Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Reklamację składać należy poprzez ogólny formularz zamieszczony na stronie https://contactform.ryanair.com/
Należy wybrać: CONTACT REASON -> COMPLAINT -> OTHER.
Numer rezerwacji znajduje się na karcie pokładowej w polu „PNR ". Numer ten składa się z ciągu 6 znaków, którymi mogą być cyfry lub litery. Jeśli na karcie pokładowej nie znajduje się numer PNR warto sprawdzić czy na zawieszkach bagażowych nie został on nadrukowany.
Jeśli pasażer nie może odnaleźć numeru PNR, może wpisać nr rezerwacji Biura Podróży spisany z umowy.
W polu RESERVATION NUMER można wpisać tylko 6 znaków, jednak po ponownym kliknięciu w to pole można wpisać dodatkowy 1 znak, powtarzając tą czynność można dodać kolejny znak. Razem 8 znaków.
W komentarzu należy podać wszystkie dane dotyczące lotu (data, lotnisko wylotu/przylotu, nr rezerwacji biura podróży, nr konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela konta). Należy dołączyć skan/zdjęcie karty pokładowej oraz inne dowody, które mogą pomóc w sprawnym udzieleniu odpowiedzi na składaną reklamację.

Reklamacje można również kierować drogą pisemną wraz z dokumentacją wymienioną powyżej na adres:
Ryanair Sun S.A
Ul. Cybernetyki 21
02-677 Warszawa.

Dodatkowo Ryanair Sun uruchomił adres mailowy: zapytaniaklientow@ryanair.com


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 20 Paź 2018 20:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4474
HON fly4free
@Robaku Zapytaj na czacie gdzie twoja kasa albo mailowo zapytaniaklientow@ryanair.com Po takim czasie raczej trzeba interweniować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#182 PostWysłany: 23 Paź 2018 19:04 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
tentutego napisał(a):
Dziękuję za informację! Niestety nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi na maila tak szybko więc prześlę formularz EU261 i mam nadzieję ze sprawa jakoś się potoczy. W razie jakby rozwiązała się Pana sprawa proszę o kontakt.




Coś u ciebie się z tym lotem ruszyło czy też czekasz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#183 PostWysłany: 25 Paź 2018 10:53 

Rejestracja: 25 Paź 2018
Posty: 2
Dzień dobry. Proszę Państwa mam następujący problem. Zostało mi przyznane odszkodowanie, ale piszą, że wprowadziłem zły numer IBAN i nie da rady przelać pieniędzy.
Daję PL przed rachunkiem i Swift BPKOPLPW mojego banku a oni piszą :

After a review of your claim for compensation, Ryanair has authorised a bank transfer.
However, the IBAN provided seems to be invalid. We recommend contacting your bank on
this matter. Please forward us your valid bank details so that we can process your bank
transfer as soon as possible.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#184 PostWysłany: 26 Paź 2018 07:33 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
zigi40 napisał(a):
Dzień dobry. Proszę Państwa mam następujący problem. Zostało mi przyznane odszkodowanie, ale piszą, że wprowadziłem zły numer IBAN i nie da rady przelać pieniędzy.
Daję PL przed rachunkiem i Swift BPKOPLPW mojego banku a oni piszą :

After a review of your claim for compensation, Ryanair has authorised a bank transfer.
However, the IBAN provided seems to be invalid. We recommend contacting your bank on
this matter. Please forward us your valid bank details so that we can process your bank
transfer as soon as possible.



Długo czekałeś na załatwienie sprawy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#185 PostWysłany: 26 Paź 2018 07:48 

Rejestracja: 27 Cze 2013
Posty: 151
@Robaku
Ja tak miałem. Czekałem, sprawdzałem konto, a w skrzynce pocztowej leżał czek przesłany zwykłym listem.
Sprawdż skrzynkę jeżeli nie robiłeś tego od września :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#186 PostWysłany: 26 Paź 2018 08:27 

