Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Sposoby kontaktu z Ryanair:

1) Chat https://www.ryanair.com/pl/pl/lp/chat
Pon.–pt. 7:00–21:00 CET
Sob. 9:00–18:00 CET
Niedz. 10:00–18:00 CET

2) Telefon +48 221522000 - opłata za polaczenie według stawek lokalnych
Pon.–pt. 09:00–19:00 CET
Sob. 09:00–18:00 CET
Niedz. 10:00–18:00 CET


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1540 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 77  Następna
Autor Wiadomość
#801 PostWysłany: 03 Lip 2020 11:17 

Rejestracja: 27 Sty 2012
Posty: 325
niebieski
szarik napisał(a):
Wkleję i tutaj, dzisiaj dostałam z Ryanair:

Cytuj:
Drogi Kliencie,

Potwierdzamy Twoją prośbę o zwrot pieniędzy w miejsce vouchera podróżnego za niewykorzystaną rezerwację.

Potwierdzamy, że Twoje żądanie zwrotu zostało przetworzone z powrotem do formy płatności użytej do zapłaty za rezerwację. Transakcja ta będzie widoczna na Twoim koncie w przeciągu 5-7 dni roboczych.


:o


i wczoraj dostałam zwrot :)
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN
Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu
#802 PostWysłany: 03 Lip 2020 11:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1782
srebrny
@szarik W jaki sposób zgłaszałaś prośbę o zwrot na konto? Czat? Formularz jakiś?
_________________
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#803 PostWysłany: 03 Lip 2020 11:31 

Rejestracja: 27 Sty 2012
Posty: 325
niebieski
Po otrzymaniu vouchera na czacie odmówiłam jego przyjęcia, zwrot miał nastąpić "niewiadomokiedy", po powrocie pracowników do biur. Nic więcej z tym nie robiłam, zwrot dostałam na kartę kredytową, którą płaciłam za lot.
Góra
 Profil Relacje PM off
arturro uważa post za pomocny.
 
      
#804 PostWysłany: 04 Lip 2020 17:34 

Rejestracja: 04 Lip 2020
Posty: 3
Witam,
Może ktoś będzie w stanie doradzić w sprawie moich perypetii z Ryanairem?
---
Na koniec marca dostałam e-mail z możliwością złożenia aplikacji o zwrot za lot, który miał się odbyć w kwietniu. Od razu wypełniłam formularz o zwrot pieniędzy. (w kolejnym miesiącu zrobiłam to samo z 2 innymi lotami) Dodam, że mam screenshoty dokumentujące, że aplikacje zostały złożone.
---
Czas sobie mija, Ryanair ma co robić, a ja napisałam dzisiaj do nich na czacie online. Konsultant powiedział mi, że przecież dostałam voucher. Odpowiedziałam, zgodnie z prawdą że od razu na maila odpowiedziałam aplikując o zwrot pieniędzy. Konsultant ciągnął, że no ok - w takiej opcji zmieni moją prośbę na zwrot pieniężny. (JAK TO ZMIENI? Przecież wyraźnie o to aplikowałam miesiące temu :evil: ). Ryanair podaje teraz informacje, że aplikacje złożone przed Czerwcem powinny zostać zrefundowane w ciągu 4 tygodnii ale w tej sytuacji spytałam konsultanta czy moja aplikacja jest przetwarzana od marca kiedy ją faktycznie złożyłam czy od dzisiaj. Unikał odpowiedzi na pytanie kilka razy, aż powiedział że ukrywanie statusu mojej aplikacji jest niezgodne z prawem. Rzucił szybkie 'Marzec' i natychmiast się rozłaczył :o
W trakcie rozmowy powiedział mi też, że voucher jest przyznawany automatycznie nawet kiedy zaaplikuję o zwrot i jedyny sposób na odrzucenie vouchera to bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta :shock:

Koniec końców absolutnie nic się nie dowiedziałam, za to zobaczyłam mnóstwo manipulacji, unikania odpowiedzi a nawet zatajania danych na temat moich włąsnych rezerwacji.

