Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 188 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 12 Maj 2014 21:33 

jak dostałeś takiego e-maila to kliknij, że nie akceptujesz i a nuż się uda....
Góra
 PM off  
      
Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN
Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN
#42 PostWysłany: 12 Maj 2014 22:35 

Rejestracja: 14 Lis 2013
Posty: 41
Loty: 15
Kilometry: 40 275
witam, zle mnie zrozumiales, mam tylko je zaakceptowac innej opcji w mailu nie ma :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 12 Maj 2014 22:43 

jedyne opcje to zaakceptować zmianę godziny odlotu lub wykonać telefon na infolinię Ryanair nr.tel. 703-303-033 za 2,08 zł/minuta by za darmo spróbować zmienić np. na ten Wrocław (anulować z zwrotem kasy raczej nie anulują, ale a nuż można spróbować)

w/w telefon ryanair czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 19:00 CET , Sobota 10:00–17:00 CET (zaraz po 9 rano ciężko się dodzwonić)
Góra
 PM off  
      
#44 PostWysłany: 13 Maj 2014 11:30 

Rejestracja: 14 Lis 2013
Posty: 41
Loty: 15
Kilometry: 40 275
witam, bezproblemowo dokonałem zmiany z Warszawy na Wrocław :) pozdr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 27 Paź 2014 09:51 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Maj 2010
Posty: 1141
Loty: 188
Kilometry: 335 734
Ryanair zmienił mi godzinę lotu o 14h, a w zasadzie to skasowali poranny lot i przenieśli wszystkich na wieczorny. Rezerwacje robiłam przez edreams i opodo. Zastanawiam się co w takiej sytuacji, skoro Ryan zwraca kasę automatycznie na kartę z której została zrobiona rezerwacja, czyli w tym przypadku karty połączone z edreams i opodo. Czy ktoś przerabiał taki temat?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 27 Paź 2014 10:00 

Masz problem, bo w przypadku wybrania zwrotu pieniędzy zza rezerwacje wpłyną one na konto karty edrams lub opodo, którymi opłacono rezerwację, a ciebie czeka nierówna długa walka z nimi o zwrot za rezerwację (kilkakrotnie opisano na tym forum, jak trudno jest coś wywalczyć). Najlepszym rozwiązaniem jest wyszukanie innego lotu, ale najlepiej zrobić to przez otrzymany na email formularz (też o tym tu pisano ze skanem), bo przez infolinię konsultantowi trzeba podać nr. rezerwacji, imię i nazwisko osoby lecącej, do kogo należy podać dane karty z adresem firmy do której karta jest przypisana i cztery ostatnie nr. tej karty)
Góra
 PM off
Karolina_s uważa post za pomocny.
 
      
#47 PostWysłany: 27 Paź 2014 11:20 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3877
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Anonymous napisał(a):
Masz problem, bo w przypadku wybrania zwrotu pieniędzy zza rezerwacje wpłyną one na konto karty edrams lub opodo, którymi opłacono rezerwację, a ciebie czeka nierówna długa walka z nimi o zwrot za rezerwację (kilkakrotnie opisano na tym forum, jak trudno jest coś wywalczyć). Najlepszym rozwiązaniem jest wyszukanie innego lotu, ale najlepiej zrobić to przez otrzymany na email formularz (też o tym tu pisano ze skanem), bo przez infolinię konsultantowi trzeba podać nr. rezerwacji, imię i nazwisko osoby lecącej, do kogo należy podać dane karty z adresem firmy do której karta jest przypisana i cztery ostatnie nr. tej karty)


Rozumiem, że przy problemach z rezerwacją dokonaną przez pośrednika jest więcej biegania, ale czemu mieliby nie chcieć zwrócić pieniędzy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 27 Paź 2014 11:25 

Problemów ze zwrotem nie ma żadnych, tyle że na konto karty pośrednika tj. w twoim wypadku edrams i opodo, a potem oni mają dopiero zwrócić ci i tu zaczynają się schody zwłaszcza z edrams


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 27 Paź 2014 11:29, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off  
      
#49 PostWysłany: 27 Paź 2014 11:29 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3877
Loty: 39
Kilometry: 33 222
To było moje pytanie, dlaczego pośrednik nie miałby oddać pieniędzy kupującemu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 27 Paź 2014 11:33 

To się ich zapytaj (kliknij na szukaj i poszukaj np. temacie o kodach z grupona ile się trzeba emaili napisać, a i tak udaje się nielicznym cierpliwym)
Góra
 PM off  
      
#51 PostWysłany: 27 Paź 2014 11:38 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3877
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Ok, byłem ciekawy czy takie same problemy są jeżeli zapłacisz tylko kasą, bez żadnych gruponów i kuponów. Tak czy inaczej rada od gorny77 dotycząca kontaktu z konsultantem brzmi najbardziej sensownie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 27 Paź 2014 11:39 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Maj 2010
Posty: 1141
Loty: 188
Kilometry: 335 734
Anonymous napisał(a):
Masz problem, bo w przypadku wybrania zwrotu pieniędzy zza rezerwacje wpłyną one na konto karty edrams lub opodo, którymi opłacono rezerwację, a ciebie czeka nierówna długa walka z nimi o zwrot za rezerwację (kilkakrotnie opisano na tym forum, jak trudno jest coś wywalczyć). Najlepszym rozwiązaniem jest wyszukanie innego lotu, ale najlepiej zrobić to przez otrzymany na email formularz (też o tym tu pisano ze skanem), bo przez infolinię konsultantowi trzeba podać nr. rezerwacji, imię i nazwisko osoby lecącej, do kogo należy podać dane karty z adresem firmy do której karta jest przypisana i cztery ostatnie nr. tej karty)

Dzięki za rzeczową odp. Właśnie o to mi chodziło. Kwota za rezerwację nie jest jakaś ogromna, więc szkoda czasu na szarpanie się z nimi. Nie mam specjalnych alternatyw na tej trasie, więc będę musiała przełknąć tą zmianę godziny lotu.

