Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Legalnie w Sprytnym Bilu dokonamy następujących płatności:

http://www.sprytnybill.pl/faq_bill.php

kartę debetową/kredytową i mpin po zarejestrowaniu karty przypiszemy po rejestracji i zalogowaniu na ( z prawej u góry strony)

https://upaid.pl/users/login


 [ 226 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 24 Maj 2018 22:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 1657
Loty: 98
Kilometry: 171 690
złoty
Można spokojnie znaleźć np na apkpure.com

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#182 PostWysłany: 25 Maj 2018 07:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lip 2011
Posty: 273
bonifacy napisał(a):
Można spokojnie znaleźć np na apkpure.com

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


Podaj linka.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#183 PostWysłany: 25 Maj 2018 08:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 1657
Loty: 98
Kilometry: 171 690
złoty
https://apkpure.co/apk/pl.upaid.bill/fe ... f2696438f/

BTW. Chciałem się pochwalić, że to mój tysięczny post:)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#184 PostWysłany: 04 Cze 2018 16:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 844
Loty: 241
Kilometry: 372 348
srebrny
Aplikacja wróciła do Sklepu Google.

BTW Mam problem z komunikatem: Karta nie może zostać zapisana. Napisałem już do supportu, ale ktoś może zna ten problem?
_________________
Don't be evil
Góra
 Relacje PM off  
 
#185 PostWysłany: 06 Cze 2018 13:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 844
Loty: 241
Kilometry: 372 348
srebrny
Męczyłem się strasznie, ale w końcu się udało. Przez stronę nic nie przechodziło i po 2 próbach karta się blokowała.
Udało się dopiero przez aplikację zgodnie z instrukcją.
Cytuj:
Prosimy o próbę dodania i zweryfikowania karty za pośrednictwem aplikacji SprytnyBill.
Aby zweryfikować kartę w aplikacji, należy przejść do zakładki "Koszyk" (wcześniej dodając jakiś rachunek do koszyka). Następnie należy wejść w funkcję "zmień", która znajduje się w polu dotyczącym wyboru karty. Po pojawieniu się listy dostępnych kart, należy kliknąć w kłódkę przy karcie i wpisać kod CVC.
Prosimy o kolejną próbę weryfikacji jednak wiązać się to będzie z kolejną blokadą środków na koncie, dlatego trzeba będzie ponownie sprawdzić ilość groszy zablokowanych i wpisanie odpowiedniej sumy.
Transakcje tą kartą trzeba będzie zatwierdzać 3-cyfrowym kodem CVC z karty.
_________________
Don't be evil
Góra
 Relacje PM off  
 
#186 PostWysłany: 13 Lip 2018 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 356
Loty: 60
Kilometry: 125 176
niebieski
U mnie też po dwukrotnej próbie weryfikacji karty na www karta się zablokowała i zniknęła. Próbowałem zrobić jak napisane powyżej, czyli przez aplikację, ale niestety wyskakuje komunikat 'błędny numer karty'. Napisałem do BOK i czekam...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#187 PostWysłany: 19 Lip 2018 11:12 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 309
Loty: 24
Kilometry: 30 624
niebieski
Czy ktokolwiek ma numer telefonu do SprytnegoBilla? Swego czasu był na stronie, a niestety mam problem.
Przedwczoraj ppłacałem rachunek, wyskoczył komunikat "transakcja niezrealizowana", tam też był podany numer telefonu, ale niestety go nie spisałem ponieważ kilka razy tak miałem, a transakcja jednak kończyła się powodzeniem. Odczekałem kilka minut, sprawdziłem w historii Sprytnego - dalej na czerwono. Płacę jeszcze raz, znowu to samo. Za 5 minut wchodzę w historię, a tam "płatność zrealizowana". Sprawdzam pocztę - jest jedna wiadomość z potwierdzeniem zlecenia płatności (tej drugiej - zrealizowanej). Wchodzę na konto karty kredytowej a tam niespodzianka - dwie blokady na identyczną kwotę...
Wysłałem od razu do nich maila, dość szybko otrzymałem lakoniczną odpowiedź: "Wysłaliśmy do naszego partnera biznesowego odpowiedzialnego za część finansową transakcji informację odnośnie błędu jak tylko dostaniemy informacje zwrotna napiszemy do Pana."
Wczoraj wieczorem obie transakcje się zaksięgowały, nie mam też żadnego potwierdzenia, czy ta druga płatność została przekazana do odbiorcy.
Wysłałem drugiego maila, do teraz żadnej odpowiedzi. Może ktoś miał podobny problem, może koś spisał ten tajemniczy nr telefonu... :) Każda pomocna rada mile widziana :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#188 PostWysłany: 19 Lip 2018 11:31 

