Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 08 Sie 2018 17:09 

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 2
Prosze o pomoc i pomysly jak rozwiazac problem. Zarezerwowalam samochod przez Ryanair w Lametzia Terme. Zaplacilam lacznie z ubezpieczeniem Axa. Po przylocie okazalo sie ze firma Dollars nie ma dla mnie samochodu, nie dostali mojej rezerwacji od Ryanair (dodam, ze nie bylam jedyna osoba w takiej sytuacji, facet za mna mial dokladnie ten sam problem). Po kontakcie z Ryanair, oczywiscie pod warszawskim numerem telefonu nie ma nokogo kto mowi po polsku, po 1000 x sorry, otrzymalam informacje ze mam samodzielnie wynajac samochod i dostane zwrot. Wynajelam, bo nie mialam innego wyjscia za 500€ w innej wypozyczalni, najtanszy jaki byl. Z Ryanair dostalam link do zarejestrowania reklamacji. Dolaczylam wszystkie dokumenty i momencie rejestracji pojawialo sie „Opsss cos poszlo zle” i tak caly czas. Po kilku telefonach do Ryanaira i awanturach dostalam link, pod ktorym zarejestrowalam reklamacje, otrzymalam potwierdzenie ze moze sprawa zajac do 20 dni roboczych, doslalam dodatkowe dokumenty. Po 20 dniach oczywiscie byla cisza, wykonalam telefon, przeprosili jak zwykle i dalej nic. No to zagrozilam, ze podam ich do sadu i wtedy na infolinii juz ze mna nie chcieli rozmawiac bo przekazali sprawe do dzialu prawnego. Po kolejnej 40 min awanturze jak zwykle przeprosili i napisali maila, ze ponowia zapytanie do Dollar. Poza tym, ze ostrzegam innych jestem bezsilna:( czy ktos ma pomysl jak ich zmusic do refundacji moich kosztow 500€, pomijam ze Ryanair tez sciagnal swoje pieniadze. To najdrozsze Punto w mojej historii. Prosze o pomysly!!
Renata
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 08 Sie 2018 17:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3504
złoty
udaj się do prawnika
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 08 Sie 2018 17:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1444
platynowy
równiez prawnik, nie po to sie straszy sadem zeby potem z niego nie korzystac..
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 08 Sie 2018 17:27 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 987
srebrny
Podaję za stroną https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/ że może warto wysłać zapytanie tutaj: https://konsument.gov.pl/ Zawsze staraj się pisać rzeczowo, informacyjnie (emocje pomagają tobie, ale nie w rozwiązaniu sprawy), załączaj dokumenty albo je opisz). Powodzenia,
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 08 Sie 2018 17:43 

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 2
Dziekuje! Napisze jak cos uda mi sie wywalczyc:)!
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 05 Gru 2018 17:52 

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 258
niebieski
Witam
Szukałam wypozyczenia samochodu. Spojrzalam na Ryanair i inna strone.
Okazalo sie ze Ryanair ma drozej wiec skorzyatalam i zglosialm to zgodnie https://www.ryanair.com/pl/pl/zaplanuj- ... -z-ryanair by odzyskac calosc srodkow.
Spojrzcie sami co wyslalam:
Plik pokazuje wyszukiwanie na glownej stronie https://www.holidayautos.com gdzie cena byla 444,42 zl
Natomiast ryanair cena bylo 457 zl

Dostalam odpowiedz nagatywna.Taka:

Thank you for submitting your Price Promise claim.
Please note that price promise guarantee is offered to all customers who completed their booking through https://car-hire.ryanair.com/ and find a cheaper car hire price on the car hire supplier’s direct website.
We have reviewed the details of your claim and noticed that the alternative offer you have submitted is through a comparison site - http://www.holidayautos.com
Please note that the alternative offer should be from your supplier direct site, not a comparison website and therefore we are unable to validate your claim. Please also be advised that claims are limited to one per person per calendar month.
Please refer to Price Promise T&Cs which can be found online at https://car-hire.ryanair.com/en-ie/price-promise
Please accept our apologies for any inconvenience caused.
Kindest Regards,
Ryanair Car Hire Support Team
Web: https://car-hire.ryanair.com/


