Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
bilet-kupiony-przez-kiwi-com-a-karta-pokladowa-ryanair,225,160647

Mobilne karty pokładowe są akceptowane na większości lotnisk w sieci połączeń firmy Ryanair, jednak nie na wszystkich. Mobilne karty pokładowe nie są przyjmowane na następujących lotniskach:

Agadir
As-Sawira
Fez
Nador
Wadżda
Marrakesz
Rabat
Tanger
Kefalinia
Wolos
.....
Pasażerowie podróżujący z tych lotnisk muszą przeprowadzić odprawę online i wydrukować papierową kartę pokładową dla swojego lotu.

https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... okladowych


 [ 3117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 156  Następna
Autor Wiadomość
#2981 PostWysłany: 17 Lut 2024 09:16 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 483
Loty: 12
Kilometry: 19 617
EDIT. Zmiana przez chat poszła sprawnie :)
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 23 Lut 2024 11:21, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#2982 PostWysłany: 05 Mar 2024 16:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1659
Loty: 70
Kilometry: 138 694
niebieski
Cześć, potrzebuję pomocy:

Opis sprawy i pierwszy mail do RyanAir:

Szanowni Państwo

Kupiłem 3 bilety na lot tam/powrót Modlin Kolonia (Niemcy). W dniach 01-03 marca br. Załącznik nr 1. Zaznaczyłem jak było: dwoje dorosłych i 1 Młodzież 12-15 lat w chwili rozpoczęcia podróży (syn D.). Numer rezerwacji to był: EL82UW
Dnia 01.03.2024 rozpocząłem proces odprawy i pojawił się problem. Przy D. widniało, że jest dorosły (16+).
Tu ważna sprawa, podróż trwała od 01 do 03 .marca. D. jest urodzony 03.03.2008, czyli kończył 16 lat w czasie podróży. Więc wylatywał jako (12-15) młodzież, a wracał jako dorosły (16+).
Przy odprawie TAM, rano w dniu wylotu, system Ryanair nie pozwalał na wpisanie przy D. prawidłowej daty urodzenia 03.03.2008 gdyż był przez system traktowany jako dorosły. Punktualnie o 09:00 zadzwoniliśmy na numer 22 152 20 00 rozmowa trwała 16 min 2 sekundy. Polaczenie było z numeru aaa sss edd.
W tym czasie Pani konsultantka powiedziała, że rozdzieli dwie rezerwacje i poprawi, tak, że 01.03.2024 odprawimy D. jako dziecko, a potem wyśle maila i 03.03.2008 odprawimy D. jako dorosłego bo mailem przyjdzie nowy numer rezerwacji. Pani konsultantka powiedziała, że:
1. mam się odprawić na lot TAM gdy D. pojawi się w systemie Ryanair jako Młodzież, co też się stało po kilku minutach. Odprawiłem nas. Załącznik nr 2.
2. na razie mam nic nie robić z odprawą POWRÓT bo jak Ona wszystko poprawi, a system Ryanair „przetrawi” to przyjdzie nowy numer rezerwacji na lot POWRÓT na mail użyty przy rezerwacji.
Lot WMI - CGN | FR1405 był opóźniony blisko 3 godziny. My grzecznie stoimy w kolejce. Jak przyszła nasza kolej na wejście na pokład, zatrzymano nas, że jesteśmy nie odprawieni. Ja pokazuję karty pokładowe, Załoga twierdzi, że nie jesteśmy odprawieni, bo o godzinie 10:28 (jeśli pamiętam dobrze) „coś” zmieniałem w rezerwacji. Ja się zaklinam, że nie, bo wtedy jechałem spokojnie z wydrukowanym załącznikiem 2. Zawołano „kierowniczkę” ale czego nie wiem. Były łacznie 4 osoby, jedna mówi, „ale patrz, tu są dobrze odprawieni” a druga „no tak, ale coś zmieniali o 10:28”, kierowniczka” sprawdza i mówi, tak są zmiany, ale nie przez nich (czyli mnie i dziecko), tylko… nie wiadomo skąd.
Teraz zaczyna się najgorsze, nie wiem kto to powiedział, ale padły słowa: „niech zapłacą po 264 PLN za odprawę na lotnisku, i powiedz im, że jak nie zapłacą to dostaną karę za opóźnienie całego samolotu.!!!” (3 godziny mijały). Tak też jedna z osób, z tej czwórki, mi powiedziała, „że albo płacę za odprawę na lotnisku, albo karę za opóźnienie samolotu!!!”