-- 27 Paź 2014 11:42 --

ciacho_majonez napisał(a):
Ok, byłem ciekawy czy takie same problemy są jeżeli zapłacisz tylko kasą, bez żadnych gruponów i kuponów. Tak czy inaczej rada od gorny77 dotycząca kontaktu z konsultantem brzmi najbardziej sensownie.

No właśnie gorny77 odradzał konsultanta z infolinii, bo trzeba podać dane karty, których raczej nie znamy bo to karta należąca do pośrednika. Kontakt tylko przez formularz internetowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 27 Paź 2014 11:57 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3877
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Zamotałem się z rana, miałem na myśli, że choć górny77 czasami czepia się różnych rzeczy, to jednak jego rady są zazwyczaj bardzo sensowne. Tak czy inaczej - wiesz już jakie masz opcje :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 01 Lut 2015 21:00 

Rejestracja: 01 Lut 2015
Posty: 1
Witam
Czy jesli zloze wniosek o zwrot kosztow to bilet sie anuluje?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 07 Kwi 2015 12:07 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3877
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Dostałem kolejne już powiadomienie od Ryanir o zmianie godziny lotów.

Do kiedy mogę ewentualnie zwrócić się o zwrot pieniędzy?

Jeżeli nie kliknę "zaakceptowania" zmiany godziny to co wtedy? Domyślnie się zgadzam, czy domyślnie się nie zgadzam?

Rozumiem, że WMI-GDN mogę sobie próbować co najwyżej zmienić na WMI-WRO :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 07 Kwi 2015 12:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1325
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Z mojego doświadczenia jakiś czas (nie pamiętam dokładnie tydzień czy dwa) po trzecim "ostatecznym" powiadomieniu uznają, że się nie zgadzasz = zwrot kasy.

Edyta:
Ponad rok temu to było

2 Edyta:
Odszukałem temat, dotyczyło zlikwidowanego połączenia - krajówka w Hiszpanii - nie chcieli mi zmienić na Włochy - Hiszpania, wchodziły w grę tylko inne krajówki w Hiszpanii, nic nie potrzebowałem, chciałem przeczekać a tu przykra niespodzianka...

Więc może być przy zmianie tylko godzin inaczej...
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Aron, 07 Kwi 2015 12:53, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 07 Kwi 2015 12:16 

- powiadomienia i tak dalej będą przychodzić, przy zmianie do 2 godzin czyli tak jak w moim wypadku 20 minut przychodzi tylko e-mail z informacją, że jest zmiana godziny z linkiem do potwierdzenia akceptacji bez linku do anulowania i zwrotu pieniędzy za rezerwację
- w sumie możesz spróbować np. przez czat "na wariata" spróbować zmienić np. na Gdańsk - Stansted itp. w sumie nic nie tracisz, a dowiesz się na ile i czy w ogóle w kosmetycznych zmianach są elastyczni i skorzy do zmian (tyle się tu teraz pisze jacy są proklienccy, a nuż za free zmienią ci np. na Modlin - Gran Canaria itp ;) )
Góra
 PM off
ciacho_majonez lubi ten post.
 
      
#58 PostWysłany: 08 Kwi 2015 20:19 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3877
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Ok, poczatowałem z Ryanairem i dostałem takie oto odpowiedzi:

- Zmiana godziny przylotu o dwie godziny całkiem zmienia moje plany weekendowe, czy mogę wobec tego dokonać zmiany na inną trasę z WMI?
- Co Pan proponuje, zamieniam się w słuch

Zaproponowałem Bergamo na weekend :D
Cytuj:
Nie, to zmiana na inny kraj. Możemy operowac lotniskami w Polsce.

KRK-GDN też nie poszło, można było tylko przedłużyć sobie pobyt w GDN lub zmienić na wypad do WRO.

- Kiedy najpóźniej muszę podjąć decyzję dotyczącą zaakceptowania zmian/zwrotu pieniędzy?
Cytuj:
Do 24h przed lotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 08 Kwi 2015 20:29 

Tak jak wcześniej napisałem nie masz nic do stracenia, na wzór konsultantów odpowiadających na reklamacje pisemnie w innych liniach lcc ci mają sporo większe uprawnienia, a więc mądry bajer itp. i a nuż:
piszesz standardowo wysyłając fax
lub:
https://contactform.ryanair.com/?cr=4-0&lg=en&id=43

http://frd.ie/help/
Góra
 PM off  
      
#60 PostWysłany: 31 Maj 2015 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 423
Loty: 55
Kilometry: 72 216
niebieski
Karolina_s napisał(a):
No właśnie gorny77 odradzał konsultanta z infolinii, bo trzeba podać dane karty, których raczej nie znamy bo to karta należąca do pośrednika. Kontakt tylko przez formularz internetowy.


4 ostatnie cyfry karty jak i inne dane potrzebne do weryfikacji w Ryanair masz w mailu potwierdzającym rezerwacje , który przychodzi razem z mailem od pośrednika. Można tez się zalogować na swoją rezerwacje i sprawdzić te dane.

Ps. Polecam kontakt przez chat jest za free i można pisać po polsku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 188 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group