Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 824 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Następna
Autor Wiadomość
#741 PostWysłany: 02 Cze 2020 15:47 

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 152
niebieski
Czyżby przełom?
Wniosek o zwrot składałem w drugiej połowie marca, a na czacie w sprawie odmowy przyjęcia vouchera pisałem w drugiej połowie kwietnia, więc ponad miesiąc temu.

Cytuj:
Nasz numer referencyjny:

Drogi Kliencie,

Potwierdzamy Twoją prośbę o zwrot pieniędzy w miejsce vouchera podróżnego za niewykorzystaną rezerwację.

Potwierdzamy, że Twoje żądanie zwrotu zostało przetworzone z powrotem do formy płatności użytej do zapłaty za rezerwację. Transakcja ta będzie widoczna na Twoim koncie w przeciągu 5-7 dni roboczych.

Kwota zwrócona na Twoją kartę kredytową / debetową / metodę płatności wynosi PLN XXX

Uwaga: wydany kupon podróżny został unieważniony i nie można już z niego skorzystać.

Z poważaniem,

Obsługa Klienta Grupy Ryanair (Ryanair DAC, Lauda i Malta Air)
Góra
 Relacje PM off  
 
#742 PostWysłany: 03 Cze 2020 12:28 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7030
Loty: 133
Kilometry: 237 780
Kashpir napisał(a):
Aktualizacja odnośnie wniosku o zwrot z 18 maja: ponieważ dostałem maila jedynie z zachętą do zmiany a bez opcji vouchera, postanowiłem spytać o to na czacie. O dziwo połączyłem się dzisiaj błyskawicznie :o i napisałem, że jestem zainteresowany voucherem, ale nie zaoferowano mi dotąd takiej opcji. Odpowiedź była krótka: mój wniosek jest wciąż w weryfikacji, być może dostanę zwrot w gotówce, a vouchera nie można wygenerować na żądanie. Pozostaje czekać...

Kolejna aktualizacja: na koncie rezerwacja zniknęła, w aplikacji niby widoczna, ale po próbie wejścia w szczegóły wyskakuje "Ups, błąd". Chyba też coś się dzieje, ale na informację mailową wciąż czekam.
EDIT: o 17:30 dotarł mail od Ryanair z propozycją vouchera. :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#743 PostWysłany: 03 Cze 2020 12:53 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 186
niebieski
Ja to zauważyłem w piątek w nocy. Wiąże się to najprawdopodobniej z zablokowaniem przez ryan możliwości zmiany lotu na dowolny kierunek (o czym wcześniej tutaj pisałem). Teraz tylko zmiana terminu przez konsultanta do roku w przód.
Ja się niestety spóźniłem z dokonaniem zmiany na inny cel podroży i jest mi niezmiernie smutno :( ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#744 PostWysłany: 05 Cze 2020 09:43 

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 152
niebieski
Szok - dostałem dzisiaj zwrot z Ryanaira za wniosek 19 marca :)
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#745 PostWysłany: 05 Cze 2020 10:15 

Rejestracja: 19 Maj 2014
Posty: 95
Loty: 30
Kilometry: 38 333
a dostałeś wcześniej informację, że wysłali kasę?
Góra
 Relacje PM off  
 
#746 PostWysłany: 05 Cze 2020 10:19 

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 152
niebieski
@szyderca87 popatrz na post: viewtopic.php?f=15&p=1345711#p1344955
Góra
 Relacje PM off
szyderca87 uważa post za pomocny.
 
 
#747 PostWysłany: 05 Cze 2020 10:24 

Rejestracja: 19 Maj 2014
Posty: 95
Loty: 30
Kilometry: 38 333
też 19 marca składałem wniosek. póki co cisza.
Góra
 Relacje PM off  
 
#748 PostWysłany: 05 Cze 2020 13:47 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7030
Loty: 133
Kilometry: 237 780
Kashpir napisał(a):
Jak waszym zdaniem można rozumieć następujący przypadek?
"Warszawa Modlin - Ateny od 4 LIPCA: 2 razy w tygodniu"
Na www w kalendarzu lipca i sierpnia dostępne loty sb/nd. W aplikacji w kalendarzu sierpniowym widoczne są dodatkowo loty pn i czw, ale w szczegółach widoczne jako wyprzedane. W komunikacie nie ma nic o zwiększeniu częstotliwości lotów od sierpnia (w przypadku niektórych lotnisk jest taka dodatkowa informacja). Czy to 100% pewności, że taki czwartkowy lot w sierpniu będzie anulowany?

