Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
bilet-kupiony-przez-kiwi-com-a-karta-pokladowa-ryanair,225,160647

Mobilne karty pokładowe są akceptowane na większości lotnisk w sieci połączeń firmy Ryanair, jednak nie na wszystkich. Mobilne karty pokładowe nie są przyjmowane na następujących lotniskach:

Agadir
As-Sawira
Fez
Nador
Wadżda
Marrakesz
Rabat
Tanger
Kefalinia
Wolos
.....
Pasażerowie podróżujący z tych lotnisk muszą przeprowadzić odprawę online i wydrukować papierową kartę pokładową dla swojego lotu.

https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... okladowych


 [ 2991 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 146, 147, 148, 149, 150
Autor Wiadomość
#2981 PostWysłany: 17 Lut 2024 09:16 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 359
EDIT. Zmiana przez chat poszła sprawnie :)


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 23 Lut 2024 11:21, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#2982 PostWysłany: 05 Mar 2024 16:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1660
Loty: 70
Kilometry: 138 694
niebieski
Cześć, potrzebuję pomocy:

Opis sprawy i pierwszy mail do RyanAir:

Szanowni Państwo

Kupiłem 3 bilety na lot tam/powrót Modlin Kolonia (Niemcy). W dniach 01-03 marca br. Załącznik nr 1. Zaznaczyłem jak było: dwoje dorosłych i 1 Młodzież 12-15 lat w chwili rozpoczęcia podróży (syn D.). Numer rezerwacji to był: EL82UW
Dnia 01.03.2024 rozpocząłem proces odprawy i pojawił się problem. Przy D. widniało, że jest dorosły (16+).
Tu ważna sprawa, podróż trwała od 01 do 03 .marca. D. jest urodzony 03.03.2008, czyli kończył 16 lat w czasie podróży. Więc wylatywał jako (12-15) młodzież, a wracał jako dorosły (16+).
Przy odprawie TAM, rano w dniu wylotu, system Ryanair nie pozwalał na wpisanie przy D. prawidłowej daty urodzenia 03.03.2008 gdyż był przez system traktowany jako dorosły. Punktualnie o 09:00 zadzwoniliśmy na numer 22 152 20 00 rozmowa trwała 16 min 2 sekundy. Polaczenie było z numeru aaa sss edd.
W tym czasie Pani konsultantka powiedziała, że rozdzieli dwie rezerwacje i poprawi, tak, że 01.03.2024 odprawimy D. jako dziecko, a potem wyśle maila i 03.03.2008 odprawimy D. jako dorosłego bo mailem przyjdzie nowy numer rezerwacji. Pani konsultantka powiedziała, że:
1. mam się odprawić na lot TAM gdy D. pojawi się w systemie Ryanair jako Młodzież, co też się stało po kilku minutach. Odprawiłem nas. Załącznik nr 2.
2. na razie mam nic nie robić z odprawą POWRÓT bo jak Ona wszystko poprawi, a system Ryanair „przetrawi” to przyjdzie nowy numer rezerwacji na lot POWRÓT na mail użyty przy rezerwacji.
Lot WMI - CGN | FR1405 był opóźniony blisko 3 godziny. My grzecznie stoimy w kolejce. Jak przyszła nasza kolej na wejście na pokład, zatrzymano nas, że jesteśmy nie odprawieni. Ja pokazuję karty pokładowe, Załoga twierdzi, że nie jesteśmy odprawieni, bo o godzinie 10:28 (jeśli pamiętam dobrze) „coś” zmieniałem w rezerwacji. Ja się zaklinam, że nie, bo wtedy jechałem spokojnie z wydrukowanym załącznikiem 2. Zawołano „kierowniczkę” ale czego nie wiem. Były łacznie 4 osoby, jedna mówi, „ale patrz, tu są dobrze odprawieni” a druga „no tak, ale coś zmieniali o 10:28”, kierowniczka” sprawdza i mówi, tak są zmiany, ale nie przez nich (czyli mnie i dziecko), tylko… nie wiadomo skąd.
Teraz zaczyna się najgorsze, nie wiem kto to powiedział, ale padły słowa: „niech zapłacą po 264 PLN za odprawę na lotnisku, i powiedz im, że jak nie zapłacą to dostaną karę za opóźnienie całego samolotu.!!!” (3 godziny mijały). Tak też jedna z osób, z tej czwórki, mi powiedziała, „że albo płacę za odprawę na lotnisku, albo karę za opóźnienie samolotu!!!”

Co miałem zrobić, wystraszony, zdenerwowany do granic - zapłaciłem.

O co wnoszę: O zwrot opłaty za odprawę (528 PLN = 2 x 264PLN) na lotnisku ponieważ nie ma tu mojego błędu i miałem ważną kartę pokładową po odprawie przy telefonicznej pomocy Pani Konsultant - załącznik 2, i niczego nie zmieniałem o 10:28, prawdopodobnie był to efekt zmian przez Panią Konsultant. Proszę zauważyć, ze numer rezerwacji z załącznika 1 jest taki sam jak numer referencyjny z karty pokładowej - EL82UW

Nie ukrywam, że jakiś drobny gest z Waszej strony, byłby mile widziany, za stracone nerwy, nie z mojej winy, a systemu RyanAir, który, nota bene, dzień wcześniej nie dział. A potem była strona z informacją, że system jest w konserwacji. Dlatego odprawiałem nas w dzień wylotu, a nie na 24 h przed wylotem.

Z poważaniem
eskie

Pierwsza Odpowiedź Ryan
Drogi Kliencie!

Dziękujemy za kontakt.

Klienci muszą odprawić się przez Internet do 2 godzin przed odlotem planowanego lotu. Kliknij tutaj, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat odprawy.

