Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Reklamację składać należy poprzez ogólny formularz zamieszczony na stronie https://contactform.ryanair.com/
Należy wybrać: CONTACT REASON -> COMPLAINT -> OTHER.
Numer rezerwacji znajduje się na karcie pokładowej w polu „PNR ". Numer ten składa się z ciągu 6 znaków, którymi mogą być cyfry lub litery. Jeśli na karcie pokładowej nie znajduje się numer PNR warto sprawdzić czy na zawieszkach bagażowych nie został on nadrukowany.
Jeśli pasażer nie może odnaleźć numeru PNR, może wpisać nr rezerwacji Biura Podróży spisany z umowy.
W polu RESERVATION NUMER można wpisać tylko 6 znaków, jednak po ponownym kliknięciu w to pole można wpisać dodatkowy 1 znak, powtarzając tą czynność można dodać kolejny znak. Razem 8 znaków.
W komentarzu należy podać wszystkie dane dotyczące lotu (data, lotnisko wylotu/przylotu, nr rezerwacji biura podróży, nr konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela konta). Należy dołączyć skan/zdjęcie karty pokładowej oraz inne dowody, które mogą pomóc w sprawnym udzieleniu odpowiedzi na składaną reklamację.

Reklamacje można również kierować drogą pisemną wraz z dokumentacją wymienioną powyżej na adres:
Ryanair Sun S.A
Ul. Cybernetyki 21
02-677 Warszawa.

Dodatkowo Ryanair Sun uruchomił adres mailowy: zapytaniaklientow@ryanair.com


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 375 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 14 Sie 2018 16:09 

Rejestracja: 10 Sie 2018
Posty: 5
Ja napisałem na adres zapytaniaklientow@ryanair.com zapytanie w jakiej formie i gdzie mogę złożyć reklamację.Dostałem automatyczną zwrotkę, przekierowującą do formularza Ryanair, na którą nie odpowiadałem. Nie wypełniłem też formularza, bo tam jest numer lotu fr, a nasz lot to rr5301. Zaraz po automatycznym mailu od Ryanair dostałem też maila od kobiety z polskiego działu obsługi klienta, która już wszystko poprowadziła.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN
Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów
#62 PostWysłany: 14 Sie 2018 17:56 

Rejestracja: 14 Sie 2018
Posty: 4
A czy przyznali odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#63 PostWysłany: 14 Sie 2018 18:12 

Rejestracja: 10 Sie 2018
Posty: 5
Tak, przyznali, równo siedem dni od pierwszego kontaktu. Po 400 euro na głowę. Napisali, że przyczyną opóźnienia były problemy techniczne samolotu.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#64 PostWysłany: 14 Sie 2018 19:08 

Rejestracja: 14 Sie 2018
Posty: 4
Dzięki za info wysłałam czekam na odpowiedź napisali że w ciągu 7 dni dadzą odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#65 PostWysłany: 14 Sie 2018 19:43 

Rejestracja: 10 Sie 2018
Posty: 5
Będzie pozytywna

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 14 Sie 2018 21:09 

Rejestracja: 14 Sie 2018
Posty: 4
Po jakim czasie od zgłoszenia sprawy mailowo otrzymaliście pierwszą odpowiedź? Zgłaszałem sprawę opóźnionego lotu wczoraj i nie otrzymałem do tej pory nawet tego automatycznie generowanego maila od Ryanair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#67 PostWysłany: 14 Sie 2018 21:20 

Rejestracja: 14 Sie 2018
Posty: 4
Ja dostałam odpowiedź od razu.

Na jaki adres e-mail pisałeś?

K
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 14 Sie 2018 21:45 

Rejestracja: 27 Lip 2018
Posty: 5
Barzaj napisał(a):
Po jakim czasie od zgłoszenia sprawy mailowo otrzymaliście pierwszą odpowiedź? Zgłaszałem sprawę opóźnionego lotu wczoraj i nie otrzymałem do tej pory nawet tego automatycznie generowanego maila od Ryanair.

