Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 967 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Następna
Autor Wiadomość
#861 PostWysłany: 21 Paź 2021 10:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 676
Loty: 130
Kilometry: 234 904
srebrny
Flyguy napisał(a):
OK, czyli miejsca X-Tra moze dostac ktos nawet z Discount Fare.


Sam system odprawy TAP losowo tez potrafi przyznać miejsce X-Tra pasażerom z taryfą Discout Fare. Miałem tak ostatnio - na 4 odcinki jeden (LIS-LPA) udało mi się przelecieć w tym czerwonym fotelu ;) Za klasę rezerwacyjną O mile w Miles & More także zostały naliczone, chociaż musiałem po 14 dniach wystąpić o wsteczne naliczenie w formularzu - chwilę po jego wypełnieniu brakujące mile pojawiły się na koncie.
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Relacje PM off
Flyguy lubi ten post.
 
 
#862 PostWysłany: 21 Paź 2021 10:42 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 678
Loty: 251
Kilometry: 641 741
srebrny
możliwość zmiany daty dotyczy lotów z przesunięciem godziny lotu o min 5h; wiecie czy trzymają się tego na sztywno? mam 4h i 45min;
Góra
 Relacje PM off  
 
#863 PostWysłany: 21 Paź 2021 10:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 708
srebrny
Nie wiem czy aż tak sztywno, mi przy mniejszym przesunięciu (już teraz nie pamiętam dokładnie, ale 2-3h), przesunąć nie chcieli, jednak znając ich nieelastyczność podejrzewam, że tutaj też się nie zgodzą.

Ogólnie najlepiej dzwonić do nich na Skype, bo za free, do tego ostatnio odbierają zwykle w ciągu około 30 minut.
Góra
 Relacje PM off  
 
#864 PostWysłany: 21 Paź 2021 12:45 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 582
srebrny
Jeśli chodzi o wykorzystanie zawieszonego biletu, to w zeszłym tygodniu spytałem o to na infolinii przy okazji innej sprawy i bilety musi zostać wykorzystany w 2 lata od dnia zakupu. Tzn. ostatni lot musi do tego czasu wylądować. Rezerwacja w dowolnym momencie przed tym dwuletnim deadlinem.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#865 PostWysłany: 21 Paź 2021 15:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2011
Posty: 149
niebieski
lukasz666 napisał(a):
możliwość zmiany daty dotyczy lotów z przesunięciem godziny lotu o min 5h; wiecie czy trzymają się tego na sztywno? mam 4h i 45min;

Miałem taką samą sytuację w marcu tego roku i nic nie ugrałem, ale poprzestałem na jednym telefonie, wiadomości przez FB albo Twitter i jednym mailu. Może przy większej cierpliwości trafisz na kogoś kto Ci pomoże.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
lukasz666 uważa post za pomocny.
 
 
#866 PostWysłany: 24 Paź 2021 14:50 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7074
Loty: 871
Kilometry: 813 940
platynowy
@herki99 A na jaki adres mailowy do nich pisałeś? Coś Ci odpisali?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#867 PostWysłany: 25 Paź 2021 08:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1338
srebrny
orientuje się ktoś o ile dni kalendarzowych można przesunąć u nich loty jeśli się padło ofiarą zmiany rozkładu ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#868 PostWysłany: 25 Paź 2021 09:10 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3282
złoty
Wcześniej nie było ograniczeń czasowych, do końca kalendarza.
Jestem właśnie na linii i kobieta mówi, że przy open ticket trzeba określić datę wylotu przed dniem pierwotnego lotu. Przecież to żart, chyba że celowo wprowadza w błąd, by do open ticket nie zachęcać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#869 PostWysłany: 25 Paź 2021 09:50 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7074
Loty: 871
Kilometry: 813 940
platynowy
Mi wczoraj koleś powiedział, że bilet jest ważny 2 lata od zakupu i w tym czasie muszę go wykorzystać. Ale decyzję mogę podjąć kiedykolwiek. Ale nie wzbudził mojego zaufania, więc nie wiem, czy to on miał rację, czy jednak nie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#870 PostWysłany: 25 Paź 2021 10:10 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3282
złoty
Ta kobieta też nie zbudza mojego zaufania.
Choć dodzwoniłem się na infolinie, to przełaczyla mnie dalej i teraz czekamkolejna godzinę na konsultanta od zmian rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#871 PostWysłany: 25 Paź 2021 11:02 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 582
srebrny
Tak jak wspomniałem wcześniej - 2 tygodnie temu na infolinii mi potwierdzili termin 2 lat. Ale to było dla biletu kupionego w lutym.
Góra
 Relacje PM off  
 
#872 PostWysłany: 25 Paź 2021 13:47 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3282
złoty
Po 130 minutach lot zawieszony, do wykorzystania do końca 2022 roku.
Potwierdzenie na emailu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#873 PostWysłany: 25 Paź 2021 15:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2011
Posty: 149
niebieski
Sudoku napisał(a):
@herki99 A na jaki adres mailowy do nich pisałeś? Coś Ci odpisali?

