Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1750 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#781 PostWysłany: 06 Wrz 2021 15:42 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8850
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
@ms993 Tak, już o tym pisałem, ale chyba w innym wątku.
Ja też nie dostałem żadnego maila o anulacji. Zamierzam poczekać aż będzie mniej niż 2 tygodnie do terminu lotu i wystąpić o 600 EUR odszkodowania niezależnie od zwrotu kasy czy vouchera.
Podstawową kwestią jest, jak się z nimi kontaktować, żeby mieć wszystko na piśmie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
#782 PostWysłany: 06 Wrz 2021 23:35 

Rejestracja: 22 Kwi 2019
Posty: 4
Witam serdecznie,
Chciałbym zakupić bilety dla rodziny 2+2 do Cancun. Cena jest przystępna, ale wzrasta o ponad 1,5k przez dodanien miejsc siedzących. Rozumiem, że jeśli nie wykupie rezerwacji miejsc cała rodzina razem nie będzie siedziec razem? Wyjazd z dziećmi w wieku 5 i 7 lat

Z góry przepraszam jeśli to głupie/proste pytanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#783 PostWysłany: 06 Wrz 2021 23:45 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4052
W TAP spokojnie przy odprawie będziesz mógł wybrać miejsca obok siebie.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#784 PostWysłany: 07 Wrz 2021 00:11 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
Sudoku napisał(a):
@ms993 Tak, już o tym pisałem, ale chyba w innym wątku.
Ja też nie dostałem żadnego maila o anulacji. Zamierzam poczekać aż będzie mniej niż 2 tygodnie do terminu lotu i wystąpić o 600 EUR odszkodowania niezależnie od zwrotu kasy czy vouchera.
Podstawową kwestią jest, jak się z nimi kontaktować, żeby mieć wszystko na piśmie?

Obstawiam, że w końcu wyślą maila w terminie - zostało jeszcze trochę czasu. Pewnie czekają do ostatniej chwili, by dłużej potrzymać pieniądze. Miewałem już takie sytuacje z innymi liniami, że skasowali rezerwację, ale mail przychodził sporo później, jednak na więcej niż 2 tygodnie przed lotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#785 PostWysłany: 07 Wrz 2021 07:10 

Rejestracja: 22 Kwi 2019
Posty: 4
Japonka76 napisał(a):
W TAP spokojnie przy odprawie będziesz mógł wybrać miejsca obok siebie.


Dziękuję za odpowiedź. Czyli jest małe ryzyko, że duża ilość osób zarezerwuje miejsca i będziemy siedzieć osobno ;)? Wcześniej lataliśmy sporo sami, bez dzieci dlatego tak dopytuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#786 PostWysłany: 07 Wrz 2021 08:21 

Rejestracja: 09 Maj 2018
Posty: 13
Anulowali nam odcinek z biletu łączonego(BER-LIS) i dali w zastępstwie lot BER-LIS na godzinę 17.20. Problem polega na tym, że kolejny LOT LIS-CUN mamy 17.30 :D Jest sens próbować przesunąć cały wyjazd kilka dni przód/tył? Czy dopuszczają tylko zmianę pierwszej części trasy bez modyfikacji lotów powrotnych?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#787 PostWysłany: 07 Wrz 2021 11:40 

Rejestracja: 27 Lip 2021
Posty: 3
Hej,

pisałem jakiś czas temu, że mam loty kupione bezpośrednio na TAP Air (najtańsza opcja - 'Discount') do Stanów Zjednoczonych.

Kilka dni temu dostałem powiadomienie, że uległa zmianie godzina wylotu.

Na stronie nie ma jednak żadnego powiadomienia, nie ma również możliwości zmiany lotu / anulacji.

W mailu, który otrzymałem, jest taki zapis:

"In case you wish to confirm your flight details you may go to www.checkmytrip.com.
For further information, please contact our Call Center. You may verify the best number through the link below."

Czy to oznacza, że aby cokolwiek zmienić w tym locie, muszę skontaktować się z ich Działem Obsługi Klienta? Czy może ktoś miał ostatnio podobną sytuację?

Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedź :)

[quote="miqtek"]Cześć,

mam bardzo podobne pytanie co koleżanka.

Trafiłem tanią cene biletów Warszawa - Lizbona - Nowy York w Marcu 2022.

Kupiłem je po najtańszej taryfie, wiedząc, że może różnie sytuacja z 'pandemią' się potoczyć.

