Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
bilet-kupiony-przez-kiwi-com-a-karta-pokladowa-ryanair,225,160647

Mobilne karty pokładowe są akceptowane na większości lotnisk w sieci połączeń firmy Ryanair, jednak nie na wszystkich. Mobilne karty pokładowe nie są przyjmowane na następujących lotniskach:

Agadir
As-Sawira
Fez
Nador
Wadżda
Marrakesz
Rabat
Tanger
Kefalinia
Wolos
.....
Pasażerowie podróżujący z tych lotnisk muszą przeprowadzić odprawę online i wydrukować papierową kartę pokładową dla swojego lotu.

https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... okladowych


 [ 2834 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 138, 139, 140, 141, 142  Następna
Autor Wiadomość
#2801 PostWysłany: 11 Paź 2022 14:53 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 1943
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
Dopłaciłem przez ten link. okazało się , że nie wiem jakim cudem w ryanair ten dokupiony bagaz widniał jako opłacony , a z kk za niego nic nie zeszło.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2802 PostWysłany: 11 Paź 2022 14:55 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3830
platynowy
Sam sobie zaprzeczasz :)

Bo żądał dopłaty czyli to wyłapali.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2803 PostWysłany: 11 Paź 2022 15:31 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 1943
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
niby tak...tylko jakim cudem ten dodatkowy bagaż widniał u nich jako zapłacony , skoro nie otrzymali pieniędzy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2804 PostWysłany: 13 Paź 2022 08:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 9998
HON fly4free
Kolejna przerwa w działaniu usług Ryanaira.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#2805 PostWysłany: 13 Paź 2022 09:52 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10363
Loty: 394
Kilometry: 653 690
Tylko strefy czasowej nie podali - ze względu na język komunikatu obstawiam czas "dubliński" (czyli wtedy czas CET należałoby skorygować o godzinę 21:00-06:00 - zobaczymy czy pojawi się polska wersja).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2806 PostWysłany: 17 Paź 2022 09:48 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 405
srebrny
Otrzymałem następującą wiadomość

Twoja rezerwacja XXXXXX została najprawdopodobniej dokonana u pośrednika lub za pomocą bota bez autoryzacji firmy Ryanair do korzystania ze strony internetowej lub aplikacji Ryanair lub sprzedaży biletów na nasze loty. Chcemy utrzymać niskie ceny, ponieważ pośrednicy mogą nakładać znaczne marże na taryfy lub produkty dodatkowe, takie jak bagaż, miejsca i pierwszeństwo wejścia na pokład.

Ponadto istnieją problemy związane z bezpieczeństwem, które dotyczą pasażerów i naszej załogi. Procedura odprawy musi zostać przeprowadzona osobiście przez pasażera, aby zapewnić, że pasażerowie znają i potwierdzają, że spełniają wymagania protokołów bezpieczeństwa i zdrowia publicznego, w tym wytyczne zawarte w instrukcjach technicznych ICAO, rozporządzeniu (UE) 2015/1998 oraz wytyczne operacyjne EASA/ECDC dotyczące procedur bezpieczeństwa lotów w czasie pandemii Covid-19.

Ponieważ rezerwacja mogła zostać dokonana za pośrednictwem nieautoryzowanego pośrednika, mogliśmy nie otrzymać prawidłowych danych kontaktowych i płatności, co może uniemożliwić nam:
· Powiadomienie pasażerów o obowiązkowych protokołach dotyczących bezpieczeństwa i zdrowia publicznego.
· Powiadomienie pasażerów o wymaganych obowiązkowych formularzach podróży.
· Pomoc organom służby zdrowia w śledzeniu kontaktów w związku z pandemią Covid-19.
· Kontaktowanie się z pasażerami w sprawie ważnych aktualizacji lotów i zmian terminalu.
· Wywiązanie się z naszych zobowiązań pozaumownych (takich jak przetwarzanie ważnych wniosków o zwrot pieniędzy) zgodnie z rozporządzeniem UE 261/2004 oraz Ogólnymi warunkami przewozu firmy Ryanair.