Wyjaśniło się: dzisiaj przy rezerwacji pojawiła się informacja "Wylot odwołany" :( Jeśli ktoś ma rezerwację, która się jeszcze trzymała, ale lot w kalendarzu był wyprzedany, to warto sprawdzić swoje konto Ryanair.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#749 PostWysłany: 05 Cze 2020 13:55 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1849
srebrny
Ja mam rezerwację na wrzesień (WRO - CIA), której w ogóle nie ma już w kalendarzu wyszukiwarki i cały czas jest normalnie widoczna po zalogowaniu, a nadal czekam na powiadomienie o odwołaniu lub zmianie lotu. Już tak ze 2 miesiące będzie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#750 PostWysłany: 05 Cze 2020 21:20 

Rejestracja: 04 Lip 2011
Posty: 23
Witam, właśnie dostałem wspaniałą wiadomość o wypłacie odszkodowania w pełnej kwocie za opóźniony lot, coś tu jednak śmierdzi. Wiadomość była następującej treści:

Cytuj:
"I refer to the claim receive on your behalf dated 04/06/2020.

We wish to confirm that a bank transfer for the sum of 800EUR (400EUR per passenger) has been authorised by Ryanair in full and final settlement of this claim under EU 261 Regulation.

In order to process the payment, we require your bank details as per below.

ACCOUNT HOLDER’S NAME:
BANK NAME:
SWIFT/BIC CODE:
IBAN NUMBER:

I kindly ask you to to submit the required details by replying to this email.

I trust that this has been of assistance.

Kind regards,

R. Villarrubia

--
Ryanair Customer Care"


Na wstępie pytanie, czy spotkaliście się już z takim adresem: cslegalcases@ryanair.com? Poza tym e-mail nie zawiera żadnego ryanairowego layoutu, żadnego logo, po prostu wiadomość na białym tle, a poprzednie wiadomości z supportu ryanaira miały jakieś loga, kolorki, itp. Po drugie, wniosek, o którym jest mowa, wysłałem w zeszłym roku, dostałem jednak decyzję negatywną, bo opóźnienie nie z ich winy, pisałem odwołanie i znów odmowa wypłaty. Sprawę oddałem airhelp i wg ostatnich informacji wciąż jest w toku.

Próbowałem się dowiedzieć na czacie czy to prawdziwa wiadomość, ale nie idzie się tam dobić. Co myślicie, fejk czy legitne info?
Góra
 Relacje PM off  
 
#751 PostWysłany: 05 Cze 2020 21:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1100
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Fejk w domenie @ryanair.com?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#752 PostWysłany: 05 Cze 2020 21:37 

Rejestracja: 04 Lip 2011
Posty: 23
pawi napisał(a):
Fejk w domenie @ryanair.com?

czyli nie ma opcji, żeby się pod nią podczepić? Po prostu uruchomiło mi to w głowie lampkę, poza tym maile od ryanaira zawsze miały ten niebieski layout, a tu nic.

Jeśli to prawda, to konto musi być takie samo, jak to, z którego płaciłem za bilety? Bo płaciłem kontem w euro, a wolę podać złotówkowe, przeżyję jakoś to przewalutowanie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#753 PostWysłany: 06 Cze 2020 10:57 

Rejestracja: 04 Lip 2011
Posty: 23
Esperal napisał(a):
pawi napisał(a):
Fejk w domenie @ryanair.com?

czyli nie ma opcji, żeby się pod nią podczepić? Po prostu uruchomiło mi to w głowie lampkę, poza tym maile od ryanaira zawsze miały ten niebieski layout, a tu nic.

Jeśli to prawda, to konto musi być takie samo, jak to, z którego płaciłem za bilety? Bo płaciłem kontem w euro, a wolę podać złotówkowe, przeżyję jakoś to przewalutowanie.


