Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Reklamację składać należy poprzez ogólny formularz zamieszczony na stronie https://contactform.ryanair.com/
Należy wybrać: CONTACT REASON -> COMPLAINT -> OTHER.
Numer rezerwacji znajduje się na karcie pokładowej w polu „PNR ". Numer ten składa się z ciągu 6 znaków, którymi mogą być cyfry lub litery. Jeśli na karcie pokładowej nie znajduje się numer PNR warto sprawdzić czy na zawieszkach bagażowych nie został on nadrukowany.
Jeśli pasażer nie może odnaleźć numeru PNR, może wpisać nr rezerwacji Biura Podróży spisany z umowy.
W polu RESERVATION NUMER można wpisać tylko 6 znaków, jednak po ponownym kliknięciu w to pole można wpisać dodatkowy 1 znak, powtarzając tą czynność można dodać kolejny znak. Razem 8 znaków.
W komentarzu należy podać wszystkie dane dotyczące lotu (data, lotnisko wylotu/przylotu, nr rezerwacji biura podróży, nr konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela konta). Należy dołączyć skan/zdjęcie karty pokładowej oraz inne dowody, które mogą pomóc w sprawnym udzieleniu odpowiedzi na składaną reklamację.

Reklamacje można również kierować drogą pisemną wraz z dokumentacją wymienioną powyżej na adres:
Ryanair Sun S.A
Ul. Cybernetyki 21
02-677 Warszawa.

Dodatkowo Ryanair Sun uruchomił adres mailowy: zapytaniaklientow@ryanair.com


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 375 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 04 Sie 2018 11:19 

Rejestracja: 03 Sie 2018
Posty: 2
Witam ponownie. Wysłałam e-maila na zapytaniaklientów@ryanair.com z opisem całej sytuacji i żądaniem wysłania odszkodowania (załączając bilety i dokumenty z biura podróży) i otrzymałam informację od nich:
"Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wiadomość e-mail. Abyśmy mogli przekazać Twoje zapytanie do odpowiedniego działu w celu udzielenia jak najszybszej odpowiedzi, wybierz jedną z poniższych opcji:
• Aby porozmawiać na czacie przez internet z przedstawicielem, kliknij tutaj
• Jeśli Twoje zapytanie jest pilne, zadzwoń do naszego działu rezerwacji. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj
• Aby zarządzać istniejącą rezerwacją lub dokonać w niej jakiejkolwiek zmiany, kliknij tutaj
W przypadku innych zapytań wybierz jedną z poniższych opcji:
o Zwrot pieniędzy, kliknij tutaj
o Regulacja EU 261, odwołanie lub opóźnienie lotu, kliknij tutaj
o Potwierdzenie niewykorzystanego lotu, kliknij tutaj
o Bagaż, kliknij tutaj
o Pochwały oraz ogólne skargi i zapytania, kliknij tutaj
Aby Twoim zapytaniem zajął się odpowiedni dział, użyj jednej z powyższych metod skontaktowania się z nami.
Z poważaniem,
Dział obsługi klienta Ryanair"
Po kliknięciu w interesujący mnie link "Regulacja EU 261...) przekierowuje mnie do formularza na rynair, który nie przepuści mojego nr lotu zaczynającego się na RR.
Czy otrzymaliście także takiego e-maila, co zrobiliście, zignorowaliście, a i tak zajęli się sprawą, czy u Was inaczej to wyglądało.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#42 PostWysłany: 05 Sie 2018 13:50 

Rejestracja: 05 Sie 2018
Posty: 5
Witam też nurtuje mnie to, po napisaniu maila dostałem autorespondera od ryanaira z przekierowaniem do wybranego tematu, prosiłbym o odpowiedz czy czekać, czy jakoś trzeba tam coś uzupełniać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 05 Sie 2018 13:57 

jenny1412 napisał(a):
Witam ponownie. Wysłałam e-maila na zapytaniaklientów@ryanair.com z opisem całej sytuacji i żądaniem wysłania odszkodowania (załączając bilety i dokumenty z biura podróży) i otrzymałam informację od nich:
"Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wiadomość e-mail. Abyśmy mogli przekazać Twoje zapytanie do odpowiedniego działu w celu udzielenia jak najszybszej odpowiedzi, wybierz jedną z poniższych opcji:
• Aby porozmawiać na czacie przez internet z przedstawicielem, kliknij tutaj
• Jeśli Twoje zapytanie jest pilne, zadzwoń do naszego działu rezerwacji. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj
• Aby zarządzać istniejącą rezerwacją lub dokonać w niej jakiejkolwiek zmiany, kliknij tutaj
W przypadku innych zapytań wybierz jedną z poniższych opcji:
o Zwrot pieniędzy, kliknij tutaj
o Regulacja EU 261, odwołanie lub opóźnienie lotu, kliknij tutaj
o Potwierdzenie niewykorzystanego lotu, kliknij tutaj
o Bagaż, kliknij tutaj
o Pochwały oraz ogólne skargi i zapytania, kliknij tutaj
Aby Twoim zapytaniem zajął się odpowiedni dział, użyj jednej z powyższych metod skontaktowania się z nami.
Z poważaniem,
Dział obsługi klienta Ryanair"
Po kliknięciu w interesujący mnie link "Regulacja EU 261...) przekierowuje mnie do formularza na rynair, który nie przepuści mojego nr lotu zaczynającego się na RR.
Czy otrzymaliście także takiego e-maila, co zrobiliście, zignorowaliście, a i tak zajęli się sprawą, czy u Was inaczej to wyglądało.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Skoro Czat odsyła w przypadku lotów RR.... do wysłania email na zapytania....@ to zapytaj pisząc to co tu i zobaczysz co oni proponują czy co robić
Góra
 PM off  
      
