Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Teneryfa w styczniu
#1 PostWysłany: 28 Sty 2014 20:00 

Rejestracja: 28 Gru 2011
Posty: 134
Loty: 135
Kilometry: 254 214
Dla tych wszystkich co zastanawiają się czy na Kanarach jest cieplo w styczniu...Oj jest :D

data podróży : 18-25 stycznia
trasa podróży : Poznań - Oslo/Torp - Teneryfa - Oslo/Torp - Poznań
Ilość uczestników : 8 osób
koszt biletów : 360 PLN RT

O mały włos a cała podróż spaliła by na panewca a to dzięki mgle panującej na Ławicy w Poznaniu w dniu wylotu 18 stycznia , na szczęście po 2 godzinach mgła ustąpiła i Wizzair podstawił dodatkowy samolot który przyleciał Katowic
aby tego było mało na przesiadke na Torp mieliśmy tylko 7 minut , więc kto miał podręczny zdążył bez problemu.

Podziękowania również dla stewardess Wizzara za zorganizowanie pierwszeństwa wyjścia z samolotu dla tych pasażerów co śpieszyli się na lot na Teneryfe.

P.S. Pozdrowienia dla grupy około 30 Polaków którzy lecieli na tej samej trasie na Teneryfe w powyższych datach

Zamieszczam krótki filmik z naszego tygodniowego pobytu na Teneryfie

_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 28 Sty 2014 22:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 945
Loty: 284
Kilometry: 456 536
niebieski
fajny filmik ;-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 29 Sty 2014 01:56 

Rejestracja: 26 Gru 2011
Posty: 101
Fajny filmik, fajne niunie w pierwszych ujęciach, freakin hot :mrgreen:
Łapka w górę za 2ga nute.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 29 Sty 2014 23:07 

Rejestracja: 08 Lis 2013
Posty: 222
@Matt80

Czyli osoby z większym bagażem nie zdążyły?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 29 Sty 2014 23:46 

Rejestracja: 28 Gru 2011
Posty: 134
Loty: 135
Kilometry: 254 214
mcichecki napisał(a):
@Matt80

Czyli osoby z większym bagażem nie zdążyły?


niestety nie, chociaż wiem że pare osob co mialo nadawany na Teneryfe dolecieli na drugi dzień tylko musieli dokupić nowy bilet (700 pln )Norwegiana i zmienić lotnisko na Gardermoen , a inni olali nadawany i odebrali za tydzień w locie powrotnym gdzie spokojnie czekał w lost & found :D
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 30 Sty 2014 00:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1281
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
pozazdrościć... niestety ja na takie ciepełko muszę jeszcze poczekać...

fajny filmik...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 30 Sty 2014 00:12 

Rejestracja: 03 Sie 2011
Posty: 128
Spoko filmik. Może macie jakieś sugestie odnośnie hotelu i dobrej plaży na teneryfie? wybieram tam się w maju:)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 30 Sty 2014 01:26 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 964
niebieski
Mogę zapytać kiedy polowaliście na te bilety? Cena bardzo ciekawa. No i jak temperatura, ile stopni było mniej więcej? ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 30 Sty 2014 22:54 

Rejestracja: 28 Gru 2011
Posty: 134
Loty: 135
Kilometry: 254 214
chris0o napisał(a):
Mogę zapytać kiedy polowaliście na te bilety? Cena bardzo ciekawa. No i jak temperatura, ile stopni było mniej więcej? ;)


Bilety Kupione 20 grudnia oraz 31 grudnia

Temperatura w cieniu 22-24 stopnie, słoneczko grzało niemiłosiernie (w lipcu to musi być masakra) , w końcu teneryfa to prawie zwrotnik Raka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 30 Sty 2014 23:38 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 964
niebieski
Dzięki za odp. No to jeszcze muszę zapytać jak tam sprawa z innymi kosztami na miejscu, jak jedzenie i nocleg w styczniu? Ceny znośne?
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 31 Sty 2014 22:53 

Rejestracja: 16 Lut 2012
Posty: 67
Loty: 51
Kilometry: 88 379
chris0o napisał(a):
Dzięki za odp. No to jeszcze muszę zapytać jak tam sprawa z innymi kosztami na miejscu, jak jedzenie i nocleg w styczniu? Ceny znośne?


Hotel Bahia Flamingo (trochę jak dawne FWP ale znośnie) -55euro za 4 osoby z HB z widokiem z balkonu na ocean.
Fura 17euro za dzień
Tak było w zeszłym roku.
Bajka po prostu.
Góra
 Relacje PM off
chris0o lubi ten post.
 
