Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1751 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#921 PostWysłany: 15 Lis 2021 21:08 

Rejestracja: 15 Lis 2021
Posty: 3
oskiboski napisał(a):
A sprawdz czy możesz kupić te loty na ich stronie. Bilet z agencji ?

Nie, kupione przez TAP, ale dawno temu, chyba w marcu.
Nie można kupić na te terminy, które miałam, ale pojawia się jakieś połączenie Praga-Kapsztad, więc już sama nie wiem.
Pewnie będę musiała dzwonić do skutku na infolinię. Ostatnio zrezygnowałam, bo trochę boję się rachunku za telefon xD
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#922 PostWysłany: 15 Lis 2021 23:30 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8899
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
@tTightropeWalker Ten mail o niby zmianie lotów, to był de facto z anulacją.
Obecnie w kalendarzu TAP nie ma lotów do Kapsztadu i rzeczywiście to, co widać w podglądzie rezerwacji nie nie wyjaśnia.
Niestety trzeba do nich dzwonić. Ja zdecydowałem się na bilet otwarty i potencjalną zmianę na jakąś inną trasę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#923 PostWysłany: 16 Lis 2021 17:39 

Rejestracja: 15 Lis 2021
Posty: 3
@Sudoku Dzięki za odpowiedź, w takim razie nastawiam się psychicznie i dzwonię do nich
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#924 PostWysłany: 17 Lis 2021 16:34 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 169
Loty: 218
Kilometry: 674 180
Kupilem 2 loty Tapem i mam numery biletow - jednak chcialbym wiedziec klase rezerwacyjna ...czy ma ktos jakis concept aby to sprawdzic nie dzwoniac do linii ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#925 PostWysłany: 17 Lis 2021 16:44 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7921
HON fly4free
spróbuj sprawdzić na stronie Saudi na przykład.
jeśli kupowałeś w jakiejś mocnej promocji to na 99% masz jednak klasę O/E/T.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#926 PostWysłany: 18 Lis 2021 04:04 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 169
Loty: 218
Kilometry: 674 180
wpisuje numer biletu i nie idzie mi to ...na saudia.com .. jakies moze dookreslenie ...cos robie zle ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#927 PostWysłany: 18 Lis 2021 09:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 967
Loty: 380
Kilometry: 582 836
srebrny
Wszystko widać na saudi.
Na pewno masz poprawny tapowski e-tix? 047?

Załączniki:
Komentarz do pliku: 2021_11_18_08_18_01_Window
2021_11_18_08_18_01_Window.jpg
2021_11_18_08_18_01_Window.jpg [ 27.69 KiB | Obejrzany 1275 razy ]
_________________
Don't be evil
Góra
 Profil Relacje PM off
cx8sp uważa post za pomocny.
 
      
#928 PostWysłany: 20 Lis 2021 04:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 949
Loty: 178
Kilometry: 311 128
srebrny
TAP Portugal od dłuższego czasu przypisuje (przynajmniej w najniższych klasach rezerwacyjnych) podczas odprawy online "losowe" miejsce i pozniej za kazda zmiane, nawet z tej samej kategorii wymaga doplaty. Lecialem dzis LIS-REC, system przyznal mi miejsce 42K na samym koncu samolotu, co niekoniecznie mi odpowiadało. Na odprawie panie takze nie mogly zmienic, bo system krzyczy doplate, w moim przypadku za najtansze miejsce bylo to 30 EUR. Kiedy juz bylem pod bramka na ok. 1,5 h przed odlotem zmienilem sobie miejsce online na 21H, ktore bylo w kategorii extra za 70 euro, system oczywiscie krzyczal o doplate i caly czas widniala taka adnotacja. Na godzine przed odlotem nie bylo juz opcji modyfikacji miejsca. Przy boardingu komunikat seating issue i pan z obslugi do mnie "They have changed your seat" - od razu wydal nowa karte i moglem leciec w lepszych warunkach. ;)

Załączniki:
Komentarz do pliku: TAP
Screenshot_2021-11-19-16-02-06~2.png
Screenshot_2021-11-19-16-02-06~2.png [ 76.27 KiB | Obejrzany 1185 razy ]
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Flyguy uważa post za pomocny.
 
      
#929 PostWysłany: 20 Lis 2021 11:42 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8899
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
Kiedyś można było zmieniać bezpłatnie jeżeli do odlotu pozostały 3 godziny.
Czyli albo już to zmienili albo może zależy od lotu?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
#930 PostWysłany: 20 Lis 2021 12:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1519
Loty: 618
Kilometry: 991 353
srebrny
@Sudoku
Już to zmienili.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
Apocalipse uważa post za pomocny.
 
