Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
http://www.fly4free.pl/forum/podejrzani ... z,11,75621

Widząc że chodzi o błąd NIGDY nie dzwonimy do linii lotniczej/pośrednika. Nie dzwonimy, nie mailujemy, nie chatujemy - słowem nie kontaktujemy się w żaden sposób. Wasz kontakt sprawi że ktoś z pracowników zainteresuje się podejrzanie niską ceną widniejącą na rezerwacji i przyśpieszy naprawienie błędu. Nawet jeśli Wam już udało się kupić bilet - inni też chcą skorzystać z okazji!

Jak znaleźć informacje o swojej rezerwacji
http://www.fly4free.pl/forum/jak-znalez ... ,225,76112


Jako że każdy widzi, że to oczywisty Error Fare, każda osoba dzwoniąca potwierdzać rezerwację do linii/pośrednika będzie banowana (włączając posty "dla żartu że zadzwoniłem, a wcale nie dzwoniłem" ;) )


poradnik-dla-pasazera,226,99435


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 335 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 18 Wrz 2017 13:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 203
niebieski
tomasz-b napisał(a):
Witam,

mam bilet na 28/10-12/11 kupiony przez supersaver.nl.
Widnieje już od 1,5 miesiąca jako anulowany.
Czy ktoś już od was dostał od nich zwrot, albo propozycję przebukowania? Kiedy tylko zadzwonię ta sama śpiewka na infolinii że jeszcze tydzień muszę poczekać, to samo na maila...

Termin rzekomego wyjazdu jest już całkiem bliski, chciałbym wiedzieć na czym stoję ew. planować urlop gdzie indziej.
Jedyne co mogę zgłosić teraz to do banku zgłoszenie o chargeback i do tego mało czasu zostało - do 90 dni po zapłacie...

Macie jakieś sugestie?


U mnie to samo z supersaver.
Też zastanawiam się nad CB.
@sobo wiadomo o co chodzi przy takich zakupach ale w tym przypadku wszystko jest anulowane. niektóre OTA informują, zwracają kasę a inne nie.
_________________
Joker1977
Τζόκερ1977
Джокер1977
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#282 PostWysłany: 18 Wrz 2017 14:19 

Rejestracja: 08 Lip 2017
Posty: 3
sobo napisał(a):
Przeczytać co jest wyżej na czerwono ;)


True - póki bilet był, nie było powodu się z kimkolwiek kontaktować, jako że termin "wylotu" bliski oraz obecny status cancelled potrzebuję po prostu wiedzieć, by móc cokolwiek planować.

tasma napisał(a):
@tomasz-b
A z chargebackiem nie jest tak. 90 dni ale chyba po niezrealizowaniu usługi.
Pomyśl. Gdybyś kupił bilet na za rok i po 90 dniach od zakupu nie mógł zgłosić CB to po co by Ci on był?


Chyba masz rację... tu chodzi o jakiś bat na supersaver'a aby określił się co dalej, dopłata, rezygnacja... czy jakieś inne wyjście.

Zadzwonię do banku, spytam czy mogą ich jakoś przycisnąć tym że kasy nie dostaną.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#283 PostWysłany: 18 Wrz 2017 14:39 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2184
złoty
@tomasz-b
Żeby rozpocząć procedurę CB musisz mieć potwierdzenie niewykonania lotu (IMO wydruk skasowanej rezerwacji powinien wystarczyć) i jakiś dowód że wyczerpałeś możliwości polubownego załatwienia sprawy (przydadzą się jakieś maile z supersaver). Przygotuj to sobie, wyślij do banku. Może się zdarzyć że jeden telefon z banku do nich załatwi sprawę.
Przy okazji sprawdź co SS ma w regulaminie, który zaakceptowałeś kupując biliety. Jeśli pisze tam, że po anulowaniu biletu mają 73 tygodnie na zwrot kasy to sam rozumiesz ....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#284 PostWysłany: 18 Wrz 2017 15:20 

Rejestracja: 23 Lut 2016
Posty: 93
Dużo pewnie zależy od banku/konsultanta.
Ja niedawno zgłaszałem CB przy okazji innego EF i edreams, gdzie też mnie zwodzili. Zgłosiłem do BZWBK, forwardnąłem tylko 1 maila którego wcześniej wysłałem do edreams i ich odpowiedź, i za kilka dni miałem pieniądze wszystkie zwrócone na rachunku łącznie z prowizjami za przewalutowanie itp.
Więc, myślę że nie warto czekać pół roku aż łaskawie OTA zwróci pieniądze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#285 PostWysłany: 20 Wrz 2017 18:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2014
Posty: 384
Loty: 540
Kilometry: 1 001 515
niebieski
Informacyjnie, dziś otrzymałem zwrot za anulowane bilety zakupione na flightfinder.se
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#286 PostWysłany: 23 Wrz 2017 02:49 

Rejestracja: 22 Sty 2016
Posty: 20
Ja również nie dostałam do tej pory zwrotu z SuperSaver.
Piszę do nich co parę dni i nic. Kompletnie nic.

