Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 04 Maj 2017 11:22 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1100
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Chciałem sobie założyć konto walutowe w TM UB, jestem pewny, że jeszcze w tamtym tygodniu miałem taką możliwość (zabrakło czasu na wypełnienie wniosku). Teraz nie mogę nigdzie znaleźć - w zakładce rachunki nie ma nic dotyczącego otwierania nowych (ostatnio chyba tam był przycisk), w zakładce Centrum produktów też nie ma nic o nowych rachunkach. Coś znikło? Tylko u mnie, czy u wszystkich?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 05 Maj 2017 11:05 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1100
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Odpowiem sam sobie - nowy rachunek można otworzyć tylko korzystając z nowej wersji strony (przynajmniej u mnie)
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 12 Cze 2017 17:37 

Rejestracja: 13 Cze 2016
Posty: 266
niebieski
Jako, że nie mą wątku dotyczącego T-Mobile usług bankowych to pozwolę sobie napisać tutaj.
Otóż zachęcony dobrymi opiniami o kartach walutowych T-MUB chciałem sobie założyć konto, by z niego otworzyć konto walutowe. Wszystko było super do momentu kiedy przyszło do weryfikacji. Wpisałem numer rachunku z kantoru Aliora, ale przekierowało mnie na stronę banku Aliora, więc cofnąłem ten krok, ale niestety później nie było możliwe ponowne złożenie wniosku o konto. Kontaktowałem się z wirtualnym oddziałem, który w żaden sposób mi nie pomógł tylko skierował na infolinię. Tam po półgodzinnej rozmowie i dyktowaniu wszystkich danych do wniosku (aaargh) udało się go ponownie złożyć. Niestety, tym razem jak chciałem weryfikować przelewem to nie dało się tego zrobić z wszystkich banków gdzie mam konta (PKO, ING, Nest, Getin). Wybrałem zatem opcję przez kuriera. Przyjechał we wtorek i podpisałem co trzeba, zaś potwierdzenie otwarcia konta miałem otrzymać SMS-em. Dziś jest poniedziałek i dalej ten SMS nie przyszedł. Kontaktowałem się znów z tym pożal się Boże wirtualnym oddziałem i powiedzieli, że mam czekać na SMS... Szczerze to jak tak to ma wyglądać to niech ten SMS nigdy nie przyjdzie...

Czy ktoś z Was miał też podobne problemy?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group