 PostWysłany: 15 Lis 2017 00:22 

Rejestracja: 04 Paź 2017
Posty: 17
Witam

Jak się ma teraz sytuacja z tickets.pl - robił ktoś może rezerwację u nich podróży na jednym bilecie liniami emirates ?

Chce kupić dla 4 osób tam bilet i trochę się obawiam ,ale różnica ceny jest olbrzymia w porównaniu ze stroną emirates.
Można tam przelewem płacić ? Czy lepiej kartą debetową do konta euro ,aby najkorzystniej wyszło ?

proszę o opinie.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#204 PostWysłany: 24 Lis 2017 23:59 

Rejestracja: 04 Paź 2017
Posty: 17
powiem tylko tyle, że jestem po zakupie biletów przez ten portal . Wszystko bezproblemowo , bilety po chwili na mailu . Potwierdziłem w linii lotniczej i wszystko ok.

Jedynie co cena i tak najniższa ,ale na tą z wyszukiwarki nie ma co liczyć - tylko zmiana w płatności na inna płatność (droższą) umożliwiła zakup i był w stanie portal potwierdzić kartę ;)

Ale sumarycznie jesteśmy zadowoleni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#205 PostWysłany: 07 Gru 2017 12:31 

Rejestracja: 07 Gru 2017
Posty: 4
Kupiłem pół roku temu bilety przez ticekts.pl do Wietnamu. Lot miał być AirBerlin+Etihad (wystawca biletów to niestety AB) Oczywiście zapłaciłem kredytówką, żeby mieć "jakby co" opcje ChargeBack. AB splajtowało, tickets.pl poinformowało mnie ze lot Berlin- Abu Dhabi jest odwołany, pozostałe loty a Etihadem nie zostały odwołane, nie od razu. Po jakiś 3 mailach w końcu wydusili z siebie że wszystkie loty są odwołane. No to co? mBank chargeback i szukamy nowych biletów. Nie jeżeli kupiłeś z tickets.pl ... Visa rozpoczęła chargeback, pieniądze się pojawiły "zablokowane na koncie". Tickets.pl ma w umowie napisane, że nie bierze odpowiedzialności za linie lotnicze -może? ano widać może. Visa to przyjęła za słuszne tłumaczenie i 12k nie moje.. Jakbym kupił bezpośrednio od AB to chargeback zadziałałby w 2 tygodnie. A tak ani kasy ani wakacji.

Dodatkowa uwaga: w tickets.pl w kontakcie z klientem pracują osoby które nie mówią poprawnie w języku polski, dlatego komunikacja z nimi jest "utrudniona", przypomina to analizę wiersza na maturze- no chyba że tak ma być i zatrudniają samych poetów.

Nigdy nie skorzystam z ich pośrednictwa ( z jakiegokolwiek innego też nie). Nie polecam, nie warto ryzykować.
Góra
 Profil Relacje PM off
asnahtful uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#206 PostWysłany: 07 Gru 2017 12:33 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22322
Dziękuję ze wpadłeś!
Warto przeczytać inne tematy dotyczące chargebacka. I potem dodać opinie.
Góra
 Profil Relacje PM off
Apocalipse uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#207 PostWysłany: 08 Gru 2017 01:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1386
niebieski
Poncjusz napisał(a):
Kupiłem

Tu jest coś schrzanione. To nie VISA rozpatruje reklamacje chargeback, to po pierwsze. Po drugie zakup przez OTA nie powinien mieć na to wpływu. Kupiłeś usługę lotniczą za 12 koła - nie została wykonana - chargeback się należy jak psu zupa.

Reklamuj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#208 PostWysłany: 11 Gru 2017 14:19 

Rejestracja: 07 Gru 2017
Posty: 4
Tak reklamuje i próbuję dalej... Air Berlin miało takie długi, że jest cała kolejka chętnych do odzyskania swojej kasy. Samych niezrealizowanych biletów było ok 100 tys. Nie wspominając o dostawcach samolotów i infrastruktury. Od nich kasy nie dostanę. Tickets.pl wybronił się od chargeback w/w punktem regulaminu i Visa uznała, że mają słuszność. Dlatego teraz próbuje przez rzecznika praw konsumenta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#209 PostWysłany: 18 Gru 2017 03:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1386
niebieski
Poncjusz napisał(a):
przez rzecznika praw konsumenta

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Raczej nie to miałem na myśli. Tak to prawdopodobnie nigdy kasy nie odzyskasz. Ale dość już offtopu...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#210 PostWysłany: 21 Cze 2018 16:09 

Rejestracja: 26 Lip 2011
Posty: 50
Z cyklu mądry polak po szkodzie

Znalazłem lot o który mi chodziło.
Załącznik:
tickets1.JPG
tickets1.JPG [ 59.02 KiB | Obejrzany 21830 razy ]

Tickets.pl w skyscannerze jest u góry ma trzy i pół gwiazdki, kiedyś kupiłem u nich bilet w sumie było ok. oprócz płatności, wszystkie moje karty zostały wówczas odrzucone oprócz V Credit, ale różnica w cenie była nie wielka, a cena dalej korzystna. Z biletem nie było żadnych problemów.