:(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#287 PostWysłany: 23 Wrz 2017 11:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 2203
Loty: 807
Kilometry: 1 954 890
srebrny
To ma potrwać 2-8 tygodni....
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#288 PostWysłany: 23 Wrz 2017 12:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2017
Posty: 219
Loty: 341
Kilometry: 755 789
niebieski
Z tickets.pl również zwrot się przedłuża ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
joker1977 uważa post za pomocny.
 
      
#289 PostWysłany: 23 Wrz 2017 14:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 203
niebieski
yennifer napisał(a):
Ja również nie dostałam do tej pory zwrotu z SuperSaver.
Piszę do nich co parę dni i nic. Kompletnie nic.

:(

Ja dostałem od nich potwierdzenie że będzie zwrot pieniędzy w ciągu 2-8 tyg. w końcu zadzwoniłem do nich na polski numer (wybierając tonowo 2,2,3) rozmowa w języku angielskim.
_________________
Joker1977
Τζόκερ1977
Джокер1977
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#290 PostWysłany: 25 Wrz 2017 08:45 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 301
niebieski
vasquez37 napisał(a):
Z tickets.pl również zwrot się przedłuża ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ale tickets.pl przecież bilety utrzymał.Jak doszło do anulacji.Pytam bo mam u nich kupione bilety.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#291 PostWysłany: 25 Wrz 2017 09:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 653
Loty: 290
Kilometry: 723 470
niebieski
"Utrzymał" u siebie czy na TripCase nadal confirmed ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#292 PostWysłany: 25 Wrz 2017 10:23 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 301
niebieski
Confirmed na koncie tripcase.com i przez zarządzanie rezerwacją na etihad.com też wszystko się pokazuje. Rezerwacje Ethiopian można kontrolować przez Etihad.com.
Podejrzewam, że część nabywców biletów sieje porute bo chce zrezygnować w jakiś sposób z biletów i nie wie jak do tego podejść Konsultant tickets.pl sam do mnie dzwonił po kosmetycznej /praktycznie niezauważalne zmiany godzin / , ale przedłużającej się wymianie biletów.Jak powiedział czekali na akceptację linii lotniczej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#293 PostWysłany: 25 Wrz 2017 10:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2017
Posty: 219
Loty: 341
Kilometry: 755 789
niebieski
U mnie booking'i na ethiopian i na air seychelles już dawno pokasowane. Na tickets.pl owszem opłacone i potwierdzone tylko co z tego :)
Zresztą chyba jeszcze nikt nie poleciał z tego deal'a (nie licząc dopłaty 600EUR/2os) więc masz szansę być pierwszy :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#294 PostWysłany: 25 Wrz 2017 11:21 

Rejestracja: 28 Lip 2015
Posty: 71
U mnie dokładnie taka sama sytuacja. Na airseychelles i ethiopian bilety skasowane ok. 7 sierpnia (czyli tak jak u wszystkich). Od pewnego czasu sobie mailuje z tickets.pl bo chcialbym wiedzieć na czym stoję - albo żeby rezerwacja się pojawiłą z powrotem albo żeby jak najszybciej oddali kasę. Nie wierzę, że cokolwiek z tego wyjdzie, choć gdyby wyszło to chetnie bym poleciał. Coś tam mi piszą o oczekiwaniu na autoryzacje linii lotniczej, wmawiaja mi ze nie bylo tak że linia skasowała rezerwację tylko że linia nie zgodziła się na postulowane przeze mnie modyfikacje rozkładu i w końcu poprosili mnie o wniosek o zwrot kasy. Po złożeniu wniosku dostałem automatycznego maila, że może wystąpić potrącenie jakichś opłat oraz że zostanę obciążony kosztami przewalutowania, a cały proces potrwa od 1 do 3 miesięcy plus później regulaminowy czas na zwrot kasy przez linie lotniczą.

Także coś czuję, że sprawa jeszcze potrwa. Jedno czego jestem pewien to to, że nigdy więcej tickets.pl ;) Fakt, że to mój pierwszy błąd taryfowy, który nie przeszedł (a za mną jakieś kilkanaście, które się udało) więc może inne OTA zachowywałyby się podobnie, ale jednak tickets.pl nie mam zamiaru więcej razy sprawdzać. Zwłaszcza, że z tego co wynika z forum to flipo i kilroy już dawno oddały kasę.

