Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Sposoby kontaktu z Ryanair:

1) Chat https://www.ryanair.com/pl/pl/lp/chat
Pon.–pt. 7:00–21:00 CET
Sob. 9:00–18:00 CET
Niedz. 10:00–18:00 CET

2) Telefon +48 221522000 - opłata za polaczenie według stawek lokalnych
Pon.–pt. 09:00–19:00 CET
Sob. 09:00–18:00 CET
Niedz. 10:00–18:00 CET


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1540 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 77  Następna
Autor Wiadomość
#861 PostWysłany: 29 Lip 2020 14:22 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Dalej dowolnie po zalogowaniu, ale maksymalnie 90 dni do przodu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów
Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament
#862 PostWysłany: 29 Lip 2020 16:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Cze 2018
Posty: 628
Loty: 101
Kilometry: 176 819
złoty
wopi1989 napisał(a):
Czy nadal przy odwołanej rezerwacji przez Ryanair można zmienić trasę na dowolnie wybraną czy już można zmieniać tylko na tej samej lub podobnej trasie?


Jeśli masz z tym problem i wchodzisz z apki, z linku z maila w telefonie to wejdź na komputerze, bądź w przeglądarce na telefonie wybierz "wersja na komputer". U mnie nie dało sie kliknąć w miasto wylotu/przylotu, a po zmianie na wersję na komputer poszło


Inna sprawa, że chcąc zmienić na KRK-AMM to w apce loty są od 6.09, a pierwszy lot na jaki pokazuje, że mogę zmienić jest 28.10 :roll: także chyba wycieczka na czat pozostaje

Inne pytanie : czy ktoś zmieniał na wylot mieszczący się w tych 90 dniach, a powrót mieszczący się w 90 dniach, ale od dnia lotu powrotnego z odwołanej rezerwacji?

Za pierwszy mam zmianę "gratis", a za drugi nalicza opłaty. Te 90 dni jest tylko od daty wylotu i dotyczy lotów w obydwie strony?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#863 PostWysłany: 30 Lip 2020 11:17 

Rejestracja: 29 Lis 2010
Posty: 66
Moje loty do Portugalii zostały odwołane.
Dostałem maila z Ryanair Cancellations, przeszedłem procedurę Apply for a refund
"2. Apply for a refund
If you wish to cancel your reservation and claim a full refund of the unused flight(s) click https://schdchng.ryanair.com/Refund?m=2 ... &lg=IE&p=4 and enter your booking details. Refunds will be processed within 7 working days - or as soon as possible due to the COVID-19 emergency - back to the form of payment used for the original booking. "

Mam potwierdzenie złożenia aplikacji o zwrot.

1. Ile czeka się za gotówką?
2. Czy ponowić prośbę o zwrot gotówki przez system rezerwacyjny ryanair?
3. Co jeśli teraz zmieniłbym zdanie i znalazłbym satysfakcjonujący mnie lot i kliknął przez system ZMIEŃ LOT?

Dzięki :)


Ostatnio edytowany przez bleemek, 30 Lip 2020 11:32, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#864 PostWysłany: 30 Lip 2020 11:18 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22322
1. Poszukaj na forum, odpowiedz była nie raz
2. Możesz
3. Może przejdzie, a może nie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#865 PostWysłany: 30 Lip 2020 11:39 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
I tak najpierw uszczęśliwią Cię voucherem, ja pomimo obietnic na czacie (nie odwołanie lotu, a zmiana godzin wylotu), że zwrócą gotówkę, po 5 tygodniach dostałem voucher.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#866 PostWysłany: 30 Lip 2020 12:59 

Rejestracja: 20 Sty 2015
Posty: 254
Loty: 151
Kilometry: 378 445
niebieski
@bleemek
Moj lot zostal odwolany, przeszlam do apply for refund. Pomimo apply for refund po jakims czasie otrzymalam vouchery.
Po pewnym czasie loty na interesujacej mnie trasie (dokladnie tej samej) zostaly wznowione. Na czacie agent odmowil przebukowania pierwotnego biletu na nowy termin, poniewaz wydano juz voucher o ktory nigdy nie prosilam. Nowy lot byl wielokrotnie drozszy i nawet z wykorzystaniem vouchera kosztowalby okolo 2 razy wiecej. Nie probowalam ciagnac tematu dalej z innym agentem. Od razu na tym samym czacie poprosilam o zwrot i po 3 tygodniach go otrzymalam, a podroz odbylam wizzem u ktorego tez juz mialam (jak wiekszosc z nas) cale wiadro tych zwrotow 120 procent :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#867 PostWysłany: 30 Lip 2020 13:36 

Rejestracja: 29 Lis 2010
Posty: 66
Z Waszych przygód (czasowo) wynika, że jednak lepiej zmienić lot na inny termin albo w inne miejsce w inny termin.. Taka jest chyba polityka Ryanair, ale nie ma sprawy - ja lubię z nimi latać - chyba znajdę coś dla siebie. :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#868 PostWysłany: 30 Lip 2020 14:17 

Rejestracja: 15 Maj 2017
Posty: 83
Loty: 43
Kilometry: 64 694
bleemek napisał(a):
Moje loty do Portugalii zostały odwołane.
Dostałem maila z Ryanair Cancellations, przeszedłem procedurę Apply for a refund
"2. Apply for a refund
If you wish to cancel your reservation and claim a full refund of the unused flight(s) click https://schdchng.ryanair.com/Refund?m=2 ... &lg=IE&p=4 and enter your booking details. Refunds will be processed within 7 working days - or as soon as possible due to the COVID-19 emergency - back to the form of payment used for the original booking. "

Mam potwierdzenie złożenia aplikacji o zwrot.

