Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1382 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 70  Następna
Autor Wiadomość
#761 PostWysłany: 27 Sie 2021 14:31 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1438
Loty: 499
Kilometry: 805 156
srebrny
Nie mogę tego odszukać, ale czy dobrze kojarzę ze przy zmianach >5h udało się komuś z trasy LIS-CUN dodać odcinek WAW-LIS bezkosztowo?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#762 PostWysłany: 27 Sie 2021 15:30 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7808
Loty: 896
Kilometry: 864 152
platynowy
Ja myślałem o zmianie większej, tzn. mam bilet do CPT i tych lotów nie będzie i zamienić go na cokolwiek innego np. MPM lub CUN
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#763 PostWysłany: 27 Sie 2021 15:47 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18825
Sudoku napisał(a):
Czy komuś udało się z nimi załatwić zmianę przewoźnika na anulowanej trasie lub ewentualnie zamianę trasy w przypadku odwołania?
Rok temu nie dało się zmienić anulowanego lis cun na inną trasę lub przewoźnika. Jedynie opcja open ticket do kwietnia 21. Kupowane przez ich stronę
Góra
 Relacje PM off
Sudoku uważa post za pomocny.
 
 
#764 PostWysłany: 29 Sie 2021 00:21 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1279
Loty: 181
Kilometry: 308 000
srebrny
Da się zmienić przy zmianie >5h na spokojnie na inne miasto (kupione bilety z LIS, zmiana na WAW), rezerwacja na stronie. Kwestia cierpliwości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
travellista uważa post za pomocny.
 
 
#765 PostWysłany: 29 Sie 2021 15:09 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7808
Loty: 896
Kilometry: 864 152
platynowy
A jak TP podchodzi do uznawania roszczeń i wypłaty odszkodowań?
Bo lot mam odwołany i wiem to stąd, że sprawdziłem swoją rezerwację. Natomiast nigdy nie dostałem od nich o tym żadnej informacji.
Zastanawiam się, żeby może poczekać aż będzie mniej niż 14 dni do odlotu i wtedy grzecznie zapukać o zgodne z prawem odszkodowanie.
2 x 600 EUR piechotą nie chodzi...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#766 PostWysłany: 30 Sie 2021 21:59 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10048
Loty: 365
Kilometry: 615 015
Kashpir napisał(a):
Ja mam podobną sytuację: 3 konta, 3 bilety - zmienione daty, 3 wnioski o voucher, 2 wnioski zrealizowane w ciągu 24h, a trzeci wniosek "utknął". Bez efektów czekam i interweniuję (infolinia, oficjalne reklamacje przez formularz na stronie) od 28 września (sic!). Ostatnia reklamacja pod koniec kwietnia - konsultant na infolinii dał mi nr sprawy i powiedział, że jeśli w ciągu 2 tygodni nie otrzymam vouchera, to mam znowu dzwonić. Powoli się znowu szykuję na dzwonienie :evil:

Kolejne telefony, ostatni pod koniec lipca - jedyny po którym dostałem jakiegoś maila o tytule Refund information, ale nadal nie mogłem się doczekać na swój voucher i powoli godziłem się z tym, że to przegrana sprawa. A tu na koniec sierpnia niespodzianka - voucher na mailu :D Być może to jakiś nieoficjalny rekord w czasie wystawiania vouchera, bo zajęło im to 11 miesięcy :roll: ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
Rockriderr uważa post za pomocny.
 
 
#767 PostWysłany: 31 Sie 2021 08:21 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7808
Loty: 896
Kilometry: 864 152
platynowy
A jest z nimi jakiś kontakt mailowy, żeby mieć wszystko na piśmie?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#768 PostWysłany: 02 Wrz 2021 15:58 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2116
niebieski
Jak to jest z bagażem podręcznym: 1x 8kg plus damska torebka lub torba z aparatem przejdą?
Góra
 Relacje PM off  
 
#769 PostWysłany: 02 Wrz 2021 16:08 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1795
@d-t-x tak. Ogólnie można też gratis nadać bagaż podręczny w checkinie (przynajmniej ja 2x bez problemu tak zrobiłem) gdybyś miał więcej "towaru"
Góra
 Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
d-t-x uważa post za pomocny.
 
 
#770 PostWysłany: 02 Wrz 2021 16:13 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2116
niebieski
Dzięki, tak też zrobię.
Góra
 Relacje PM off  
 
#771 PostWysłany: 03 Wrz 2021 09:53 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
Mam bilet do USA na koniec października -TAP-em. Przyszła informacja o zmianie godziny wylotu o 1 h35 min wcześniej . Czy myślicie, że jest szansa na na anulacje z tego powodu i wymianę na voucher . To były rezerwacje opłacane voucherem .
Góra
 Relacje PM off  
 
#772 PostWysłany: 03 Wrz 2021 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2011
Posty: 167
niebieski
Rockriderr napisał(a):
Da się zmienić przy zmianie >5h na spokojnie na inne miasto (kupione bilety z LIS, zmiana na WAW), rezerwacja na stronie. Kwestia cierpliwości.

