Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Paź 2019 13:42 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1878
złoty
United wywraca do góry nogami dotychczasowy system zdobywania statusów.
https://mileageplusupdates.com/mileagep ... ion-faq-20

Od teraz liczą się przede wszystkim wydane dolary, mile premiowe zdobyte w liniach star alliance przy biletach nie wystawionych przez UA są przeliczne na dolary (po podzieleniu przez 5 lub 6).

Ale trudność zdobycia statusu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie, chyba nawet jest trochę łatwiej, może poza tym że nie da się już dostać statusu wyłącznie za segmenty.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#2 PostWysłany: 12 Paź 2019 21:11 

Rejestracja: 12 Paź 2019
Posty: 8
Witam,
Az miałem wątek założyć pierwszy w historii, ale widzę że temat już jest :)
Wydaje mi się że jednak będzie ciut łatwiej do Golda, bo loty zagraniczne będą zawsze uznawane tylko mile będą dzielone przez współczynnik 5 lub 6

2020: 24 PQF and 8,000 PQP or 10,000 PQP dla Golda i 4 loty trzeba mieć United.

Może ktoś się bardziej oblatany wypowie ? :)
Góra
 Relacje PM off
LLAP lubi ten post.
 
 
#3 PostWysłany: 13 Paź 2019 01:10 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1878
złoty
Dla niektórych będzie łatwiej, dla niektórych trudniej. Na pewno trudniej będzie o status 1K - ale UA przyznał, że zrobił to celowo.

Na forach United odbywa się obecnie wielki lament, że jest dużo trudniej.
Moim zdaniem nie jest to prawda - zyskały osoby latające na drogich biletach short haul - które dawniej nie miały szans na status ze względu na liczbę mil. Najbardziej straciły osoby latające w najtańszych taryfach UA na long haul - obecnie nie mają szans na status, bo przy biletach do Europy czy Azji za 300-400 USD , biorąc pod uwagę , że liczy się goła taryfa musieliby latać co tydzień, aby zdobyć *G.

Osoby robiące kilka lotów w roku w biznesie przez Atlantyk raczej nie odczują tej zmiany - 3-4 RT wystarczą.

Program powinien zmienić nazwę - z MileagePlus , na Kasa+, bo teraz liczy się tyko kasa.

I największym kuriozum obecnej zmiany jest to , że dotychczas członkowie MileagePlus z US byli zmuszani do latania United , aby zdobyć wymagane PQD. Obecnie, loty w liniach *A dają więcej PQP - program lojalnościowy zniechęca do lotów UA. Biorąc pod uwagę, że produkt UA jest jednak dość przeciętny (a nawet poniżej przeciętnej), to strzał w kolano.

Mam wrażenie, że nie wszystkie sprawy dobrze przemyśleli . Tracą sens karty kredytowe UA, które po zmianach zmniejszają liczbę wymaganych PQP tylko o 1000 $, a które były dla UA jednym z głównych źródeł dochodu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#4 PostWysłany: 13 Paź 2019 05:28 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 415
srebrny
Tak na szybko - @SPLDER trafil w sedno - kilka razy lecialem trasa PIT-IAD - doslownie 40 minut lotu, a cena za bilet - kuriozum - zdarzylo mi sie placic 330$ za OW - a mil dostalem 250 do MMsow :-)

Mimo iz obecnie nniemalze w 99% przenioslem sie do Delty to czekam na reakcje DL i AA - jedyna dobra rzecz UA to sztywna stawka za bilety nagrody.

Ps. screen aby nie bylo, ze przesadzam ;-)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
 
#5 PostWysłany: 13 Paź 2019 21:40 

Rejestracja: 12 Paź 2019
Posty: 8
Czołem,
SPLDER w sumie wyczerpał temat. Nie latam dużo, ale na silver starczyło w Lufie mimo że tylko ekonomiczna. W Europie tam gdzie latam sumie starcza ale w UA srebrny status *A daje tyle że równie dobrze może go nie być. A jak na ironię jedyne loty long haul mam do stanów (średnio 1-2 rocznie) i przeważnie jest na metalu United i tam akurat gold by się przydał.
Dlatego myślałem do migracji do Milageplus żeby spróbować golda zdobyć, ale moje trasy oprócz tych przez Atlantyk, liczą się de facto tylko w M&M. A jakoś nie mam siły się w Aegan bawić albo Turkish czy inny Ethiopian (nigdy nie leciałem tymi liniami) a z bliższych SAS też jest poza moim zasięgiem.
Po tej zmianie przejście do M+ ma sens to wtedy te wszystkie loty które mi się nie liczyły nagle zaczynają się liczyć mimo że dzielone przez 5 (LH, Swiss, Brussels, Austrian) albo 6 (nasz LOT).
Niby program United taki słaby a M&M lepszy ? Jedyny plus to ze jest na dwa lata i wpuszczają do części saloników tam akurat gdzie się głównie pojawiam (BRU,FRA,MUN,WAW) i akurat można te 30 lotów rocznie wyrobić nawet w krajówce w LOT. Muszę sobie policzyć na spokojnie po symulacji tego roku oraz tego co może dziać się w przyszłym (być może jeden RT będzie na East Coast a drugi RT na West Coast) ale mam być szczery myślałem żeby w Air Canada powalczyć przed tymi zmianami. Teraz ten United jest bardziej osiągalny, mimo że migrują statusy tylko z konkurencji poza *A.
Jakieś komentarze ?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group