Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
bilet-kupiony-przez-kiwi-com-a-karta-pokladowa-ryanair,225,160647

Mobilne karty pokładowe są akceptowane na większości lotnisk w sieci połączeń firmy Ryanair, jednak nie na wszystkich. Mobilne karty pokładowe nie są przyjmowane na następujących lotniskach:

Agadir
As-Sawira
Fez
Nador
Wadżda
Marrakesz
Rabat
Tanger
Kefalinia
Wolos
.....
Pasażerowie podróżujący z tych lotnisk muszą przeprowadzić odprawę online i wydrukować papierową kartę pokładową dla swojego lotu.

https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... okladowych


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2990 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 150  Następna
Autor Wiadomość
#2421 PostWysłany: 01 Lis 2020 19:01 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 501
Zasady się zmieniły, bo Ryanair odwołał większość lotów od połowy listopada i system nie wyrabiał z przetwarzaniem voucherów + jest to działanie prewencyjne, aby nie było znów sytuacji, gdzie klient rezerwuje podróż po raz kolejny i po raz kolejny - kilka dni później - jest ona anulowana.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast
Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu
#2422 PostWysłany: 01 Lis 2020 20:25 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 446
srebrny
Sugerujesz, że za którymś razem się trafi na takiego konsultanta, który to zmieni?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2423 PostWysłany: 01 Lis 2020 20:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
Nie można się poddawać po jednej odmowie,Jest coraz trudniej trafić na kogoś kto zmieni,ale nie jest to wykluczone , warto próbować nie tylko na polskim czacie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2424 PostWysłany: 02 Lis 2020 01:51 

Rejestracja: 08 Paź 2019
Posty: 212
Ja próbowałem z dwoma konsultantami, otrzymałem dokładnie takie same informacje: zmiana -7 dni do +14 dni. Wygląda na to, że mają rygorystyczne zalecenia i nie widzę szansy na inną decyzję. Mam jeszcze trochę czasu, mogę spróbować 3 raz. Zmiany są tylko na gorsze. Jeszcze dwa tygodnie temu zmieniłem lot z października na styczeń. Teraz nie ma już na to szans. Nie wchodzi też w grę okres 17.12 - 10.01. Początkowo powiedziano mi, że mogę zmienic na okres Bożego Narodzenia, a jak za kilka dni napisałem, że już podjąłem decyzję, to inny konsultant powiedział, że nie można. Następny powiedział to samo, był nieuprzejmy i się rozłączył.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2425 PostWysłany: 05 Lis 2020 10:11 

Rejestracja: 05 Lis 2020
Posty: 2
To ja miałam jeszcze dziwniejszą sytuację i nie wiem co z tym zrobić. Anulowano mi lot na listopad, na czacie konsultant poinformował mnie, że mogę zmienić lot na dowolny kierunek do marca. Zmienił mi na czacie na teneryfę, podał datę, godzinę wylotu. Poinformował, że do 2 dni dostanę na email potwierdzenie i życzył miłego dnia. Nic takiego nei dostałam, a na ryanair dalej widniała stara rezerwacja. Odezwałam się 2 raz na czat z pytaniem kiedy dostanę potwierdzenie zmiany, to bardzo nieuprzejmy konsultant powiedział, że zmieniły im się zasady wewnętrzne i nie mam zmiany. Na moje pytanie od kiedy się zmieniły i jakie to zasady, powiedział że nie musi mi tego podawać. Na koniec poinformował, że jestem agresywna i się wyłączył. Mam oba zapisy czatów, nie wiem czy jest sens jeszcze działać w tym temacie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2426 PostWysłany: 05 Lis 2020 10:42 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
Można jeszcze spróbować(bez agresji ;) ) ,ale trzeba mieć duuużo szczęścia i może czat UK. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
4989341 lubi ten post.
 
      
#2427 PostWysłany: 08 Lis 2020 15:25 

Rejestracja: 08 Paź 2019
Posty: 212
No dzisiaj już było odlotowo.Konsultanci musieli dostać instrukcję, ze nie ma zmian lotów w przypadku anulacji, tylko zwrot kasy. Pani nie przyjmowała do wiadomości, że chce zmienić odwołany lot na inny w zakresie 14 dni, twierdziła, ze w gre wchodzi tylko zwrot kasy. Twardo zadałem zmiany lotu i zmieniłem odwołany WMI- ATH na KRK-TFS. W ten sposób jest szansa, ze polecimy na Teneryfę na 110 PLN RT. Mam nadzieje, że lot się odbędzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2428 PostWysłany: 09 Lis 2020 13:31 

Rejestracja: 05 Lis 2020
Posty: 2
a dostałeś potwierdzenie zmiany? ja też dokonałam zmiany lotu na czacie, ale potwierdzenia nie mam. napisałam zapytanie ze screenami z czatu w załaczniku do centrum pomocy, już czekam ponad 2 tyg na odpowiedź..