Rejestracja: 25 Paź 2018
Posty: 2
@stefan_bb około miesiąc. Problem rozwiązałem. Jest osobna rubryka na numer konta i numer IBAN, ale wygląda na to, że przed numerem konta podając cyfry też trzeba go podać. Mam czekać na przelew do 10 dni. Pojawił się natomiast drugi problem. Dostałem tylko za siebie a za żonę już nie mimo tego, że dałem skany dwóch kart pokładowych. Składać nowy wniosek czy czat lub inna opcja ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#187 PostWysłany: 26 Paź 2018 09:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4474
HON fly4free
Raczej drugi wniosek lub reklamacja wniosku z uwagi na pominięcie drugiej osoby.Możesz pogadać na czacie powinni doradzić jak lepiej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#188 PostWysłany: 26 Paź 2018 14:53 

Rejestracja: 16 Paź 2018
Posty: 8
stefan_bb napisał(a):
tentutego napisał(a):
Dziękuję za informację! Niestety nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi na maila tak szybko więc prześlę formularz EU261 i mam nadzieję ze sprawa jakoś się potoczy. W razie jakby rozwiązała się Pana sprawa proszę o kontakt.


Coś u ciebie się z tym lotem ruszyło czy też czekasz?


Na razie cisza, otworzyli sprawę i czekam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#189 PostWysłany: 26 Paź 2018 17:07 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
tentutego napisał(a):
stefan_bb napisał(a):
tentutego napisał(a):
Dziękuję za informację! Niestety nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi na maila tak szybko więc prześlę formularz EU261 i mam nadzieję ze sprawa jakoś się potoczy. W razie jakby rozwiązała się Pana sprawa proszę o kontakt.


Coś u ciebie się z tym lotem ruszyło czy też czekasz?


Na razie cisza, otworzyli sprawę i czekam.



To tak jak u mnie. Czekamy razem. ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#190 PostWysłany: 26 Paź 2018 22:08 

Rejestracja: 13 Paź 2018
Posty: 8
stefan_bb
Dziś dostałam maila o przyznaniu odszkodowania - tak jak Ty nie składałam wniosku WE 261/2004, tylko reklamowałam 16.10 opisując wszystko w mailu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#191 PostWysłany: 26 Paź 2018 22:51 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
TINAKB napisał(a):
stefan_bb
Dziś dostałam maila o przyznaniu odszkodowania - tak jak Ty nie składałam wniosku WE 261/2004, tylko reklamowałam 16.10 opisując wszystko w mailu.



To szybko. Ja dalej czekam...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#192 PostWysłany: 30 Paź 2018 11:48 

Rejestracja: 30 Paź 2018
Posty: 10
tentutego napisał(a):
Na razie cisza, otworzyli sprawę i czekam.

Cos sie u Ciebie ruszylo?
Ja wprzed chwila dostalem maila, ze nie dostaniemy rekompensaty, a co najlepsze znajomy za ten sam lot dostal...

Do kogo z tym uderzac? Jakies podwojne standardy tu sie pojawily.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#193 PostWysłany: 30 Paź 2018 12:05 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
owiec napisał(a):
tentutego napisał(a):
Na razie cisza, otworzyli sprawę i czekam.

Cos sie u Ciebie ruszylo?
Ja wprzed chwila dostalem maila, ze nie dostaniemy rekompensaty, a co najlepsze znajomy za ten sam lot dostal...

Do kogo z tym uderzac? Jakies podwojne standardy tu sie pojawily.



Właśnie dostałem info o przyznanym odszkodowaniu z Kos. Nie podali info o kwocie tylko chcą nr konta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#194 PostWysłany: 30 Paź 2018 12:10 

Rejestracja: 30 Paź 2018
Posty: 10
stefan_bb napisał(a):
owiec napisał(a):
tentutego napisał(a):
Na razie cisza, otworzyli sprawę i czekam.

Cos sie u Ciebie ruszylo?
Ja wprzed chwila dostalem maila, ze nie dostaniemy rekompensaty, a co najlepsze znajomy za ten sam lot dostal...
Do kogo z tym uderzac? Jakies podwojne standardy tu sie pojawily.

Właśnie dostałem info o przyznanym odszkodowaniu z Kos. Nie podali info o kwocie tylko chcą nr konta.