#44 PostWysłany: 05 Sie 2018 16:05 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@gimmeq123 Czy w < Pochwały oraz ogólne skargi i zapytania, kliknij tutaj >ukazuje ci się ten sam mail na który już pisałeś?Jeśli tak zadaj pytanie na czacie co w takiej sytuacji masz zrobić.Jeśli to inny mail spróbuj tej drogi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 05 Sie 2018 18:50 

Rejestracja: 05 Sie 2018
Posty: 5
Dzięki za odpowiedź, został już nadany numer sprawie także teraz tylko czekać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 06 Sie 2018 16:07 

Rejestracja: 06 Sie 2018
Posty: 4
Witam,

czy mogłabym prosić o pomoc. Chodzi o lot Ryanair Sun Warszawa- Kreta Chania w dniu 10.06.2018, opóźnienie ponad 3godz, sprawa zgłoszona do Ryanaira, niestety odpisali dwukrotnie, że nie przyjmują mojego wniosku bo nastąpiły okolicznosci nadzwyczajne(strajk). Po pierwszej odpowiedzi wysłałam do nich maila, że strajk nie jest okolicznością nadzwyczajną, zwłaszcza, że był wcześniej zapowiadany - niestety nadal odmowa z ich strony.

Składam skargę do ULC, potrzebuję tylko godziny przylotu samolotu na lotnisko w Chani żeby wpisać to we wniosku, czy ktoś z dostępem Premium mógłby mi to sprawdzić na flightstats lub flightaware?
Z góry bardzo dziękuję

Lot RR7303 (lub FR7303 bo takim numerem posługują się w korespondencji Ryanair)
10.06.2018
Warszawa Chopina - Kreta chania
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 06 Sie 2018 23:37 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 274
niebieski
tego dnia nie bylo zadnego strajku zalogi ryanair ,tylko pewnie kontrolerow lotu,wiec odpusc sobie.

Landed 22:47
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 07 Sie 2018 07:42 

Rejestracja: 06 Sie 2018
Posty: 4
Dziękuje za pomoc.
Dlaczego w przypadku strajku kontrolerów mam sobie odpuścić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 07 Sie 2018 09:22 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
Bo strajk kontrolerów to zdarzenie które pozostaje poza skuteczną kontrolą przewoźnika lotniczego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 07 Sie 2018 11:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
imdbmi napisał(a):
tego dnia nie bylo zadnego strajku zalogi ryanair ,tylko pewnie kontrolerow lotu,wiec odpusc sobie.

Landed 22:47

A gdzie niby tego dnia był strajk kontrolerów lotu?
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 07 Sie 2018 12:25 

Rejestracja: 27 Lip 2018
Posty: 5
jenny1412 ja tego maila zignorowałam, tego samego dnia dostałam drugiego maila, że moja sprawa została przekazana do odpowiedniej komórki w Ryanairze i później kontaktowali się ze mną personalnie. Ostatniego maila dostałam 28 lipca, że mają dla mnie "dobrą wiadomość" i moja sprawa została przekazana do wypłaty (w terminie do 28 dni), teraz czekam na pieniądze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 07 Sie 2018 12:36 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 274
niebieski
Pabloo napisał(a):
imdbmi napisał(a):
tego dnia nie bylo zadnego strajku zalogi ryanair ,tylko pewnie kontrolerow lotu,wiec odpusc sobie.

Landed 22:47

A gdzie niby tego dnia był strajk kontrolerów lotu?

Napisalem "pewnie" bo to nie byl strajk zalogi ryanair o ktory autorce chodzilo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 07 Sie 2018 13:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
imdbmi napisał(a):
Pabloo napisał(a):
imdbmi napisał(a):
tego dnia nie bylo zadnego strajku zalogi ryanair ,tylko pewnie kontrolerow lotu,wiec odpusc sobie.

Landed 22:47

A gdzie niby tego dnia był strajk kontrolerów lotu?

