Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 78 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 20 Sie 2019 21:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2018
Posty: 26
Do samego końca SGD aż potwierdzenie na revolucie i myk w euro :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 20 Sie 2019 21:57 

Rejestracja: 24 Sty 2014
Posty: 389
Loty: 226
Kilometry: 450 389
A nie lepiej od razu zmienić na euro i wtedy dojść do końca?
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 20 Sie 2019 22:02 

Rejestracja: 02 Lip 2017
Posty: 21
Loty: 10
Kilometry: 40 282
Tak , ale cena w SGD jest atrakcyjna , w eur już nie bardzo


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Ostatnio edytowany przez marcino123, 21 Sie 2019 19:11, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 20 Sie 2019 22:05 

Rejestracja: 24 Paź 2011
Posty: 218
niebieski
Z tego co widzę to ceny w SGD już się zmieniły.


Ostatnio edytowany przez Krzysztof., 20 Sie 2019 22:05, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 20 Sie 2019 22:05 

Rejestracja: 12 Mar 2018
Posty: 46
W euro też nie jest zła ale licząc dojazd ewentualnie jedzenie itp to już słabo...
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 20 Sie 2019 22:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 861
srebrny
piotr900610 napisał(a):
@ofer
@samaki9
i jak odpisali Wam coś? Bo też mam okazję teraz i nie wiem czy jest sens ryzykowac


Na razie cisza. Nie spodziewałbym się odpowiedzi tak szybko. Pewnie przyjdzie za 2-3 dni. Czekamy. Dam znać jak coś przyjdzie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 20 Sie 2019 22:11 

Rejestracja: 21 Kwi 2017
Posty: 54
Loty: 83
Kilometry: 202 730
Kurde, korci, żeby poszukać sobie czegoś, ale termin trochę średnio pasuje. Trzymam kciuki, żeby Wam uznali te ceny w SGD :P
_________________
|Malta|Belgia|Szwajcaria|Serbia|Irlandia|Węgry|Filipiny|Portugalia|Estonia|Rumunia|Czechy|Słowacja|Austria|Japonia|
Góra
 Relacje PM off
piterbtm lubi ten post.
 
 
#48 PostWysłany: 20 Sie 2019 22:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Cze 2018
Posty: 451
Loty: 74
Kilometry: 122 543
srebrny
TXL-DPS na przełom września i października 2020 za niecałe 1000zł też mocno korciło, ale dla pewności przed zakupem sprawdziłem forum i się atrakcyjna cena wyjaśniła :lol:

Do tych, którzy zakupili, również trzyma kciuki za wasze odwołania do scoota, dajcie znać jak odpowiedzą! ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 20 Sie 2019 23:00 

Rejestracja: 24 Paź 2011
Posty: 218
niebieski
Zauważyliście że co kilkanaście minut ceny w SGD się zmieniają. Sprawdzałem TXL-DPS w tych samych datach 1h temu było lekko ponad 250SGD i to samo w euro. Po 30min ceny SGD podskoczyły tak, że w przeliczeniu SGD-PLN i EUR-PLN kwota łączna była do siebie zbliżona. Teraz sprawdzam te same daty i znowu SGD spadło do tych sam kwot, które podane są w euro. I to nie pierwszy raz kiedy widzę taką sytuację, na innych kierunkach również.
Spotkaliście się z tym wcześniej na ich stronie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 20 Sie 2019 23:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 861
srebrny
Może zwalniane są rezerwacje które nie doszły do skutku i wtedy cena leci w dół. Np. tacy forumowicze z F4F sprawdzają ceny, ale przy check-outcie zmienia się waluta, więc odpuszczają (np. wspomniany specjalny brak dostatecznej kasy na revolcie) ;) Każda taka próba może blokować miejsca. Taka pula "zablokowanych" rezerwacji po jakimś czasie może być "zwolniona" i wtedy cena spada. Dopóki kolejni się nie rzucą na rezerwacje. Wtedy (z braku miejsc w najniższej cenie) cena może znów pójść w górę.

Dla zwolenników teorii spiskowych: większość żółtych linii tak ma ;) Cebula też ma żółte barwy i przy rezerwacji jest ta sama historia ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 21 Sie 2019 08:59 

Rejestracja: 18 Wrz 2013
Posty: 399
złoty
Chyba już ostatecznie naprawione. Wczoraj z walut do wyboru pokazywał się tylko SGD, dziś jest szeroka paleta.

