Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Następna
Autor Wiadomość
#901 PostWysłany: 14 Lis 2021 18:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2188
platynowy
Co to znaczy, ze telefon nie odpowiada, czekasz odpowiednio dlugo na zerealizowanie polaczenia, czy po 15min sie rozlaczasz i mowisz ze tel nie dziala? Infolinia TAP dziala i zawsze dzaiala, to ze czasem trzeba czekac 60-90min na polaczenie to inna kwestia. Wiec skoro prosisz o rade to odpowiadam: cierpliwosci
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Pati-Pat lubi ten post.
 
 
#902 PostWysłany: 14 Lis 2021 18:40 

Rejestracja: 23 Paź 2021
Posty: 4
Wydawało mi się ,że jestem cierpliwa, zrobiłam przez ten czas obiad, zjadłam go i odpoczęłam.
Minęło gdzieś ok. godziny, nawet w polskich przychodniach onkologicznych szybciej odbierają (a kiedyś mi się wydawało, że to skrajny przypadek).
Będę czekać w takim razie dłużej.

Czy ta infolinia jest płatna?
Góra
 Relacje PM off  
 
#903 PostWysłany: 14 Lis 2021 19:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2188
platynowy
przygotuj bardziej wyszukany obiad, na jego realizacje zejdzie Ci ok 2h wiec nie zdazysz nawet zjesc, a ''ni stad ni zowad uslyszysz '' TAP Portugal how can I help you'' ;)
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Gadekk 21 Lis 2021 20:20, edytowano w sumie 2 razy
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off
Pati-Pat lubi ten post.
 
 
#904 PostWysłany: 14 Lis 2021 19:05 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 154
niebieski
Dzisiaj trzy razy rozłączało mnie po ok. 60 minutach ;)
Za czwartym razem sukces po ok 50 minutach ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#905 PostWysłany: 14 Lis 2021 19:12 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 984
srebrny
Pracuję w Telco, stąd mogę podpowiedzieć, że mógł rozłączyć Cię Twój operator. Są to blokady anty-fraudowe, niektórzy operatorzy rozłączają po 60 minutach, inni po 180 itp.
Góra
 Relacje PM off
Pati-Pat lubi ten post.
 
 
#906 PostWysłany: 14 Lis 2021 19:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2188
platynowy
Praktyka w dobie pandemii mowi mi jednak, ze to nie operator. Rekord na polaczenie to bylo 194min Lufthansa. Po 212min wszystko udalo sie zalatwic ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#907 PostWysłany: 14 Lis 2021 19:24 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 984
srebrny
Tak jak napisałem, jest to zależne od operatora (od którego połączenie jest inicjowane). Niektórzy przerywają po godzinie, inni po dwóch, inni nie przerywają.
Góra
 Relacje PM off  
 
#908 PostWysłany: 14 Lis 2021 19:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2188
platynowy
Czyli sa opertatorzy w Polsce ktorzy po godzinie np. rozmowy z mama przerywaja polaczenia tak ? Bo czekanie na infolini jest jednoznaczne z tym, ze polaczylem sie z danym numerem, a operatorowi zalezy na jak najkrotszym polaczeniu bo z tego ma najwieszke profity i najwiecjh na tym zarabia?
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Flyguy, 14 Lis 2021 19:35, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#909 PostWysłany: 14 Lis 2021 19:34 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 984
srebrny
Operator mógł ograniczyć maksymalny czas trwania połączenia do 1 lub 2 godzin. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z operatorem.

https://consumer.huawei.com/pl/support/ ... l00410741/

Tak, operatorzy się tym nie chwalą. Przykładem jest Play (który rozłącza po 60 minutach. Jeżeli ktoś ma taki właśnie problem to warto skonsultować temat z operatorem właśnie.


Ostatnio edytowany przez Kothson, 14 Lis 2021 19:59, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#910 PostWysłany: 14 Lis 2021 19:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2188
platynowy
Z calym szacunkiem, ale prosze Cie o wiarygodne przyklady bo to co opisujesz kloci sie z taktyka biznesowa operatorow sieci telefonicznych. Nie trzeba byc geniuszem, zeby stwierdzic, ze im dluzej rozmawiam tym wieksze profity z mojej rozmowy czerpie moj operator. Pytanie ktory operator dobrowolnie pozbawia sie profitow? FAQ Huaweia jest dla mnie zadnym potwierdzniem tych praktyk, bo odwolujesz sie na praktyke Playa z 2009 roku, czyli sprzed 13 lat.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#911 PostWysłany: 14 Lis 2021 19:57 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 984
srebrny
Napisałem, że pracuję u operatora w dziale Telco i wiem jak to wygląda, nie zamierzam ci absolutnie nic udowadniać. Każdy operator rządzi się innymi prawami, posiada własne reguły biznesowe. Obce ci jest pojęcie fraud. W wielu przypadkach operator woli zerwać połączenie (które jest fraudem, bo zdalnie ktoś wkradł się na centralę klienta i tarabani za darmo na płatne numery) niż utrzymać takie połączenie. Jeżeli klient zgłosi fraud na policję, a koszt połączenia wyniesie np. 30 000, klient udowodni że nie wykonał tego połączenia to i tak operator kwotę będzie musiał opłatę wycofać.

Wybacz, ale dalej musielibyśmy wchodzić w obcą Tobie terminologię SIP Trunk, kanałów rozmownych, PBX i ich zabezpieczeń, to po prostu nie ma sensu.

W każdym razie nie jest tak jak ty sobie to liczysz, że operator na każdą złotówkę patrzy tak jak ty, jest coś takiego jak ryzyko biznesowe, koszty ewentualych reklamacji, rozpraw sądowych i innych, które zdecydowanie przewyższają koszt rozmowy, która może zostać przerwana w odpowiednim momencie.


