Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Reklamację składać należy poprzez ogólny formularz zamieszczony na stronie https://contactform.ryanair.com/
Należy wybrać: CONTACT REASON -> COMPLAINT -> OTHER.
Numer rezerwacji znajduje się na karcie pokładowej w polu „PNR ". Numer ten składa się z ciągu 6 znaków, którymi mogą być cyfry lub litery. Jeśli na karcie pokładowej nie znajduje się numer PNR warto sprawdzić czy na zawieszkach bagażowych nie został on nadrukowany.
Jeśli pasażer nie może odnaleźć numeru PNR, może wpisać nr rezerwacji Biura Podróży spisany z umowy.
W polu RESERVATION NUMER można wpisać tylko 6 znaków, jednak po ponownym kliknięciu w to pole można wpisać dodatkowy 1 znak, powtarzając tą czynność można dodać kolejny znak. Razem 8 znaków.
W komentarzu należy podać wszystkie dane dotyczące lotu (data, lotnisko wylotu/przylotu, nr rezerwacji biura podróży, nr konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela konta). Należy dołączyć skan/zdjęcie karty pokładowej oraz inne dowody, które mogą pomóc w sprawnym udzieleniu odpowiedzi na składaną reklamację.

Reklamacje można również kierować drogą pisemną wraz z dokumentacją wymienioną powyżej na adres:
Ryanair Sun S.A
Ul. Cybernetyki 21
02-677 Warszawa.

Dodatkowo Ryanair Sun uruchomił adres mailowy: zapytaniaklientow@ryanair.com


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 18 Paź 2018 07:22 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 7
kzlv napisał(a):
Witam,

W związku z opóźnionym lotem (9h) wnioskowałem o odszkodowanie, dostałem numer sprawy oraz możliwość sprawdzenia statusu na stronie. Dzisiaj wchodząc na stronę sprawdzając status wyskoczyła informacja:

The status of your claim is as follows: <b>Acknowledged</b>.

Czy jest to informacja o przyjęciu reklamacji czy jej uznaniu. To sformułowanie jest dośc mylące, a brakuje wyjaśnień :)

Z góry dziękuję za odpowiedź!

Mam tak samo i też jestem ciekawa...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#162 PostWysłany: 18 Paź 2018 08:53 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2192
Loty: 116
Kilometry: 93 385
srebrny
To jest tylko informacja, że reklamacja wpłynęła. Nie oznacza, że została rozpatrzona pozytywnie (ani, że w ogóle została rozpatrzona).
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
kzlv uważa post za pomocny.
 
      
#163 PostWysłany: 18 Paź 2018 10:20 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3530
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@Pabloo

Polskie prawodawstwo może zostać zastosowane wyłącznie w przypadku, gdy umowa zawarta z biurem podróży co do zasady podlega pod polską jurysdykcję.
Natomiast sam ewentualny fakt, że leciała przewoźnikiem zarejestrowanym poza UE, z lotniska poza Unią nie implikuje możliwości dochodzenia roszczeń na podstawie polskich przepisów prawa. Twoje twierdzenie było błędne.

Czyli krótko: istotna jest jedynie umowa zawarta z organizatorem podróży, a nie kwestie związane z przewoźnikiem i portem lotniczym.

Dyskusje na tematy prawnicze wymagają precyzji wypowiedzi, nie ma tu miejsca na domysły....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#164 PostWysłany: 18 Paź 2018 10:31 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 630
srebrny
boots..welcome back :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#165 PostWysłany: 18 Paź 2018 10:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 879
Loty: 27
Kilometry: 55 589
złoty
boots napisał(a):

Polskie prawodawstwo może zostać zastosowane wyłącznie w przypadku, gdy umowa zawarta z biurem podróży co do zasady podlega pod polską jurysdykcję.


Może być polskie, kiedy będzie polskie. Masło maślane.

boots napisał(a):
Natomiast sam ewentualny fakt, że leciała przewoźnikiem zarejestrowanym poza UE, z lotniska poza Unią nie implikuje możliwości dochodzenia roszczeń na podstawie polskich przepisów prawa. Twoje twierdzenie było błędne.

Przeczytaj jeszcze raz najpierw pytanie, a potem odpowiedź i zastanów się czy zakres kolejnych zdań nie dotyczy uszczegółowienia treści zawartej w poprzednich.