Co miałem zrobić, wystraszony, zdenerwowany do granic - zapłaciłem.

O co wnoszę: O zwrot opłaty za odprawę (528 PLN = 2 x 264PLN) na lotnisku ponieważ nie ma tu mojego błędu i miałem ważną kartę pokładową po odprawie przy telefonicznej pomocy Pani Konsultant - załącznik 2, i niczego nie zmieniałem o 10:28, prawdopodobnie był to efekt zmian przez Panią Konsultant. Proszę zauważyć, ze numer rezerwacji z załącznika 1 jest taki sam jak numer referencyjny z karty pokładowej - EL82UW

Nie ukrywam, że jakiś drobny gest z Waszej strony, byłby mile widziany, za stracone nerwy, nie z mojej winy, a systemu RyanAir, który, nota bene, dzień wcześniej nie dział. A potem była strona z informacją, że system jest w konserwacji. Dlatego odprawiałem nas w dzień wylotu, a nie na 24 h przed wylotem.

Z poważaniem
eskie

Pierwsza Odpowiedź Ryan
Drogi Kliencie!

Dziękujemy za kontakt.

Klienci muszą odprawić się przez Internet do 2 godzin przed odlotem planowanego lotu. Kliknij tutaj, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat odprawy.

W razie problemów z odprawą kliknij tutaj, aby uzyskać szczegółowe porady dotyczące rozwiązywania problemów.

Być może próba zmiany lotu spowodowała przypadkowe anulowanie odprawy. Przed podróżą zawsze należy sprawdzić, czy dokonano prawidłowej odprawy. W przeciwnym razie na lotnisku zostanie naliczona opłata.

Klienci dokonujący rezerwacji za pośrednictwem internetowego biura podróży zamiast bezpośrednio na ryanair.com muszą zweryfikować swoją tożsamość przed odprawą. W razie jakichkolwiek trudności kliknij tutaj, aby obejrzeć nasz film instruktażowy, który pomoże Ci przejść proces weryfikacji.

Dziękujemy za wybranie linii Ryanair i mamy nadzieję, że wkrótce znowu spotkamy się na pokładzie.

Z poważaniem

Dział obsługi klienta Ryanair


Druga moja:
Dzień Dobry,
ta odpowiedź jest kompletnie nie na temat.
--
Z poważaniem

Druga ich

Drogi Kliencie!

Na Twoją prośbę ponownie rozpatrzyliśmy Twoje zapytanie i jak wcześniej informowaliśmy, klienci muszą odprawić się przez Internet do 2 godzin przed odlotem planowanego lotu. W przeciwnym razie na lotnisku zostanie naliczona bezzwrotna opłata.

Twoje zapytanie zostało zamknięte.

Z poważaniem
Dział obsługi klienta Ryanair


Obstawiam, że to automat. [Co mam zrobić?

edytki dane osobowe
_________________
ODZYSK CZĘ!

Tęcza jest Ważnym elementem religii judeo-chrześcijańskich, kolorami czakr, symbolem dzieciństwa i różnorodności w jedności, kolorami siedmiu kontynentów, a nie tylko flagą ruchu LGBT (btw 6. kolorów zamiast 7.). Zależy mi tylko na tym, aby pamiętać o różnorodności znaczenia tęczy.


Ostatnio edytowany przez eskie, 05 Mar 2024 19:42, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
SPLDER uważa post za pomocny.
 
 
#2983 PostWysłany: 05 Mar 2024 17:05 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 5388
złoty
Poszła PW
Góra
 Relacje PM off  
 
#2984 PostWysłany: 05 Mar 2024 22:49 

Rejestracja: 11 Mar 2018
Posty: 239
niebieski
W systemie Ryanaira występuje problem z odprawą osób, które wylatują jako młodzież (12 – 15 lat), a wracają jako dorośli (+16). Dodatkowy problem pojawia się, kiedy lot powrotny wypada w dniu ich 16 urodzin. Opisałem to w #2954 i #2972.
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#2985 PostWysłany: 06 Mar 2024 19:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1659
Loty: 70
Kilometry: 138 694
niebieski
Dzięki @Z6GD9 czytałem, ja teraz walczę o zwrot 528 PLN
_________________
ODZYSK CZĘ!

