Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Sposoby kontaktu z Ryanair:

1) Chat https://www.ryanair.com/pl/pl/lp/chat
Pon.–pt. 7:00–21:00 CET
Sob. 9:00–18:00 CET
Niedz. 10:00–18:00 CET

2) Telefon +48 221522000 - opłata za polaczenie według stawek lokalnych
Pon.–pt. 09:00–19:00 CET
Sob. 09:00–18:00 CET
Niedz. 10:00–18:00 CET

3) Informacje o wrzucaniu nowych rozkładów: ryanair-kiedy-nowy-rozklad,226,36182

4) Informacje o nowych trasach, kasowanych trasach, zmianach rozkładowych: zmiany-w-siatce-lotow-nowe-bazy-itd,191,24030

5) Jeżeli ktoś będzie potrzebował "no show letter" na potrzeby ubezpieczenia, to poniżej bezpośredni link - trzeba podać numer rezerwacji i adres email, z którego została dokonana: https://tinyurl.com/yu5wy96c


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1673 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 84  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#581 PostWysłany: 29 Kwi 2020 12:33 

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 489
Loty: 178
Kilometry: 329 695
niebieski
-- 29 Kwi 2020 12:28 --

d-t-x napisał(a):
Szybkie pytanie: z jakim wyprzedzeniem przed dniem wylotu przychodzi mail o zmianie rozkładu?
d-t-x napisał(a):
Szybkie pytanie: z jakim wyprzedzeniem przed dniem wylotu przychodzi mail o zmianie rozkładu?


Nie ma reguly. Zmienia to wysylaja. W marcu dostalam maila wieczorem ze lot nastepnego dnia odlatuje pare godzin wczesniej (przeczytalam go dopiero rano wiec trzeba bylo pedzic by zdazyc)

-- 29 Kwi 2020 12:33 --

Dzis mail od Ryanair w sprawie vouchera, jesli go nie wykorzystam przed uplywem terminu waznosci, dostane zwrot gotowki, podobnie w przypadku wykorzystania tylko czesci srodkow z vouchera.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Relaks w Egipcie 😍 5* hotel z aquaparkiem w Szarm el-Szejk za 1292 PLN 😎 Relaks w Egipcie 😍 5* hotel z aquaparkiem w Szarm el-Szejk za 1292 PLN 😎
Słońce, tanie loty i pełny relaks 🏖️✨ Zjawiskowy Cypr od 176 PLN ✈️😍 Słońce, tanie loty i pełny relaks 🏖️✨ Zjawiskowy Cypr od 176 PLN ✈️😍
Offline
#582 PostWysłany: 29 Kwi 2020 12:36 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Zmienili mi lot prawie 3 tygodnie temu i chętnie bym go odwołał, ale nie dostałem jeszcze maila. Stąd moje pytanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#583 PostWysłany: 29 Kwi 2020 12:53 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5584
złoty
@d-t-x

Ze względu na ogromną skalę anulacji i zmian nie ma prostej odpowiedzi.

Wszystko zależy też jak duża ta zmiana (co najmniej 2 godziny by móc anulować) oraz czy w ogóle taki email otrzymasz jeśli rezerwacja przez OTA bez zmiany adresu e-mail na własny

Do tego na teraz zwrot tylko voucher

-- 29 Kwi 2020 12:53 --

agnieszka.s11 napisał(a):
-- ... dostane zwrot gotowki, ...... w przypadku wykorzystania tylko czesci srodkow z vouchera.

Blef czy makaron na uszy dla naiwnych

Jezeli podczas rezerwacji nie wykorzystasz całej kwoty vouchera to mimo komunikatu jeszcze nikt reszty od Ryanair nie otrzymał

Kolejne wpisanie nr vouchera kończy się komunikatem o jego wykorzystaniu.

Chyba, że COVID 19 coś zmienił, ale brak takich praktycznych informacji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#584 PostWysłany: 29 Kwi 2020 12:56 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
6:30, rezerwacja bezpośrednio ze strony. Zwrot w postaci vouchera to chyba tylko w przypadku odwołania spowodowanego koronawirusem, a nie zmiany godziny odlotu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#585 PostWysłany: 29 Kwi 2020 13:02 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5584
złoty
Teraz to już zapewne do odwołania za wszystko voucher

Masz darmowy Czat to spróbuj i dopytuj


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 29 Kwi 2020 18:27, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#586 PostWysłany: 29 Kwi 2020 13:05 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Kazali czekać na maila. Nic innego nie dało się z nimi ugrać. Dlatego też pytam, kiedy realnie można się go spodziewać, bo lot mam za 4 miesiące i wolałbym skasować go już teraz, niż czekać, aż znów skorygują rozkład i zmniejszą przesunięcie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#587 PostWysłany: 02 Maj 2020 12:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3338
srebrny
mam (miałem?) 12 lotów służbowych ryanem od końca marca od połowy czerwca, za te które do tej pory zostały odwołane (do ok 15 maja włącznie) dostałem vouchery, których nie zaakceptowałem.... dajcie znać jakby okazało się że można coś zrobić by dostać zwrot kasy. Z tego co przeczytałem ostatnich 5 podstron tutaj (od połowy marca mniej więcej) to póki co zdaje się to niemożliwe
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#588 PostWysłany: 02 Maj 2020 13:10 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3462
złoty
Wczoraj przyszły maile z FR, informujące wręcz, że vouchery będą zamieniane na zwrot gotówki po upływie 12 miesięcy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#589 PostWysłany: 03 Maj 2020 12:45 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 812
Loty: 42
Kilometry: 63 566
niebieski
Czyli jak voucheru nie wykorzystam to będzie z automatu zwrot gotówki?
Ja dalej nie otrzymałam informacji o przyznaniu vouchera, a dyspozycję o zwrot za loty złożyłam przez chat (formularz nie działał) 18 marca.... Zastanawiam się czy się już przypominać....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#590 PostWysłany: 03 Maj 2020 12:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8050
srebrny
Poczekaj jeszcze 2-3 tygodnie.Mają spore opóźnienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#591 PostWysłany: 03 Maj 2020 12:55 