ABY ROZWIĄZAĆ TE PROBLEMY, MOŻESZ DOKONAĆ ODPRAWY W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:

WERYFIKACJA TOŻSAMOŚCI PRZEZ INTERNET
· Pasażer z tej rezerwacji może potwierdzić swoją tożsamość za pomocą technologii rozpoznawania twarzy.
· Ta usługa jest dostępna na stronie Ryanair za opłatą w wysokości 0,35 euro.
· Weryfikacja przez Internet umożliwia zarządzanie rezerwacją na stronie Ryanair.com.

Weryfikacja przez Internet

Opłata za tę usługę jest przeznaczona na pokrycie kosztów weryfikacji, a firma Ryanair nie czerpie korzyści finansowych z tej transakcji.

Jeśli nie chcesz skorzystać z weryfikacji przez Internet, wszyscy pasażerowie z tej rezerwacji mogą się zgłosić do stanowiska biletowego Ryanair co najmniej 120 minut przed wylotem, aby dokonać odprawy. Uwaga: w miesiącach letnich na lotniskach panuje większy niż zwykle ruch, a kolejki mogą być dłuższe, ponieważ musimy zapewniać naszym pracownikom bezpieczne miejsce pracy.
Z góry dziękujemy za przestrzeganie tych środków bezpieczeństwa.

Aby sprawdzić, czy nieupoważniony pośrednik naliczył więcej opłat, możesz skorzystać z naszego narzędzia do sprawdzania cen dostępnego na stronie Ryanair.com, które szybko pokaże Ci, jaką kwotę firma Ryanair otrzymała za tę rezerwację. Aby znaleźć najniższe taryfy, pamiętaj o certyfikacie Ryanair Verified Seal. Gwarantuje to rezerwację bezpośrednio na stronie internetowej Ryanair.com lub w naszej aplikacji.

Dziękujemy za wybranie firmy Ryanair.

Z poważaniem

Dział obsługi klienta


Mógłbym to zrozumieć gdybym zakupił bilet przez jakieś Gotogate itp. Ale ja dokonałem rezerwacji bezpośrednio w Ryanair poprzez aplikację na zarejestrowanym koncie klienta. Dużo z nimi latam i pierwszy raz mam taką sytuację.
Teraz wychodzi na to, że muszę tym "dziadom" udostępnić dużą ilość danych wrażliwych danych (zdjęcie dokumentu tożsamości i selfie) i jeszcze za to zapłacić. Wizyta 120 minut przed lotem u agenta na lotnisku to aberracja.
Po wejściu na konto klienta rezerwacja wyświetla się na mojej liście podróży. Ale gdy chcę zobaczyć szczegóły dostaję komunikat, że rezerwacja jest nieprawidłowa i dokonana przez bota.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2807 PostWysłany: 17 Paź 2022 11:43 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7580
srebrny
A próbowałeś to z nimi wyjaśnić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2808 PostWysłany: 17 Paź 2022 12:16 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 405
srebrny
@boots Ciekawi mnie czy inni forumowicze znaleźli się w podobnej sytuacji i jak sobie z nią poradzili. Zawsze człowiek jest trochę mądrzejszy w dyskusji z przewoźnikiem jak wcześniej poczyta doświadczenia innych pasażerów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2809 PostWysłany: 17 Paź 2022 12:21 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3830
platynowy
Możesz "kopać się z koniem", tyle że oni bez weryfikacji przerywają rozmowę. Chcesz to składaj reklamację przez formularz Ryanair.
Ja przez link
https://www.ryanair.com/pl/pl/unbalanced-account

opłaciłem coś ok 2 czy 4 zł z weryfikacją z dowodu osobistego.
Ta sama sytuacja, a bez tego się nie odprawisz.
Góra
 Relacje PM off
KL_user lubi ten post.
 
