Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Reklamację składać należy poprzez ogólny formularz zamieszczony na stronie https://contactform.ryanair.com/
Należy wybrać: CONTACT REASON -> COMPLAINT -> OTHER.
Numer rezerwacji znajduje się na karcie pokładowej w polu „PNR ". Numer ten składa się z ciągu 6 znaków, którymi mogą być cyfry lub litery. Jeśli na karcie pokładowej nie znajduje się numer PNR warto sprawdzić czy na zawieszkach bagażowych nie został on nadrukowany.
Jeśli pasażer nie może odnaleźć numeru PNR, może wpisać nr rezerwacji Biura Podróży spisany z umowy.
W polu RESERVATION NUMER można wpisać tylko 6 znaków, jednak po ponownym kliknięciu w to pole można wpisać dodatkowy 1 znak, powtarzając tą czynność można dodać kolejny znak. Razem 8 znaków.
W komentarzu należy podać wszystkie dane dotyczące lotu (data, lotnisko wylotu/przylotu, nr rezerwacji biura podróży, nr konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela konta). Należy dołączyć skan/zdjęcie karty pokładowej oraz inne dowody, które mogą pomóc w sprawnym udzieleniu odpowiedzi na składaną reklamację.

Reklamacje można również kierować drogą pisemną wraz z dokumentacją wymienioną powyżej na adres:
Ryanair Sun S.A
Ul. Cybernetyki 21
02-677 Warszawa.

Dodatkowo Ryanair Sun uruchomił adres mailowy: zapytaniaklientow@ryanair.com


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 375 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 01 Lis 2018 11:39 

Rejestracja: 08 Paź 2018
Posty: 8
U mnie też odpowiedź negatywna:

We sincerely regret the delay of your flight RR2203 from Gdansk to Kos on the 25/09/2018, which was delayed due to equipment failure at Kos airport.

Można gdzieś dalej uderzać ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#222 PostWysłany: 01 Lis 2018 11:49 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Można spróbować do ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off
johnnyboy55 lubi ten post.
 
      
#223 PostWysłany: 01 Lis 2018 12:50 

Rejestracja: 16 Paź 2018
Posty: 10
Orientuje się ktoś jak powinna wyglądać skarga składana do ULC? Jeżeli jest tu ktoś z lotu KOS-WARSZAWA, dobrze by było aby podał swój nr referencyjny na który mogli byśmy się powoływać. Wynika z tego że GDAŃSK, KATOWICE odszkodowań nie dostają a Warszawa tak :idea:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#224 PostWysłany: 01 Lis 2018 13:00 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Wszystko masz na stronie ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#225 PostWysłany: 01 Lis 2018 16:43 

Rejestracja: 30 Paź 2018
Posty: 10
tentutego napisał(a):
Orientuje się ktoś jak powinna wyglądać skarga składana do ULC? Jeżeli jest tu ktoś z lotu KOS-WARSZAWA, dobrze by było aby podał swój nr referencyjny na który mogli byśmy się powoływać. Wynika z tego że GDAŃSK, KATOWICE odszkodowań nie dostają a Warszawa tak :idea:

Daja ladny formularz ze wszystkim co trzeba:
http://www.ulc.gov.pl/pl/prawa-pasazera/zlozenie-skargi

Ja dzisiaj albo jutro wypelnie i podesle, bo skladanie drugi raz do RyanAira raczej nie ma sensu.
Góra
 Profil Relacje PM off
johnnyboy55 lubi ten post.
johnnyboy55 uważa post za pomocny.
 
      
#226 PostWysłany: 01 Lis 2018 19:14 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
Jak ULC nie pomoże to dobrze żebyśmy mieli kontakt do siebie to można powalczyć z prawnikiem / ewentualną firmą zajmującą się odszkodowaniami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#227 PostWysłany: 01 Lis 2018 19:16 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Jeśli ULC nie pomoże, to bez ULC również niczego nie zdziałasz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#228 PostWysłany: 01 Lis 2018 21:16 

Rejestracja: 08 Paź 2018
Posty: 8
Odnośnie RR2203 from Gdansk to Kos.

Pytanie czemu poprzednie loty (WAW_KGS i KGS-GDN) były opóżninie?

Rozkłądowo WAW-KGS(RR2201) leci o 5:00 UTC a tego dnia czyli 25.09 wylot był o 07:11 UTC czyli już tutaj miał 2h opóżnienia.

A to że potem nie zdążyli dolećiec przed zachodem słońca (wiamo było że radar nie działą) to nie wina lotniska w Kos.

Mm nadzieje żę ULC dojdzie do tego żę RR2203 był opożniony skutkiem poprzedniego lotu RR2201 a nie to że radar nie działąl.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#229 PostWysłany: 01 Lis 2018 21:27 

Rejestracja: 17 Paź 2018
Posty: 3
Najgorsze jest to, że jeżeli już 29.09 wiadome było że loty w nocy są niemożliwe ze względu na nie działający radar to dlaczego odwołanie lotu nastąpiło na 5 h przed odlotem.

Tez dostałem odmowę dotyczącą odszkodowania. Myślę ze ich działanie jest typowe. Zgłaszam odwołanie do ULC.

Czekamy dalej


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off
johnnyboy55 lubi ten post.
 
