Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[OPINIE] Ticket.no / ticket.se / ticket.dk
ticket-no-ticket-se-ticket-dk,1568,130857
Strona 12 z 14

Autor:  nelson 1974 [ 11 Gru 2020 07:43 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

Epopei pt. prośba o otwarcie sporu ciąg dalszy. Kilkanaście dni temu pisałem o tym, że otrzymałem zwrot na kartę Revolut od ticket.no. Wczoraj mail od Revoluta takiej treści. Bałagan?

Załączniki:
capture-20201211-064247.png
capture-20201211-064247.png [ 26.78 KiB | Obejrzany 11761 razy ]

Autor:  yarciak [ 11 Gru 2020 13:38 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

Ticket.no oddał pieniądze, dlatego Revolut wycofał wniosek o obciążenie zwrotne. Miałem podobną sytuację i taką informację uzyskałem po kontakcie z nimi.

Autor:  boots [ 11 Gru 2020 15:37 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

@nelson 1974
Dziwi Cię, że nie dostałeś podwójnego zwrotu?

Autor:  nelson 1974 [ 11 Gru 2020 17:17 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

Nie liczyłem na podwójny zwrot. Spodziewałem się innej odpowiedzi od Revoluta, ale w porządku. Cel został osiągnięty.

Autor:  red1982 [ 16 Lut 2021 20:06 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

Co myślicie o takiej sytuacji: mam bilety do USA na czerwiec AF kupione przez ticket.no. Właśnie zmienili mi godziny wylotów. Załóżmy, że zaakceptuję nowe godziny wylotów, więc bilety nie zostaną anulowane. Poszperałem na stronie AF i zainteresowało mnie, że AF cały czas sprzedaje bilety z Warszawy do USA, chociażby na jutro. Przedzwoniłem na infolinię i powiedziano mi, że są pewne kategorie osób, które mogą lecieć do USA, w związku z czym oni sami nie będą anulowali tych biletów. Czyli - nawet jeżeli utrzymane zostaną obecne obostrzenia - anulowania biletów nie będzie pomimo tego, że do USA wlecieć nie mogę. Skoro AF mi nie anuluje biletów, to generalnie jest problem. Nie ma przecież opcji anulowania biletów na ticket.no. A skorzystać z uprawnień na stronie AF nie mogę, bo mnie odsyłają do pośrednika. Coś przegapiłem, jest jakieś wyjście z tej sytuacji?

Autor:  kubus95 [ 16 Lut 2021 20:17 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

generalnie nie możesz anulować biletów bez powodu (powodem nie jest to, że nie wszystkich wpuszczają do USA); poszukaj na stronie AF albo do nich zadzwoń i zapytaj czy jest opcja zwrotu/wystawienia vouchera, gdy nie zgadzasz się nie zaproponowane przez nich zmiany. Jeżeli nadal odeślą Cię do pośrednika0 spróbuj np. z innym konsultantem. A jak to się nie uda to zostaje załatwienie czegoś z t.no. Takie minusy kupowania u pośrednika.

Autor:  red1982 [ 16 Lut 2021 20:36 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

Dzięki za odpowiedź. Nie wpuszczają pewnie 99,99% obywateli UE, w tym mnie. Ktoś sprzedał mi usługę, która nie może być zrealizowana, co w mojej ocenie jest jakimś powodem do anulowania biletu:).

Autor:  kubus95 [ 16 Lut 2021 20:50 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

usługa może być realizowana, bo loty mogą się odbywać...a to nie obowiązkiem sprzedającego, a kupującego jest zweryfikować czy może on dostać się do swojej destynacji

Autor:  red1982 [ 16 Lut 2021 21:48 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

Trochę odchodzimy od tematu, ale mam inne zdanie. Jak zarezerwuję pokój w hotelu, a potem rząd wprowadzi ograniczenia powodujące, że jedynie np. lekarze będą mogli korzystać z hoteli, wówczas zachodzą podstawy do anulowania rezerwacji (pomimo tego, że ktoś inny może korzystać z hotelu). Istotne jest jedynie to, czy ja w chwili kupowania usługi mogłem skorzystać z tej usługi (hotel, lot) i czy to uległo zmianie po rezerwacji.

Autor:  Rud(ebo)y! [ 12 Sty 2022 10:37 ]
Temat postu:  Ticket.dk

Czy ktoś ma doświadczenia z duńską wersją OTA Ticket?
Stronka ma najlepszą ofertę na interesujący mnie lot, przy uwzględnieniu płatności debetówkami Master lub Visa. Niestety na samym końcu, przed przystąpieniem do płatności, mimo że nie zaznaczałem żadnych dodatkowo płatnych opcji wyświetla się komunikat, że cena nagle zdrożała o 300 koron...( co jest nieprawdą bo z obecnej szalonej środy cena się trzyma wciąż) Wie ktoś jak to obejść?

