Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Legalnie w Sprytnym Bilu dokonamy następujących płatności:

http://www.sprytnybill.pl/faq_bill.php

kartę debetową/kredytową i mpin po zarejestrowaniu karty przypiszemy po rejestracji i zalogowaniu na ( z prawej u góry strony)

https://upaid.pl/users/login


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 228 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 11 Wrz 2016 23:30 

zalogowałem się i wszystko jest OK, w sklepie play z aplikacjami jest jedna taka aplikacja
A strona internetowa sprytnego to uPAID, czyli wł. między innymi tej aplikacji (tu też DUŻE OK)
Góra
 PM off  
      
Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu
Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
#82 PostWysłany: 12 Wrz 2016 17:56 

Rejestracja: 11 Wrz 2016
Posty: 0
Ile trwa rejestracja karty..? Kliknąłem jeszcze w czwartek Zarejestruj nową kartę Z konta wzięło od razu wpisane 123, czyli 1,23zł OPIS: Wallet Upaid, TV internet, telefon. Do dzisiaj poniedziałek (dwa dni robocze) nie zwróciło, a to jest chyba wymóg weryfikacji... W każdym razie nie mam w aplikacji SB do wyboru karty i nie mogę nią zapłacić. Natomiast na Portfelu MasterPass - panel https://panel.upaid.pl/index/ ta karta widnieje...?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#83 PostWysłany: 12 Wrz 2016 19:29 

napisz do nich
BOK@upaid.pl
i zgłoś problem, według mnie mają jakiś błąd przy przypisywaniu do nowych kont kart (normalnie po zalogowaniu na uPaid powinna być karta widoczna oraz czy została prawidłowo zweryfikowana z przypisaniem mpin)
Góra
 PM off  
      
#84 PostWysłany: 12 Wrz 2016 19:44 

Rejestracja: 13 Lip 2015
Posty: 268
keco napisał(a):
...1,23zł OPIS: Wallet Upaid, TV internet, telefon. Do dzisiaj poniedziałek (dwa dni robocze) nie zwróciło, a to jest chyba wymóg weryfikacji...
zwrot nie jest wymogiem/warunkiem weryfikacji, a blokada na karcie moze potrwac nawet i z dwa tygodnie, na reszte pytan musisz sam znalezc odpowiedz;)
http://sprytnybill.pl/kontakt
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#85 PostWysłany: 12 Wrz 2016 20:45 

Rejestracja: 11 Wrz 2016
Posty: 0
Mam odp:
W chwili obecnej możliwe jest dodanie karty wyłącznie przez nowy panel klienta, który znajduje się na http://www.panel.upaid.pl . Co do kwoty weryfikacyjnej, to zostaje ona zwrócona automatycznie po 14 dniach. W chwili weryfikacji należy wpisać zablokowaną kwotę weryfikacyjną, która zostaje założona niezwłocznie po uruchomieniu procesu weryfikacji. W przypadku, gdyby kwota została zablokowana na kwotę np. 1,51 PLN, należy wpisać 151 .
W systemie widzimy, że karta z ostatnimi 4 cyframi: XXXX została dodana prawidłowo i jest zweryfikowana. Czy to ta karta jest niewidoczna w aplikacji?
Pozdrawiamy,
Zespół uPaid

To jest dokładnie ta karta, czyli zarejestrowana a jak wchodzę w SB, mam zrobiony już szablon i dodaję go do koszyka to wyskakuje: "Błąd HTTP 500 error (i cos pisze w nawiasie ale szybko znika nie doczytałem...) W czase tej operacji nigdzie nie widzę mozliwosci wybrania karty i nigdzie tam nie widze tej karty.... Nie wiem co to za bład moze tej aplikacji SB.
Ale natknąłem się na podobną aplikację upaid Wallet. Czy tą aplikację mogę zamiennie zainstalować? Czy to tak samo bedzie działać? Jeśli tak to jakie opłaty wtedy bedą? I do kogo one wpłyną? Nigdzie nie mogę znaleźć takich informacji...