Napisalem "pewnie" bo to nie byl strajk zalogi ryanair o ktory autorce chodzilo


To czemu napisałeś „odpuść sobie" skoro nie wiesz co to był za strajk, a tylko strzelasz(„pewnie"), że był to strajk kontrolerów? Przede wszystkim to nie wiadomo o jaki strajk ryanairowi chodziło, a nie autorce, a można przypuszczać, że gdyby byli to kontrolerzy w Grecji lub na trasie lotu, to zamieściliby taką informację w odpowiedzi.
Przed napisaniem czegoś tak kategorycznego jak „odpuść sobie" lepiej mieć pewność co do swoich słów, a śledząc ten i podobne wątki dot. odwołanych lotów, trudno nie zwrócić uwagi, że bardzo często odmowy przyznania odszkodowania i powoływanie się przez przewoźników na „strajk" nie mają uzasadnienia w rzeczywistości.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 07 Sie 2018 14:33 

Rejestracja: 28 Mar 2014
Posty: 191
Loty: 22
Kilometry: 63 900
radziu89 napisał(a):
We sincerely regret the delay on your flight FR5226 from Poznan to Malta on the 23/04/2018.

We wish to confirm that a bank transfer for the sum of 3360 PLN (equivalent to 1680 PLN per customer) has been authorised by Ryanair in full and final settlement of your claim under EU 261. Please allow 10 working days to receive this bank transfer.

Thank you for flying with us and we hope we will have the pleasure of welcoming you on–board another Ryanair flight again soon.

napisałem do nich że chce w euro bo podałem konto w euro... zobaczymy co odpiszą...


Opisywałeś gdzieś dokładniej swój przypadek? Ciężko było wywalczyć odszkodowanie? Jakieś wezwania przedsądowe itp?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 09 Sie 2018 14:03 

Rejestracja: 24 Gru 2014
Posty: 391
Loty: 55
Kilometry: 104 070
niebieski
badmoon napisał(a):
radziu89 napisał(a):
We sincerely regret the delay on your flight FR5226 from Poznan to Malta on the 23/04/2018.

We wish to confirm that a bank transfer for the sum of 3360 PLN (equivalent to 1680 PLN per customer) has been authorised by Ryanair in full and final settlement of your claim under EU 261. Please allow 10 working days to receive this bank transfer.

Thank you for flying with us and we hope we will have the pleasure of welcoming you on–board another Ryanair flight again soon.

napisałem do nich że chce w euro bo podałem konto w euro... zobaczymy co odpiszą...


Opisywałeś gdzieś dokładniej swój przypadek? Ciężko było wywalczyć odszkodowanie? Jakieś wezwania przedsądowe itp?



generalnie zrobiliśmy błąd bo pisaliśmy na cybernetyki, a mielibyśmy plny szybciej , tylko przez podanie nr konta w euro straciłem jakieś 30 euroo.

wszystko przez stronę ich, załączniki screeny i co tam chcieli, rzekłbym ze bardzo łatwo tylko trochę się czeka, dlatego nawet nie było sensu dwac to jakiejś firmie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 10 Sie 2018 14:58 

Rejestracja: 10 Sie 2018
Posty: 5
Czy ktoś już może składał wniosek o odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair Sun RR 5301 z KTW do RHO z dnia 03.08.2018? Interesuje mnie czy już jakoś reagował na ewentualne roszczenia.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 10 Sie 2018 15:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
reagował
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 12 Sie 2018 15:34 

Rejestracja: 10 Sie 2018
Posty: 5
Właśnie dostałem decyzję Ryanair'a o wypłacie odszkodowania za lot z KTW do RHO 03.08.2018. Roszczenie złożone 05.08.2018. Jak ktoś leciał tym lotem to niech składa wniosek bo uznają od ręki.
Dzięki wam wszystkim za informację umieszczone na tym forum, które były bardzo pomocne przy składaniu wniosku.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
Karolina Boczar lubi ten post.
 
      
#59 PostWysłany: 13 Sie 2018 10:35 

Rejestracja: 13 Sie 2018
Posty: 2
Witajcie,

Mam małe pytanie. Ile mniej więcej czeka się na maila z numerem sprawy? Tego samego dnia jak wysłałem maila z reklamacją otrzymałem maila z info o przekierowaniu sprawy do odpowiedniego działu i że jak rozpoczną postępowanie to otrzymam maila z numerem sprawy itp. itd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 14 Sie 2018 00:23 

Rejestracja: 14 Sie 2018
Posty: 4
tomisss napisał(a):
Właśnie dostałem decyzję Ryanair'a o wypłacie odszkodowania za lot z KTW do RHO 03.08.2018. Roszczenie złożone 05.08.2018. Jak ktoś leciał tym lotem to niech składa wniosek bo uznają od ręki.
Dzięki wam wszystkim za informację umieszczone na tym forum, które były bardzo pomocne przy składaniu wniosku.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka


Tomisss możesz napisać gdzie zlozyles wniosek i jaki FR trzeba wpisać? Też lecialam tym lotem

Z góry dziękuję
Karolina
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 375 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group