Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 05 Sty 2019 22:56 

Rejestracja: 21 Gru 2014
Posty: 2306
Loty: 204
Kilometry: 458 448
HON fly4free
Mam od lat kk Citi Bank World Master Card. Nigdy nie miałem żadnych problemów, karta wszędzie śmigała znakomicie, aż...
Kupiłem bilety Cebu Pacific w ostatniej promocji (Dubaj-Manila, Manila-Caticlan i powrót), no i chciałem sobie klepnąć jakąś rezerwację na Boracay z opcją odwołania. W sumie zastanawiałem się jaki hotel wybrać, czy jeden na 8 nocy, czy dwa po 4 noce ale mniejsza z tym... Otóż mam taki problem, iż ważność mojej karty upływa 06/19 i po dojściu do płatności np. na Agodzie nie mogę sfinalizować rezerwacji hotelu na miesiąc październik, w sumie to logiczne - z uwagi na wcześniejszy upływ ważności karty. Zadzwoniłem w nocy na infolinię, opisałem sytuację i konsultant mi powiedział, że on tutaj nic nie może, ogólnie to nowe karty wydawane są 3 miesiące przed upływem ważności starej i abym zadzwonił najlepiej w godzinach pracy w dzień roboczy albo napisał. No to napisałem od razu o co mi chodzi, że chcę nową kartę i otrzymałem taką oto odpowiedź:

Szanowny Panie,
w odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informuję, że decyzję o przedłużeniu umowy Bank podejmuje w oparciu o standardowe procedury dotyczące okresowej weryfikacji zdolności kredytowej Klienta. Decyzja podejmowana jest na 3 miesiące przed terminem ważności karty.
Jednocześnie informuję, iż Bank nie wysyła dodatkowej komunikacji odnośnie pozytywnej decyzji o przedłużeniu ważności karty. Korespondencja wysyłana jest jedynie w przypadku nie przedłużenia umowy.
Z poważaniem,
IMIĘ NAZWISKO
Starszy Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
Biuro Obsługi Wyspecjalizowanych Produktów Detalicznych
Citi Handlowy

Co radzicie zrobić teraz z tym problemem? Chciałbym wcześniej zarezerwować coś na Boracay...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 05 Sty 2019 23:01 

Tyle tu piszemy o Curve, Revolut, Alior Kantorze, a ty nie wiesz co robić....
Góra
 PM off  
 
#3 PostWysłany: 05 Sty 2019 23:25 

Rejestracja: 21 Gru 2014
Posty: 2306
Loty: 204
Kilometry: 458 448
HON fly4free
No tak ale wolałbym jakoś dogadać się z Citi a nie zakładać kolejną kartę...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 05 Sty 2019 23:33 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7595
srebrny
Nie dogadasz się. Ale gdybyś miał pecha i karta by Ci zaginęła, to najprawdopodobniej nowy plastik miałby już inną datę ważności.
Góra
 Relacje PM off
szfarcjeger lubi ten post.
 
 
#5 PostWysłany: 05 Sty 2019 23:36 

Przecież z pośrednictwem Curve, PayPal itp z podpiętą KK Citi "dogadujesz" się de facto tak jak chcesz....
To co napisałeś wyżej nie jest z twojej strony zbyt poważne, liczysz że jakiś forumowicz umówi cię z prezesem Citi :D
Góra
 PM off  
 
 [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group