Myślę sobie ok. to nie ma co się obawiać - kupuję.

Jestem na stronie Tickets.pl pomijam wszystkie dodatki, dochodzę do płatności, jest tu checkbox
"Pakiet usług "

Myślę sobie kolejne naciąganie pomijam
Załącznik:
tickets2.JPG
tickets2.JPG [ 45.05 KiB | Obejrzany 21830 razy ]

Cena nie wiadomo skąd podskakuje 4173 PLN, dobra niech jest.
Jadę dalej i mimo ceny podanej w złotówkach 4173 PLN jest niżej dopisek:

"Portal Tickets.pl pobierze z Twojej karty:

982.39 EURPrzez linię lotniczą KLM Royal"

i dalej

"Uwaga!

Przewalutowanie EUR/PLN jest obliczane według kursu walut NBP 1 EUR = 4,332300 PLN.
W wypadku gdy waluta karty odróżnia się od waluty opłaty, przewalutowanie zostanie dokonane zgodnie z kursem walut banku emitenta w chwili pobrania kosztów.
"

Załącznik:
tickets3.JPG
tickets3.JPG [ 55.46 KiB | Obejrzany 21830 razy ]


Idę dalej zaczyna się zabawa z potwierdzeniem karty ( płacę V Credit ) przechodzę procedurę.
Wchodzę na swoje konto bankowe patrzę, a tu kwota zablokowana w przeliczeniu 1 EUR = 4,5 PLN ( dochodzą prowizję banku, visa i nie wiadomo kogo )
Trochę się zgarbiłem bo z najtańszej oferty zakupu przez tego OTA zrobiła się najdroższa. Moja głupota nie dała mi spokoju to przeklikałem wszystkie opcje zakupu na stronie Tickets.pl

i co wyszło w żadnym wariancie nie dostaniecie ceny która pokazuje się na skyscannerze i wyświetla na stronie jako pierwsza.

Po wybraniu checkboxa "Pakiet usług" dolicza nam się widniejąca tam opłata i mamy możliwość zapłacenia w złotówkach bez przewalutowania

Niby wszystko jest napisane, ale jeśli cena którą zostałem ściągnięty na tę stronę jest niemożliwa do uzyskania.

TO DLA MNIE JEST TO TOTALNE NACIĄGACTWO I OSZUSTWO DLATEGO NIE POLECAM TEGO SERWISU


Bilet jest fikcyjny, ale przy tej wartości dobrze widać ile to może kosztować w tym wypadku różnica wszyła 350 PLN od ceny na skyscanerze


Ostatnio edytowany przez tiri, 21 Cze 2018 20:22, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#211 PostWysłany: 21 Cze 2018 20:15 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1006
Loty: 130
Kilometry: 249 917
Cóż, a wystarczyło wejść na KLM i w datach, które wskazałeś, bilet mogłeś kupić za 4200 zł z opłatą za kartę. W złotówkach...

Przy płatności debetówką 4128 zł.

Już nie wspomnę, że Lufthansą jest taniej i można zejść poniżej 4 000 zł.

A co do tickets.pl - nie naciągają. Wystarczy dokładnie czytać.
Podziękuj bardziej swojemu bankowi, że stosuje złodziejskie kursy euro, w szczególności na kartach kredytowych. Albo zainwestuj w kartę wielowalutową.
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#212 PostWysłany: 21 Cze 2018 20:20 

Rejestracja: 26 Lip 2011
Posty: 50
Tak wiem Lufa jest tańsza, ale jest to taryfa light bez bagażu rejestrowanego ( za bagaż rejestrowy dopłata ok. 500 PLN), a zależało mi na bagażu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#213 PostWysłany: 19 Sie 2018 14:06 

Rejestracja: 04 Cze 2018
Posty: 94
Kupiłem bilet na tickets.pl na wwa-berlin lotem i z powrotem. Ale jednak muszę być wcześniej w Berlinie i nie polece tym samolotem, ale powrót już normalnie na tym bilecie.
I słyszałem kiedyś, że w niektórych liniach jak nie polecisz w pierwszą stronę to w drugą bilet już będzie nieważny. Prawda to? Trzeba jakoś informować czy coś ;p
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#214 PostWysłany: 19 Sie 2018 14:11 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
Prawda.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#215 PostWysłany: 19 Sie 2018 14:14 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2084
srebrny
Chyba, że kupiłeś bilet w taryfie elastycznej, to za darmo lub pewną opłatą możesz zmienić termin lotu do Berlina na wcześniejszy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#216 PostWysłany: 19 Sie 2018 14:21 

Rejestracja: 04 Cze 2018
Posty: 94
No właśnie nie mogę zmienić bo już się kontaktowałem.