Zawarcie umowy z polskim biurem podróży umożliwia, a pytającej o to chodziło. Tak jak z reguły chodzi tu w takich pytaniach o wykupione wyjazdy u polskich operatorów, korzystających z poza unijnych przewoźników, na przykład szczególnie często tureckich.

boots napisał(a):
Dyskusje na tematy prawnicze wymagają precyzji wypowiedzi, nie ma tu miejsca na domysły....

Wymagają wiedzy, a nie kabotyńskich i błędnych prób znalezienia nieścisłości. Zajmij się może czymś pożytecznym, może napisz jakąś relację, poopowiadaj nam kawały?
Więcej nie odpisuję, bo to nie ma sensu.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#166 PostWysłany: 18 Paź 2018 11:03 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3530
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@Pabloo
Cytuj:
Zawarcie umowy z polskim biurem podróży umożliwia, a pytającej o to chodziło

Gdzie napisała, że to umowa z polskim biurem podróży?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#167 PostWysłany: 18 Paź 2018 11:15 

Rejestracja: 22 Wrz 2013
Posty: 23
walerek napisał(a):
Możesz wysłać elektronicznie załączając jak najwięcej skanów z posiadanych biletów, rezerwacji itp.

Ja wysłałem do Grecji mailem, tak jak wcześniej pisałem. Wysłałem w poniedziałek rano. Na razie (czwartek) nic więcej się nie wydarzyło. Jak coś się wydarzy, to napiszę.
pozdr.
JBr.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#168 PostWysłany: 18 Paź 2018 11:24 

Rejestracja: 16 Paź 2018
Posty: 8
Witam wszystkich, czy ktoś z lecących lotem Ryanair Sun RR2203 Dnia 26.09.18 z Gdańska do Kos (opóźniony o ok. 20h) otrzymał informację czy będą wypłacane odszkodowania? Niestety jednoznaczna przyczyna opóźnienia nie została podana na lotnisku. Sam napisałem maila na na zapytaniaklientow@ryanair.com i dostałem automatycznie wygenerowaną odpowiedź i czekam na "prawdziwą" odpowiedź. Pozdrawiam :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#169 PostWysłany: 18 Paź 2018 13:18 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2192
Loty: 116
Kilometry: 93 385
srebrny
@tentutego nic nie dostaniesz, jeśli nie wypełnisz formularza EU261 na stronie Ryanaira.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#170 PostWysłany: 18 Paź 2018 13:50 

Rejestracja: 16 Paź 2018
Posty: 8
Dziękuję za informację, byłem pewien że sprawa zostanie rozwiązana przez maila. Podczas rozmowy na czacie Ryanaira dostałem informację iż sprawa zostanie rozpatrzona indywidualnie podczas rozmowy na e-mailu. Nie mniej, mam wszystkie dokumenty przygotowane więc wyśle formularz. Rozumiem że nie muszę korzystać z tego sugerowanego w nagłówku tematu tylko polskiego odpowiednika?


Ostatnio edytowany przez michzak, 18 Paź 2018 14:37, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#171 PostWysłany: 18 Paź 2018 14:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2014
Posty: 128
Loty: 359
Kilometry: 836 222
niebieski
Hej,

czy składał ktoś wniosek o wypłatę odszkodowania za strajk Ryanair 28.09?

Ja dostałem własnie odpowiedz:

We sincerely regret the cancellation of your flight FR1063 from Warsaw Modlin to Madrid on
the 28/09/2018 which was due to German Pilot Strike, outside of our control.
As this cancellation was unexpected and therefore outside Ryanair’s control we regret to
advise that no monetary compensation is due under EU Regulation 261/2004

Pytanie czy zgłaszać sie z tym do biur, które się w tym specjalizują czy pisać do ULC?

to że strajk był UNEXPECTED to już nawet jak na brajanera mocno bezczelne :)

dzięki za pomoc!
_________________
Ruszaj ze mną w podróż: http://www.przepodroze.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#172 PostWysłany: 18 Paź 2018 15:08 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3530
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Pisz skargę do ULC
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#173 PostWysłany: 18 Paź 2018 20:19 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
tentutego napisał(a):
Witam wszystkich, czy ktoś z lecących lotem Ryanair Sun RR2203 Dnia 26.09.18 z Gdańska do Kos (opóźniony o ok. 20h) otrzymał informację czy będą wypłacane odszkodowania? Niestety jednoznaczna przyczyna opóźnienia nie została podana na lotnisku. Sam napisałem maila na na zapytaniaklientow@ryanair.com i dostałem automatycznie wygenerowaną odpowiedź i czekam na "prawdziwą" odpowiedź. Pozdrawiam :)