Mógłbyś doprecyzować na czym polega ta cierpliwość? Na polowaniu na odpowiedniego konsultanta czy na czymś innym? Niedługo będę się z nimi kontaktował, więc taka wiedza mi się przyda :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#773 PostWysłany: 04 Wrz 2021 08:40 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 214
niebieski
Mam lot z WAW do VLC przez LIS na grudniowy termin. Jest info o odwołanym ostatnim odcinku i zmiana na późniejszą godzinę. Jak piszecie o możliwości zmiany miasta wylotu to myślicie, że będzie opcja, że zmienią mi miasto wylotowe na GDN? Czy tylko na te lotniska gdzie TAP dolatuje? Ktoś przerabiał podobną sytuację?
Góra
 Relacje PM off  
 
#774 PostWysłany: 04 Wrz 2021 09:29 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3511
złoty
Nie zmienią na Gdańsk. Tam nie lata
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
moss_LOT uważa post za pomocny.
 
 
#775 PostWysłany: 04 Wrz 2021 11:11 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7808
Loty: 896
Kilometry: 864 152
platynowy
A dostajecie w ogóle powiadomienia od TAP o zmianach czy anulacjach?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#776 PostWysłany: 04 Wrz 2021 11:32 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 847
srebrny
Raz na ~pięc zmian dostaję.
Góra
 Relacje PM off  
 
#777 PostWysłany: 04 Wrz 2021 11:47 

Rejestracja: 17 Wrz 2015
Posty: 215
niebieski
herki99 napisał(a):
Mógłbyś doprecyzować na czym polega ta cierpliwość? Na polowaniu na odpowiedniego konsultanta czy na czymś innym? Niedługo będę się z nimi kontaktował, więc taka wiedza mi się przyda :)


Pytanie nie do mnie, ale odpowiem na swoim przykładzie. Tak, chodzi o trafienie na odpowiedniego konsultanta. Mi się udało dodzwonić trzy razy, chciałem zmienić lotnisko wylotu z LGW na WAW. Połączenia wyglądały tak:

1. Szybka konsultacja z kimś wyżej postawionym i informacja, że w ogóle nie ma takiej możliwości
2. Pani bardzo chciała pomóc, próbowała, szukała w systemie, trwało to dość długo, ale mówiła, że nie system nie pozwala jej zmienić kraju wylotu, bo są dostępne inne opcje wylotu z Anglii i może gdyby to chodziło o jakiś bliższy kraj niż Polska to by dało radę
3. Jasne, możemy zmienić i po 10 minutach mam bilety z WAW

Więc po prostu jak się nie uda z jednym agentem, to trzeba próbować do skutku ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#778 PostWysłany: 04 Wrz 2021 12:56 

Rejestracja: 04 Wrz 2021
Posty: 1
Dzień dobry, cześć i czołem ;) Pierwszy post, więc wypada się przywitać ;) .

Z racji tego, że wiecie dużo na temat tych linii i latania proszę o poradę. W 2019 na black friday kupiliśmy bilety do Lizbony, mieliśmy lecieć wiosną 2020, ale przez covid loty były odwołane.
Tap wtedy nie dawał opcji refund w postaci zwrotu gotówki (wiem, że teraz można już to załatwić w ten sposób), a jedynie na voucher, więc mamy dwa vouchery.

Problem w tym, że chyba nie uda nam się z nich skorzystać. Czy myślicie, że jest jakiś sposób, aby zamienić te vouchery na gotówkę lub ewentualnie w jakiś inny sposób odzyskać chociaż część pieniędzy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#779 PostWysłany: 04 Wrz 2021 13:07 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2385
Loty: 191
Kilometry: 627 645
srebrny
U wielu przewoznikow jest voucher i jesli nie zrealizujesz go w ciagu roku to zamieniaja na gotowke.
Sprawdz dokladnie warunki u TAP-a
Góra
 Relacje PM off
amberek0715 uważa post za pomocny.
 
 
#780 PostWysłany: 06 Wrz 2021 13:43 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2088
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
Wygląda na to, że wycięli całkiem Kapsztad.
Co ciekawe, nie dostałem żadnego maila o skasowaniu połączenia.
Znowu pewnie trzeba się będzie bawić w chargeback...


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1382 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 70  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group