Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Sposoby kontaktu z Ryanair:

1) Chat https://www.ryanair.com/pl/pl/lp/chat
Pon.–pt. 7:00–21:00 CET
Sob. 9:00–18:00 CET
Niedz. 10:00–18:00 CET

2) Telefon +48 221522000 - opłata za polaczenie według stawek lokalnych
Pon.–pt. 09:00–19:00 CET
Sob. 09:00–18:00 CET
Niedz. 10:00–18:00 CET


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 78  Następna
Autor Wiadomość
#561 PostWysłany: 20 Kwi 2020 12:03 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 2172
srebrny
Ktoś ostatnio robił zwroty w FR ? Długo się teraz czeka ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksemburg na weekend za 715 PLN. Loty Lufthansą z Wrocławia + 4* hotel Luksemburg na weekend za 715 PLN. Loty Lufthansą z Wrocławia + 4* hotel
City break w Puli za 503 PLN. Loty (piątek-niedziela) z Katowic i noclegi w centrum City break w Puli za 503 PLN. Loty (piątek-niedziela) z Katowic i noclegi w centrum
#562 PostWysłany: 20 Kwi 2020 12:17 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4802
platynowy
masz wskazówkę w poście #529 na 27 stronie tego tematu

Problemem jest zwrot z automatu w voucherze ważnym 12 miesięcy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#563 PostWysłany: 20 Kwi 2020 21:43 

Rejestracja: 29 Lis 2012
Posty: 97
Norday napisał(a):
Voucher w ogóle mnie nie interesuje, więc próbuję teraz przez chat. Jest jakiś inny chat niż ten chatbot? Przeklikałem, że chcę rozmawiać z człowiekiem, ale mam wrażenie, że to w ogóle nie działa.



Na TA rozgorzała dyskusja o tych voucherach. Przekazuję co się dowiedziałam, może komuś pomoże.
Jak klikniesz w link żeby się skontaktować to u dołu strony jest gdzieś opcja że chcesz się skontaktować z agentem. I wtedy wrzuca Cię w kilku godzinną kolejkę oczekiwania do chata, ale pogadasz z prawdziwą osobą a nie botem. 
Niektórzy próbują szczęścia dzwoniąc pod numer 03301007838 i wybierają opcję 6 "inne" żeby połączyć się z agentem. Nie sprawdzałam czy numer działa.

Wygląda na to że trzeba zgłosić że się nie chce voucheru i czekać na zwrot. Ale Ryanair wypłaci dopiero jak pandemia się skończy, czyli nie wiadomo kiedy to będzie :evil:

     

       
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#564 PostWysłany: 24 Kwi 2020 13:12 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Widzę w rezerwacjach, że zmienili mi godziny lotu WRO - CIA we wrześniu (przyspieszyli go o 6:30). To by była dobra okazja do zwrotu biletów, bo raczej nie uśmiecha mi się tam lecieć na jesieni z 63-letnią matką. No ale nie dostałem od nich żadnego powiadomienia, nie widzę też możliwości zwrotu biletów w zarządzaniu rezerwacją. Da się to ogarnąć przez czat?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#565 PostWysłany: 24 Kwi 2020 14:07 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11342
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Zmiana o 6h 30m jest znacząca. Kiedyś o zwrot można było się starać przy zmianie min. 3h.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x uważa post za pomocny.
 
      
#566 PostWysłany: 24 Kwi 2020 14:43 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4802
platynowy
W Ryanair minimum 2 godzinne zmiany

Trzeba czekać na przypisany do rezerwacji email informację o zmianie i możliwych opcjach zmian

Chyba, że wcześniej z powodu Covid-19 anulują
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x uważa post za pomocny.
 
      
#567 PostWysłany: 24 Kwi 2020 14:59 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Na wrzesień jeszcze nie anulują a boję się, że zaczną znów kombinować z rozkładem tak, że zmiana się zmniejszy. A to dobry moment, żeby dokonać zwrotu biletów. No nic, czekam cierpliwie na maila.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#568 PostWysłany: 24 Kwi 2020 23:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2012
Posty: 9
Loty: 163
Kilometry: 420 838
-- 24 Kwi 2020 23:04 --

Norday napisał(a):
Co do zwrotów.
Ja miałem anulowane dwa loty.
Pierwszy anulowali 15 marca (wylot miał być 29.03), od razu zawnioskowałem o zwrot przez aplikację (wtedy jeszcze wszystko ładnie działało) i 3 dni później miałem zwrot na karcie (więc nawet szybciej niż informowali w mailu, gdzie dali sobie 5-7 dni roboczych).

Drugi lot anulowali 17 marca (wylot miał być 23.03), tutaj miałem problem ze złożeniem wniosku o zwrot, w aplikacji to nie działało, przez stronę internetową w ogóle nie odnajdywało rezerwacji (czytałem, że nie tylko u mnie występował ten problem), w końcu przeszło (możliwe, że dopiero po dacie wylotu), a 28 marca dostałem potwierdzenie, że mój wniosek jest w kolejce. 8 kwietnia kolejne potwierdzenie, że jest w kolejce, wczoraj dostałem maila z voucherem. Voucher w ogóle mnie nie interesuje, więc próbuję teraz przez chat. Jest jakiś inny chat niż ten chatbot? Przeklikałem, że chcę rozmawiać z człowiekiem, ale mam wrażenie, że to w ogóle nie działa.