1. Ile czeka się za gotówką?
2. Czy ponowić prośbę o zwrot gotówki przez system rezerwacyjny ryanair?
3. Co jeśli teraz zmieniłbym zdanie i znalazłbym satysfakcjonujący mnie lot i kliknął przez system ZMIEŃ LOT?

Dzięki :)


Ad. 1. Wiele osób jeszcze się chyba nie doczekało kasy od kilku miesięcy.
Ja miałem cierpliwość na dwa miesiące czekania, a później chargeback i po kolejnych dwóch odzyskałem kasę.
Ciekaw jestem jak mi pójdzie z lotem odwołanym w tym miesiącu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#869 PostWysłany: 30 Lip 2020 19:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2013
Posty: 1557
HON fly4free
Może bardziej w ramach ciekawostki z dzisiaj:

toczyłem batalię na czacie z próbą przeniesienia lotów SXF - ACE 05.08 - 19.08 na inny termin. Babeczka napisała mi, że zmiana powinna wynosić 45€ / os, czyli za rezerwację 4 os. powienienem zapłacić 180 €. Przynajmniej tak wynikało z tego co pisała. Na stronie wybrałem inny termin, w tej samej taryfie, ale opłata za zmianę wyniosła 520 € + różnica w cenie bagażu 40 €. Łącznie 560 €. Problem pojawił się, kiedy zacząłem się jej dopytywać skąd te kwoty.

Policzyłem nawet dla 4x2 RT 45 € = 360 €. Nadal to nie jest 520 €. Opłata, którą liczę jest dla wysokiego sezonu. Sprawdziłem ponowną rezerwację. Początkowo miałem cenę ok 600 € / 4os z bagażami, teraz to było 510 €, więc koszta manipulacyjne za przeniesienie bagażu też były z czapki, pomimo jej słów, że bagaż jest droższy. Nie mogła sobie z tym poradzić.

Poprosiła mnie o usunięcie ciasteczek itd. ale nadal kwota, która widniała była ponad z porównaniem z jej cennika. Niestety też rozłączyła się bezczelnie z czatu bez wyjaśnienia sytuacji.

Myślicie, że da się coś ugrać? Tym bardziej, że termin jest dość napięty.

Czat był polski.

Załączniki:
19-03-38.jpg
19-03-38.jpg [ 151.14 KiB | Obejrzany 1236 razy ]
18-30-10.jpg
18-30-10.jpg [ 215.05 KiB | Obejrzany 1236 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#870 PostWysłany: 30 Lip 2020 21:47 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 12
Cześć - jeśli gdzieś była takie pytanie to przepraszam. Mój lot do Malagi w maju anulowano. Zawnioskowałem o zwrot kasy i poszło bezproblemowo (nikt mi nie wciskał vouchera). 24.07 dostałem maila o treści:
"Drogi Kliencie,
Potwierdzamy, że dokonaliśmy zwrotu kosztów lotu z powrotem na formę płatności użytą do zapłaty za rezerwację.
Z poważaniem,"
I tak minął prawie tydzień i kasy na karcie nie ma. Co radzicie - czekać czy pisać do nich?
ps. równolegle już na początku lipca zawnioskowałem o chargeback w mBanku - ciągle czekam na odpowiedź - termin 25.08
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#871 PostWysłany: 31 Lip 2020 01:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2620
Loty: 194
Kilometry: 512 596
złoty
dg72 napisał(a):
Dalej dowolnie po zalogowaniu, ale maksymalnie 90 dni do przodu

Dotyczy to również lotniska wylotu? Widzę, że miejsca na mój lot są "wyprzedane" więc o ile nie jest to chwilowy błąd systemu to zapewne otrzymam informację o odwołaniu lotów.
Mam SXF-PMI a chyba chciałbym zmienić na KRK-PFO (czyli wszystko do zmiany) w tym samym okresie, tylko to chyba byłoby za piękne? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#872 PostWysłany: 31 Lip 2020 05:40 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Czyli czekasz na oficjalne lot/y anulowano

Wtedy za darmo pełne spektrum zmian ich lotow max + 90 dni
Góra
 Profil Relacje PM off
monroe lubi ten post.
monroe uważa post za pomocny.
 