Ostatnio edytowany przez klapio, 14 Lis 2021 23:51, edytowano w sumie 1 raz
offtopic
Góra
 Relacje PM off
Pati-Pat lubi ten post.
 
 
#912 PostWysłany: 14 Lis 2021 20:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2188
platynowy
TAP ma numer portugalski ktory nie nalezy do numerow premium (sa one w wyzej przez Ciebie opisanej sytuacji tzw. numerami ''fraudowymi''). To nie jest zadne 0700... w wypadku ktorych taki system sie uruchamia. Inny numer infolini to np. 0180 ...dla dzwoniacych np. z DE za ktore jest kasowane 0,20€ za polaczenie, bez wzgledu na dlugosc jego trwania. Nie chce zebys mi cos udowadnial tylko podal przyklad adekwatny do konkretnej sytuacji o ktorej mowimy, a nie do oglonej zasady ktora stosuja operatorzy w wypadu polaczen premium.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez klapio, 14 Lis 2021 23:52, edytowano w sumie 1 raz
offtopic
Góra
 Relacje PM off  
 
#913 PostWysłany: 14 Lis 2021 21:08 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3281
złoty
@Kothson ma rację.
Nic nie trzeba udowadniać, bo to normalna praktyka nawet w Niemczech i bez wykręcania numeru premium.
Mój operator niemiecki po 1 lub 1.5h rozłącza rozmowę.
EOT, bo to temat o TAP, nie sieciach komórkowych.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#914 PostWysłany: 14 Lis 2021 21:20 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7066
Loty: 871
Kilometry: 813 940
platynowy
Wracając do sedna. @Pati-Pat zadzwoń na duńską infolinię. Ja dzwoniłem tam 2 razy ostatnio. Za pierwszym po 20 minutach byłem już po rozmowie. Za drugim odebrali niemal natychmiast, ale mnie przełączali i to trwało jakieś pół godziny.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#915 PostWysłany: 14 Lis 2021 21:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2188
platynowy
@jacek96
Jaki to operator bo widze w poscie #872 w tym samym watku ze jednak Cie nie rozlaczyl?

''Jacek96 Po 130 minutach lot zawieszony, do wykorzystania do końca 2022 roku.
Potwierdzenie na emailu.''
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#916 PostWysłany: 14 Lis 2021 21:55 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 984
srebrny
Dokładnie, operatorzy mają swoje polityki bezpieczeństwa. Godzinne połączenie, nawet na numer spoza puli premium to nie jest 'standardowe' połączenie i może zostać zakończone. Forumowicz wyżej Cię wypunktował.

Sam nie jestem, chociaż parę lat siedzę w temacie na bardzo 'głębokim' poziomie.

Pewnie nie czytałeś umowy ze swoim operatorem, ale jest w niej sporo wyłączeń, które pewnie nic Ci nie mówią, a chronią one operatora. Są nimi m.in. zapisy, które wskazują odpowiedzialność operatora oraz klienta indywidualnego. To że masz taryfę 'no limit' zupełnie nie oznacza, że możesz dzwonić bez limitu. Masz umowę dedykowaną dla osoby prywatnej, nie dla podmiotu gospodarczego (umowy dla klientów negocjowalnych) stąd operator może uznać że powiedzmy połączenie 60, 120 lub 180 minutowe to nadużycie. Wtedy może je zablokować lub oczywiście również wypowiedzieć Ci umowę. Podobnie w sytuacji w której byś wziął simkę od operatora i wykonywał dziennie powiedzmy 2000 połączeń (jak jakieś call center) - to również nadużycie. Jeżeli operator umożliwiałby wykonywanie takich połączeń, to firmy typu call center zamiast zamawiać dedykowane dla nich usługi głosowe za kilkadziesiąt tysięcy złotych, zamawialiby simkę za 50 zł. w tzw. 'No limicie'.


Ostatnio edytowany przez klapio, 14 Lis 2021 23:52, edytowano w sumie 1 raz
offtopic
Góra
 Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
 
#917 PostWysłany: 14 Lis 2021 22:34 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3281
złoty
@Flyguy
Nieopatrznie, przez zapomnienie raz zadzwoniłem do TAP z komórki i będąc już na linii, oczywiście mnie rozłączyło. Operator niszowy.
Stacjonarnego nie rozłączyło do 130 minuty, choć też się czasem zdarza, ale to, może być z innego powodu.
Góra
 Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
 
 
#918 PostWysłany: 15 Lis 2021 19:12 

Rejestracja: 15 Lis 2021
Posty: 1
Cześć,
Potrzebuję dokonać zmiany imienia i nazwiska pasażera w mojej rezerwacji.
Na stronie nie widzę takiej opcji.
Jak to zrobić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#919 PostWysłany: 15 Lis 2021 19:48 

Rejestracja: 15 Lis 2021
Posty: 3
Hej,
Czy jeśli nie na koncie TAP nie widzę żadnych szczegółów rezerwacji to mam rozumieć, że lot został anulowany? Wyświetlają się tylko dane pasażerów i dane kontaktowe, nic na temat lotów, godzin itd.
Miałam kupione bilety do Kapsztadu z Pragi przez Lizbonę i kompletnie nie wiem co się stało, bo dwa miesiące temu dostałam tylko info o zmianie godziny lotu, a teraz wygląda jakby ta rezerwacja zniknęła.
Góra
 Relacje PM off  
 
#920 PostWysłany: 15 Lis 2021 19:59 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 4507
Loty: 302
Kilometry: 581 013
A sprawdz czy możesz kupić te loty na ich stronie. Bilet z agencji ?
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group