Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 24 Mar 2014 22:48 

Rejestracja: 24 Mar 2014
Posty: 11
Spróbuję się streścić, mam nadzieję, że ktoś mi pomoże bo już nie wiem co robić..
Będąc w Grecji kupiliśmy z chłopakiem bilet dla niego do Polski. Wylot jest już za 18 dni.. Nie dostał on meila z potwierdzeniem (podawaliśmy 2 różne i teraz już nie jesteśmy pewni, tak jak jego tata dyktował). Jego tata dostał tylko fakturę i meila od paypala bo to przez niego płacił. Nie możemy się zalogować na stronę ryanair.. Żaden email nie działa, numery kart także! Ale pieniądze z karty pobrało! Mamy tylko numer rezerwacji.. Dzwonili do ryanair i podawali kilka emaili nic. Facet powiedział, że bez meila nic nie może im powiedzieć! To w takim razie co, bilet mu po prostu przepadnie? Zamawialiśmy za pośrednictwem bravofly.. Gościu z ryanair powiedział, żeby skontaktować się z nimi. Jutro zadzwonie ale wątpię, że coś to da. Co możemy zrobić w takim wypadku? :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka do Bolonii za 953 PLN. Loty z Warszawy + 4 noclegi w hotelu Wycieczka do Bolonii za 953 PLN. Loty z Warszawy + 4 noclegi w hotelu
Relaks na Cyprze za 963 PLN. Loty do Pafos z Katowici 5 nocy w apartamencie Relaks na Cyprze za 963 PLN. Loty do Pafos z Katowici 5 nocy w apartamencie
#2 PostWysłany: 24 Mar 2014 22:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4831
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
robiac na bravofly rezerwacje email do podejrzenia rezerwacji na stronie RYANA jest kompletnie odmienny od tego ktory podajesz podczas rezerwacji. Przeczytaj raz jeszcze uwaznie potwierdzenie od Bravofly, a znajdziesz wlasciwy email. Chyba ze cos sie ostatnio u nich zmienilo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 24 Mar 2014 22:56 

Rejestracja: 24 Mar 2014
Posty: 11
dostał tylko to:

Szanowny Kliencie,
Dziekujemy za zakup podróz z nami!
na Panstwa wniosek, z przyjemnoscia przeslemy fakture za rezerwacje lotu która zosta
dokonana na naszej stronie. ID ******** .

W celu innych pytan o charakterze komercyjnym, jestesmy do Panstwa dyspozycji pod numerem
+48222062163 ( pon-pt, 9-18, wedlug czasu w Warszawie, krajowy numer stacjonarny, koszty
zaleza od operatora) lub pod adresemobslugaklienta@bravofly.com

Raz jeszcze dziekujemy za zakup.
Z powazaniem,
Dzia Obstugi Klienta
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4831
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
022 2062163 warszawski numer
Mon - Fri, 9 - 18 (Warsaw time)

zadzwon podaj numer ID rezerwacji
przygotuj dane pasasera

nie ma stresu podadza ci co trzeba
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:08 

Rejestracja: 24 Mar 2014
Posty: 11
to ID podane w meilu to jest nr rezerwacji? na fakturze jest numer krótszy, z literami, taki jak jest w ryanair.. a ten w meilu same cyfry.. ja już nie rozumiem no. jutro muszę zadzwonić.

dodam, że dzisiaj zamawiałam sobie, przez stronę ryanair normalnie i wszystko jest ok :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:11 

Rejestracja: 31 Paź 2013
Posty: 6
Wystarczy wejść na Strefę Klienta na BravoFly - http://www.bravofly.pl/vg1/mypage/login.action podać maila użytego przy rezerwacji i przy podsumowaniu rezerwacji na przelot Ryanairem do Polski będzie informacja o konieczności odprawy online i sposobu przeprowadzenia jej. W tym miejscu podany będzie mail którego BravoFly użyło w celu rezerwacji tego przelotu.
I wtedy z tym właśnie mailem oraz numerem rezerwacji można sprawdzić Status Rezerwacji na stronie Ryanair.
Pozdrawiam !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:12 

Rejestracja: 24 Mar 2014
Posty: 11
właśnie próbujemy to robić, tylko probujemy ustalić którym meilem była robiona rezerwacja. dzięki :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:13 