Tzn ten lot to może mi spasować ale po prostu o 17:45 mam przylot a o 19 mam być 20-25min jazdy taksówką od lotniska. Wszystko by było git, ale jak się opóźni samolot to dupa blada ;p
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#217 PostWysłany: 11 Paź 2018 18:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2013
Posty: 1557
HON fly4free
Moi Drodzy,

na wstępie zaznaczę, że jeżeli to nie jest ten dział to proszę o przeniesienie do odpowiedniego.

Zakupiłem bilety na trasie WRO - OSAKA - WRO, zakupu dokonałem kartą służbową na stronie Tickets.pl. Podczas dokonywania rezerwacji była możliwość wybrania opcji dopłaty (ok. 130 zł) do dodatkowych opcji ze strony OTA, ale stwierdziłem, że w moim budżecie nie ma kwoty na to przeznaczonej przez co nie zaznaczyłem tej opcji. Przy zakupie podałem dane płatnika - mojej firmy. Oczywiście zakup przebiegł pomyślnie, etixy na mailu, lecz faktura nie widnieje na kwotę ok. 2100 zł, lecz na ok. 12 zł, które są kosztami pośrednictwa OTA. Oczywiście oburzyłem się i zadzwoniłem do Tickets.pl. Niestety dostałem informację iż płatność przeszła przez ich system, ale prosto na konto przewoźnika, dlatego przewoźnik powinien mi wystawić fakturę. Lot jest łączony z kilku firm: Lufthansa, ANA i SWISS. Luft i SWISS powiedzieli mi, że oni nie wystawiali biletów, ale zrobiła to ANA. Zadzwoniłem sobie do Japonii i miła Pani o imieniu zbliżonym do znanej marki motocykli odpowiedziała mi, że to prawda, ale płatnikiem u nich widniejącym jest Tickets.pl i to na nich może wystawić fakturę, a nie na moją firmę. I tutaj zaczynają się schody, gdyż Tickets.pl nic nie robi, żeby wystawić fakturę na bilet (jedynie na koszta pośrednictwa), bo nie dopłaciłem do magicznej opcji fakturowania, a ANA upiera się, że nie może na mnie wystawić, bo płatnikiem jest Tickets.pl. Tickets.pl wypiera się tego, powołując się na różnego rodzaju porozumienia:

Cytuj:
Szanowny Panie,

Uprzejmie dziękujemy za opinię o naszym serwisie oraz za oczekiwanie na odpowiedź.

Pragniemy poinformować, iż TICKETS.PL sp. z o.o. jest jednym z agentów linii lotniczych akredytowanych w IATA (International Air Transport Association) wykonującym czynności faktyczne związane z zamówieniem przez Użytkowników usług u przewoźników. Podmiotami świadczącymi usługi lotnicze wobec Użytkownika są konkretne linie lotnicze w imieniu i na rzecz których działa TICKETS.PL sp. z o.o.

Zgodnie z zaleceniami IATA, którymi TICKETS.PL sp. z o.o. jest związana model rozliczeń w ramach współpracy pomiędzy przewoźnikami lotniczymi i akredytowanymi agentami IATA przedstawia się następująco.

Według obowiązujących zasad wynikających z umów Passenger Sales Agency Agreement, a także przepisami ustawy o podatku od towarów i usług agenci działają wyłącznie w imieniu i na rzecz przewoźników. Powyższe oznacza, że w ramach modelu agencyjnego obowiązującego w Polsce akredytowany Agent IATA upoważniony jest do sprzedaży usług lotniczego przewozu pasażerskiego tylko w imieniu i na rzecz przewoźnika i zgodnie z jego taryfami, warunkami przewozu oraz Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Usługa lotniczego przewozu pasażerskiego stanowi sprzedaż przewoźnika, a nie agenta, tym samym sprzedaż usług lotniczego przewozu pasażerskiego powinna być raportowana dla celów VAT wyłącznie przez przewoźnika.

