Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Reklamację składać należy poprzez ogólny formularz zamieszczony na stronie https://contactform.ryanair.com/
Należy wybrać: CONTACT REASON -> COMPLAINT -> OTHER.
Numer rezerwacji znajduje się na karcie pokładowej w polu „PNR ". Numer ten składa się z ciągu 6 znaków, którymi mogą być cyfry lub litery. Jeśli na karcie pokładowej nie znajduje się numer PNR warto sprawdzić czy na zawieszkach bagażowych nie został on nadrukowany.
Jeśli pasażer nie może odnaleźć numeru PNR, może wpisać nr rezerwacji Biura Podróży spisany z umowy.
W polu RESERVATION NUMER można wpisać tylko 6 znaków, jednak po ponownym kliknięciu w to pole można wpisać dodatkowy 1 znak, powtarzając tą czynność można dodać kolejny znak. Razem 8 znaków.
W komentarzu należy podać wszystkie dane dotyczące lotu (data, lotnisko wylotu/przylotu, nr rezerwacji biura podróży, nr konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela konta). Należy dołączyć skan/zdjęcie karty pokładowej oraz inne dowody, które mogą pomóc w sprawnym udzieleniu odpowiedzi na składaną reklamację.

Reklamacje można również kierować drogą pisemną wraz z dokumentacją wymienioną powyżej na adres:
Ryanair Sun S.A
Ul. Cybernetyki 21
02-677 Warszawa.

Dodatkowo Ryanair Sun uruchomił adres mailowy: zapytaniaklientow@ryanair.com


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 289 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 07 Cze 2019 09:54 

Rejestracja: 07 Cze 2019
Posty: 3
Hej,mam pytanie. Złożyłem ponowny wniosek o odszkodowanie. Pierwszy został odrzucony,teraz dodałem zdjęcia i jest dokładniej opisany. Na wniosku widnieje informacja,że ktoś skontaktuje się ze mną w ciągu 10 dni. Mija czas (2tyg) a ja nie mam odpowiedzi ani nadanego nr sprawy. Ryanair milczy. Mogę coś zrobić? Czy tak jak w przypadku innych reklamacji milczenie linii lotniczych po 30 dniach oznacza automatycznie pozytywne rozpatrzenie reklamacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#282 PostWysłany: 07 Cze 2019 10:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4939
HON fly4free
Akurat to milczenie niczego nie oznacza. ;) FR rzadko zmienia zdanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#283 PostWysłany: 07 Cze 2019 10:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1018
Loty: 37
Kilometry: 86 073
złoty
Tak oznacza, po nowelizacji ustawy prawo lotnicze jest to już jednoznacznie wskazane.
Tylko to i tak raczej nie sprawi, że nie trzeba pójść do sądu, jeśli ryanair powie, że nie wypłaci.
Ale odpowiedź pewnie dostaniesz.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#284 PostWysłany: 07 Cze 2019 16:08 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1140
Loty: 129
Kilometry: 292 570
srebrny
Jeśli lot miał być wykonywany Ryanair Sun, a odsysacze wykonywał Ryanair to kto jest obsługującym przewoźnikiem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#285 PostWysłany: 07 Cze 2019 17:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4939
HON fly4free
ansbach1 napisał(a):
odsysacze wykonywał Ryanair

To jakąś dodatkową produkcję uruchomili i będą jeszcze z nas więcej wysysać? ;) A tak na poważnie to obstawiałabym,że jednak Ryanair ,choć trzeba by zajrzeć do umowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#286 PostWysłany: 11 Cze 2019 21:17 

Rejestracja: 07 Cze 2019
Posty: 3
-- 11 Cze 2019 20:59 --

Hej,w mojej sprawie coś sie ruszyło,jednak nie nastawiam sie pozytywnie. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Reklamacja została wysłana do RyanairSun a odpowiedź z prośbą o podanie dokładnych danych z umowy dostałem od Ryanair. Ktoś tak miał?

-- 11 Cze 2019 21:17 --

Dodam,że wcześniej każda odpowiedź była od RS. Stąd moje zdziwienie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#287 PostWysłany: 11 Cze 2019 23:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1018
Loty: 37
Kilometry: 86 073
złoty
Hehe, jak ryanair zaczął większą część swojej działalności opierać na ryanair sun, zmieniając adres polskiego oddziału(a spółka ryanair sun była wpisana w krs na adres ryanaira - ulica Cybernetyki), to wszystkie pisma adresowane do ryanaira(bez sun) na cybernetyki pozostawały nieodebrane. „Brak adresata".

A skąd wiesz, że od ryanaira, bez „sun"? Rozumiem, że leciałeś „sun"? Danych z umowy, to znaczy?

Raczej nie ma co cudować, choć w przypadku odmowy wypłaty ktoś kreatywny mógłby po 30 dniach próbować udowadniać, że nie otrzymał żadnej odpowiedzi, a po ostatniej nowelizacji prawa lotniczego oznacza to domniemanie uznania reklamacji.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#288 PostWysłany: 12 Cze 2019 10:08 

Rejestracja: 07 Cze 2019
Posty: 3
Tak jak napisałem wyżej leciałem RS i tam też został wysłany wniosek. Wcześniej odrazu odmówili i cała korespodencja byla od RS. Po odwołaniu nr sprawy nadał również RS,ale po chwili odpisał sam Ryanair prosząc o wszystkie zdjęcia i dane. Po poprzednich postach wnioskowałem,że jedne linie nie wchodzą w kompetencje drugich.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#289 PostWysłany: 12 Cze 2019 18:11 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1140
Loty: 129
Kilometry: 292 570
srebrny
Pabloo napisał(a):
Hehe, jak ryanair zaczął większą część swojej działalności opierać na ryanair sun, zmieniając adres polskiego oddziału(a spółka ryanair sun była wpisana w krs na adres ryanaira - ulica Cybernetyki), to wszystkie pisma adresowane do ryanaira(bez sun) na cybernetyki pozostawały nieodebrane. „Brak adresata".

A skąd wiesz, że od ryanaira, bez „sun"? Rozumiem, że leciałeś „sun"? Danych z umowy, to znaczy?

Raczej nie ma co cudować, choć w przypadku odmowy wypłaty ktoś kreatywny mógłby po 30 dniach próbować udowadniać, że nie otrzymał żadnej odpowiedzi, a po ostatniej nowelizacji prawa lotniczego oznacza to domniemanie uznania reklamacji.


Niech tylko nakazów zapłaty nie odbierają to będzie miodzio 😀
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 289 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group