Także myślę, że tych którzy chcieliby polecieć jest jednak zdecydowanie więcej niż tych, którzy chcieliby zrezygnować;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#295 PostWysłany: 25 Wrz 2017 12:48 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 301
niebieski
U mnie z tickets.pl jest mała różnica , mi zmiany zaproponowali kosmetyczne, i ja je zaakceptowałem, to nie oni zaakceptowali moje propozycje, tylko ja zaakceptowalem ich propozycje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#296 PostWysłany: 25 Wrz 2017 14:33 

Rejestracja: 28 Lip 2015
Posty: 71
U mnie tez do tego się to sprowadza. Bo linia zaproponowała mi zmianę rozkładu wydłużając oczekiwanie w Addis Abeba do 28 h, ja się nie zgodziłem, napisałem ze jest połączenie dzień wcześniej i taka zmiana byłaby OK i w zasadzie po chwili dostałem kolejna propozycje już zgodną z moim wnioskiem (ale za szybko się to zadziało, żeby to była odpowiedź na mój wniosek, raczej linia sama się zreflektowała).

@akot
A czy Twoje rezerwacje widać na Ethiopian i Air Seychelles? Bo u mnie nie. A na tickets.pl nadal wiszą...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#297 PostWysłany: 25 Wrz 2017 16:52 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 274
niebieski
tickets.pl robi wasz w konia, nikt nie poleci, air seychelles nie bedzie dotowac dla wasz biletow, przykro mi ale taka prawda
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#298 PostWysłany: 25 Wrz 2017 17:30 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 301
niebieski
-- 25 Wrz 2017 17:20 --

U mnie rezerwacje na ethiopianie i na Air seszele są widoczne, aczkolwiek pod nimi jakieś teksty z problemami widać. Tickets pl. sam się że mną kontaktował telefonicznie po przedłużającej się zmianie biletów i stwierdził,że wszystko jest ok. Rozmowę z nimi asekuracyjne nagrałem oczywiście informując konsultanta o tym fakcie.. Jednak mam zamiar uderzyć vabanque i postawić wszystko na jedną kartę przed zakupem dolotów : po prostu wystosuje oficjalne zapytanie do tickets.pl z prośbą o potwierdzenie ważności rezerwacji. Na pewno nie mam zamiaru niczego dopłacać, bo kwota za Seszele jest dla mnie akceptowalne tylko w tej cenie i ani grosza więcej. Za większą kasę nie podróżuję.
Tylko powtarzam: ja zaakceptowalem przy zmianie kalendarza lotów pierwszą propozycje zmian ,po prostu miałem to szczęście, że zmiany w ogóle nie były dla mnie istotne. Nie prowadziłem z nimi żadnej konwersacji, że może coś innego albo lepszego. Kliknąłem zatwierdzania zmian na stronie, po ok.10 dniach telefon, żeby jeszcze czekać a następnie po 2-3 dniach telefon, że wszystko ok i bilety już wystawione a linia lotnicza zaakceptowała zmiany. Było to już po tym jak otrzymałem nowe bilety na e-mail.
Gdyby nastąpiła jakakolwiek anulacja nie z mojej winy nie mam zamiaru występować o zwrot kasy, to oni sami mają mi zwrócić kasę. Bank mi w tym pomoże. Oni o tym doskonale wiedzą, i nieświadomych ludzi prowokują do występowania o zwrot kasy za niezrealizowanie usługi ze swojej winy.

Do @wr1981 spróbuj wejść w rezerwacje poprzez: etihad.com
-- 25 Wrz 2017 17:30 --

imdbmi napisał(a):
tickets.pl robi wasz w konia, nikt nie poleci, air seychelles nie bedzie dotowac dla wasz biletow, przykro mi ale taka prawda

Człowieku "wstrzymanie konie" czy ktoś Cię pyta o zdanie, wyluzuj, traktuj to jak zabawę. Skąd się tu wziąłeś?
Tu nikt nikogo nie sponsoruje.Tu po po prostu pomagamy sobie jak zrobić ich, a nie żeby oni robili nas.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#299 PostWysłany: 26 Wrz 2017 01:46 

Rejestracja: 23 Maj 2017
Posty: 46
Ok. przyjmijmy, że dostałeś potwierdzenie i kupiłeś doloty. A jednak każą Ci dopłacić. To już nie będzie taka zabawa. Czego oczywiście nie życzę i sam jestem ciekaw jaki to się skończy. Kiedy lot?

Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#300 PostWysłany: 26 Wrz 2017 03:02 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 301
niebieski
Okolice długiego weekendu majowego. Nie doplace ponieważ ta cena i tak jest bardzo wysoka/ok 1400 zł/,asekuracyjne kupię jakiś powrót z Bru za punkty z bookingu, których i tak nie mam do czego wykorzystać.Jeżeli nie wpuszczą na pokład -zobaczymy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 335 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: kamnowacki, tasma oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group