      
#873 PostWysłany: 31 Lip 2020 09:12 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1239
Loty: 704
Kilometry: 871 688
niebieski
Wczoraj mijał ostateczny termin chargebacku z mBanku - pismo o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu za bilety Ryanair na mailu i zwrot na konto katy kredytowej - ZWROT KASY NA KONTO KARTY KREDYTOWEJ DOKONANY TEŻ WCZORAJ - fizycznie na koncie :D


Ostatnio edytowany przez Biko, 31 Lip 2020 09:25, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#874 PostWysłany: 31 Lip 2020 09:17 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
koronawirus-a-chargeback,1498,151008&p=1360566&hilit=chargeback#p1360566

Zapewne za jakiś czas post @Biko: "już dawno pozytywnie rozpatrzono w banku mój wniosek o chargeback, dzisiaj wpłynęła kasa od Ryanair, macie pomysł co robić" ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#875 PostWysłany: 02 Sie 2020 13:03 

Rejestracja: 28 Cze 2016
Posty: 5
Hej!

Dostałem maila od ryanair:

"Drogi Kliencie,

Potwierdzamy Twoją prośbę o zwrot pieniędzy w miejsce vouchera podróżnego za niewykorzystaną rezerwację.

Potwierdzamy, że Twoje żądanie zwrotu zostało przetworzone z powrotem do formy płatności użytej do zapłaty za rezerwację. Transakcja ta będzie widoczna na Twoim koncie w przeciągu 5-7 dni roboczych.

Kwota zwrócona na Twoją kartę kredytową / debetową / metodę płatności wynosi:
PLN-xxx Payment Method:Balancing

PLN-xxx Payment Method:COVID VO refused


Uwaga: wydany kupon podróżny został unieważniony i nie można już z niego skorzystać."

Problem jest jednak taki, że za loty płaciłem kartą Revoluta i zamknąłem u nich konto.
Ktoś miał podobną sytuację? Co się teraz stanie z pieniędzmi? Wrócą do Ryanaira, czy mam kontaktować się z Revolutem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#876 PostWysłany: 02 Sie 2020 13:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1782
srebrny
Echch, chyba czeka Cię długi mecz pingponga. Kontaktuj się z jednymi i drugimi.
_________________
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#877 PostWysłany: 03 Sie 2020 21:30 

Rejestracja: 25 Lis 2017
Posty: 21
Podbijam pytanie wyżej. Też dostałam 2 tygodnie temu maila o treści :
Drogi Kliencie,
Potwierdzamy, że dokonaliśmy zwrotu kosztów lotu z powrotem na formę płatności użytą do zapłaty za rezerwację.
Z poważaniem,
Pieniędzy nie ma - co radzicie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#878 PostWysłany: 04 Sie 2020 01:07 

Rejestracja: 28 Lip 2010
Posty: 203
Loty: 35
Kilometry: 107 187
niebieski
bartpajak napisał(a):
Cześć - jeśli gdzieś była takie pytanie to przepraszam. Mój lot do Malagi w maju anulowano. Zawnioskowałem o zwrot kasy i poszło bezproblemowo (nikt mi nie wciskał vouchera). 24.07 dostałem maila o treści:
"Drogi Kliencie,
Potwierdzamy, że dokonaliśmy zwrotu kosztów lotu z powrotem na formę płatności użytą do zapłaty za rezerwację.
Z poważaniem,"
I tak minął prawie tydzień i kasy na karcie nie ma. Co radzicie - czekać czy pisać do nich?
ps. równolegle już na początku lipca zawnioskowałem o chargeback w mBanku - ciągle czekam na odpowiedź - termin 25.08
Mam prawie identyczna sytuacje. Tez taki mail, tez kasy nie ma i chargeback w mbanku. Zastanawiam sie czy MC nie zatrzymal kasy do czasu wyjasnienia chargebacka.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#879 PostWysłany: 04 Sie 2020 19:10 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 675
Loty: 34
Kilometry: 47 914
niebieski
malgorzata62 napisał(a):
Podbijam pytanie wyżej. Też dostałam 2 tygodnie temu maila o treści :
Drogi Kliencie,
Potwierdzamy, że dokonaliśmy zwrotu kosztów lotu z powrotem na formę płatności użytą do zapłaty za rezerwację.
Z poważaniem,
Pieniędzy nie ma - co radzicie?
Dostałam kasę w ciągu 3 czy 4 dni po takiej wiadomości. Było to teraz na dniach. Na chacie dostałam inf. że ok 3 tyg. czekania. Ja bym jeszcze czekała i po 3tyg kontakt przez chat.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#880 PostWysłany: 04 Sie 2020 22:03 

Rejestracja: 28 Lip 2010
Posty: 203
Loty: 35
Kilometry: 107 187
niebieski
Mi na czacie powiedzieli, ze pieniądze przelali 16 lipca i mam szukać moich pieniędzy w banku, a jak chciałem potwierdzenie płatności, to z chata mnie wyrzucili. W banku oczywiście nic nie ma.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1540 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 77  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group