Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 942 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 44, 45, 46, 47, 48  Następna
Autor Wiadomość
#921 PostWysłany: 15 Lis 2021 20:08 

Rejestracja: 15 Lis 2021
Posty: 3
oskiboski napisał(a):
A sprawdz czy możesz kupić te loty na ich stronie. Bilet z agencji ?

Nie, kupione przez TAP, ale dawno temu, chyba w marcu.
Nie można kupić na te terminy, które miałam, ale pojawia się jakieś połączenie Praga-Kapsztad, więc już sama nie wiem.
Pewnie będę musiała dzwonić do skutku na infolinię. Ostatnio zrezygnowałam, bo trochę boję się rachunku za telefon xD
Góra
 Relacje PM off  
 
#922 PostWysłany: 15 Lis 2021 22:30 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7048
Loty: 871
Kilometry: 813 940
platynowy
@tTightropeWalker Ten mail o niby zmianie lotów, to był de facto z anulacją.
Obecnie w kalendarzu TAP nie ma lotów do Kapsztadu i rzeczywiście to, co widać w podglądzie rezerwacji nie nie wyjaśnia.
Niestety trzeba do nich dzwonić. Ja zdecydowałem się na bilet otwarty i potencjalną zmianę na jakąś inną trasę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#923 PostWysłany: 16 Lis 2021 16:39 

Rejestracja: 15 Lis 2021
Posty: 3
@Sudoku Dzięki za odpowiedź, w takim razie nastawiam się psychicznie i dzwonię do nich
Góra
 Relacje PM off  
 
#924 PostWysłany: 17 Lis 2021 15:34 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 155
Loty: 156
Kilometry: 495 160
niebieski
Kupilem 2 loty Tapem i mam numery biletow - jednak chcialbym wiedziec klase rezerwacyjna ...czy ma ktos jakis concept aby to sprawdzic nie dzwoniac do linii ...
Góra
 Relacje PM off  
 
#925 PostWysłany: 17 Lis 2021 15:44 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 4635
złoty
spróbuj sprawdzić na stronie Saudi na przykład.
jeśli kupowałeś w jakiejś mocnej promocji to na 99% masz jednak klasę O/E/T.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#926 PostWysłany: 18 Lis 2021 03:04 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 155
Loty: 156
Kilometry: 495 160
niebieski
wpisuje numer biletu i nie idzie mi to ...na saudia.com .. jakies moze dookreslenie ...cos robie zle ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#927 PostWysłany: 18 Lis 2021 08:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 854
Loty: 272
Kilometry: 434 430
srebrny
Wszystko widać na saudi.
Na pewno masz poprawny tapowski e-tix? 047?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Don't be evil
Góra
 Relacje PM off
cx8sp uważa post za pomocny.
 
 
#928 PostWysłany: 20 Lis 2021 03:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 669
Loty: 130
Kilometry: 234 904
srebrny
TAP Portugal od dłuższego czasu przypisuje (przynajmniej w najniższych klasach rezerwacyjnych) podczas odprawy online "losowe" miejsce i pozniej za kazda zmiane, nawet z tej samej kategorii wymaga doplaty. Lecialem dzis LIS-REC, system przyznal mi miejsce 42K na samym koncu samolotu, co niekoniecznie mi odpowiadało. Na odprawie panie takze nie mogly zmienic, bo system krzyczy doplate, w moim przypadku za najtansze miejsce bylo to 30 EUR. Kiedy juz bylem pod bramka na ok. 1,5 h przed odlotem zmienilem sobie miejsce online na 21H, ktore bylo w kategorii extra za 70 euro, system oczywiscie krzyczal o doplate i caly czas widniala taka adnotacja. Na godzine przed odlotem nie bylo juz opcji modyfikacji miejsca. Przy boardingu komunikat seating issue i pan z obslugi do mnie "They have changed your seat" - od razu wydal nowa karte i moglem leciec w lepszych warunkach. ;)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Flyguy uważa post za pomocny.
 
 
#929 PostWysłany: 20 Lis 2021 10:42 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7048
Loty: 871
Kilometry: 813 940
platynowy
Kiedyś można było zmieniać bezpłatnie jeżeli do odlotu pozostały 3 godziny.
Czyli albo już to zmienili albo może zależy od lotu?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#930 PostWysłany: 20 Lis 2021 11:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1252
Loty: 462
Kilometry: 714 395
srebrny
@Sudoku
Już to zmienili.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
Apocalipse uważa post za pomocny.
 