No i tak.
Przeciez poczatkowo znalazlam na https://car-hire.ryanair.com/ i tam zaplacilam Ryanairowi
Wyszukalam tanszy http://www.holidayautos.com i w przeciagu kilku minut po rezerwacji wyslallam ze tu jest taniej - zrzuty ekranu
Nie rozumie o co im chodzi? Moze o to ze powinnam poszukac na golden car lub interrent, a nie u posrednikow? Ale to nigdy nie bedzie taniej - to kazdy wie a i w regulamnie nie jest napisane ze musze szukac w konkretnej firmie a nie u dostawcow bezposredni https://www.ryanair.com/pl/pl/zaplanuj- ... -z-ryanair bo przeciez Ryanair jest taka sama firma posredniczaaca

Ktos moze mi pomoc i wskazac punkt w regulamnie w ktorym mowa o tym co mnie dyskwalifikuje?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.


Ostatnio edytowany przez Japonka76, 05 Gru 2018 19:44, edytowano w sumie 1 raz
zmiana tytułu
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 05 Gru 2018 17:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2864
Loty: 305
Kilometry: 542 366
srebrny
Piszą jasno, że nie liczą się ceny od pośredników. Czy słusznie, czy nie tego nie rozstrzygnę, bo musisz sama sprawdzić i przejrzeć dokładnie regulamin tej ich oferty. Ewentualnie jeśli sama nie dasz rady,to może trafisz na dobry humor jednego użytkownika, wielbiciela regulaminów wszelakich i pogromcę kruczków prawnych, który w swej łaskawości wskaże Ci odpowiedni paragraf 8-)

E: Widzę, że ten ich regulamin to prawie w całości zacytowałaś bo to samo widnieje w linku, do którego odsyłają.
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)


Ostatnio edytowany przez Tom K, 05 Gru 2018 17:59, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
 
#8 PostWysłany: 05 Gru 2018 18:25 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2119
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@beata123
Przecież tam stoi jak wół, że porównywarki się nie liczą i musi być bezpośrednio na stronie wypożyczalni:
Cytuj:
Jeśli pasażer znajdzie na bezpośredniej stronie dostawcy/wypożyczalni niższą cenę wynajmu samochodu niż podana cena CarTrawler (pod warunkiem że daty i godziny, lokalizacja odbioru i zwrotu oraz szczegóły rezerwacji będą takie same*), wtedy CarTrawler zrealizuje gwarancję „bezpłatnego wynajmu”. Zwracamy uwagę, iż gwarancja dotyczy jedynie bezpośrednich stron dostawców/wypożyczalni i stron agregujących to NIE obejmuje.

https://car-hire.ryanair.com/pl-pl/pric ... searchcars

Z tej gwarancji sam korzystałem i dostałem zwrot bez większych problemów, ale przeczytałem dokładnie regulamin i spełniłem wszystkie jego warunki.
Nikt tu nie oszukuje, tylko ty niedokładnie czytasz.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez ms993, 05 Gru 2018 18:27, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 05 Gru 2018 18:27 

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 258
niebieski
OK zdecydowalam ze anuluje i widze ze nie zwracaja mi calej kwoty czy cos znowu zle czytam?
Na stornie jest info ze oddaja calosc jak inne firmy https://www.ryanair.com/pl/pl/zaplanuj- ... -z-ryanair

Pomoze ktos?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 05 Gru 2018 18:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2016
Posty: 192
Czy dobrze widzę, że robisz dym za 13zł?
Daj spokój, po prostu następnym razem dokładniej przeanalizuj ceny i tyle...
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
 
#11 PostWysłany: 05 Gru 2018 18:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2846
Loty: 449
Kilometry: 1 059 116
niebieski
Przeliczaja z obcej waluty i zmienil sie kurs?
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 05 Gru 2018 18:31 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2119
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@asnahtful - tu nie chodzi o 13zł, Ryanair oddaje 100% wartości rezerwacji (nie tylko różnicę, całość) w przypadku znalezienia niższej ceny bezpośrednio w wypożyczalni.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 05 Gru 2018 18:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2016
Posty: 192
Regulamin tych zwrotów jest jasny i nie ma tam mowy o porównywarkach. Więc... wyjątkowo z odpowiedzią Ryanair trzeba się zgodzić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 05 Gru 2018 18:41 

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 258
niebieski
asnahtful napisał(a):
Czy dobrze widzę, że robisz dym za 13zł?
Daj spokój, po prostu następnym razem dokładniej przeanalizuj ceny i tyle...