 
#12 PostWysłany: 31 Sty 2014 23:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 1065
Loty: 348
Kilometry: 369 325
srebrny
Matt80 napisał(a):
chris0o napisał(a):
Mogę zapytać kiedy polowaliście na te bilety? Cena bardzo ciekawa. No i jak temperatura, ile stopni było mniej więcej? ;)


Bilety Kupione 20 grudnia oraz 31 grudnia

Temperatura w cieniu 22-24 stopnie, słoneczko grzało niemiłosiernie (w lipcu to musi być masakra) , w końcu teneryfa to prawie zwrotnik Raka

Byłem na Teneryfie i w lipcu i w styczniu i różnica wcale nie jest taka wielka - koło 28 stopni latem i koło 20 zimą. A w La Laguna w lipcu nawet właśnie koło 24 stopni + wiatr, chodziłem w bluzie ;). Swoje robi słońce, na tej szerokości geograficznej przygrzewa porządnie nawet w styczniu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 31 Sty 2014 23:55 

Rejestracja: 03 Sie 2011
Posty: 128
A jak z jedzeniem w tej opcji?? było ok? w opcji hb o której były posiłki? napoje płatne?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 01 Lut 2014 00:19 

Rejestracja: 16 Lut 2012
Posty: 67
Loty: 51
Kilometry: 88 379
NakatePL napisał(a):
A jak z jedzeniem w tej opcji?? było ok? w opcji hb o której były posiłki? napoje płatne?


Jedzenie bym ocenił na 3+. Wykwintne nie było ale nie głodowaliśmy.
Napoje do obiadokolacji płatne, więc po kolacji do Mercadony (czy jakoś tam) i tam zakupowaliśmy picie:)
Pory posiłków elastyczne na tyle by zjeśc przed i po wyjazdach w teren. Szczegółów nie pamiętam.
Na przyszłoroczne ferie zimowe możemy się zgrac bo sam bym jeszcze tam pojechał:)
W tym roku Barca i Sewilla!
Pzdr
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 01 Lut 2014 00:29 

Rejestracja: 22 Sty 2014
Posty: 12
Niezły filmik, szaleństwo:-)
_________________
Pod wielkim wpływem Malty:-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 01 Lut 2014 00:58 

Rejestracja: 02 Sty 2012
Posty: 144
No ja właśnie też wróciłem wczoraj z Teneryfy wraz z żoną i córką podzielę się trochę informacjami i kosztami :
Loty:
18.01. Modlin - Manchester - 39 zł
20.01. Manchester - Teneryfa South - 19,24 GBP czyli ok. 96 zł
30.01. Teneryfa South - Londyn Stansted - 44 euro - ok. 190 zł
30.01. Londyn Stansted - Modlin - 4,24 GBP - 21 zł
czyli średnio wychodzi - 346 zł osoba, wszystkie bilety kupione w promocji mobilnej ;) chyba w październiku.
Hotel w Manchesterze - Ibis kupiony na jednej z wyprzedaży Accora - 50 % - ok. 200 zł za dwie noce - dziecko do 12 lat gratis, nasze ma 13 lat, ale nikt nie sprawdza :) w hotelu, transport w Manchesterze z lotniska bus 43 - Group Daily Raider - 8.80 GBP x 2 17.60 GP, czyli ok 88 zł, wycieczka do Liverpoolu - National Express 2 GBP w jedną stronę od osoby - 12 GBP + 1 GBP rezerwacja online, czyli ok 65 zł. Polecam muzea w Anglii większość darmowych - fajna rzecz Polska daleko w tyle- w Manchesterze Muzeum Futbolu - ciekawe.
Nocleg::
Green Park Hotel - 10 km od lotniska w okolicach Golf de Sur - 186 euro czyli ok. 800 zł za 10 noclegów, rezerwacja przez booking.com , warunki przyzwoite bez rewelacji - apartament w pełni wyposażony choć ośrodek trochę stary.
Samochód:
160 euro ok. 690 zł - za 10 dni - autoreisen.es - grupa B - Fiast Fiesta 1.3 /110 tys. na liczniku, ale w dobrym stanie, wszędzie dał radę , opcja pełny/pełny - choć dostajemy pusty i oddajemy pusty, szybko i sprawnie. W goldcarze było taniej, ale pełny/pusty i za oddanie poza godzinami pracy była opłata, a my musieliśmy oddać o 5.00 auto, a i do goldcara spora kolejka.
Paliwo : na południu 1 litr 95 - 1.05 euro , na północy widziałem za 0.92 euro. My robimy 1000 km - benzyna ok. 50 euro -215 zł
Ceny:
Robimy zakupy w Lidlu albo supermarkecie Mercado , ceny porównywalne jak w Polsce , na pewno mięso i wędliny drogie , podam przykładowe ceny :
- bagietka - 0,35 e
- mleko 1 l - 0,6 e
- wino - od 1,5 e
- sangria 1 l - 1,4 e (nasza ulubiona ;))
- banany kg - 1 e - promocja
- jabłka kg- 0,69 e - promocja
- pomarańcze kg - 0,95 e - promocja
- piwo Dorada - 0,75 l - 1,11 e inne najtańsze 1 l - 0,79 e
- woda 5l - 0,76 e
- lody - 6 szt. ala rożki - 1,55 e , więc w sumie ceny ok zawsze można znaleźć coś taniej np. w promocji
Atrakcje :
Teide - http://www.telefericoteide.com - bilety 25 euro , dziecko do 14 lat 12,5 - czyli razem 62,50 ok. 270 zł , bilety można kupić przez stronę my kupujemy na miejscu , jesteśmy parę minut po 9.00 , kolejki do kasy brak wjazd od razu, po 10.00 przyjeżdżają wycieczki robi się kolejka, na szczycie - 2 stopnie i śnieg, trasy pozamykane, na sam szczyt nie można wejść, zresztą potrzebne zezwolenie, które można załatwić przez stronę. Warto pojechać na wulkan przy ładnej pogodzie bo są super widoki i należy pamiętać jak wieje mocniej to kolejka nie chodzi.
Aqualand i Jungle Park - dwie atrakcje dla dzieci , wybieramy je zamiast Siam Park i Loro Parque , przede wszystkim decyduje cena i brak komercji , za bilet twin park płacimy 31,50 euro od osoby (dzieci powyżej 1,40 m liczone są jak dorosłe) z ulotkami rozdawanymi na lotnisku , taniej niż w kasie i przez internet - razem 94,50 e - ok. 400 zł . Agulandzie oprócz basenów jest pokaz delfinów , w Jungle Park pokazy papug, fok i ptaków drapieżnych (takiego pokazu nie mają w Loro Parque, który był super) . W Loro są oczywiście orki ale pokaż trwa niecałe 10 min. , a i bilet twin wraz z Siam park tam kosztuje ponad 50 e.
Polecam wycieczkę drogą przez miejscowość Masca fajne widoki , droga wąska i trochę adrenaliny jest szczególnie jak z autobusem trzeba się minąć, ciekawe miejscowości na północy to Garachico, Puerta Santa Cruz - typowy kurort ( masakra z parkowaniem w centrum). Aha droga na północy do latarni Puenta de Teno zamknięta była. Stolicę Santa Cruz można zobaczyć i przejść się głównym deptakiem, parkować można przy porcie, dużo miejsca i za darmo, bardziej klimatycznie w La Lagunie jest - polecam. No i oczywiście Los Gigantos - parkowanie też masakra w centrum. Los Cristianos i Las Americas typowe kurorty można się przejść promenadą nadmorską, Icod de los Vinos -miasto dracen - nie warto, aby zobaczyć 600 letnią dracenę trzeba 5 euro zapłacić.
Pogoda:
Cieplutko ponad 20 stopni , jak słońce przygrzewa to jeszcze cieplej, u nas na południu 5 dni wiało podobno pasaty wieją w styczniu i sierpniu, ale chmury było przeganiane, jak nie wiało to były chmury na niebie. Woda w morzu 19 stopni, czyli polski Bałtyk latem, w basenach też zimno, chyba że trafi się z podgrzewaną wodą. Wieczorami około 15 stopni bluza się przyda. Najśmieszniejsze, że np. w stolicy wszyscy miejscowi chodzą przy 20 stopniach w kozakach i kurtkach.
Zdecydowanie polecam wyjazd w styczniu na Kanary , nam udało się przeczekać najgorsze mrozy, a wyjazd kosztował ok. 1000 zł osoba / 12 dni - i gdzie można w biurze znaleźć taką wycieczkę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Ancyna lubi ten post.
 