Po kilku godzinach, pisałam na zapytaniaklientow@ryanair.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 15 Sie 2018 11:55 

Rejestracja: 14 Sie 2018
Posty: 4
Również pisałem na zapytaniaklientow@ryanair.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#70 PostWysłany: 16 Sie 2018 00:43 

Rejestracja: 14 Sie 2018
Posty: 4
Z góry przepraszam za dwa posty pod sobą :D
Dostałem odpowiedz od Ryanair'a dotarłem do momentu w którym dostałem numer sprawy i poproszono mnie o wypełnienie formularza z numerem konta, jednak po uzupełnieniu imienia i nazwiska, nr. konta, kodów IBAN/SWIFT w ich formularzu otrzymałem maila o następującej treści:

"Thanks, we have received your claim, however we need some additional information and sent a request to you in relation to this. Please review our request and upon receipt we will process your claim without delay."

Rozumiem że potrzebują jakiś dodatkowych informacji, jednak nie napisali już jakich. Po uzupełnieniu numeru konta wyświetliło mi się powiadomienie, że decyzja zapadnie w ciągu 7 dni, lecz pomimo tego status sprawy pozostał "oczekiwanie na dodatkowe informację od klienta"
Miał może ktoś podobną sytuację lub wie jakich informacji potrzebuje Ryainair?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#71 PostWysłany: 16 Sie 2018 08:14 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@Barzaj Możesz przecież doinformować się na bezpłatnym czacie FR.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#72 PostWysłany: 16 Sie 2018 14:26 

Rejestracja: 27 Lip 2018
Posty: 5
Barzaj napisał(a):
Z góry przepraszam za dwa posty pod sobą :D
Dostałem odpowiedz od Ryanair'a dotarłem do momentu w którym dostałem numer sprawy i poproszono mnie o wypełnienie formularza z numerem konta, jednak po uzupełnieniu imienia i nazwiska, nr. konta, kodów IBAN/SWIFT w ich formularzu otrzymałem maila o następującej treści:

"Thanks, we have received your claim, however we need some additional information and sent a request to you in relation to this. Please review our request and upon receipt we will process your claim without delay."

Rozumiem że potrzebują jakiś dodatkowych informacji, jednak nie napisali już jakich. Po uzupełnieniu numeru konta wyświetliło mi się powiadomienie, że decyzja zapadnie w ciągu 7 dni, lecz pomimo tego status sprawy pozostał "oczekiwanie na dodatkowe informację od klienta"
Miał może ktoś podobną sytuację lub wie jakich informacji potrzebuje Ryainair?


Załączyłeś scan/zdjęcie biletów?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 17 Sie 2018 11:18 

Rejestracja: 27 Lip 2018
Posty: 5
Po dwóch tygodniach o mailu, że moje roszczenie zostało skierowanie do działu finansowego do wypłaty, dzisiaj dostałam przelew na równowartość 1000€ (w bardzo dobrym przeliczniku) Cała procedura trwała równiutki miesiąc, bo starania o odszkodowanie zaczęłam 17.07.
Też miałam pomysł prosić o przelew na konto w euro (jak ktoś tu pisał), ale zyskałam na przelewie złotówkowym. Powodzenia wszystkim życzę!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 18 Sie 2018 11:11 

Rejestracja: 14 Sie 2018
Posty: 4
-- 18 Sie 2018 11:11 --

bee_happy napisał(a):
Barzaj napisał(a):
Z góry przepraszam za dwa posty pod sobą :D
Dostałem odpowiedz od Ryanair'a dotarłem do momentu w którym dostałem numer sprawy i poproszono mnie o wypełnienie formularza z numerem konta, jednak po uzupełnieniu imienia i nazwiska, nr. konta, kodów IBAN/SWIFT w ich formularzu otrzymałem maila o następującej treści:

"Thanks, we have received your claim, however we need some additional information and sent a request to you in relation to this. Please review our request and upon receipt we will process your claim without delay."

Rozumiem że potrzebują jakiś dodatkowych informacji, jednak nie napisali już jakich. Po uzupełnieniu numeru konta wyświetliło mi się powiadomienie, że decyzja zapadnie w ciągu 7 dni, lecz pomimo tego status sprawy pozostał "oczekiwanie na dodatkowe informację od klienta"
Miał może ktoś podobną sytuację lub wie jakich informacji potrzebuje Ryainair?