 
#931 PostWysłany: 21 Lis 2021 17:37 

Rejestracja: 21 Lis 2021
Posty: 1
Dzień dobry, dziś mija rok od kiedy TAP odwołało mi podróż. Do tej pory nie dostałam zwrotu ani żadnego vouchera, pomimo tego że na infolinie dzwoniłam kilka razy i jestem oznaczona od KWIETNIA jako priorytet do zwrotu. Czasem telefon do ich biura w UK kończy się tym, że podczas "sprawdzania" czy mój kod do zwrotu jest aktywny rozłącza się połączenie. Czy ktoś miał podobny problem? Jakieś pomysły co mogę zrobić? Kwota do zwrotu to ponad 2 tysiące od osoby.
Góra
 Relacje PM off  
 
#932 PostWysłany: 21 Lis 2021 17:40 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 17155
Ostrzeżenia: 2
Chargeback w banku, jak się kupiło kartą
Góra
 Relacje PM off  
 
#933 PostWysłany: 21 Lis 2021 17:50 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 678
Loty: 251
Kilometry: 641 741
srebrny
nie za późno trochę na chargeback? "Czas na zgłoszenie reklamacji w ramach procedury chargeback może być różny. Na ogół wynosi 120 dni od daty realizacji transakcji bezgotówkowej."
Góra
 Relacje PM off  
 
#934 PostWysłany: 21 Lis 2021 17:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2149
platynowy
Skad masz taka informacje? Skoro kupuje lot ktory ma sie odbyc za 6 mies, a odwolaja go np dopiero za 5 mies to w jaki sposob mialoby to funkcjonowac ze 120 dniami ? Czy masz na mysli 120 dni od teoretycznej daty zrealizowania uslugi (lub jej niezrealizowania )?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#935 PostWysłany: 21 Lis 2021 19:23 

Rejestracja: 15 Mar 2014
Posty: 77
Loty: 496
Kilometry: 719 572
niebieski
Przerabiałem to w ING . Złożyłem reklamacje chargback dokładnie 7 dni +120 dni od daty w której miałem odbyć podróż. Rezerwacja lotu została odwołana i czekałem na zwrot kasy o który prosiłem. Reklamacja w ING została oddalona. Czas na złożenie reklamacji w ING to 120dni od czasu w którym miał nastąpić lot. Zwlekałem bo.....no właśnie linie zwlekały ze zwrotem i tak w kółko .....Dla kolejnych ...zgłaszajcie wcześniej reklamacje bo na moim przykładzie po 120dniach ...zasiliłem kasę linii lotniczej. Od tej pory nie mam skrupułów każde ...czy od pośrednika czy linii załatwiam CHARGBACK i co ciekawie 2x Revolut załatwił to pozytywnie ze zwrotem kasy w moim przykładzie TAP
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#936 PostWysłany: 22 Lis 2021 08:21 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 31
Możne jeszcze spróbować skontaktować się z Europejskim Centrum Konsumenckim - https://konsument.gov.pl/.
Ich interwencje czasami pomagają.
Góra
 Relacje PM off  
 
#937 PostWysłany: 25 Lis 2021 12:21 

Rejestracja: 25 Paź 2016
Posty: 107
Black Friday w TAP


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#938 PostWysłany: 25 Lis 2021 12:51 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 568
niebieski
Komuś się udało złożyć skargę przez ich stronę i przez przez etap "Under Analysis"? Złożyłem wniosek tą drogą o odszkodowanie za spóźnienie 2 miesiące temu (i jeden dzień) i od tego czasu analizują - zastanawiam się, czy czekać dalej, czy szukać innego sposobu...
Góra
 Relacje PM off  
 
#939 PostWysłany: 25 Lis 2021 13:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2116
złoty
@abelincoln Nie bądź w gorącej wodzie kąpany, daj im jeszcze z 9-12 miesięcy. To jest TAP :)
Góra
 Relacje PM off
Aron lubi ten post.
abelincoln uważa post za pomocny.
 
 
#940 PostWysłany: 25 Lis 2021 16:52 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1188
Loty: 417
Kilometry: 693 520
srebrny
Zmienili mi godziny w przedziale 3-5h. Czy mozna z nimi załatwic zmianę terminu? Rezerwacja przez ticket.dk. W OTA i na stronie TAP zadnego śladu bo zmianach, automatycznie mnie chyba przenieśli, dostałem jedynie jakiś czas temu zmieniony etk: SCHEDULE CHANGE HAS OCCURED
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 942 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 44, 45, 46, 47, 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group