Tęcza jest Ważnym elementem religii judeo-chrześcijańskich, kolorami czakr, symbolem dzieciństwa i różnorodności w jedności, kolorami siedmiu kontynentów, a nie tylko flagą ruchu LGBT (btw 6. kolorów zamiast 7.). Zależy mi tylko na tym, aby pamiętać o różnorodności znaczenia tęczy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2986 PostWysłany: 07 Mar 2024 15:55 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4148
platynowy
Wielokrotnie odprawiałem osoby 12-15 jako 16+ wpisując nieprawidłową datę urodzenia i absolutnie nigdy nie było z tym problemu. Wszystkie loty wewnątrz Schengen. Przecież tego i tak nikt nie sprawdza, tak samo jak danych dokumentu tożsamości. A karta pokładowa wygląda tak samo dla dorosłego jak i nastolatka.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2987 PostWysłany: 07 Mar 2024 18:34 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 591
niebieski
@mucha

nie o to pytał,
ale jak sobie offtopujemy to nie jest rozwiazanie dobre przy lotach z GB, bo małoletni poniżej 16 lat nie płacą brytyjskiego podatku rządowego - 13 GBP zdaje się, a starsi tak i przepłacasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#2988 PostWysłany: 20 Mar 2024 15:52 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 24610
Dziś (jutro?) nie będzie możliwość odprawy przez apkę i stronę ryanaira między 00:00 - 03:00 czasu polskiego

Our Website & App will be temporarily down for planned maintenance tonight (20th March) between 11:00pm - 2:00am UTC.

https://twitter.com/askryanair/status/1 ... 9970530795
Góra
 Relacje PM off
skrzat lubi ten post.
skrzat uważa post za pomocny.
 
 
#2989 PostWysłany: 25 Mar 2024 14:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 11708
HON fly4free
Dodali w końcu możliwość samodzielnego łączenia rezerwacji dorosłych i dokupowanych później dzieci jako dorosłych (na oddzielnej rezerwacji).
Do tej pory, aby to zrobić, trzeba było pisać na czacie.
https://help.ryanair.com/hc/pl/articles ... rezerwacji


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#2990 PostWysłany: 26 Mar 2024 14:08 

Rejestracja: 29 Lis 2013
Posty: 2350
srebrny
Czy coś się za to placi teraz?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2991 PostWysłany: 01 Kwi 2024 14:02 

Rejestracja: 30 Mar 2024
Posty: 25
podróżnik23 napisał(a):
Hej mam szybkie pytanie. Mam lot Berlin - Podgorica. Podczas check-in wyświetla mi możliwość wprowadzenia wyłącznie numeru paszportu. Jest sposób, żebym mógł wprowadzić numer dowodu?

Miałem ten sam problem,rozmowa na chacie z konsultantką rozwiązała problem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2992 PostWysłany: 28 Kwi 2024 18:18 

Rejestracja: 04 Lut 2024
Posty: 14
Loty: 18
Kilometry: 20 177
Czy jest możliwość kontaktu z żywym człowiekiem w Ryanair w niedzielę? bo czat działa tylko pon-piątek ?
lecimy za tydzień o 10 w poniedziałek , odprawa w niedzielę. Kilka razy miałem problem z odprawieniem córki, która akurat miała 15-16lat.
Teraz jeden z pasażerów będzie miał poniżej 15 lat i obawiam się jakiś problemów z odprawą. Czat bot niestety nie pomoże. Czy bezpieczniej jest
wykupić jedno miejsce i odprawić się w tygodniu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2993 PostWysłany: 28 Kwi 2024 18:39 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 5388
złoty
Kod:


Obsługa klienta w Ryanair Polska


Podstawowa infolinia Ryanair służy do kontaktu w pilnych sprawach. Jej numer to 221 522 000. Konsultanci z tej infolinii udzielają pomocy w wypadku problemów z zakupem biletu, wyjaśniają wątpliwości związane z regulaminem, a także udzielają informacji o statusie lotu czy prawach pasażera. Druga infolinia pomocy specjalnej jest dostępna pod numerem 221 522 001. Dzwoniąc pod ten numer, można dopytać o dodatkowe kwestie np. jak wygląda podróż osób niepełnosprawnych. Należy pamiętać, że infolinie nie są dostępne całodobowo: działają od poniedziałku do piątku między 9 a 19 (CET), w soboty od 9 do 18 oraz w niedziele od 10 do 18
Góra
 Relacje PM off
krzys2507 lubi ten post.
krzys2507 uważa post za pomocny.
 