A dalczego mam im darowac?
Przeciez na screen widac ze powinni oddac wiecej wiec nie rozumiemm dlaczego uwazasz ze 13 zl nalezy teraz do nich?

Co do kursu walut niemozliwe ' bo rezerwowalam 4h temu
Ja chce anulowac cle {sic, mod} wypozycznie teraz - olewam ich gwarancje naciaganie.
Anulowac i bede brala inna rezerwacje - tansza zatem nie rozumiemm dlaczego mam im oddac choc 1 zl?


Ostatnio edytowany przez Abcn, 11 Wrz 2019 12:54, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 05 Gru 2018 18:46 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10374
Loty: 398
Kilometry: 661 232
@beata123 zobacz dokładne rozbicie kosztów wynajmu - może wrzucili tam jakąś opłatę, która nie podlega refundacji.

Co do oferty "gwarancja najniższej ceny", to nic nie wskórasz, bo jak wskazali przedmówcy, warunki wyraźnie wskazują, że ma to być strona wypożyczalni a nie pośrednika/agregatora.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 05 Gru 2018 18:49 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2119
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
beata123 napisał(a):
olewam ich gwarancje naciaganie.

Nie pogrążaj się i nie obrażaj tej usługi tylko dlatego, że nie chciało ci się przeczytać regulaminu, który ma 10 punktów i zmieści się na jednej stronie A4.
Ta gwarancja nie jest naciągana i działa, gdy umie się jej używać (=czyta regulamin przed skorzystaniem).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#17 PostWysłany: 25 Lut 2019 10:47 

Rejestracja: 25 Lut 2019
Posty: 1
Przestrzegam wszystkich przed zbyt pochopnym korzystaniem z pośrednictwa Ryanair przy wynajmie auta.
Wyszukiwarka i oferta wydaje się być atrakcyjna, wyjątkowa oferta dla pasażera linii, ograniczony czas oferty, b.niska cena.. itd..

Tak naprawdę Ryanair w ,ojej opinii pobiera wyłącznie "haracz" za rezerwację auta w wybranej wypożyczalni bez możliwości zwrotu kwoty, która "wpada" wyłącznie na ich konto!!. Nie dajcie się tym bardziej namówić na jakieś dodatkowe ubezpieczenia, które mają zastąpić te proponowane lub wymagane przez wypożyczalnie.Na miejscu i tak zostaniecie obarczeni sporą kaucją na karcie lub nie wydadzą wam auta bez ich ubezpieczenia.

Voucher zawiera ukryte klauzule (np: Kwota uwzględniona ale możliwe pobranie dodatkowej opłaty na lotnisku,m w biurze wypożyczalni.. itp..) co pozwala wypożyczalni na nieograniczone dodawanie kolejnych opłata pod hasłem np. Podatek lotniskowy, oplata lotniskowa, opłata regionalna itd...

Moim zdaniem to jasny układ pomiędzy R i np. Gold-car i inne.

Tak czy owak to co miała być tanie i ekstra ostatecznie jest b. drogie a Ryanair i tak skasował swoją daninę od frajerów. Liczą (skutecznie) na to ze po locie ludzie są zmęczeni i z dziećmi lub późno w nocy nie będą się kłócili i szukali innych ofert.

Jak już to szukajcie ofert na stronach www konkretnych wypożyczalni lub najlepiej w mniejszych wypożyczalniach na miejscu lądowania!!!


Ostatnio edytowany przez Abcn, 25 Lut 2019 22:53, edytowano w sumie 1 raz
Tytuł
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 25 Lut 2019 11:26 

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 381
niebieski
Zasady są jasne i opisane w warunkach w trakcie rezerwacji. Kaucja jest standardem przy zewnętrznym ubezpieczeniu.
Ja tam polecam - gwarancja dobrej ceny rzeczywiscie działa 8-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 25 Lut 2019 11:41 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10374
Loty: 398
Kilometry: 661 232
Po pierwsze - Ryanair nie prowadzi wypożyczalni samochodów a jest jedynie pośrednikiem.
Po drugie - znowu ktoś nie czytał warunków przed wynajmem i teraz płacze... :roll:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 25 Lut 2019 11:48 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7537
Następnym razem proponuję zapoznać się z poradnikiem wypożyczania samochodów https://www.fly4free.pl/wakacyjny-porad ... czyc-auto/ żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę przy czytaniu warunków
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group