Musisz im dać czas, sprawdzenie potrwa kilka dni

Masz dwa wyjścia: poprosić adresata o zwrot najlepiej na wskazane konto bankowe (zapewne nie konta KK, kilka razy o to prosiłem i ak dotąd nikt nie miał z tym kłopotu jedynie co najwyżej prosząc o krótką formę pisemną z wpisaniem nr. konta do zwrotu) jednej z płatności lub czekać na ustalenia Sprytnego vel Upaid (są skuteczni, choć nie oczekuj ustaleń po 1 czy 2 dniach)

Sprytny jest własnością Upaid tel. (22) 633-49-96 choć regulamin mówi o jedynej formie kontaktu "Składanie reklamacji odbywa się drogą elektroniczną na adres e-mail: bok@sprytnybill.pl "
Góra
 PM off  
 
#189 PostWysłany: 19 Lip 2018 15:52 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 309
Loty: 24
Kilometry: 30 624
niebieski
Odpisali. W ciągu 5 dni mam mieć zwróconą kwotę z płatności niezrealizowanej, a transakcja, która w systemie widnieje jako zrealizowana ma być rozliczona (dostarczona do odbiorcy) standardowo w ciągu 3 dni roboczych.
Góra
 Relacje PM off  
 
#190 PostWysłany: 27 Lip 2018 06:12 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 309
Loty: 24
Kilometry: 30 624
niebieski
No i dalszy ciąg mojej opowieści... Niestety nie jest różowo.
Pieniądze z transakcji niezrealizowanej rzeczywiście dość szybko wróciły na konto karty kredytowej, ale mam problem z drugą, teoretycznie zrealizowaną transakcją. Płatność do tej pory nie dotarła do odbiorcy, ja nie dostałem żadnego potwierdzenia, a co najgorsze, po ostatniej wiadomości o której pisałem w poprzednim poście, urwał się kontakt ze Sprytnym. Do teraz wysłałem 3 maile, za każdym razem prosząc o potwierdzenie zrealizowania transakcji lub zwrot pieniędzy - żadnej odpowiedzi. Odbiorca (spółdzielnia mieszkaniowa) idzie mi na ręke i przyjmuje moje wyjaśnienia, ale w najbliższych dniach już będę musiał zapłacić tą płatność i to gotówką...
Dziwo mnie ta sytuacja bo akurat tą płatność wykonywałem co tydzień, przez 5 tygodni z rzędu i nie było żadnych problemów z pierwszymi 4 transakcji. Nawet w spółdzielni, pomimo panującej tam głębokiej tzw. "komuny" nie mieli problemów z księgowaniem transakcji. Płaciłem we wtorki, kasa była w piątki zaksięgowana. W tym przypadku już jest kolejny piątek i nic...
Góra
 Relacje PM off  
 
#191 PostWysłany: 27 Lip 2018 07:53 

Ty chyba jednak nie piszesz o sprytnym, do 3 dni to w żabce....
Sprytny ksieguje i rozlicza płatność następnego dnia roboczego, ale ważna jest gotowość banku odbiorcy płatności na jej zaksięgowanie
Generalnie trochę jeszcze poczekaj na odpowiedź, bo zawsze odpowiadali i mamy sezon urlopowy, do tego ryzyka żadnego bo jest to płatność kartą czyli ewentualny chargeback
Góra
 PM off  
 