Załączniki:
Screenshot 2022-01-12 at 09-30-59 - Ticket dk.png
Screenshot 2022-01-12 at 09-30-59 - Ticket dk.png [ 11.36 KiB | Obejrzany 7143 razy ]

Autor:  mucha [ 12 Sty 2022 10:39 ]
Temat postu:  Re: Ticket.dk zmiana ceny tuż przed płatnością

Kup na innej stronie... tak się zdarza często, nie tylko na ticket.dk

Autor:  Rud(ebo)y! [ 12 Sty 2022 10:44 ]
Temat postu:  Re: Ticket.dk zmiana ceny tuż przed płatnością

Ok, tylko że na tej stronce bilety są za 81 euro a na innych niestety już za 100... myślałem że uda mi się "oszukać system" :D

Autor:  pszczolex [ 06 Maj 2022 10:16 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

Odradzam Ticket.no. Właśnie dostałem informacjję o anulowaniu lotu. Mogę przebukować (oczywiście telefonicznie) albo odwołać. Chciałem zdecydować się na tę drugą opcję, ale przy anulacji jest informacja, że za lot międzykontynentalny zostanie potrącona opłata manipulacyjna 595 NOK za osobę czyli w przypadku tej rezerwacji 1190 NOK. Cała rezerwacja kosztowała 3945 NOK. Czyli teraz firma ticket.no ma zarobione na czysto 30% rezerwacji mimo że nie świadczyła usługi. Oszuści. Jeszcze nie wiem jak z tym reebokiem, zadzwonię, ale raczej spodziewam się dopłat.

Autor:  marek2011 [ 06 Maj 2022 10:19 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

@pszczolex
A czytałeś i akceptowałeś ich warunki w trakcie dokonywania rezerwacji ? ;)
Dlaczego oszuści? Opracowanie zwrotu wymaga zaangażowania pracownika, który to musi przeklinać zamiast zajmować się czymś innym. Ty, prowadząc firmę, robiłbyś to wszystko za darmo?

Autor:  pszczolex [ 06 Maj 2022 12:45 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

Nie, nie czytałem dokładnie regulaminu. Natomiast już zdarzyło mi się mieć odwołane loty przez pośredników i opłaty manipulacyjne były, ale to był mały procent ceny rezerwacji.
Dlaczego oszuści? Ano dlatego, że to stawka wręcz niewyobrażalnie wysoka. Wystarczy sobie tak losowo poodwoływać trochę międzykontynentalnych rezerwacji i jest się ostro do przodu. Wg Ciebie to ok, że z 1860 złotych za lot, który się nie odbył potrącą mi 560 złotych? Naprawdę, gdyby kasowali te 50-70 zł od osoby to bym uważał, że ok. A przecież oni powinni żyć z prowizji za sprzedane bilety na loty, które się odbyły a te prowizje na pewno nie są tak horrendalnie wysokie. A efekt jest taki, że zapłaciłem 560 złotych za nic i do tego nie mam lotu. To jak to nazwać inaczej?
Poza tym przy takiej złodziejskiej polityce to się nie bój o zaangażowanie pracownika -> myślę, że mają dedykowanych pracowników do procedowania zwrotów :)
Ponadto jak kupuje się lot bezpośrednio i jest odwołany to refundują Ci całość a tam też musi być jakiś biedny pracownik zaangażowany :)

Autor:  wasil10 [ 06 Maj 2022 12:48 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

Przeczytaj wątek. Wszystko to już było przerabiane.

Autor:  dmirstek [ 06 Maj 2022 12:49 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

@pszczolex jeśli nie pasują CI warunki na które przystałeś, dlaczego skorzystałeś z usług akurat tego pośrednika, a nie innego, w Twojej opinii, bezproblemowego?

Firmy muszą na czymś zarabiać i na ogół tak jest, że oferując niższą cenę za lot, zarabiają więcej na "usługach dodatkowych"

Autor:  kemot [ 06 Maj 2022 12:49 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

W sytuacji gdy mają to napisane w regulaminie, a Ty kupując bilet ten regulamin zaakceptowałeś, należy to nazwać normalnym uczciwym biznesem.

Autor:  pszczolex [ 06 Maj 2022 12:51 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

No z ciężkim sercem oddam im tę kasę, bo nie mam wyjścia, przynajmniej będę wiedział tyle, że korzystanie z ich usług jest bez sensu, bo mogą sobie losowo odwołać parę rezerwacji, żeby nabić kabzę :P
A czemu skorzystałem? Promocja była na f4f albo innym portalu publikującym okazje. To myślałem, że jednak od sprawdzonych firm, ale jak widać pomyliłem się.

Autor:  marek2011 [ 06 Maj 2022 13:04 ]
Temat postu:  Re: [OPINIE] Ticket.no

@pszczolex: Loty odwołuje przewoźnik a nie pośrednik - ten ostatni generalnie nie ma na to wpływu, tak jak i ty jako pasażer. Prowizja jest ryczałtowa i nie ma nic wspólnego z ceną biletu - im tańszy bilet, tym potencjalnie większą część jego ceny może stanowić. Co do pracowników - nie ma znaczenia, czy oni są dedykowani do tego, czy tamtego - prowadząc działalność musisz każdemu z nich zapłacić za odebranie telefonu od twojej szacownej osoby, wklepanie i przeprocesowanie twojego wniosku o zwrot itp. Nikt tego nie robi za darmo, praca kosztuje plus, jak już wspomniano, pośrednictwo to nie działalność charytatywna tylko zarobkowa, więc w tym wszystkim musi być jeszcze jakaś marża.

Strona 12 z 14 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/