Sprawa wyjaśniona z pomocą czatu, wiadomość jest autentyczna, czyli jednak airhelp coś wskórał :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#754 PostWysłany: 09 Cze 2020 14:48 

Rejestracja: 10 Gru 2018
Posty: 15
Jak spraw chargeback, ktoś robił na odwołany lot ale nie otrzymał zwrotu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#755 PostWysłany: 14 Cze 2020 08:15 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1052
złoty
Info z 09. 06. 2020:

Cytuj:
Ryanair Znosi Opłatę Za Zmianę Rezerwacji Dla Wszystkich, Którzy Zarezerwują Lot Na Lipiec I Sierpień

https://corporate.ryanair.com/news/ryanair-znosi-oplate-za-zmiane-rezerwacji-dla-wszystkich-ktorzy-zarezerwuja-lot-na-lipiec-i-sierpien/?market=pl
Góra
 Relacje PM off  
 
#756 PostWysłany: 14 Cze 2020 09:38 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 733
złoty
Ale obowiązuje dopłata do nowego biletu o ile będzie droższy :!: :!: :!:

Tego nie dodają

Ps. Już myślałem, że znowu coś nowego z VIE :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#757 PostWysłany: 14 Cze 2020 11:29 

Rejestracja: 08 Gru 2014
Posty: 280
Loty: 74
Kilometry: 82 045
Cześć,

29 kwietnia złożyłem wniosek o voucher na czacie. Mój lot (EVN-SXF) nie został odwołany, została zmieniona godzina wylotu (z 21:25 na 13:40). Dzisiaj kontaktowałem się ponownie z czatem (za pierwszym i drugim razem po polsku) i dostałem informację, że zgłoszenie jest wysłane, a voucher będzie jak będzie i ciężko powiedzieć kiedy dokładnie. Muszę kupić u nich bilet na wrzesień (cena podobna, wychodzi ok. 106 eur, zapłaciłem 118) i zastanawiam się, czy kupić za gotówkę, póki cena jest w miarę znośna, czy jeszcze trochę poczekać.
Ile czekaliście na voucher? Mogę coś jeszcze zrobić, żeby to przyspieszyć?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#758 PostWysłany: 14 Cze 2020 11:47 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1052
złoty
dg72 napisał(a):
Ale obowiązuje dopłata do nowego biletu o ile będzie droższy :!: :!: :!:

Tego nie dodają

Ps. Już myślałem, że znowu coś nowego z VIE :)


Ale, można zmienić sobie bilet na jakąkolwiek inną trasę i nie dotyczy to lotów odwołanych. Po prostu taki "flex".
Góra
 Relacje PM off  
 
#759 PostWysłany: 14 Cze 2020 13:05 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 733
złoty
Taka promocja g warta....oczywiście jak pomyśleć ;)

Przekładaniec góra do końca 2020r, tylko bilety kupowane po 10.06 z myślą o wakacjach by przełożyć np na grudzień :D

Najgorsze, że nigdzie nie piszą o dopłacie różnicy do nowego biletu :!:
Góra
 Relacje PM off  
 
#760 PostWysłany: 14 Cze 2020 14:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1214
srebrny
Fakt, szkoda, że nie piszą jaśniej o ograniczeniach i warunkach. Wyrównanie różnicy ceny lotu to raz, druga rzecz, to niejeasności wokół tego, czy można zmienić trasę. W linku, który wkleił @Chupacabra , stoi:
Cytuj:
Bezpłatna zmiana rezerwacji dotyczy terminu pod warunkiem zachowania pierwotnej trasy, a podróż musi zostać zakończona w 2020 roku.
a na stronie głównej FR co innego:
Cytuj:
you can change your flight time, date or even destination, giving you complete flexibility and peace of mind.
- a do tego jakiś przeterminowany filmik instruktażowy z kwietnia.
To robi różnicę, czy np. lot WMI - STN mozna (gdyby np. Londyn utrzymywał kwarantannę) wymienić tylko na WMI - STN, czy jednak polecieć gdzie indziej.

EDIT: W praktyce wychodzi, że tylko ta pierwsza wersja (zmiana daty, ta sama trasa) wchodzi bez opłaty za zmianę.
_________________
Bułgaria - Rumunia 2015: Góry Piryn, Delta Dunaju, Morze Czarne.
http://www.fly4free.pl/forum/z-bulgarii-do-bulgarii-przez-delte-dunaju,1512,81506
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 824 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group