Wczoraj pojawiła się informacja, że Stany nie otworzą się na wakacje, w związku z tym coraz bardziej się martwię, czy pieniądze za bilety nie poszły w błoto.

Jednak z tego co czytałem na forum, TAP lubi zmieniać godziny wylotów - co w tym przypadku może okazać się jedynym ratunkiem.

Oczywiście jest to zgadywanka, ale czy myślicie, że jakaś tam drobna szansa na to jest? Ewentualnie czy można coś zrobić w tej sytuacji, czy tylko czekać i się modlić? :D

Dziękuję za odpowiedzi i poświęcony czas ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#788 PostWysłany: 08 Wrz 2021 00:57 

Rejestracja: 08 Wrz 2021
Posty: 6
martuuuuu napisał(a):
Anulowali nam odcinek z biletu łączonego(BER-LIS) i dali w zastępstwie lot BER-LIS na godzinę 17.20. Problem polega na tym, że kolejny LOT LIS-CUN mamy 17.30 :D Jest sens próbować przesunąć cały wyjazd kilka dni przód/tył? Czy dopuszczają tylko zmianę pierwszej części trasy bez modyfikacji lotów powrotnych?


Mam dokładnie tą samą sytuację z tą samą trasą. Daj znać czy uda Ci się przesunąć również powrotny. Bo mi też szkoda skracać całą podróż.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#789 PostWysłany: 08 Wrz 2021 08:16 

Rejestracja: 09 Maj 2018
Posty: 13
Ja to załatwiłam i wyszłam na tym lepiej niż na oryginalnych biletach, jeżeli nic już nie usuną to bardzo dobrze wyszlo :)

Miałam loty BER-LIS-CUN-LIS-BER, zaproponowałam zmianę pierwszego odcinka trasy, bez zmiany dnia wylotu, na WAW-ZRH-LIS, częściowo realizowane przez linie lotnicze LOT, nie zgodził się, bo podobno nie mogli przebookować na inną linię niż ich(pewnie gdybym się upierała to by przeszło). Następnie zaproponowałam zmianę na WAW-LIS-CUN realizowane całościowo tapem, ale dzień później. Zgodził się, ale nie pasowało mi żeby wylatywać z Warszawy i kończyć w Berlinie, więc popytałam, ładnie poprosiłam o zmianę ostatniego odcinka na LIS-WAW. Kręcił nosem, że się nie da, że on nie może, trochę pogadałam, że ja go świetnie rozumiem, ale proszę też o zrozumienie drugiej strony i...przeszło. Przebookowałam całość na Warszawę, wyjazd skrócił się o jeden dzień.

Pomimo tych strasznych opinii tutaj na temat kontaktu z tapem ja jestem zadowolona, na infolinii pełna kultura i całe to przebookowanie załatwiłam w godzinę, łącznie z oczekiwaniem na połączenie. Co ważne - wczoraj nie działał skype TAP Contact Center(do tego kieruje odnośnik ze strony), polecam łączyć się z amerykańską infolinią, też przez skype +18009037914, czas oczekiwania jakieś pół godziny, dzwoniłam około 11. Jeżeli wylatujecie z kimś jeszcze i mają bilety na innej rezerwacji, to polecam załatwić dwie z jednym konsultantem jeżeli zgadza się na zmiany.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 08 Wrz 2021 09:55, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#790 PostWysłany: 08 Wrz 2021 08:47 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3125
platynowy
martuuuuu napisał(a):
Miałam loty BER-LIS-CUN-LIS-BER, zaproponowałam zmianę pierwszego odcinka trasy, bez zmiany dnia wylotu, na WAW-ZRH-LIS, częściowo realizowane przez linie lotnicze LOT, nie zgodził się, bo podobno nie mogli przebookować na inną linię niż ich(pewnie gdybym się upierała to by przeszło).


Nie, nie zmieniliby lotu na odcinek, który nie jest realizowany przez TAP.
Tak, już kilkadziesiąt osób zamieniło wyloty z Paryża czy Berlina na Warszawę (w tym ja), także nie wnosisz do sprawy nic nowego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#791 PostWysłany: 08 Wrz 2021 08:57 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Aktualna informacja, że w dalszym ciągu da się podmienić, jest zawsze cenna - zwłaszcza w
czasach, gdy w branży lotniczej nic nie jest teraz constans. :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#792 PostWysłany: 08 Wrz 2021 09:00 

Rejestracja: 09 Maj 2018
Posty: 13
Kothson napisał(a):
martuuuuu napisał(a):
Miałam loty BER-LIS-CUN-LIS-BER, zaproponowałam zmianę pierwszego odcinka trasy, bez zmiany dnia wylotu, na WAW-ZRH-LIS, częściowo realizowane przez linie lotnicze LOT, nie zgodził się, bo podobno nie mogli przebookować na inną linię niż ich(pewnie gdybym się upierała to by przeszło).