Załączyłeś scan/zdjęcie biletów?



Otóż tak, zdjęcia karty pokładowej (lot bezbiletowy) załączyłem w pierwszym emailu do zapytaniaklientow@ryanair.com.
Wczoraj ponownie skontaktowałem się poprzez wyżej podany email, w odpowiedzi poproszono mnie o ponowne podanie danych oraz dostałem nowy numer sprawy. Po uzupełnieniu formularza z numerem konta status reklamacji mam już jako potwierdzony. Teraz pozostało czekać 7 dni roboczych.

-- 18 Sie 2018 11:11 --

bee_happy napisał(a):
Barzaj napisał(a):
Z góry przepraszam za dwa posty pod sobą :D
Dostałem odpowiedz od Ryanair'a dotarłem do momentu w którym dostałem numer sprawy i poproszono mnie o wypełnienie formularza z numerem konta, jednak po uzupełnieniu imienia i nazwiska, nr. konta, kodów IBAN/SWIFT w ich formularzu otrzymałem maila o następującej treści:

"Thanks, we have received your claim, however we need some additional information and sent a request to you in relation to this. Please review our request and upon receipt we will process your claim without delay."

Rozumiem że potrzebują jakiś dodatkowych informacji, jednak nie napisali już jakich. Po uzupełnieniu numeru konta wyświetliło mi się powiadomienie, że decyzja zapadnie w ciągu 7 dni, lecz pomimo tego status sprawy pozostał "oczekiwanie na dodatkowe informację od klienta"
Miał może ktoś podobną sytuację lub wie jakich informacji potrzebuje Ryainair?


Załączyłeś scan/zdjęcie biletów?



Otóż tak, zdjęcia karty pokładowej (lot bezbiletowy) załączyłem w pierwszym emailu do zapytaniaklientow@ryanair.com.
Wczoraj ponownie skontaktowałem się poprzez wyżej podany email, w odpowiedzi poproszono mnie o ponowne podanie danych oraz dostałem nowy numer sprawy. Po uzupełnieniu formularza z numerem konta status reklamacji mam już jako potwierdzony. Teraz pozostało czekać 7 dni roboczych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 20 Sie 2018 14:28 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 2
witam wszystkich.Ja jak wszyscy staram sie o odszkodowanie za opózniony lot od ryanair sun zKatowic na Majorke i z powrotem lot opozniony 4 i 7 godz.Wycieczka z Tui.Biuro w którym kupilismy wycieczke wyslalo maila o odszkodowanie.Zwrotny mail byl od ryanairen@ryanair.com,chcieli nr rezerwacji i opis sytuacji.Po opisie sytuacji dostalismy mail zeby wypelnic formularz eu261.i tu problem jak mieli inni lot byłr= RR7305 i RR7306 powrotny a formularzu jest FR i co teraz?jak to zrobic?druga sprawa to numer rezerwacji z Katowic na Majorke bo na lotnisku dostalismy smieszne paragony na których nie ma PNR a na informacji dotyczace przelotu jest nr 8-śmio cyfrowy i nie wiem czy to ten.Z Majorki do katowic jest PNR.Zastanawiam sie czy ci z biura wysłali na odpowiedniego maila reklamacje czy tez ktos tak miał i zechce pomóc/.i Jeszcze jedno leciałam z męzem i czy on osobno musi tez składac reklamacje/????Dostalam tez nr sprawy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#76 PostWysłany: 20 Sie 2018 21:16 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 274
niebieski
sa 4 strony tematu, co drugi post mowi zeby pisac na zapytaniaklientow@ryanair.com,czy to jest tak trudne ze kolejna osoba pytac co robic?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 20 Sie 2018 21:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
Loty: 374
Kilometry: 444 935
srebrny
Krótkie info podsumowujące proces składania reklamacji do Ryanair Sun:

Reklamację składać należy poprzez ogólny formularz zamieszczony na stronie https://contactform.ryanair.com/
Należy wybrać: CONTACT REASON -> COMPLAINT -> OTHER.
Numer rezerwacji znajduje się na karcie pokładowej w polu „PNR ". Numer ten składa się z ciągu 6 znaków, którymi mogą być cyfry lub litery. Jeśli na karcie pokładowej nie znajduje się numer PNR warto sprawdzić czy na zawieszkach bagażowych nie został on nadrukowany.
Jeśli pasażer nie może odnaleźć numeru PNR, może wpisać nr rezerwacji Biura Podróży spisany z umowy.
W polu RESERVATION NUMER można wpisać tylko 6 znaków, jednak po ponownym kliknięciu w to pole można wpisać dodatkowy 1 znak, powtarzając tą czynność można dodać kolejny znak. Razem 8 znaków.
W komentarzu należy podać wszystkie dane dotyczące lotu (data, lotnisko wylotu/przylotu, nr rezerwacji biura podróży, nr konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela konta). Należy dołączyć skan/zdjęcie karty pokładowej oraz inne dowody, które mogą pomóc w sprawnym udzieleniu odpowiedzi na składaną reklamację.

Reklamacje można również kierować drogą pisemną wraz z dokumentacją wymienioną powyżej na adres:
Ryanair Sun S.A
Ul. Cybernetyki 21
02-677 Warszawa.

Dodatkowo Ryanair Sun uruchomił adres mailowy: zapytaniaklientow@ryanair.com
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#78 PostWysłany: 21 Sie 2018 17:09 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 2
Przeczytałam bardzo uważnie wszystkie strony
i pytam dlatego ze reklamacje pisal nam pan z biura podrózy , niby na stronę RS.
Chcę się dowiedziec czy wasze zwrotne emaile były też od ryanairen@rynair i czy na druku od nich jest tez nieusuwalne FR i nasze RR nie wchodzi[eu261]
czy mozna to obejść czy może mieliscie tak że wchodzilo normalnie?
Nie wiem co robić ' poradzcie proszę.Nie jestem do konca przekonana gdzie pan z biura zrobił .reklamacje.
A Tobie BZG bardzo dziękuje za odpowiedz :D


Udało mi się znalezc RR :lol:


Ostatnio edytowany przez Abcn, 10 Wrz 2018 00:46, edytowano w sumie 1 raz
Udało mi się znalezc RR :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#79 PostWysłany: 22 Sie 2018 11:04 

Rejestracja: 22 Sie 2018
Posty: 4
nasza historia z uzyskaniem odszkodowania trwa już ponad 35 dni.
wniosek składaliśmy pisemnie, pismo odebrane przez Ryanair 18 lipca. do 22 sierpnia żadnych informacji w sprawie. rozmowy na czacie kończą się zapytaniem o podanie numeru rezerwacji. Nie akceptują numeru PNR z kart bagażowych. żądają żeby był to numer 6 znakowy zaczynający sie i kończący literą. ISTNY HORROR. Próby uzyskania jakichkolwiek informacji graniczą z cudem a najśmieszniejsze jest to że wniosek składaliśmy równolegle ze znajomymi. Podobnej treści i identyczne załączniki. i oni odszkodowanie dostali 14 sierpnia. A my w dalszym ciągu nie otrzymujemy żadnych informacji. Jeden z operatorów czatu po jakimś czasie odpisał

"Raxxx - Otrzymaliśmy dane bankowe i dane rezerwacji, Pana wniosek jest wciąż rozpatrywany.
Jaxxx - nic mi to nie mówi, kiedy otrzymam pisemna odpowiedź lub odszkodowanie
Raxxx - Tego nie można określić. Wniosek jest wciąż przetwarzany więc na pewno wkrótce otrzyma Pan odpowiedź."

nie wiem czy nie spróbować zgłosić skargę do Urzędu Lotnictwa Cywilnego http://www.ulc.gov.pl/pl/prawa-pasazera/zlozenie-skargi
ale obawiam się czy to nie przedłuży procedur
Już sam nie wiem co robić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#80 PostWysłany: 22 Sie 2018 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3534
srebrny
przeczytaj temat od początku , powoli
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 375 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group