Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1316 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 66  Następna
Autor Wiadomość
#1181 PostWysłany: 14 Kwi 2022 10:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sie 2016
Posty: 321
Witam,
Skorzystałem z kuponu, ale nie wykorzystałem całej kwoty (pozostały 42 EU). Według ich strony internetowej można wypłacić te pieniądze, ale voucher już wygląda tak, jakby został wykorzystany i oczywiście nie odpowiadają na pytanie e-mailem. Czy ktoś ma podobne doświadczenie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1182 PostWysłany: 14 Kwi 2022 17:28 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9919
Loty: 357
Kilometry: 601 198
Kashpir napisał(a):
A z innej beczki: na koncie nijak nie idzie dokonać zmian w rezerwacji, próbowałem więc wczoraj skontaktować się na infolinii - pierwsze podejście 30 minut czekania i włączył się automat z ankietą satysfakcji klienta. :roll: Drugie podejście - wstępna weryfikacja i przełączenie do działu zmian, po 1h 30m koniec połączenia, nikt nie odebrał :evil:

UPDATE: dzisiaj łącznie 54 minuty na infolinii, więc nawet nie tak długo ;)
Pierwsze podejście - babka wmawiała mi, że nie ma dostępności na ten lot, który chcę i chciała wcisnąć jakiś inny. Sprawdzałem na stronie i oczywiście bilety dostępne, więc powiedziałem, że jeszcze przemyślę i się rozłączyłem.
Drugie podejście - system mnie rozłączył po kilku minutach czekania na konsultanta
Trzecie podejście - w końcu ogarnięty gość: zmienił moją rezerwację zgodnie z życzeniem, dodatkowo takie same zmiany wprowadził na rezerwacji mojej żony, a maile wysłał w dwóch językach: po angielsku i po polsku :) W ankiecie na koniec dostał piątkę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#1183 PostWysłany: 14 Kwi 2022 18:23 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7693
Loty: 896
Kilometry: 864 152
platynowy
@Kashpir Na jakojęzyczną infolinię dzwoniłeś?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1184 PostWysłany: 14 Kwi 2022 20:00 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9919
Loty: 357
Kilometry: 601 198
Nr portugalski, wybieram jęz. angielski
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1185 PostWysłany: 15 Kwi 2022 17:17 

Rejestracja: 31 Mar 2012
Posty: 721
niebieski
"Between 15 March and 30 September, take advantage of a 15% minimum discount, earn 2 miles for every 1 euro you spend, and book your stay with Booking.com"

ale w innym miejscu "up to 15% off"

https://www.flytap.com/pl-pl/miles-and- ... rs/booking
Góra
 Relacje PM off  
 
#1186 PostWysłany: 17 Kwi 2022 15:19 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 827
srebrny
Mam open ticket (zakupiony bezpośrednio) na trasie LGW-OPO-LIS-GRU (RT) i zaczynam zbierać się do planowania. Patrzę sobie na możliwości i zastanawiam się, jak patrzą na infolinii TAP na wykorzystanie tego typu biletu bardziej "kreatywnie". Czyli np. rozbicie LIS-GRU na lot z przesiadką w OPO, czyli wyszło by z tego LGW-OPO-LIS-(OPO-)GRU. Ktoś ma doświadczenie z tego typu zmianami?

I pytanie dodatkowe. Wiem, że niektórym udawało się zmienić miejsce wylotu\powrotu. Ale czy z przesiadką? Tak aby lot wyglądał tak (TAP bodajże nie lata na trasie LHR-OPO): LHR-(LIS-)OPO-LIS-(OPO-)-GRU :mrgreen:

Drugie pytanie dodatkowe, dobrze odczytuję, że europejski lot w C nie uprawnia do wizyty w ichniejszej lounge?
Załącznik:
Capture.PNG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1187 PostWysłany: 19 Kwi 2022 01:25 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1212
Loty: 39
Kilometry: 52 506
złoty
TAP uruchomił loty za 25 euro na Maderę

W maju, czerwcu i pierwszej połowie lipca skyscanner takie cyny pokazuje:
Załącznik:
LIS-FNC_11_maja.png

Załącznik:
LIS-FNC_1_czerwca.png

Załącznik:
LIS_FNC_2_lipca.png

Jesienią również.
To nie jest promocja tylko nowa taryfa
Cytuj:
https://www.publico.pt/2022/04/06/fugas/noticia/tap-lanca-voos-desde-25-euros-madeira-porto-lisboa-2001622


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
 
#1188 PostWysłany: 19 Kwi 2022 10:15 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 85
Hmm z ciekawości wpisałem sobie na 29 sie jak będę w LIS i faktycznie wylot byłby za trochę ponad 110zł ale powrót tego samego dnia 400zł/os. Czyli oferta tylko w jedną stronę :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#1189 PostWysłany: 19 Kwi 2022 11:56 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1212
Loty: 39
Kilometry: 52 506
złoty
@marrak
Najlepiej szukać po kalendarzu TAP, a potem obniżać w skyscannerze. W kalendarzu widać, w których dniach jest ta atrakcyjna taryfa (nie sprzedała się albo coś innego).
Tu jest przykład jednodniówki z LIS do FNC 24 maja.
Załącznik:
jednodniówka_24_maja.jpg


na ITA Matrix widać, że ta taryfa działa w dni:
Cytuj:
Category 3: Seasonal restrictions
ORIGINATING LIS OUTBOUND -
PERMITTED 01JAN THROUGH 09JUL OR 17AUG THROUGH 16DEC FOR
EACH TRIP.
ORIGINATING LIS INBOUND -
PERMITTED 08JAN THROUGH 12AUG OR 07SEP THROUGH 31DEC FOR
EACH TRIP.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
marrak uważa post za pomocny.
 