      
#230 PostWysłany: 02 Lis 2018 10:49 

Rejestracja: 15 Paź 2018
Posty: 4
Pytanko mam małe
dostałam maila z informacją że do 10 dni dostane przelew z odszkodowania od Ryanair ,
czy ktoś faktycznie w ciągu tych 10 dni dostał przelew ?? trzymają się tych terminów??
bo nie ukrywam że 10 dni mija dziś.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#231 PostWysłany: 02 Lis 2018 14:20 

Rejestracja: 15 Paź 2018
Posty: 4
Dostałam dziś po 9 dniach od maila przelew z odszkodowaniem za lot Majorka - Katowice z dnia 10/10/2018.
Sama wymiana wiadomości od 1 dnia do dziś do przelewu trwała ok 2,5 tyg.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#232 PostWysłany: 03 Lis 2018 17:44 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 8
A czy firmy które zajmują się odszkodowaniami za opóżniony lot są w stanie coś więcej zrobić jak otrzymało się odmowną odpowiedź od Ryanair sun? Czy często się zdarza, że linie lotnicze odmawiają odszkodowania a ULC stwierdza inaczej? Ktoś coś więcej wie w tym temacie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#233 PostWysłany: 03 Lis 2018 18:10 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7922
HON fly4free
Nie są w stanie nic więcej zrobić - robią dokładnie to, co może zrobić każdy piśmienny pasażer :D

Wypełnij wniosek do ULC, wyślij i poczekaj na decyzje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#234 PostWysłany: 03 Lis 2018 22:37 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2334
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
To zależy jak wyglądają ich wiadomości. Jeśli jest to zwykły wniosek o odszkodowanie to oczywiście nie ma żadnego znaczenia, ale jeśli ich wiadomość to analiza sytuacji przywołanie przepisów orzecznictwa i groźba sądu to mogą inaczej na to spojrzeć.

Prawo jest w miarę jasne zwłaszcza po 14 latach stosowania. Znając prawo wiesz czy odszkodowanie się należy czy nie. Przewoźnik chce uniknąć odszkodowania i robi wszystko, żeby nie wypłacić, a nóż ktoś się nie odwoła.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#235 PostWysłany: 03 Lis 2018 23:09 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7922
HON fly4free
ULC z urzędu zna prawo i orzecznictwo i wniosek do niego nie wymaga zawarcia żadnych wywodów uzasadniających żądanie - wystarczy przekazanie samej faktografii plus potwierdzeń rezerwacji itp. - w tym sensie żadne firmy zajmujące się odszkodowaniami nie zrobią więcej, niż przeciętnie rozgarnięty pasażer samodzielnie, a nawet jeśli sformułują jakieś uzasadnienie we wniosku to i tak ono nie ma znaczenia w sprawie. Potrzeba argumentacji może być przydatna w toku postępowania przed sądem administracyjnym albo cywilnym, tyle że te firmy na tym etapie generalnie się tym już nie zajmują 8-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#236 PostWysłany: 03 Lis 2018 23:23 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
U mnie było tak, że po prostu wysłałem maila w którym były dwa zdania. Pierwsze, że lot został przesunięty na następny dzień, a drugie, że prosze o wypłatę odszkodowania. Do tego informacje o pasażerach i karty pokładowe. To wszystko. Nie podpierałem się orzeczeniami, przepisami, nikogo nie straszyłem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#237 PostWysłany: 05 Lis 2018 06:38 

Rejestracja: 23 Mar 2012
Posty: 211
Loty: 90
Kilometry: 112 253
niebieski
A jak nie mam kart pokładowych to też da radę?
_________________
[WRO]
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#238 PostWysłany: 06 Lis 2018 23:05 

Rejestracja: 06 Lis 2018
Posty: 1
Cześć. Mam pytanie do kogoś, kto otrzymał odszkodowanie za 2 osoby. Czy jak dostaliście maila potwierdzającego o przyznaniu odszkodowania to przy numerze sprawy znajdował się numer rezerwacji za jedną osobę czy za dwie?

Moja sytuacja wyglądała tak, że napisałem maila, w którym dodałem dwie karty pokładowe (bez informacji, że chciałem otrzymać odszkodowanie za dwie osoby - tutaj obawiam się, że mogłem popełnić błąd). Nie posiadałem numeru rezerwacji lotu (ponieważ lot był organizowany przez biuro podróży). Otrzymałem numer sprawy. Po ponad 4 tygodniach zacząłem się dopytywać o status sprawy i udało mi się uzyskać numery rezerwacji. Po kilku dniach od otrzymania numerów rezerwacji, dostałem maila z potwierdzeniem otrzymania odszkodowania. W mailu pojawił się numer sprawy i tylko jeden numer rezerwacji lotu i że za niego jest przyznane odszkodowanie.

Nie wiem teraz czy połączyli dwa numery do jednego. Czy może ktoś się pomylił i złożył wniosek o odszkodowanie tylko do jednej osoby. Dlatego proszę o odpowiedź, co dostaliście w mailu potwierdzającym uzyskanie odszkodowania? Czy był tam tylko jeden numer rezerwacji czy dwa?

Dziękuję za pomoc ! Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#239 PostWysłany: 07 Lis 2018 11:04 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
Napisałem od razu reklamacje na dwie osoby. Tez miałem z biura podróży, ale nr rezerwacji lotu był na karcie pokładowej (ten sam dla dwóch osób). Po trzech tygodniach dostałem info o kwocie i o tym, że to jestes dwie osoby.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#240 PostWysłany: 11 Lis 2018 09:43 

Rejestracja: 15 Paź 2018
Posty: 4
Loty: 1
Kilometry: 1 839
Węgrzyn91
Jeżeli rezerwacja lotu była robiona przez Ciebie, albo w biurze podróży to Ty podpisywales umowę to numer rezerwacji powinien być ten sam . U mnie zawsze jest ten sam numer rezerwacji ma mojej karcie na karcie żony jak również syna . Natomiast jeżeli Ty kupowales bilet sam a twoja znajoma sama , to jest pewne że i numery rezerwacji będą różne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 375 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group