#192 PostWysłany: 27 Lip 2018 08:10 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 309
Loty: 24
Kilometry: 30 624
niebieski
Sami mi napisali, że płatność będzie przekazana do 3 dni roboczych i tak też mają w regulaminie. Wiem, że potwierdzenia przeważnie przychodzą z opóźnieniem, ale tutaj mam info od odbiorcy, że mojej płatności nie mają na koncie. O kasę się nie boję, tylko wkurza mnie cała sytuacja. Ja dzisiaj prawdopodobnie będę musiał zapłacić to ponownie, a potem gdy płatność jednak zostanie przekazana przez Sprytnego, prosić się o zwrot, a to już nie jest takie łatwe (co mnie nie dziwi, widząc jak ta spółdzielnia mieszkaniowa (i pewnie nie tylko ta) jest zarządzana).
Góra
 Relacje PM off  
 
#193 PostWysłany: 27 Lip 2018 08:18 

Mały problem, jest to płatność cykliczna czyli....co najwyżej przeksięgują na kolejny miesiąc
Czekaj na wyjaśnienia sprytnego, co do administracji u mnie miejski zbm środki księguje na właściwym koncie lokatora/właściciela mieszkania z miesięcznym opóźnieniem
A wątek tyle ma wspólnego z podróżami, że jak zaksięguja będą z tego pkt wizz czy mile :)
Góra
 PM off  
 
#194 PostWysłany: 28 Lip 2018 09:19 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 309
Loty: 24
Kilometry: 30 624
niebieski
W końcu.... Sprytny odpowiedział i przesłał potwierdzenie. Ze względu na problemy z tą blokadą na drugą transakcję (gdzie środki już tydzień zostały zwrócone) płatność została przez nich zrealizowana dopiero przedwczoraj. Taka też jest data na potwierdzeniu, a odbiorca wczoraj potwierdził wpływ środków na konto. Lepiej późno niż wcale...
Nauczka na przyszłość - jak wyskoczy w aplikacji "transakcja niezrealizowana" to należy zachować "szczególną ostrożność" :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#195 PostWysłany: 11 Sie 2018 11:46 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 745
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Możecie sprawdzić czy da się zalogować dziś do SB? Próbowałem na 2 urządzeniach i bez rezultatu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#196 PostWysłany: 11 Sie 2018 11:48 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 819
Loty: 52
Kilometry: 67 634
srebrny
Sprawdziłem - u mnie również nie działa.
Góra
 Relacje PM off
Krzysztof76 lubi ten post.
 
 
#197 PostWysłany: 11 Sie 2018 11:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 356
Loty: 60
Kilometry: 125 176
niebieski
Potwierdzam. Nie da się zalogować.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Krzysztof76 lubi ten post.
 
 
#198 PostWysłany: 11 Sie 2018 12:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lis 2015
Posty: 605
Loty: 104
Kilometry: 223 784
złoty
Wczoraj miałem ten sam problem, ale po kilku próbach udało mi się zalogować. Dzisiaj również nie mogę się zalogować.
_________________
Relacja z wyprawy na wulkan Yake Dake w Alpach Japońskich

Relacja z Gruzji
Góra
 Relacje PM off  
 
#199 PostWysłany: 12 Sie 2018 15:22 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 745
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Może być dłuższa przerwa, wysłałem zapytanie do BOK i oto odpowiedz

Witamy,
przepraszamy ale obecnie trwają prace serwisowe mające na celu poprawie stabilności działania aplikacji, nie jesteśmy w stanie powiedzieć kiedy zostaną zakończone ale w momencie gdy będą powiadomimy Pana o tym. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Pozdrawiamy,
Zespół uPaid
Góra
 Relacje PM off  
 
#200 PostWysłany: 13 Sie 2018 10:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2950
złoty
Już chyba działa normalnie, przynajmniej logowanie bez żadnego problemu.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 226 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group