Ale mowimy o tym samym locie? Bo wczesniej cos wspominales o Warszawie.
Gdansk-Kos 25 wrzesnia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#195 PostWysłany: 30 Paź 2018 12:18 

Rejestracja: 16 Paź 2018
Posty: 8
Dokładnie, również prosiłbym o potwierdzenie informacji. Ja mówiłem o locie Gdańsk-Kos z 25.10. Osobiście dostałem kolejnego maila z informacją, iż w ciągu 7 dni roboczych dostanę odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#196 PostWysłany: 30 Paź 2018 12:22 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 7
Czy ktoś już dostał odszkodowanie za opóźniony lot nr RR2308 z dnia 10.10 z Kos do Katowic? Zaraz po przylocie 10.10 złożyłam reklamację i cisza....Najpierw mail o nr. sprawy i czekaniu 28 dni, kilka dni temu mail aby czekać 7dni....Pytam, bo nie wiem czy nie podadzą jakiejś przyczyny, aby nie wypłacić odszkodowania...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#197 PostWysłany: 30 Paź 2018 12:26 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
owiec napisał(a):
stefan_bb napisał(a):
owiec napisał(a):
tentutego napisał(a):
Na razie cisza, otworzyli sprawę i czekam.

Cos sie u Ciebie ruszylo?
Ja wprzed chwila dostalem maila, ze nie dostaniemy rekompensaty, a co najlepsze znajomy za ten sam lot dostal...
Do kogo z tym uderzac? Jakies podwojne standardy tu sie pojawily.

Właśnie dostałem info o przyznanym odszkodowaniu z Kos. Nie podali info o kwocie tylko chcą nr konta.

Ale mowimy o tym samym locie? Bo wczesniej cos wspominales o Warszawie.
Gdansk-Kos 25 wrzesnia?



Mówię o Kos-Warszawa. Ale to było związane z opóźnieniem lotu z Gdańska bo mieliśmy tym samolotem lecieć do Warszawy. Z maila wynika, że 800€ odszkodowania chociaż nie piszą tego wprost. Lot miał byc 25.09
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#198 PostWysłany: 30 Paź 2018 12:35 

Rejestracja: 30 Paź 2018
Posty: 10
Ciekawe, czyli calkowicie w druga strone przyznaja, a sytuacja tak samo od nich niezalezna jak rzekome niedzialanie radarow na Kos.

Moglbys tu wkleic tresc maila?

-- 30 Paź 2018 12:35 --

hebabek napisał(a):
Czy ktoś już dostał odszkodowanie za opóźniony lot nr RR2308 z dnia 10.10 z Kos do Katowic? Zaraz po przylocie 10.10 złożyłam reklamację i cisza....Najpierw mail o nr. sprawy i czekaniu 28 dni, kilka dni temu mail aby czekać 7dni....Pytam, bo nie wiem czy nie podadzą jakiejś przyczyny, aby nie wypłacić odszkodowania...

Ja dostalem 2x maila o tym, ze odpisza w przeciagu 7 dni, za kazdym razem po tym jak sprawdzalem status na ich stronie. Odpowiedzi oczywiscie nie bylo w 7dni. Ale w 28 sie zmiescili ;)


Ostatnio edytowany przez michzak, 30 Paź 2018 13:54, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#199 PostWysłany: 30 Paź 2018 13:12 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
To przyszło w formie załącznika. Radary na Kos działały bo inne loty odbywały się bez opóźnień. Z teści pisma wynika, że uwzględniają w całości reklamacje złożona na podstawie EU261.


Ostatnio edytowany przez michzak, 30 Paź 2018 13:54, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#200 PostWysłany: 30 Paź 2018 13:15 

Rejestracja: 30 Paź 2018
Posty: 10
Czyli jednym slowem wyglada to tak jakby RyanAir sciemnial, tylko zeby nie dawac odszkodowan.

Zaluje, ze nie sprawdzalem tego dnia przylotow na stronie lotniska w Kos i nie robilem screenow.
Moze by sie okazalo, ze tylko ten jeden lot mial problemy. Madry czlowiek po szkodzie.


Ostatnio edytowany przez michzak, 30 Paź 2018 13:54, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group