W zakresie rozliczeń z przewoźnikami agent wystawia na rzecz przewoźników (we własnym imieniu) odrębną fakturę za usługi agencyjne. Odmienna praktyka jest niezgodna z postanowieniami Umowy PSAA i oznacza wystawianie faktur w imieniu własnym Agenta, a nie przewoźnika. W konsekwencji jest również niezgodna z przepisami ustawy o VAT.

Uprzejmie informujemy, iż dokument-invoice oraz faktura na oplatę na rzecz naszej agencji znajdują się w załącznikach.

Pragniemy podkreślić, iż jesteśmy jak najbardziej zainteresowani w udzieleniu wyczerpujących i kompletnych informacji dotyczących usług oferowanych na naszym portalu oraz w uzyskaniu wyłącznie pozytywnego wrażenia przez użytkowników naszego serwisu. Cenimy wizerunek naszej firmy i zawsze dostosowujemy się do uzyskanych opinii celem podwyższenia jakości oferowanych przez nas usług.

Chcielibyśmy wyrazić wielką nadzieję na to, że ta sytuacja nie wpłynie w żaden negatywny sposób na nasze podalsze relacje z Panem, a nadal, będziemy mogli cieszyć się Pańskim zaufaniem w obsłudze Pańskich przyszłych podróży.

W wyniku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Pana dyspozycji

Z wyrazami szacunku,
xxxxxx xxxxxxxxx
Wydział wsparcia TICKETSPL


Czy ktoś z Was miał podobną sytuację? Mam dobijać się do ANA czy do Tickets.pl, ponieważ muszę rozliczać powoli wyjazd, a w moim przypadku bez faktury jest to niemożliwe.

Liczę na odpowiedzi.

Pozdrowienia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#218 PostWysłany: 12 Lut 2019 11:13 

Rejestracja: 12 Lut 2019
Posty: 1
Witam,
Spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja ze strony tickets.pl i zastanawiam się jaką drogą mogę domagać się odszkodowania.
Zakupiłem bilety lotnicze na trasie Goa - Izrael z dwiema przesiadkami w Mumbaju i Eriopii. Po kilku tygodniach od zakupu biletów serwis tickets poinformował mnie że nie mogę zrealizować tych biletów ponieważ jest za mało czasu na przesiadkę. W obu przesiadkach miałem 3 godziny więc byłem zdziwiony tym argumentem, ale spoko. Zaoferowali alternatywne loty. Po wyborze alternatywy - tickets.pl nie otrzymał potwierdzenia od linii lotniczych, po wyborze kolejnej alternatywy nadal nie otrzymałem potwierdzenia. Trwało to kilka tygodni. W dniu wylotu nadal nie wiedziałem czy polecę bo nie otrzymałem żadnego biletu od tickets.pl. Na kilka godzin przed wylotem wysłali mi wiadomość że loty zostały nie potwierdzone i że nic nie mogą zrobić i że jak chcę to sam mogę na lotnisku pogadać z liniami... krótko mówiąc zostałem na lodzie.

Poszedłem do okienka linii lotniczych wyjaśniając sytuację I linia lotnicza zaproponowała inny lot bizes klasą do Mumbaju aby zdążyć na przesidkę. Pomimo że wcześniej opłaciłem bilety przy zakypie to linia lotnicza zażądała opłaty w wysokośco 1000 zł. Zapłaciłem, wsiadłem i zdążyłem ba kolejne przesiadki.

Tickets tłumaczy że jest tylko pośrednikiem i nic na to nie poradzi a ja zostałem narażony na stres i dodatkowe opłaty. Pytanie czy mogę się domagać reklamacji / zwrotu kosztów od tickets.pl i jak taka procedura wygląda?

Dziękuję, pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#219 PostWysłany: 12 Lut 2019 11:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
jak zawsze jedyna droga-sądową
powodzenia
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: tickets.pl
#220 PostWysłany: 06 Maj 2019 08:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Mar 2015
Posty: 2
Loty: 234
Kilometry: 476 042
Kupiłem niedawno bilet WAW-BKK Air China na portalu tickets.pl ijest OK. Bilety przyszły po 5 minutach, ale trzeba pamiętać że płatność kartą debetową (czyli tańszą) nie działa i jest to wina serwisu. Zgłaszałem to kilka razy i pomimo miłego lontaktu nic się nie zmieniło.Prześledziłem sesje i okaxuje się że serwis w ogóle nie próbuje połączyć sie do banku. Przy płatności kartæ kredytową przeliczenie na inną walutę odbywa sie po kursie banku i doliczana jest prowizja banku. Zatem cena jest wieksza miż to co pokazuje Tickets.pl i to pare stowek ale i tak sie opłaca.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 267 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: adikovsky oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group