Ja wysłałem. Tylko my czekaliśmy na was na lot do Warszawy. Wysłałem zgłoszenie na maila 1.10. dostałem odpowiedź, że przekierowali reklamację do odpowiedniej komórki. 2.10 Dostałem maila od ryanaira z nr reklamacji i linkiem gdzie można sprawdzić status reklamacji. napisali, ze będą rozpatrywać 28 dni robocze. Status reklamacji "potwierdzona" czyli, ze zarejestrowana. A co dalej zobaczymy...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#174 PostWysłany: 18 Paź 2018 20:37 

Rejestracja: 16 Paź 2018
Posty: 8
Dziękuję za informację! Niestety nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi na maila tak szybko więc prześlę formularz EU261 i mam nadzieję ze sprawa jakoś się potoczy. W razie jakby rozwiązała się Pana sprawa proszę o kontakt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#175 PostWysłany: 18 Paź 2018 21:09 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
Akurat nie dostałem formularza EU261 tylko wysłałem wszystko na maila.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#176 PostWysłany: 19 Paź 2018 19:51 

Rejestracja: 13 Paź 2018
Posty: 8
stefan_bb napisał(a):
tentutego napisał(a):
Witam wszystkich, czy ktoś z lecących lotem Ryanair Sun RR2203 Dnia 26.09.18 z Gdańska do Kos (opóźniony o ok. 20h) otrzymał informację czy będą wypłacane odszkodowania? Niestety jednoznaczna przyczyna opóźnienia nie została podana na lotnisku. Sam napisałem maila na na zapytaniaklientow@ryanair.com i dostałem automatycznie wygenerowaną odpowiedź i czekam na "prawdziwą" odpowiedź. Pozdrawiam :)



Ja wysłałem. Tylko my czekaliśmy na was na lot do Warszawy. Wysłałem zgłoszenie na maila 1.10. dostałem odpowiedź, że przekierowali reklamację do odpowiedniej komórki. 2.10 Dostałem maila od ryanaira z nr reklamacji i linkiem gdzie można sprawdzić status reklamacji. napisali, ze będą rozpatrywać 28 dni robocze. Status reklamacji "potwierdzona" czyli, ze zarejestrowana. A co dalej zobaczymy...


stefan_bb
Czy taką odpowiedź od Ryanaira dostałeś:
Customer Service Reference Number: 295214
Dear Customer,
Thanks! Now that we have your claim we will review it and expect to respond to you within the next 28 working days.
You can track the status of your query or add any additional information by clicking here. Remember you need to include your Customer Service Reference Number if you want to track your file.
Don't reply to this email, it's a machine so it won't respond to you! If you need further assistance, we're always ready for a chat.

Yours sincerely,

Ryanair Customer Services

Sprawdzam status i też mam zatwierdzony, a odnoszę wrażenie, że oni jeszcze czekaja na jakąś moją kolejną reklamację. Kolejne 4 maile od nich brzmią mniej wiecej tak samo tylko zamiast 28 jest wskazanych 7 dni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#177 PostWysłany: 19 Paź 2018 22:04 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
Tak też dostałem takiego maila. Dodałem nr konta na stronie i czekam. Chyba już nic więcej tam posać nie trzeba.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#178 PostWysłany: 19 Paź 2018 22:11 

Rejestracja: 13 Paź 2018
Posty: 8
stefan_bb napisał(a):
Tak też dostałem takiego maila. Dodałem nr konta na stronie i czekam. Chyba już nic więcej tam posać nie trzeba.

A mozesz napisać gdzie dokładnie podawałeś to konto?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#179 PostWysłany: 20 Paź 2018 08:59 

Rejestracja: 18 Paź 2018
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 680
Jak klikniesz w ten link od nich gdzie można znaleźć status reklamacji. Tam jest zakładka o aktualizacji danych i wpisałem nr konta. W sumie to nie wiem czy coś jeszcze mam wpisywać, czy oni na coś czekają, czy ja mam dalej czekać? :)


Jeszcze nie mam informacji czy reklamacja rozpatrzona pozytywnie czy negatywnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#180 PostWysłany: 20 Paź 2018 17:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 879
Loty: 77
Kilometry: 100 380
niebieski
A czy ktoś miał taką sytuację, że ma maila, że odszkodownie przyznaczno, ale kwoty nie wypłacono?
Ja mam info z początku wrzesnia ze 400 euro za lot, ale do dzisiaj hajsów brak, ktoś cos jakiś pomysł?
_________________
http://metrodraft.blogspot.com/

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Misiatek oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group