---
Na razie pewnie muszę czekać te 4 tygodnie i jeśli wtedy nie dostanę pieniędzy to mogę wyciągać kwity na to, że wprowadzili mnie celowo w błąd.
Czy mogę zrobić cokolwiek więcej?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#805 PostWysłany: 04 Lip 2020 17:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1782
srebrny
Poczekaj z tydzień, jak nic na konto powiązane z karta, ktora placilas, nie wplynie, to wejdz na czat lub dzwon jeszcze raz i sie przypomnij, ze odrzucasz voucher o chcesz kase.
_________________
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#806 PostWysłany: 04 Lip 2020 17:46 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Takie info z strony głównej

https://www.fly4free.pl/ryanair-zwroty- ... lane-loty/

Ja bym już dawno wystąpił o chargeback, choć w Ryanair grozi to banem na ich usługi :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#807 PostWysłany: 04 Lip 2020 18:13 

Rejestracja: 04 Lip 2020
Posty: 3
Grozi, ale czy faktycznie ktoś takiego bana dostał?

Z tego co czytam po chargeback mogą ci zablokować płatności karta, ale ciekawe czy po prostu nie można podpiąć drugiej kart i hulać.


Ostatnio edytowany przez klapio, 05 Lip 2020 19:23, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#808 PostWysłany: 04 Lip 2020 18:31 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Blokują, ale tu nie zachodzi okoliczność wykradzenia danych karty tylko nie wykonanie uslugi

https://www.fly4free.pl/regulamin-ryana ... rna-lista/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#809 PostWysłany: 04 Lip 2020 18:57 

Rejestracja: 04 Lip 2020
Posty: 3
Bardziej chodzi mi o to, że na czarnej liście nie ląduje twoje nazwisko tylko twoja karta. No i akurat artykuł który wysłałeś zaprzecza rozdawaniu banów na prawo i lewo.


Ostatnio edytowany przez klapio, 05 Lip 2020 19:24, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#810 PostWysłany: 05 Lip 2020 16:31 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1239
Loty: 704
Kilometry: 871 688
niebieski
Do tych którzy twierdzą że nie dostali / jak ja / zwrotu za loty w marcu - cytuję :
"wszystkie wnioski o zwrot za loty w marcu zostały rozpatrzone do 30 czerwca"
to znaczy że zostały rozpatrzone albo pozytywnie albo negatywnie i nie ma słowa o oddaniu kasy - taka typowa kolejna zagrywka Ryanaira - w sumie nic nowego :oops:
Z litości nie wspomnę o spychologii na OTA "wzywamy pasażerów
"aby skontaktowali się z biurem podróży (OTA) i upewnili się, że biuro to zareaguje na e-mail z powiadomieniem i zacznie współpracować z Ryanairem, aby te wnioski również zostały rozpatrzone." :idea:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#811 PostWysłany: 05 Lip 2020 16:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1782
srebrny
Moim zdaniem lepiej poczekać, niż angażować się w chargebacki (chyba że masz już dość czekania). Kasę w końcu i tak muszą oddać, po prostu trwa to nieziemsko długo.
No ale jakby co, to nie bardzo wyobrażam sobie, jak by ewentualny ban miał być egzekwowany. Każdy ma pewnie na świecie "dublera" - osobę o takim samym imieniu i nazwisku, można zacząć latać z literówką w danych i system tego nie wyłapie, a na lotnisku nikt drobnych literówek się nie czepia. Maila można zmienić, nr telefonu w sumie nie jest potrzebny, nowe konto FR założyć łatwo, numeru dokumentu chyba nikt nie sprawdza (a zdaje się, że firmy nawet nie mogą gromadzić takich danych, bo RODO).
_________________
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#812 PostWysłany: 05 Lip 2020 17:13 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Jak nieopatrznie na myRyanair wpisałeś oba dokumenty podróży....to póki nie zmienisz to właśnie tak
Ryanair wymaga danych dokumentów podróży do odprawy

Tyle teorii, bo chyba z tego klasycznego strzału sobie w stopę się wycofali
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#813 PostWysłany: 06 Lip 2020 02:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 424
HON fly4free
Ja wykonałem skuteczny chargeback na Ryanairze, a tydzień temu bez problemu kupiłem u nich kolejne bilety lotnicze.
Ten ich ban w obecnej sytuacji nie miałby najmniejszego sensu. W regulaminie też było, że zwrócą pieniądze do 7 albo 14 dni i jakoś do tego punktu się nie stosowali.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
      