 
#2994 PostWysłany: 07 Maj 2024 08:17 

Rejestracja: 07 Maj 2024
Posty: 4
Hey,

Mam pytanie. Wczoraj podczas dokonywania odprawy online popełniłem błąd podczas uzupełniania danych paszportowych. Niestety wpisałem dane z paszportu mojej dziewczyny zamiast swoich. Mojej dziewczyny jeszcze nie odprawiłem. I teraz rodzi się pytanie co mam dalej zrobić ? Czy wpisać swoje dane paszportowe na jej profilu do oprawy online i liczyć na to, że wyjaśnie pomyłke już przed wejściem na pokład ?
Szukałem pomocy na czacie Ryanaira, ale niestety ten ich czat działa beznadziejnie. Telefon pomocy na infolinie Polską nie działa. A nie chcialbym dokonywać odprawy na lotnisku bo to wiąże się z kosztami.
Miał ktoś kiedyś taką sytuację
Góra
 Relacje PM off  
 
#2995 PostWysłany: 07 Maj 2024 08:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2573
srebrny
Tomasz Gorczycki napisał(a):
Czy wpisać swoje dane paszportowe na jej profilu do oprawy online

Dokładnie tak bym zrobił i nic nie wyjaśniał.
Często odprawiam się na zapisane dane paszportu a lecę tylko z dowodem osobistym.
Jesli macie legalne i ważne dokumenty to bym się zbytnio nie martwił.

A jeśli nie chcesz się stresować to poproś na chacie o anulowanie odprawy z powodu pomyłki.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2996 PostWysłany: 07 Maj 2024 08:37 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 5388
złoty
Hose napisał(a):
Jesli macie legalne i ważne dokumenty to bym się zbytnio nie martwił.


Dodalbym niezniszczone

@Tomasz Gorczycki
Nie martw się w ogóle/wcale, to jest prawidłowe sformułowanie.


Ostatnio edytowany przez dg72, 07 Maj 2024 09:22, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#2997 PostWysłany: 07 Maj 2024 08:48 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 483
Loty: 12
Kilometry: 19 617
Dane dokumentu można bezpłatnie zmienić przez stronę www w dowolnym momencie - sam to robiłem jak ojcu ukradli dowód i dostał paszport tymczasowy kilka miesięcy temu.
Wejdź w zarządzanie rezerwacją i na pewno znajdziesz tam opcję zmiany danych.
Jeśli już po odprawie to wystarczy od nowa wydrukować / pobrać kartę pokładową.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2998 PostWysłany: 07 Maj 2024 09:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2573
srebrny
@marrak
Przed odprawą nie podaje się danych dokumentu, więc i zmieniać nie ma czego, chyba, że masz na mysli te dokumenty zapisane dobrowolnie na koncie Ryan'a.
Ta opcja przyda się na pewno autorowi pytania.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2999 PostWysłany: 07 Maj 2024 10:00 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 483
Loty: 12
Kilometry: 19 617
@Hose racja - chodziło mi tylko o to że po zmianie tych danych karty pokładowe tracą ważność i trzeba pobrać lub wydrukować nowe.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3000 PostWysłany: 07 Maj 2024 11:51 

Rejestracja: 07 Maj 2024
Posty: 4
-- 07 Maj 2024 12:43 --

Hose napisał(a):
Tomasz Gorczycki napisał(a):
Czy wpisać swoje dane paszportowe na jej profilu do oprawy online

Dokładnie tak bym zrobił i nic nie wyjaśniał.
Często odprawiam się na zapisane dane paszportu a lecę tylko z dowodem osobistym.
Jesli macie legalne i ważne dokumenty to bym się zbytnio nie martwił.

A jeśli nie chcesz się stresować to poproś na chacie o anulowanie odprawy z powodu pomyłki.


-- 07 Maj 2024 12:51 --

Niestety poprzez czat nie można anulować odprawy online jeśli jej się dokonało 😬, pytanie czy przed wejściem na pokład przed wylotem do Anglii sprawdzają dokładnie numer paszportu czy tylko imię i nazwisko i datę ważności paszportu?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 3117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 156  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group