 
#1190 PostWysłany: 19 Kwi 2022 12:39 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 85
Cytuj:
PERMITTED 08JAN THROUGH 12AUG OR 07SEP THROUGH 31DEC

No to akurat jest bez tej promocji taryfy na przyloty w terminie gdy będę w LIS.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1191 PostWysłany: 21 Kwi 2022 11:41 

Rejestracja: 27 Lip 2021
Posty: 3
Hej, czy myślicie, że jest możliwość zamienić vouchery otrzymane od TAP Air na gotówkę?

Lub czy ewentualnie można je odsprzedać komuś?

Dostałem vouchery, które trzeba wklepać do końca roku, jednak nie mogę znaleźć niczego ciekawego na ich stronie w dobrej cenie, aby je wykorzystać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1192 PostWysłany: 21 Kwi 2022 21:58 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
Czy ktoś dostał w ostatnich tygodniach kasę lub vouchery od TAP-a w ramach odszkodowania za opóźnione loty czyli inaczej mówiąc czy komuś uwzględnili złożoną reklamację?
Ja czekam już ponad 3 miesiące i odzewu z ich strony brak.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1193 PostWysłany: 21 Kwi 2022 23:17 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1797
srebrny
ja czekam od Lipca
Góra
 Relacje PM off  
 
#1194 PostWysłany: 21 Kwi 2022 23:19 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 827
srebrny
@akot zerknij na mój post #1128 w tym wątku.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#1195 PostWysłany: 24 Kwi 2022 09:23 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
Kolego @abelincoln , nie wiem jak ty odzyskałeś kosę poprzez stronę http://www.aviationadr.eu bo tam jest wyraźnie napisane :
Aviation ADR EU deals with the Airline members below if either the destination or departure is a UK airport
Ja miałem przylot do Hiszpanii a lot nie startował z UK.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1196 PostWysłany: 24 Kwi 2022 12:22 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 827
srebrny
@akot cóż ja mogę powiedzieć...
Skorzystałem z pomocy Aviation ADR EU? Skorzystałem. Leciałem przez UK? Nie leciałem. Dlaczego coś co ma w nazwie EU miałoby dotyczyć tylko UK? Nie wiem.
Dostałem kasę? Dostałem.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1197 PostWysłany: 24 Kwi 2022 21:50 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 299
Coś u nich musiało się zmienić bo roszczenie zdyskwalifikowali na etapie wstępnym .

Dear Adam

Non UK- airports

Thank you for lodging your complaint in relation to TAP Portugal.

I am from the initial assessment team and my role is to carry out an initial review of your complaint and assess if i) it is within jurisdiction and ii) if we have the core information needed to accept the complaint.

Where the airline is an EU carrier, the departing or arrival airport must be within the UK in order to fall within our jurisdiction.

Unfortunately, you have stated that your departure airport is Yundum International Airport - Gambia and your arrival airport is Barcelona-El Prat Airport - Spain and Canary Islands, therefore, I regret we will not be able to progress with your complaint.

I am sorry we are unable to help you on this occcasion.

Yours sincerely

Maxine Burr

Initial Assessment Team

AviationADR
Góra
 Relacje PM off  
 
#1198 PostWysłany: 25 Kwi 2022 08:38 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 827
srebrny
Najwyraźniej, bo nie kojarzę tego napisu który wklejałeś wcześniej - nie skorzystałbym z ich usług, gdyby był...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1199 PostWysłany: 26 Kwi 2022 23:07 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2109
niebieski
akot napisał(a):
Czy ktoś dostał w ostatnich tygodniach kasę lub vouchery od TAP-a w ramach odszkodowania za opóźnione loty czyli inaczej mówiąc czy komuś uwzględnili złożoną reklamację?
Ja czekam już ponad 3 miesiące i odzewu z ich strony brak.

Ja. Reklamację wysłałem 28 stycznia, równo po dwóch miesiącach zacząłem męczyć ich na Facebooku, pod każdym postem wrzucając pytanie, kiedy rozpatrzą moją reklamację. Po trzeciej wrzutce, ktoś napisał, że przekazuje sprawę do pilnego rozpatrzenia - rzeczywiście, dwa czy trzy dni później przyszedł mail z propozycją: 300€ w gotówce lub 600 w voucherach. Zgodziłem się na vouchery, 5 min. później miałem je na mailu.
Udało mi się dziś zmienić rezerwację na Messengerze - o 15:58 wysłałem wiadomość (sami zmienili mi powrót, przerzucając na wcześniejszy dzień, co oznaczałoby nockę w LIS), o 20:20 wiadomość z propozycją nowych lotów - od razu zaakceptowałem, o 22:46 etixy na mailu.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#1200 PostWysłany: 27 Kwi 2022 08:50 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 56
Cześć. Czy ktoś próbował się już kontaktować z TAPem w związku z majowymi lotami z Chopina?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1316 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 66  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group