W razie problemów z odprawą kliknij tutaj, aby uzyskać szczegółowe porady dotyczące rozwiązywania problemów.

Być może próba zmiany lotu spowodowała przypadkowe anulowanie odprawy. Przed podróżą zawsze należy sprawdzić, czy dokonano prawidłowej odprawy. W przeciwnym razie na lotnisku zostanie naliczona opłata.

Klienci dokonujący rezerwacji za pośrednictwem internetowego biura podróży zamiast bezpośrednio na ryanair.com muszą zweryfikować swoją tożsamość przed odprawą. W razie jakichkolwiek trudności kliknij tutaj, aby obejrzeć nasz film instruktażowy, który pomoże Ci przejść proces weryfikacji.

Dziękujemy za wybranie linii Ryanair i mamy nadzieję, że wkrótce znowu spotkamy się na pokładzie.

Z poważaniem

Dział obsługi klienta Ryanair


Druga moja:
Dzień Dobry,
ta odpowiedź jest kompletnie nie na temat.
--
Z poważaniem

Druga ich

Drogi Kliencie!

Na Twoją prośbę ponownie rozpatrzyliśmy Twoje zapytanie i jak wcześniej informowaliśmy, klienci muszą odprawić się przez Internet do 2 godzin przed odlotem planowanego lotu. W przeciwnym razie na lotnisku zostanie naliczona bezzwrotna opłata.

Twoje zapytanie zostało zamknięte.

Z poważaniem
Dział obsługi klienta Ryanair


Obstawiam, że to automat. [Co mam zrobić?

edytki dane osobowe
_________________
ODZYSK CZĘ!

Tęcza jest Ważnym elementem religii judeo-chrześcijańskich, kolorami czakr, symbolem dzieciństwa i różnorodności w jedności, kolorami siedmiu kontynentów, a nie tylko flagą ruchu LGBT (btw 6. kolorów zamiast 7.). Zależy mi tylko na tym, aby pamiętać o różnorodności znaczenia tęczy.


Ostatnio edytowany przez eskie, 05 Mar 2024 19:42, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
SPLDER uważa post za pomocny.
 
 
#2983 PostWysłany: 05 Mar 2024 17:05 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Poszła PW
Góra
 Relacje PM off  
 
#2984 PostWysłany: 05 Mar 2024 22:49 

Rejestracja: 11 Mar 2018
Posty: 202
niebieski
W systemie Ryanaira występuje problem z odprawą osób, które wylatują jako młodzież (12 – 15 lat), a wracają jako dorośli (+16). Dodatkowy problem pojawia się, kiedy lot powrotny wypada w dniu ich 16 urodzin. Opisałem to w #2954 i #2972.
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#2985 PostWysłany: 06 Mar 2024 19:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1660
Loty: 70
Kilometry: 138 694
niebieski
Dzięki @Z6GD9 czytałem, ja teraz walczę o zwrot 528 PLN
_________________
ODZYSK CZĘ!

Tęcza jest Ważnym elementem religii judeo-chrześcijańskich, kolorami czakr, symbolem dzieciństwa i różnorodności w jedności, kolorami siedmiu kontynentów, a nie tylko flagą ruchu LGBT (btw 6. kolorów zamiast 7.). Zależy mi tylko na tym, aby pamiętać o różnorodności znaczenia tęczy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2986 PostWysłany: 07 Mar 2024 15:55 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
Wielokrotnie odprawiałem osoby 12-15 jako 16+ wpisując nieprawidłową datę urodzenia i absolutnie nigdy nie było z tym problemu. Wszystkie loty wewnątrz Schengen. Przecież tego i tak nikt nie sprawdza, tak samo jak danych dokumentu tożsamości. A karta pokładowa wygląda tak samo dla dorosłego jak i nastolatka.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2987 PostWysłany: 07 Mar 2024 18:34 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 511
niebieski
@mucha

nie o to pytał,
ale jak sobie offtopujemy to nie jest rozwiazanie dobre przy lotach z GB, bo małoletni poniżej 16 lat nie płacą brytyjskiego podatku rządowego - 13 GBP zdaje się, a starsi tak i przepłacasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#2988 PostWysłany: 20 Mar 2024 15:52 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22455
Dziś (jutro?) nie będzie możliwość odprawy przez apkę i stronę ryanaira między 00:00 - 03:00 czasu polskiego

Our Website & App will be temporarily down for planned maintenance tonight (20th March) between 11:00pm - 2:00am UTC.

https://twitter.com/askryanair/status/1 ... 9970530795
Góra
 Relacje PM off
skrzat lubi ten post.
skrzat uważa post za pomocny.
 
 
#2989 PostWysłany: 25 Mar 2024 14:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10965
HON fly4free
Dodali w końcu możliwość samodzielnego łączenia rezerwacji dorosłych i dokupowanych później dzieci jako dorosłych (na oddzielnej rezerwacji).
Do tej pory, aby to zrobić, trzeba było pisać na czacie.
https://help.ryanair.com/hc/pl/articles ... rezerwacji


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#2990 PostWysłany: 26 Mar 2024 14:08 

Rejestracja: 29 Lis 2013
Posty: 2170
srebrny
Czy coś się za to placi teraz?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2991 PostWysłany: 01 Kwi 2024 14:02 

Rejestracja: 30 Mar 2024
Posty: 3
podróżnik23 napisał(a):
Hej mam szybkie pytanie. Mam lot Berlin - Podgorica. Podczas check-in wyświetla mi możliwość wprowadzenia wyłącznie numeru paszportu. Jest sposób, żebym mógł wprowadzić numer dowodu?

Miałem ten sam problem,rozmowa na chacie z konsultantką rozwiązała problem.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2991 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 146, 147, 148, 149, 150

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot], Yandex [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group