Rejestracja: 03 Maj 2014
Posty: 537
Loty: 199
Kilometry: 289 509
niebieski
A ja do dziś nie dostałem ani kasy ani vouchera za loty nie odbyte. Bilety kupowałem przez Opodo. Gdzie sie mam zgłosić lub gdzie pisać email?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#592 PostWysłany: 03 Maj 2020 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2356
Loty: 264
Kilometry: 504 083
srebrny
Najlepiej spróbuj bezpośrednio poprzez chat.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#593 PostWysłany: 03 Maj 2020 12:59 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 555
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Cześć wszystkim!
Czy jeśli mój lot w Ryanair został odwołany, to zmianę daty muszę zrobić przed pierwotną datą wylotu, czy można też to zrobić później?
Pozdrawiam !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#594 PostWysłany: 03 Maj 2020 13:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2356
Loty: 264
Kilometry: 504 083
srebrny
Przed data wylotu możesz zrobić to z poziomu przeglądarki, po terminie trzeba „się prosić” na chacie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
jabollus lubi ten post.
jabollus uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#595 PostWysłany: 03 Maj 2020 13:28 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5584
złoty
mathew77 napisał(a):
A ja do dziś nie dostałem ani kasy ani vouchera za loty nie odbyte. Bilety kupowałem przez Opodo. Gdzie sie mam zgłosić lub gdzie pisać email?


Marco Manno napisał(a):
Najlepiej spróbuj bezpośrednio poprzez chat.


I NIC nie załatwi, gdyż rezerwacja przez Opodo :!:

Chyba, że miał wgląd do e-maila Opodo przypisanego do rezerwacji i podmienił na swój, wtedy coś zdziała

Nie ma info, bo informację o anulacji otrzymało Opodo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#596 PostWysłany: 04 Maj 2020 03:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
Jesli nie bylo.

Cytuj:
Ryanair zamierza zwolnić trzy tysiące osób. Redkucja miejsc pracy dotknie przede wszystkim pilotów oraz personel pokładowy.
https://businessinsider.com.pl/wiadomos ... ir/rqctmkx
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#597 PostWysłany: 04 Maj 2020 17:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3338
srebrny
Chupacabra napisał(a):
Wczoraj przyszły maile z FR, informujące wręcz, że vouchery będą zamieniane na zwrot gotówki po upływie 12 miesięcy.


rozumiem że to jakieś żarty. Np. w takiej sytuacji jak moja (sporo lotów służbowych, które nie odbędą się w żadnym terminie, to nie że sa przesunięte), co mi po voucherach?
to nie że chciałem polecieć na weekend opalić sie na brąz i zamiast czerwca 2020 sobie mogę polecieć w maju 2021.

No ale rozumiem że sa w proszku, sytuacja dla wszystkich nowa i mocno zakakująca itp itd, ale z drugiej strony za te loty z końca marca to już by mogli zwracać czy coś
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#598 PostWysłany: 05 Maj 2020 07:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3188
Loty: 512
Kilometry: 985 010
złoty
To tak nie działa. Voucher za loty czerwcowe jest ważny do maja 2021.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#599 PostWysłany: 06 Maj 2020 09:19 

Rejestracja: 25 Lip 2018
Posty: 16
Kiedy mniej-wiecej otrzymywaliscie vouchery? Mam 6 biletow - od polowy kwietnia do polowy maja (wszystkie zakupione bezposrednio przez strone). Informacje o anulowaniu czesci z nich dostalem juz pod koniec marca, ale zaden email z voucherami nie przyszedl, choc byc moze nie mialbym nic przeciw przyjeciu ich. Na moje emaile do nich brak odpowiedzi, a na czacie nikt sie nie zglasza przez caly dzien.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#600 PostWysłany: 06 Maj 2020 10:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3338
srebrny
Nahavandi napisał(a):
Kiedy mniej-wiecej otrzymywaliscie vouchery? Mam 6 biletow - od polowy kwietnia do polowy maja (wszystkie zakupione bezposrednio przez strone). Informacje o anulowaniu czesci z nich dostalem juz pod koniec marca, ale zaden email z voucherami nie przyszedl, choc byc moze nie mialbym nic przeciw przyjeciu ich. Na moje emaile do nich brak odpowiedzi, a na czacie nikt sie nie zglasza przez caly dzien.


ale wypełniłeś formularze żądania zwrotu? nie wspominasz o tym, a to chyba niezbędne do otrzymania tych żałosnych voucherów. U mnie przychodzą z reguły między 2 a 4 tygodnie po wypełnieniu formularza zwrotu.
Wejdź w 'moje rezerwacje' na swoim koncie ryanAir to łatwo je znajdziesz, link jest przy każdej odwołanej rezerwacji
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1673 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 84  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group