Nie, nie zmieniliby lotu na odcinek, który nie jest realizowany przez TAP.
Tak, już kilkadziesiąt osób zamieniło wyloty z Paryża czy Berlina na Warszawę (w tym ja), także nie wnosisz do sprawy nic nowego.


I kilkadziesiąt innych osób pisze także o problemach z tapem - to nie jest post tylko do narzekania, ale do udzielania informacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#793 PostWysłany: 08 Wrz 2021 17:44 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Mam lot z BER do FAO z czterodniowym stopoverem w Lizbonie. Czy ten formularz lokalizacyjny wypełniam raz, przed wylotem z BER, czy przed lotem LIS - FAO robię to ponownie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#794 PostWysłany: 09 Wrz 2021 15:47 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 50
Mam bilety w taryfie Classic, a więc m.in. z wyborem miejsc ma pokładzie. Przy rezerwacji bez problemu wybrałem miejsca.
Teraz TAP odwołał dwa loty i przerzucił nas na inne. Przy okazji także z automatu przydzielili nowe miejsca. Chciałem on-line wybrać jednak inne. System pokazuje wolne miejsca, można wybrać i potwierdzić, ale jak się wejdzie ponownie w rezerwację, to nadal są stare miejsca.
Sprawdzałem na dwóch rezerwacjach i jest ten sam problem.
Ktoś może ma doświadczenie w tym temacie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#795 PostWysłany: 09 Wrz 2021 20:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2016
Posty: 650
Loty: 146
Kilometry: 358 646
niebieski
@d-t-x formularz możesz raz w BER i tak pewnie nikt nigdy go nie sprawdzi. Na locie z WAW roznosili tez papierowe, na lotach LIS FNC LIS nikt nic o formularzach nie wspominał.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
d-t-x uważa post za pomocny.
 
      
#796 PostWysłany: 10 Wrz 2021 20:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1235
srebrny
Ktoś ostatnio nawiązywał kontakt z TAP? Da radę już skontaktować się przez infolinię?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#797 PostWysłany: 10 Wrz 2021 21:00 

Rejestracja: 12 Gru 2020
Posty: 3
Dzisiaj nawiązywaliśmy kontakt i przenosiliśmy loty na inny termin ale godzinę czekania na infolinii niemieckiej. Trzeba być cierpliwym.
Góra
 Profil Relacje PM off
ncn uważa post za pomocny.
 
      
#798 PostWysłany: 12 Wrz 2021 10:57 

Rejestracja: 12 Wrz 2021
Posty: 1
Cześć, mam pytanie odnośnie zasad anulacji. Mieliśmy wykupione loty Berlin-Lisbona-Cancun. Niestety lot Berlin- Lisbona został odwołany i w związku z tym poprosiłam o zwrot kosztów w postaci vouchera. Czekamy na voucher i chcielibyśmy znowu zarezerwować lot na tej samej trasie, który odbywa się dzien wcześniej niż pierwotnie wybrany. I w związku z tym, czy jeżeli znowu anulują nam kolejny lot, to będziemy mogli ubiegać się o zwrot kosztów na numer konta ? Czy nadal będziemy musieli uznać voucher ? Pierwotne bilety były kupowane w czerwcu .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#799 PostWysłany: 14 Wrz 2021 13:34 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 50
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, to do pasażera należy decyzja czy chce zwrot zapłaconej kwoty, zmianę rezerwacji czy szczególną formę zwrotu jaką jest voucher.
Inna kwestia, że TAP dość niechętnie zwraca kasę i mocno "naciska", aby brać vouchery. Można wysłać prośbę o zwrot na konto czy kartę, a oni i tak przyślą voucher.
Voucher także zapewne szybciej wystawią niż zwrócą kasę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#800 PostWysłany: 14 Wrz 2021 15:58 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
O ile się orientuję, posiłki w TAP w taryfach Economy są teraz płatne. I takie pytanie: czy da się je dokupić podczas rezerwacji na www? Nie mogę znaleźć takiej możliwości - nie zależy mi jakoś strasznie, ale będę płacił voucherem, z którego zostanie resztówka ok. 30 euro i myślałem, że może w ten sposób da się wykorzystać.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1750 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group