Gdybym miał kartę bez 3D Secure, to bym brał wczoraj. Z dodatkową weryfikacją ciężej udowodnić, ze nie wiedziałem, że cena w EUR i teraz to reklamuję.
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 21 Sie 2019 12:34 

Rejestracja: 02 Cze 2017
Posty: 114
Hi Bohdan, thank you for reaching out to us. We've investigated the currency display issue with the web and payment team and there was a glitch in the display you've seen on our booking website. The amount charged to the credit card is the right amount. The teams have rectified the issue. We sincerely apologize for the experience you had and we will strive to provide a smooth booking experience for all passengers. Thank you.
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 21 Sie 2019 13:30 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 1940
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
Trochę bez sensu. Przecież można im odpisać , że gdybyś wiedział , że to cena w euro to bys nie kupował tych biletów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#54 PostWysłany: 21 Sie 2019 13:45 

Rejestracja: 02 Cze 2017
Posty: 114
@samaki9

To tak, no i cena w EUR tania. Boi sie, ze wtedy anuluja bilety
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 21 Sie 2019 20:20 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 1940
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
-- 21 Sie 2019 13:59 --

Sorry , ale nie bardzo rozumiem.

-- 21 Sie 2019 20:20 --

Ja dostałem taka odpowiedz
We apologise for the inconvenience this may have caused you.
We wish to offer a full refund back to the original mode of payment due to Multi-Currency Payment function for booking reference xxxxxx
Do note that our refund processing time will take within 5 weeks to complete.
To acknowledge this refund arrangement, please reply to this email within the next 20 days.

Za bilet Ber-Phuket w połowie lutego płaciłem 1400 zł , także chyba raczej bedę aplikował o zwrot pieniędzy na konto.
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 21 Sie 2019 21:42 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 189
niebieski
Słabo to załatwili. Miałem nadzieję, że zwrócą Wam różnicę. Może nie odpuszczajcie jeszcze i piszczcie do nich?
Góra
 Relacje PM off  
 
#57 PostWysłany: 22 Sie 2019 08:15 

Rejestracja: 02 Cze 2017
Posty: 114
Hi Bohdan, thank you for your reply. We have isolated and fixed the currency display issue since yesterday, 21 Aug 2019. If you try making another booking, the correct currency will apply.

Due to this, Scoot will honour the erroneous price reflected when you were booking your flight. We will process a refund of the fare difference on the currency to your mode of payment. You will receive a notification email from us within 5 weeks once the refund is successful.

We apologise for the experience, and we will continue to strive to provide a smooth booking experience. Thank you for your continued support.
Góra
 Relacje PM off
11 ludzi lubi ten post.
 
 
#58 PostWysłany: 22 Sie 2019 08:35 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 189
niebieski
To rozumiem. To teraz cena hit!
Góra
 Relacje PM off  
 
#59 PostWysłany: 22 Sie 2019 08:59 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1883
srebrny
Gratki czyli trzba bylo jednak placic kredytowka :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#60 PostWysłany: 22 Sie 2019 10:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 861
srebrny
ofer napisał(a):
mateusz323 napisał(a):
To błąd po ich stronie, na koniec chce obciążyć w EUR nie SGD


Potwierdzam ten problem, ale... (czytajcie dalej).

Rzeczywiście rezerwacja leci np. w dolarach singapurskich SGD, aż do "Select payment method" (włącznie). Dopiero jak klikniemy w celu realizacji płatności... ...to BUM: potwierdzenie płatności jest w EUR, a nie w SGD. Na karcie obciążenie też wykazuje w EUR,a nie SGD, czyli zostaliśmy zrobieni w ciula :)

Teraz przechodząc do "ale"... ...ale ja uważam, że trzeba kupować :)
To oczywiste wprowadzenie klienta w błąd, więc kupuje i od razu piszę reklamację, że miała być taka kwota, ale w SGD, a nie w EUR.
Zobaczymy co będzie. Moim zdaniem powinni skorygować (oddać kasę) różnicę. W końcu jesteśmy w UE i te milion przepisów konsumenckich nas i ich obowiązuje.
Dam znać jak dostanę od nich feedback.


Nieskromnie przyznam że miałem rację :)

Właśnie dzwonili z Singapuru, że przepraszają i uznają reklamację (zwrócą różnicę za wszystkie bilety na kartę).

Jeżeli ktoś skorzystał z mojej porady to w ramach wsparcia mentalnego na F4F proszę o like'a ;)
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 78 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group