-- 24 Kwi 2020 23:06 --

Podobnie dostałem voucher, który mnie nie interesuje. Szukałem innego sposobu i chyba znalazłem na fb. Na dole strony można wejść na facebooka i tam messenger. Z automatu pyta czy sprawa zwrotu: Tak - Nie. Jak poklikasz kilka razy, na pytanie czy masz już voucher jest odpowiedz o zwrot. Chcą, żeby podać następujące dane z rezerwacji. Wpisałem odpowiednio i czekam. Zobaczymy jak długo
Góra
 Profil Relacje PM off
rw30 uważa post za pomocny.
 
      
#569 PostWysłany: 25 Kwi 2020 00:36 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2907
złoty
Nie chcę cię martwić, ale moja konwersacja na FB Messenger wygląda tak: w sobotę 18 kwietnia napisałem coś tam... Dziś, znaczy wczoraj, w piątek 24 kwietnia, około 14:00 ej, przychodzi odpowiedź:
Cytuj:
"Hi , sorry for the late reply, do you still need our assistance?"
... Już myślałem, że zacznie się jakaś konwersacja, ale po opisaniu problemu, nastała znów grobowa cisza.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#570 PostWysłany: 26 Kwi 2020 14:18 

Rejestracja: 26 Kwi 2020
Posty: 1
Witam, chciałam stworzyć nowy temat ale nie wiem jak to zrobić (może ktoś podpowiedzieć?).
Sytuacja jest następująca: Linia Rayanair zmieniła godzinę odlotu samolotu z 11:00 na 6:00 tak samo lot powrotny. Otrzymałam maila z prośbą o akceptację zmiany godzin lub wypełnienie formularza zwrotu kosztów. Lot ma się odbyć w połowie lipca. Ile mam czasu na decyzję? Nie ukrywam, że sytuacja jest o tyle komfortowa, że obecnie jest jedna wielka niewiadoma związana z koronawirusem a lot mamy do Włoch. W związku z czym decyzję chciałabym podjąć możliwie późno. Czy coś nam się oprócz możliwości rezygnacji należy w związku z tą zmianą? Będę wdzięczna za odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#571 PostWysłany: 26 Kwi 2020 14:28 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Decyzję możesz podjąć do 3 godzin przed odlotem samolotu. Możesz również zmienić trasę (kraj lotniska wylotowego i przylotowego musi się zgadzać z tym na pierwotnej rezerwacji).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#572 PostWysłany: 27 Kwi 2020 19:26 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 2172
srebrny
dg72 napisał(a):
masz wskazówkę w poście #529 na 27 stronie tego tematu

Problemem jest zwrot z automatu w voucherze ważnym 12 miesięcy

Ciekawe czy dostane tez voucher, przy moim zwrocie na koniec miałem info:

Kod:
Once approved your refund request will be processed within 20 working days to the original form of payment and should show in your account within the
next 5-7 working days. A confirmation email will be sent to the address provided in your booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#573 PostWysłany: 28 Kwi 2020 07:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 144
Loty: 3
Kilometry: 2 732
niebieski
Czy jest możliwość skorzystania z vouchera na duża kwotę (>1000 PLN) dla robienia rożnych nowych rezerwacji ?
_________________
Jestem z Ukrainy, mój polski nie jest bezbłędny
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#574 PostWysłany: 28 Kwi 2020 09:46 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4065
złoty
Jesli to voucher za anulację, to tak.
Góra
 Profil Relacje PM off
Jacaranda lubi ten post.
 
      
#575 PostWysłany: 28 Kwi 2020 10:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 144
Loty: 3
Kilometry: 2 732
niebieski
I jeszcze jedne pytanie - czy mogę 18-cyfrowy kod vouchera oddać komuś innemu lub jest to voucher imienny ?

Image

ps Chyba jest voucher imienny....

https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
_________________
Jestem z Ukrainy, mój polski nie jest bezbłędny
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#576 PostWysłany: 28 Kwi 2020 14:59 

Rejestracja: 02 Paź 2017
Posty: 14
-- 28 Kwi 2020 14:25 --

Ja czekałem m-c, ale otrzymałem voucher, odpisałem, że mnie nie interesuje. Jednocześnie zgłosiłem sprawę "wciskania voucherów" i "grania na zwłokę" do ULC i UOKiK.

Proponuję, aby każdy zgłaszał tę sprawę voucherów, bo to jest bezprawne działanie, to jak zostaną zasypani mailami może coś zrobią. Adresy: kancelaria@ulc.gov.pl, uokik@uokik.gov.pl, konsument@um.warszawa.pl


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 28 Kwi 2020 15:56, edytowano w sumie 1 raz
Poprawka edytorska.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#577 PostWysłany: 29 Kwi 2020 08:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2016
Posty: 650
Loty: 146
Kilometry: 358 646
niebieski
Mam takie pytanie. Czy po wypełenieniu wniosku o refund powinno przyjść potwierdzenie mailowe ?
Nie otrzymałem od nich maila z info, że wniosek dostali. Gdy próbuję wypełnić drugi raz to wyskakuje błąd
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#578 PostWysłany: 29 Kwi 2020 08:32 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22480
Nie przychodzi mail
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#579 PostWysłany: 29 Kwi 2020 08:43 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2907
złoty
Na zakończenie procesu wypełnienia wniosku pojawiał się dokument potwierdzający złożenie wniosku, do wydrukowania, ale to było jeszcze w marcu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#580 PostWysłany: 29 Kwi 2020 10:27 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Szybkie pytanie: z jakim wyprzedzeniem przed dniem wylotu przychodzi mail o zmianie rozkładu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 78  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group