Rejestracja: 07 Sty 2013
Posty: 97
Zbanowany
lejdii napisał(a):
Spróbuję się streścić, mam nadzieję, że ktoś mi pomoże bo już nie wiem co robić..
Będąc w Grecji kupiliśmy z chłopakiem bilet dla niego do Polski. Wylot jest już za 18 dni.. Nie dostał on meila z potwierdzeniem (podawaliśmy 2 różne i teraz już nie jesteśmy pewni, tak jak jego tata dyktował). Jego tata dostał tylko fakturę i meila od paypala bo to przez niego płacił. Nie możemy się zalogować na stronę ryanair.. Żaden email nie działa, numery kart także! Ale pieniądze z karty pobrało! Mamy tylko numer rezerwacji.. Dzwonili do ryanair i podawali kilka emaili nic. Facet powiedział, że bez meila nic nie może im powiedzieć! To w takim razie co, bilet mu po prostu przepadnie? Zamawialiśmy za pośrednictwem bravofly.. Gościu z ryanair powiedział, żeby skontaktować się z nimi. Jutro zadzwonie ale wątpię, że coś to da. Co możemy zrobić w takim wypadku? :(

Przede wszystkim spokojnie - do odlotu macie jeszcze 18 dni. Panikę można by rozpocząć gdyby to było 18 godzin. Chociaż i wtedy ja bym sugerował spokój. Spróbuj skontaktować się jeszcze raz z bravofly z zapytaniem o dane, które podałaś podczas rezerwacji (powiedz, że nie możesz się bez nich odprawić).
I jeszcze jedno: Nie wiem na ile jest to dla Ciebie pocieszające, ale bilet nie przepadnie, natomiast w najgorszym wypadku będziecie musieli zapłacić trzy stówki za odprawę na lotnisku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4831
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
sprawdz czy w tresci masz cos takiego

CHECK-IN ONLINE INSTRUCTIONS
IMPORTANT: all RYANAIR passengers are required to check-in online and print their boarding pass along with valid travel documents checked by the airline.
If both your outbound and return flights are within a 15 day period, you can print both of your boarding pass at the same time.
From 1st February 2014 onwards at the time you check-in online you will be able to choose your seat by paying a little extra established by the Airline, which changes according to the allocation.
In this case you will need to check-in between 15 days and 4 hours before your scheduled departure time.
Customers who do not wish to enjoy this opportunity, can check-in online between 7 days and 2 hours before each scheduled flight departure time.
To check-in online please use the following link
https://www.bookryanair.com/SkySales/Bo ... b#Security
You will must fill up this e-mail adress mariusz.XXXXXX@XXXXXl.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2012
Posty: 118
Loty: 270
Kilometry: 451 543
Jeśli powyższe sposoby nie zadziałają:

Zadzwońcie na dowolne lotnisko w Polsce - poproście o sprawdzenie rezerwacji. Podacie kod rezerwacji, imię i nazwisko pasażera, datę podróży. Wtedy zostaniecie poproszeni o podanie dodatkowych danych w celu weryfikacji czy osoba dzwoniąca ma uprawnienia do wglądu w rezerwację. Adres, numer telefonu, dane karty/sposob platnosci (bravofly/paypal). Po zweryfikowaniu 3 dodatkowych danych mozecie bez problemu zmienic adres email, a agent lotniska wysle wam nowe potwierdzenie z systemu skyspeed ryanair-a. Sam do nie dawna tak robilem (bylem agentem). Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:16 

Rejestracja: 24 Mar 2014
Posty: 11
correos napisał(a):
sprawdz czy w tresci masz cos takiego

CHECK-IN ONLINE INSTRUCTIONS
IMPORTANT: all RYANAIR passengers are required to check-in online and print their boarding pass along with valid travel documents checked by the airline.
If both your outbound and return flights are within a 15 day period, you can print both of your boarding pass at the same time.
From 1st February 2014 onwards at the time you check-in online you will be able to choose your seat by paying a little extra established by the Airline, which changes according to the allocation.
In this case you will need to check-in between 15 days and 4 hours before your scheduled departure time.
Customers who do not wish to enjoy this opportunity, can check-in online between 7 days and 2 hours before each scheduled flight departure time.
To check-in online please use the following link
https://www.bookryanair.com/SkySales/Bo ... b#Security
You will must fill up this e-mail adress mariusz.XXXXXX@XXXXXl.com.


wysłałam calego meila, nie ma tam nic takiego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:18 

Rejestracja: 24 Mar 2014
Posty: 11
XXXHOMBREXXX napisał(a):
Jeśli powyższe sposoby nie zadziałają:

Zadzwońcie na dowolne lotnisko w Polsce - poproście o sprawdzenie rezerwacji. Podacie kod rezerwacji, imię i nazwisko pasażera, datę podróży. Wtedy zostaniecie poproszeni o podanie dodatkowych danych w celu weryfikacji czy osoba dzwoniąca ma uprawnienia do wglądu w rezerwację. Adres, numer telefonu, dane karty/sposob platnosci (bravofly/paypal). Po zweryfikowaniu 3 dodatkowych danych mozecie bez problemu zmienic adres email, a agent lotniska wysle wam nowe potwierdzenie z systemu skyspeed ryanair-a. Sam do nie dawna tak robilem (bylem agentem). Pozdrawiam



dzięki wielkie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:34 

Jezeli masz numer rezerwacji od Bravofly , to w linku jest przypisany e-meil inny niż podawałaś. Oni ci go nadali. 15 dni przed lotem wchodzisz na stronę Ryana i w opcji 3 odprawy wpisujesz lot z/do i ten e-meil ,czyli z którego była dokonana rezerwacja.bo to Bravofly jej dokonało tobie.
Góra
 PM off  
      
#14 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:39 

Rejestracja: 24 Mar 2014
Posty: 11
Anonymous napisał(a):
Jezeli masz numer rezerwacji od Bravofly , to w linku jest przypisany e-meil inny niż podawałaś. Oni ci go nadali. 15 dni przed lotem wchodzisz na stronę Ryana i w opcji 3 odprawy wpisujesz lot z/do i ten e-meil ,czyli z którego była dokonana rezerwacja.bo to Bravofly jej dokonało tobie.


no właśnie na fakturze jest jakiś numer rezerwacji,próbowałam to wpisywać na stronie ryanair..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 24 Mar 2014 23:45 

Rejestracja: 07 Sty 2013
Posty: 97
Zbanowany
XXXHOMBREXXX napisał(a):
Jeśli powyższe sposoby nie zadziałają:

Zadzwońcie na dowolne lotnisko w Polsce - poproście o sprawdzenie rezerwacji. Podacie kod rezerwacji, imię i nazwisko pasażera, datę podróży. Wtedy zostaniecie poproszeni o podanie dodatkowych danych w celu weryfikacji czy osoba dzwoniąca ma uprawnienia do wglądu w rezerwację. Adres, numer telefonu, dane karty/sposob platnosci (bravofly/paypal). Po zweryfikowaniu 3 dodatkowych danych mozecie bez problemu zmienic adres email, a agent lotniska wysle wam nowe potwierdzenie z systemu skyspeed ryanair-a. Sam do nie dawna tak robilem (bylem agentem). Pozdrawiam


Jeszcze przyda sie male sprostowanie: chodzi o lotniska, z ktorych operuje ryanair.
I musisz miec numer telefonu do odpowiedniego dzialu agenta handlingowego/kasy biletowej. Chociaz tu z pomoca powinna przyjsc infolinia i formacji lotniskowej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 25 Mar 2014 08:41 

Rejestracja: 24 Mar 2014
Posty: 11
Probowalismy wszystkie mozliwe meile i nie ma tam naszej rezerwacji:( to jakim cudem wyslali mu fakture?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 25 Mar 2014 09:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 264
Kilometry: 273 201
Zbanowany
niebieski
lejdii napisał(a):
Probowalismy wszystkie mozliwe meile i nie ma tam naszej rezerwacji:( to jakim cudem wyslali mu fakture?

Zaloguj się na stronie bravofly z adresem email, na który dostaliście fakturę, tam będą dane do odprawy
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 25 Mar 2014 10:26 

Rejestracja: 24 Mar 2014
Posty: 11
No wlasnie w tym problem,ze nic nie ma..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 25 Mar 2014 10:33 

Rejestracja: 24 Mar 2014
Posty: 11
irkolo napisał(a):
lejdii napisał(a):
Probowalismy wszystkie mozliwe meile i nie ma tam naszej rezerwacji:( to jakim cudem wyslali mu fakture?

Zaloguj się na stronie bravofly z adresem email, na który dostaliście fakturę, tam będą dane do odprawy


To powinnam do nich zadzwonic i podac tego meila na ktorego przyszla faktura i zapytac sie co z rezerwacja?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 25 Mar 2014 10:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4831
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
otrzymalas jasne wskazowki:

jezeli nadal nie potrafisz sprawdzic w net rezerwacji
to na milosc boska zadzwon wreszcie podaj konsultantowi tyle danych dotyczacych rezerwacji ile mozesz
wolisz siedziec przed kompem i w kolko odswiezac temat niz wydac 2 zl. na rozmowe telefoniczna

zlituj sie
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Proximic [Bot] oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group