Ostatnio edytowany przez puhacz, 09 Lis 2020 15:26, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2429 PostWysłany: 09 Lis 2020 13:50 

Rejestracja: 08 Paź 2019
Posty: 212
Tak, mail przyszedł natychmiast i w systemie są nowe rezerwacje. Wszystko rzutem na taśme, bo dostaliśmy ostatnie bilety na TFS. Teraz sie obawiam zamknięcia granic i lockdownu, bo jak ma być to pewnie od soboty, a my mamy leciec w sobote.
Jeśli chodzi o Twój przypadek, to konsultant zapewne nieświadomie zgodził się na zmianę, która nie jest już dopuszczalna i ktoś wyżej, albo sam system tą zmianę odrzucił.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2430 PostWysłany: 10 Lis 2020 17:55 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 446
srebrny
tomeki napisał(a):
No dzisiaj już było odlotowo.Konsultanci musieli dostać instrukcję, ze nie ma zmian lotów w przypadku anulacji, tylko zwrot kasy. Pani nie przyjmowała do wiadomości, że chce zmienić odwołany lot na inny w zakresie 14 dni, twierdziła, ze w gre wchodzi tylko zwrot kasy. Twardo zadałem zmiany lotu i zmieniłem odwołany WMI- ATH na KRK-TFS. W ten sposób jest szansa, ze polecimy na Teneryfę na 110 PLN RT. Mam nadzieje, że lot się odbędzie.


To jest bardzo złe, to co piszesz. Jeszcze 6 listopada mi pisali, że mogę zmienić loty. Chyba zaraz dla pewności zacznę ich męczyć o zmianę rezerwacji...

Edit: bez problemu zmieniłem odwołany lot z 6 listopada na lot 12 dni później.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2431 PostWysłany: 14 Lis 2020 17:51 

Rejestracja: 14 Lis 2020
Posty: 1
Cześć mam pytanko dotyczące rezygnacji z lotu. Czy jeśli po odprawie online po prostu nie stawię się na lotnisku nic się nie stanie? Jestem podpięta do rezerwacji grupowej, ale nie zamierzam wykorzystać lotu. Wiem, ze nie przysługuje zwrot, ale czy są jakieś dodatkowe koszty jeśli jest się przed/po odprawie online?
Z góry dzięki za odpowiedz:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2432 PostWysłany: 14 Lis 2020 18:40 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 1022
niebieski
Spokojnie możesz zostać w domu. Nic się nie stanie ,nie poniesiesz żadnych kosztów
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2433 PostWysłany: 14 Lis 2020 19:33 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 501
Ale za to warto się odprawić, w razie jakiś nieregularności odnośnie rejsu zawsze można ugrać odszkodowanie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2434 PostWysłany: 16 Lis 2020 19:11 

Rejestracja: 05 Kwi 2012
Posty: 163
witam,


mam chyba problem z Ryanem, którego jeszcze tu chyba nie było.
Loty z Krakowa do Burgas, 8-22.09, odwołany (?), po przyjściu maila złożyłem wniosek o refund. Przyszło potwierdzenie.
Potem jeszcze dwa, trzy razy się przypominałem na czacie - czekać 2, 3 tyg za każdym razem.
Potem poszedł wniosek o chargeback do Dinersa, z całą korespondencją z Ryanem.
Dziś odpowiedź z D. - odrzucenie, dlatego, że:
Głównym powodem jest taki, że lot nie został odwołany przez linię lotniczą tylko pasażer nie stawił się na lot. Lot odbił się bez żadnych przeszkód. Poza tym, to był bilet niezwrotny, z niego nie można było zrezygnować.
Z tego też powodu nie otrzymał Pan do tej pory zwrotu z linii lotniczej i tego zwrotu w ogóle Pan nie otrzyma.


Znów czat z Ryanem i taki tekst:

Niestety, ale zlozyl Pan niewlasciwy wniosek. Pan zlozyl wniosek za anulowany lot, jednak lot nie zostal anulowany, tylko byla zmiana dnia. Powinien Pan zlozyc wniosek o zwrot z powodu zmiany daty, a nie z powodu anulacji.