#814 PostWysłany: 06 Lip 2020 13:58 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Ja nadal walczę ze zmianą mojego lotu (minęły dwa tygodnie od momentu w którym mieli odpowiedzieć w 48h). W międzyczasie ich ponaglałem, a w piątek ostatecznie złożyłem też wniosek o zwrot kosztów (nie wiem czy słusznie, ale...). Teraz rezerwacja znikła z mojego konta ryanair i to nie tak standardowo jak dotychczas - nie mogę jej już dodać podając email i numer rezerwacji. Maila żadnego nie dostałem. Ktoś wie jak wygląda akceptacja zmian/ew. prośba o zwrot środków? Najpierw rezerwacja znika, a wiadomość pojawi się później? Czy coś jest bardziej nie tak?
Jest jeszcze ryzyko, że w kontakt włączyli organizatora konkursu od którego mam bilety, ale do rezerwacji miałem już swój mail podpięty i cała komunikacja (najpierw o zmianach w rozkładzie, a później o anulacji lotów) szła na mój mail...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#815 PostWysłany: 06 Lip 2020 14:07 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Myślę, że trzeba będzie pożałować te kilka zł i zadzwonić na te tańsze nr angielskie czy irlandzkie

Ewentualnie pisz ponownie przez formularz reklamacyjny oczywiście Ryanair
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#816 PostWysłany: 06 Lip 2020 21:01 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Właśnie przyszedł voucher na całą kwotę, więc ostatecznie udało się zakończyć sprawę w najlepszy dla mnie możliwy sposób. Co prawda voucher jest wystawiony na żonę (widocznie ona była pierwszą pasażerką), ale mam nadzieję, że jakoś to ogarniemy ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#817 PostWysłany: 07 Lip 2020 11:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1782
srebrny
Chupacabra napisał(a):
Wygląda na to, że darmowe zmiany lotów dotyczą już tylko zmian dokonywanych co najmniej siedem dni przed odlotem. Tak jest w regulaminie oferty i faktycznie dolicza opłatę za zmianę dla innych lotów.


Dodam, że te siedem dni liczone jest od daty, a nie godziny odlotu.
Mam lot na 14/07 po godzinie 16, już teraz przy zmianie musiałbym zapłacić za przeniesienie rezerwacji na inną datę.
Nie ma natomiast przeszkód w przeniesieniu lotu sierpniowego np na jutro (oczywiście trzeba dopłacic różnicę w cenie).
_________________
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#818 PostWysłany: 07 Lip 2020 13:41 

Rejestracja: 03 Maj 2014
Posty: 537
Loty: 199
Kilometry: 289 509
Ostrzeżenia: 1
niebieski
dg72 napisał(a):
mathew77 napisał(a):
A ja do dziś nie dostałem ani kasy ani vouchera za loty nie odbyte. Bilety kupowałem przez Opodo. Gdzie sie mam zgłosić lub gdzie pisać email?


Marco Manno napisał(a):
Najlepiej spróbuj bezpośrednio poprzez chat.


I NIC nie załatwi, gdyż rezerwacja przez Opodo :!:

Chyba, że miał wgląd do e-maila Opodo przypisanego do rezerwacji i podmienił na swój, wtedy coś zdziała

Nie ma info, bo informację o anulacji otrzymało Opodo

Cały czas mi Opodo wysyła informację, że trwa rozwiązywanie problemu, gdyż jest bardzo duża liczba wniosków.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#819 PostWysłany: 08 Lip 2020 12:40 

Rejestracja: 08 Maj 2020
Posty: 70
Czy obecnie ta linia ma takie same perturbacje jak Wizzair przy rozkładzie lotów? Planuje z nimi zarezerwować lot do Alghero, na lotnisku w Pyrzowicach jak i w Alghero widnieją takie loty, jest w rozkładzie (na stronie lotniska, obu), ale boje się, że znowu mi przesuną jak w Wizirze :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#820 PostWysłany: 08 Lip 2020 12:54 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Ma. Wczoraj przysłali mi drugą informację o zmianie rozkładu i możliwości zwrotu, a już trzy tygodnie temu wypełniłem wniosek o zwrot.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1540 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 77  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group