 
#17 PostWysłany: 01 Lut 2014 01:05 

Rejestracja: 12 Mar 2011
Posty: 31
Loty: 19
Kilometry: 24 687
Widać tęczę w tle. Chyba padało ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 01 Lut 2014 18:34 

Rejestracja: 28 Gru 2011
Posty: 134
Loty: 135
Kilometry: 254 214
zibi napisał(a):
Widać tęczę w tle. Chyba padało ?


tak, kapuśniaczek przez 5 minut i tylko raz w ciągu tygodnia
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 04 Lut 2014 01:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Maj 2012
Posty: 789
Loty: 180
Kilometry: 306 623
niebieski
jabtom napisał(a):
Zdecydowanie polecam wyjazd w styczniu na Kanary , nam udało się przeczekać najgorsze mrozy, a wyjazd kosztował ok. 1000 zł osoba / 12 dni - i gdzie można w biurze znaleźć taką wycieczkę.


Chyba jakiś mały błąd w rachunku. Z miejsca wyliczyłem, że wyszło ponad tysiąc złotych. Nie mówiąc o kosztach dojazdu z/na lotnisko w Manchesterze + wyżywienie. :)

Czekamy na większą relację. Pozdrawiam!
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 14 Gru 2014 13:25 

Rejestracja: 11 Gru 2014
Posty: 45
radar napisał(a):
chris0o napisał(a):
Dzięki za odp. No to jeszcze muszę zapytać jak tam sprawa z innymi kosztami na miejscu, jak jedzenie i nocleg w styczniu? Ceny znośne?


Hotel Bahia Flamingo (trochę jak dawne FWP ale znośnie) -55euro za 4 osoby z HB z widokiem z balkonu na ocean.
Kiedy rezerwowaleś hotel ? w jakiejś promocji?

Fura 17euro za dzień
Tak było w zeszłym roku.
Bajka po prostu.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group