I jeszcze jedno aplikację instalowałem z PC i przysłało mi domyślnie bez wpisywania numeru na tel. zarejestrowany w Banku. W zasadzie planowałem inny numer... Czy mogę go potem zmienić, bo na panelu upaid w profilu jest możliwość edycji nr telefonu, ale na razie nie chce nic mieszać...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#86 PostWysłany: 13 Wrz 2016 21:59 

Rejestracja: 11 Wrz 2016
Posty: 0
Już u mnie działa!!!
Straciłem 2 dni ale chyba doszedłem...
Instalujcie aplikację ze Sklep Play, bo wcześniej coś wygooglałem w internecie i ta pierwsza wersja była do kitu!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#87 PostWysłany: 04 Paź 2016 14:24 

Rejestracja: 04 Paź 2016
Posty: 0
Hej, mam zamiar skorzystać z tej aplikacji i mam 2 pytanka:
- jak wygląda przelew wysyłany przez Sprytnego Billa na konto odbiorcy - czy moje dane pojawią się jako nadawca czy tylko w tytule transakcji?
- nie boicie się że kiedyś Sprytny Bill przestanie realizować przelewy a ich potwierdzenia płatności nie będą nigdzie uznawane?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#88 PostWysłany: 04 Paź 2016 14:50 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5134
srebrny
jakby sprytny bill przestal realizowac przelewy to wtedy staramy sie o chargeback :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#89 PostWysłany: 04 Paź 2016 16:32 

Rejestracja: 04 Paź 2016
Posty: 0
No fakt, że też sam o tym nie pomyślałem... A przy okazji - chargeback jest możliwy dla wszystkich kart Visa/MasterCard, czy ma jakieś znaczenie jaki bank ją wydał?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#90 PostWysłany: 04 Paź 2016 20:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2342
platynowy
Tak, jest mozliwy dla wszystkich kart ale trzeba pamiętać o regulaminie danej karty. Tam sa te zasady doprecyzowane kiedy można składać reklamację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#91 PostWysłany: 04 Paź 2016 21:21 

bartekj1 napisał(a):
.............A przy okazji - chargeback jest możliwy dla wszystkich kart Visa/MasterCard.
..

Nie na temat (po chwili w internecie odnajdziesz odpowiedź jak działa chargeback), bo piszemy w temacie "Sprytny Bill - jak ostatnio działa ?", a póki co działa BARDZO DOBRZE!!!

bartekj1 napisał(a):

- jak wygląda przelew wysyłany przez Sprytnego Billa na konto odbiorcy - czy moje dane pojawią się jako nadawca czy tylko w tytule transakcji?


- wykonany przelew z pomocą sprytnego wykonany przed północą jest księgowany na koncie odbiorcy następnego dnia roboczego tak ok. 15
- Dane nadawcy: BILLBIRD S.A. KAMIENNA 21 31-403 KRAKÓW
Odbiorca: dane firmy/osoby, które wpisano jako odbiorcę
Opis operacji: PRZELEW Z INNEGO BANKU Nr. dok.: 363991/1; Data waluty: 2016.10.04; Nadawca: 66105000861000009030052899 BILLBIRD S.A.KAMIENNA 2131-403 KRAKÓW Treść: Adam Kowalski Wężykowa 1/20 00-100 Głuchołazy Zalegly czynsz
gdzie w tytule wpisano "Zaległy czynsz"
- przelewy wykonane po zeskanowaniu kodu rachunku nie są doliczane do ogółu kwoty wykonanych przelewów w miesiącu (początkowi 3000, doświadczeni 5000 zł/miesiąc KONTO/nr. telefonu)

Na temat proszę, a nie jakiś iluzorycznych problemach
Góra
 PM off
Arekkk uważa post za pomocny.
 