      
#931 PostWysłany: 21 Lis 2021 18:37 

Rejestracja: 21 Lis 2021
Posty: 1
Dzień dobry, dziś mija rok od kiedy TAP odwołało mi podróż. Do tej pory nie dostałam zwrotu ani żadnego vouchera, pomimo tego że na infolinie dzwoniłam kilka razy i jestem oznaczona od KWIETNIA jako priorytet do zwrotu. Czasem telefon do ich biura w UK kończy się tym, że podczas "sprawdzania" czy mój kod do zwrotu jest aktywny rozłącza się połączenie. Czy ktoś miał podobny problem? Jakieś pomysły co mogę zrobić? Kwota do zwrotu to ponad 2 tysiące od osoby.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#932 PostWysłany: 21 Lis 2021 18:40 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22449
Chargeback w banku, jak się kupiło kartą
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#933 PostWysłany: 21 Lis 2021 18:50 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 709
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
nie za późno trochę na chargeback? "Czas na zgłoszenie reklamacji w ramach procedury chargeback może być różny. Na ogół wynosi 120 dni od daty realizacji transakcji bezgotówkowej."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#934 PostWysłany: 21 Lis 2021 18:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2876
platynowy
Skad masz taka informacje? Skoro kupuje lot ktory ma sie odbyc za 6 mies, a odwolaja go np dopiero za 5 mies to w jaki sposob mialoby to funkcjonowac ze 120 dniami ? Czy masz na mysli 120 dni od teoretycznej daty zrealizowania uslugi (lub jej niezrealizowania )?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#935 PostWysłany: 21 Lis 2021 20:23 

Rejestracja: 15 Mar 2014
Posty: 222
niebieski
Przerabiałem to w ING . Złożyłem reklamacje chargback dokładnie 7 dni +120 dni od daty w której miałem odbyć podróż. Rezerwacja lotu została odwołana i czekałem na zwrot kasy o który prosiłem. Reklamacja w ING została oddalona. Czas na złożenie reklamacji w ING to 120dni od czasu w którym miał nastąpić lot. Zwlekałem bo.....no właśnie linie zwlekały ze zwrotem i tak w kółko .....Dla kolejnych ...zgłaszajcie wcześniej reklamacje bo na moim przykładzie po 120dniach ...zasiliłem kasę linii lotniczej. Od tej pory nie mam skrupułów każde ...czy od pośrednika czy linii załatwiam CHARGBACK i co ciekawie 2x Revolut załatwił to pozytywnie ze zwrotem kasy w moim przykładzie TAP
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#936 PostWysłany: 22 Lis 2021 09:21 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 50
Możne jeszcze spróbować skontaktować się z Europejskim Centrum Konsumenckim - https://konsument.gov.pl/.
Ich interwencje czasami pomagają.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#937 PostWysłany: 25 Lis 2021 13:21 

Rejestracja: 25 Paź 2016
Posty: 176
Black Friday w TAP

Załączniki:
tap.PNG
tap.PNG [ 111.85 KiB | Obejrzany 826 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#938 PostWysłany: 25 Lis 2021 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1492
złoty
Komuś się udało złożyć skargę przez ich stronę i przez przez etap "Under Analysis"? Złożyłem wniosek tą drogą o odszkodowanie za spóźnienie 2 miesiące temu (i jeden dzień) i od tego czasu analizują - zastanawiam się, czy czekać dalej, czy szukać innego sposobu...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#939 PostWysłany: 25 Lis 2021 14:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
@abelincoln Nie bądź w gorącej wodzie kąpany, daj im jeszcze z 9-12 miesięcy. To jest TAP :)
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Profil Relacje PM off
Aron lubi ten post.
abelincoln uważa post za pomocny.
 
      
#940 PostWysłany: 25 Lis 2021 17:52 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1707
Loty: 637
Kilometry: 1 066 169
srebrny
Zmienili mi godziny w przedziale 3-5h. Czy mozna z nimi załatwic zmianę terminu? Rezerwacja przez ticket.dk. W OTA i na stronie TAP zadnego śladu bo zmianach, automatycznie mnie chyba przenieśli, dostałem jedynie jakiś czas temu zmieniony etk: SCHEDULE CHANGE HAS OCCURED
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1751 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group