 
#2810 PostWysłany: 20 Paź 2022 15:25 

Rejestracja: 06 Wrz 2020
Posty: 1350
HON fly4free
:lol:


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#2811 PostWysłany: 27 Paź 2022 12:54 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 19444
Ponownie konserwacja strony/apki FR
Od 1800 8/11 do 0500 9/11, więc jak ktoś rozwaza odprawę, to najlepiej przed 18 8/11

Image
Góra
 Relacje PM off
tarman lubi ten post.
paweł p uważa post za pomocny.
 
 
#2812 PostWysłany: 01 Lis 2022 12:49 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3554
złoty
Ryanair ma jakiś błąd i ani przez stronę ani przez apkę nie da się zmienić nazwiska. Na stronie nie działa przycisk "check price" a apka wyświetla błąd "oops". Na czacie chcą durną weryfikację, pomimo że rezerwacja dokonana bezpośrednio (obsesję mają na tym punkcie). Ktoś ma pomysł jak to ugryźć?
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2813 PostWysłany: 01 Lis 2022 12:54 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3830
platynowy
Jak już zażądali weryfikacji to musisz ją teraz przejść.
A potem zadzwoń 221522000 tanio lub bezpłatnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2814 PostWysłany: 01 Lis 2022 13:28 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3554
złoty
@dg72 nie przejdę weryfikacji bo to grupa uczniów która leci na wycieczkę i nie będę im kazał się wydurniać z selfie i dokumentem. Trudno, bilet pójdzie w piach i kupi się nowy, różnica w sumie niewielka pomiędzy opłatą za zmianę a ceną obecnie.

Ryanair ma obsesję na punkcie tej weryfikacji, żadna inna linia tak nie cuduje.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2815 PostWysłany: 01 Lis 2022 13:44 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3830
platynowy
Oby tylko brak weryfikacji nie zablokował odprawy.
A zrobisz jak uważasz.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2816 PostWysłany: 01 Lis 2022 14:13 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3554
złoty
@dg72 wtedy odprawią się na lotnisku bez opłaty.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2817 PostWysłany: 01 Lis 2022 14:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 986
Loty: 316
Kilometry: 434 578
srebrny
@mucha Jeśli to dziecko poniżej 16 rż to nie da rady kupić bez dorosłego, a jeśli kupić jako dorosły i dodać do istniejącej rezerwacji trzeba się i tak zweryfikować i odprawić na lotnisku (za darmo)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2818 PostWysłany: 13 Lis 2022 12:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2014
Posty: 107
Loty: 160
Kilometry: 221 383
Cześć

Pisał ktoś ostatnio formularz na stronie ryanair o grupowe bukowanie dla 50 osób? Pisałem 3 dni temu formularz ale cisza, boje się ze zdrożeją loty albo wyprzedadzą, po jakim czasie odpowiadają?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2819 PostWysłany: 13 Lis 2022 14:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 1669
platynowy
mucha napisał(a):
Ryanair ma obsesję na punkcie tej weryfikacji, żadna inna linia tak nie cuduje.

Cuduje niestety cuduje, ich azjatyccy koledzy i koleżanki czyli AirAsia np.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2820 PostWysłany: 07 Gru 2022 14:15 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1352
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
Pierwszy raz tak mam i chcę się upewnić i nie wtopić.

Bilet na Ryanair kupiony na OTA. W myRyanair imię i nazwisko wyświetlają się poprawnie, bez literówek, ale w złych miejscach. W miejscu imienia jest nazwisko, w miejscu na nazwisko jest imię. Podczas rezerwowania na OTA rubryki uzupełniałem poprawnie, mam screeny. Na myRyanair nie mogę tego sam zmienić mimo, że rezerwacja robiona 18 h temu. Mogę edytować te dwa okienka na imię i nazwisko, ale nie mam możliwości zatwierdzenia.

1. Zgłaszać na czacie, żeby poprawili za damo?
2. Zostawić jak jest, przy odprawie nie będzie problemu?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2834 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 138, 139, 140, 141, 142  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group