      
#92 PostWysłany: 20 Paź 2016 10:58 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 119
Otrzymujecie potwierdzenia płatności na mail/sms? Od pewnego czasu w ogóle ich nie dostaje, zgłaszałem kilka razy do obsługi, ale bez zmian. Wiem, że wystarczy napisać maila z ID transakcji i wystawią takie ręcznie, ale kiedyś przychodziły automatycznie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#93 PostWysłany: 20 Paź 2016 11:16 

Potwierdzenia na przypisany do nr. tel adres e-mail zaraz po transakcji, info o statusie z jedno - kilkudniowym opóźnieniem od zaksięgowania
Sam w tej sprawie nigdy z nimi się nie kontaktowałem
Góra
 PM off  
      
#94 PostWysłany: 20 Paź 2016 11:49 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 119
Szczerze mówiąc wydaje mi się, że to wina portfela z którego się płaci. Pytałem o to, ale nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Odkąd Raiffeisen wprowadził swój portfel zarejestrowałem tam kartę, nadałem mpin i generalnie działa, ale nie ma potwierdzeń. Na stronie upaid.pl jest widoczna (mam wprowadzone wszystkie dane, nr telefonu, email), historia płatności jest więc teoretycznie wszystko OK, ale poprzednia karta z Citi była podpięta pod panel.upaid.pl, bo oni swojego nie mieli i potwierdzenia przychodziły. Nie wiem czy rejestrując tą z Raiffeisenu w ich portfelu muszę usunąć ja z tamtego bankowego? Jak używacie swoich kart Raiffeisen Wizzair ze Sprytnym Billem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#95 PostWysłany: 20 Paź 2016 11:55 

Tylko w październiku tylko Raiffeisen Wizzair co najmniej kilkanaście transakcji, stan jak post wcześniej.
Transakcje zatwierdzane mpin-em
Góra
 PM off  
      
#96 PostWysłany: 21 Paź 2016 15:09 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5134
srebrny
no to niezla lipa... dzwonie dzisiaj do spoldzielni i pytam jaki tam stan na mieszkaniu... i cos za duza niedoplata...
pytam skad ? a oni ze tu sie naliczylo za kolejne miesiace, ostatnio placil Pan w czerwcu ? a ja na to, nie no byla tez wplata 23.08 999 zlotych
a ksiegowa na to, ze nic nie dostala. wychodzi na to, ze sprytny nie przelal kasy, napisalem do supportu wyslali te swoje lipne potwierdzenie,
powiedzialem ze potrzebuje potwierdzenie przelewu przez bank, padla odpowiedz ze wyslali zapytanie do firmy robiacej przelewy.

spotkaliscie sie kiedys z taka sytuacja ? sam nie wiem co robic, uderzac do mbanku po chargeback ???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 21 Paź 2016 15:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
U mnie 3 dni po wykonaniu przelewu maile że pieniądze zostały przelane.

Z uwagi ze jest obsługa kont przez aplikacje w necie od razu widzę jaki jest stan faktyczny. Tylko raz się okazało że nie ma kasy ale księgowa wyjaśniła że nie zdążyła zatwierdzić stanów bo coś tam miała na głowie. Do tej pory nigdy nie było problemu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#98 PostWysłany: 21 Paź 2016 16:02 

Póki co jak u @zulu, choć na większość kont mam wgląd
Nawet raz poprosiłem o pomoc i się tym zajęli jak przelałem czynsz na nieaktualne już konto
Pisz pilnie na w/w adres e-mail, w moim przypadku nawet oddzwonili

A i Sprytny czy też UPaid zleca obsługę tych operacji
Kod:
ING Centrala - Dep. Obsługi Klientów Strategicznych
Góra
 PM off  
      
#99 PostWysłany: 01 Gru 2016 16:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
Jak tam działanie Billa, obecne naliczanie punktów z tych transakcji i ew prowizji przez bank (jakiś niespodziewanych) ? Ktoś weryfikował to w ostatnich dniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#100 PostWysłany: 01 Gru 2016 16:59 

Skoro w temacie cisza, a wcześniej działało to jak myślisz???
Standardowa prowizja przy płatności do 1000 zł, pkt wizz z listopada naliczone i przekazane
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 228 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group