No trochę mi szczęka opadła....Zaznaczam, że w poprzednich czatach nie było takiego problemu. Zmiana podejścia ze względu na chageback?
Teraz faktycznie szukam i patrzę, a w mailu jest Schedule Changes.

Ktoś miał taki przypadek?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2435 PostWysłany: 16 Lis 2020 19:22 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Jeżeli nie zawnioskowano o zwrot z linku, który Ryanair wysłał po zmianie rezerwacji na wskazany przypisany do rezerwacji adres e-mail (zapewne przypominali się kilkanaście razy!!!) to maja rację przy zmianie, a nie anulowaniu lotu :cry:

:!: :!: :!:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2436 PostWysłany: 16 Lis 2020 19:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@perednica Skoro napisali " Powinien Pan zlozyc wniosek o zwrot z powodu zmiany daty, a nie z powodu anulacji" to spróbuj złożyć ten właściwy wniosek teraz tłumacząc co jest tego powodem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2437 PostWysłany: 16 Lis 2020 19:39 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Drogi Kliencie,

informujemy, że nastąpiła zmiana czasu Twojego(-ich) lotu(-ów) Ryanair i DATA PODRÓŻY mogła ULEC ZMIANIE. Nowe szczegóły lotu podajemy na końcu tej wiadomości. Poinformuj o zmianie wszystkie podróżujące z Tobą osoby.

Ważne: Jeśli już odprawiłeś(-aś) się na lot, ponownie wydrukuj kartę pokładową, aby znajdował się na niej zaktualizowany planowany czas wylotu/przylotu

W związku z tą zmianą czasu lotu pasażerowie mają trzy możliwości: zaakceptować zmianę, bezpłatnie zmienić termin lotu lub złożyć wniosek o pełny zwrot pieniędzy.

W wyniku tej zmiany czasu lotu Ryanair nie ponosi odpowiedzialności za żadne dokonane przez Ciebie z wyprzedzeniem wydatki związane z rezerwacją.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY ZAAKCEPTOWAĆ ZMIANĘ CZASU LOTU ONLINE:

https://sc........................PL

Jeśli powyższy link nie zmieścił się w jednym wierszu, skopiuj i wklej go do paska adresu przeglądarki.

Jeśli chcesz skorzystać z możliwości bezpłatnej zmiany terminu lotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta (w godzinach pracy).

Jeśli chcesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy, kliknij poniższy link i podaj wymagane szczegóły.

https://s.......................invref1

W załączniku znajduje się pełny tekst praw wynikających z rozporządzenia UE 261/2004.

Wniosek o zwrot pieniędzy należy złożyć przed datą wylotu.

@miriam ORAZ @perednica "Wniosek o zwrot pieniędzy należy złożyć przed datą wylotu', A przesłali tego e-mial z trylion razy przed datą lotu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2438 PostWysłany: 16 Lis 2020 19:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
Wiem,ale tu zaistniało niezrozumienie i wniosek został złożony być może w terminie tyle ,że na niewłaściwym formularzu.Warto w każdym razie podjąć jeszcze jedną próbę odzyskania kasy.Ostatecznie nic na tym się nie traci nawet jak się nie uda.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2439 PostWysłany: 16 Lis 2020 19:53 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Zwłaszcza, że post wcześniej wkleiłem co Ryanair wysyła i co kliknąć, można by rzec "prowadzi za rączkę czy myszkę" :roll: :D

Ale niech próbuje.....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2440 PostWysłany: 17 Lis 2020 00:07 

Rejestracja: 05 Kwi 2012
Posty: 163
Wniosek składałem z linku z maila od Ryana (był tylko jeden, nie przypominali się).
Dziś formularz nadal był aktywny - i owszem, są opcje "odwołany" i opcja "zmiana godzin +/- 5 godzin" - którą opcję byście wybrali?
Ale już nie można go wysłać.
Dosyć szeroka interpretacja "zmiany" lotu (przypominam lot 3 dni później).
Dodatkowo wcześniej na czasie potwierdzili 29-lip-2020 16:34 złożył pan wniosek o zwrot za opóżnienie lotuW tej chwili czas oczekiwania na zwrot wynosi 3 tygodnie., bez zająknięcia się, że nie "ten" wniosek.

Miła Pani na czacie niby złożyła wniosek "manualnie", ale coś sceptycznie jestem do tego nastawiony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2990 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 150  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group