Pardon - maila wysłałem do OTA, dopiero sprawdziłem. Chcieli oczywiście za zajęcie się sprawą pieniądze, więc działałem potem na własną rękę i na infolinii nic nie zdziałałem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#874 PostWysłany: 29 Paź 2021 08:39 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 678
Loty: 251
Kilometry: 641 741
srebrny
Hej, czy przy zmianie godzin lotu, przy rezerwacji prze OTA, w okresie 48H przed lotem podczas rozmowy bezpośrednio z Tap Portugal można tylko zmienić datę lotu czy można też poprosić o voucher?
Góra
 Relacje PM off  
 
#875 PostWysłany: 01 Lis 2021 17:45 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7074
Loty: 871
Kilometry: 813 940
platynowy
Dzisiaj po blisko 50 minutach spędzonych na duńskiej infolinii zawiesiłem swoje bilety do Kapsztadu.
Tym razem agentka robiła wrażenia wiedzącej to, co mówi.
Jej zdaniem bilet należy wykorzystać w ciągu dwóch lat od zakupu, ale w tym czasie musi się odbyć pierwszy lot. Powrót może być później. No i decyzję również można podjąć kiedykolwiek, ważne aby zmieścić się z tym pierwszym lotem w powyższym terminie.
Zmiana trasy nie powoduje naliczenia dodatkowych opłat, gdyż to linia anulowała połączenie.
To dziś usłyszałem i w zasadzie to chciałem usłyszeć. Zobaczymy jak będzie w momencie, gdy zdecyduję się bilet odwiesić i wybrać nową trasę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
Flyguy uważa post za pomocny.
 
 
#876 PostWysłany: 01 Lis 2021 23:00 

Rejestracja: 20 Sty 2015
Posty: 138
Loty: 96
Kilometry: 223 897
niebieski
@Sudoku czyli jednak nie jest tak, ze trzeba podac nowe daty lotu przed uplywem roku od daty zakupu biletu? Mam na mysli, ze open ticket do wykorzystania w przeciagu 2 lat ale zabukowany w ciagu roku od DATY ZAKUPU?

Sama mam open ticket i probuje to jakos zaplanowac :?:
Góra
 Relacje PM off  
 
#877 PostWysłany: 02 Lis 2021 12:08 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7074
Loty: 871
Kilometry: 813 940
platynowy
@TIT Tak mi powiedzieli i także niektórym innym osobom, które dzieliły się na forum. Ale niektórym mówiono, że decyzję należy podjąć przed terminem pierwotnego lotu, a więc zwykle nawet krócej niż rok od zakupu.
Ja kupiłem pod koniec listopada w zeszłym roku i na pewno decyzji nie podejmę w tym miesiącu, gdyż będę chciał go ewentualnie wykorzystać latem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
TIT uważa post za pomocny.
 
 
#878 PostWysłany: 02 Lis 2021 22:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 708
srebrny
OTA wymieniło mi bilet na open ticket i nie pobrało żadnej opłaty i co teraz?

A) Mogę zadzwonić do TAP i bez problemu wybrać nowe daty
B) Muszę to zrobić przez OTA i wtedy też mnie skasują na opłatach za zmiany?

Byłem dziś w LIS i chciałem o to spytać w biurze TAP, jednak po podaniu numerów rezerwacji, kobieta powiedziała mi, że ona tutaj nic nie widzi i że mam dzwonić na infolinię. Jak zapytałem, to po co jest to biuro, skoro żeby cokolwiek się dopytać trzeba dzwonić na infolinię, odpowiedziała, że mogę na nią złożyć skargę jeśli chcę :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#879 PostWysłany: 02 Lis 2021 23:00 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 4675
platynowy
@ncn: nie pozostaje nic innego, jak najpierw spróbować A a potem ewentualnie B ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#880 PostWysłany: 02 Lis 2021 23:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2204
HON fly4free
Przy probie wybrania dat OTA skasuje Cię za to, jesli sie nie zgodzisz na oplate i bedziesz chcial refund dostaniesz taka opcje, ale potraca rowniez swoj haracz. Spróbuj porozmawiać min. z 2 konsultantami z TAP-a, moze cos ugrasz, ale TAP jest bardzo niechętny do pomocy jesli chodzi o bilety zakupione w OTA
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 967 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group