Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 139 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 15 Mar 2017 13:12 

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 490
Loty: 116
Kilometry: 176 025
niebieski
Dwa dni temu złożyłem reklamację w Ryanair kwestionując pobranie z karty w EUR zamiast w PLN (loty z Polski, karta Mastercard Debit Raiffaisen). W sumie za dwie rezerwacje zostałem obciążony dodatkowo ok 30 zł. W momencie płatności było "odhaczone" wymiana kursu i do samego końca kwota była w PLN.

Dziś dostałem odpowiedź

Dear Mr XXXXX,

We refer to your online enquiry dated 13th March 2017.

We regret any inconvenience encountered on this occasion.

In addition, we wish to confirm two refunds: XXXX PLN (res. no XXXX) and XXXX PLN (res no XXXX) that have been processed by Ryanair back onto the MasterCard, with the last four digits “8522” used to pay for the reservation in the name of XXXXX XXXXX. Your bank may take up to 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

We trust that the above has been of assistance.

Yours sincerely,

Ryanair Customer Service Department

Teraz czekam na zaksięgowanie, swoją drogą reklamacja w Raiffaisen też złożona, póki co bez rozstrzygnięcia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN
#102 PostWysłany: 01 Kwi 2017 18:43 

Rejestracja: 01 Kwi 2017
Posty: 1
kow napisał(a):
In addition, we wish to confirm two refunds: XXXX PLN (res. no XXXX) and XXXX PLN (res no XXXX)...

Rozumiem że potwierdzili Ci zwrot nadwyżki za pobranie w Euro, a nie całości za bilety? Bo też chciałbym złożyć reklamację, tylko jeżeli nie będzie się to wiązało z koniecznością anulowania całej rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 03 Kwi 2017 00:07 

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 490
Loty: 116
Kilometry: 176 025
niebieski
Tak. Zwrócili różnice niesłusznie pobrane. Rezerwacje w systemie widoczne nadal:)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
cymonello uważa post za pomocny.
 
      
#104 PostWysłany: 10 Kwi 2017 23:04 

Rejestracja: 09 Sie 2016
Posty: 117
Do mnie na żadną z dwóch reklamacji ws pobrania z KK Raif wizz kwoty w euro (podwójne przewalutowanie) ryanair nie odpowiedział. Chodziło o kwoty rzędu 60 zł i 90 zł. Pierwsze reklamacje złożone do Raiffeisen odrzucone, po odwołaniu od sposobu rozpatrzenia reklamacji obie przyjęte. Warto uzbroić się w cierpliwość. Kaska wróciła na konto karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#105 PostWysłany: 22 Maj 2017 09:37 

Rejestracja: 12 Sty 2013
Posty: 56
Mam prośbę - pytanie
Czy ktoś może mi podpowiedzieć do kogo w końcu zwrócić się z reklamacją, kto powinien/może zwrócić mi pieniądze? Ryanair czy wystawca karty (MC Reiffeisen Wizzair)?

Dwa razy zostałem tak "zrobiony" - Raz na 90 a raz na 60 zł. Raz odznaczałem, raz nie, ale za każdym razem suma, która była podana w złotówkach i którą zapłaciłem (a pod nią euro) była niższa od tej, którą pobrano mi z karty. Oczywiście mam w mailu przesłane info od Ryanaira ile niby powinien zapłacić w złotówkach.

Kto za to odpowiada? Ryanair czy Reiffeisen?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#106 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:38 

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 490
Loty: 116
Kilometry: 176 025
niebieski
Ja pisałem do Ryanaira i sprawa została załatwiona dość sprawnie (ok 10 dni i pieniądze były na koncie). Jednocześnie pisałem do Raiffaisena i nie dostałem odpowiedzi.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#107 PostWysłany: 24 Maj 2017 13:42 

Rejestracja: 09 Sie 2016
Posty: 117
A u mnie jak pisałam wyżej zupełnie odwrotnie. Ryanair nie odpowiedział, miałam tylko autorespondery i zapisy czatów, a dopiero po złożeniu reklamacji do banku Raiffeisen i odwołaniu się od pierwszej ich decyzji dostałam zwrot. Z Ryanairem i tak musisz się kontaktować, bo bez tego nie możesz wszcząć procedury chargeback - to pierwszy etap, który musisz udokumentować przed bankiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#108 PostWysłany: 31 Lip 2017 12:55 

Rejestracja: 31 Lip 2017
Posty: 2
kow napisał(a):
Ja pisałem do Ryanaira i sprawa została załatwiona dość sprawnie (ok 10 dni i pieniądze były na koncie). Jednocześnie pisałem do Raiffaisena i nie dostałem odpowiedzi.

Hej, a możesz napisać, co dokładnie im napisałeś? Czy reklamacja była po polsku, czy po angielsku? Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#109 PostWysłany: 08 Sie 2017 11:16 

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 490
Loty: 116
Kilometry: 176 025
niebieski
Hej. Przepraszam, że odpisuje po tygodniu, ale zrobiłem sobie wakacje także od internetu:)

Reklamację najpierw napisałem po polsku, ale dostałem maila od Ryanair, że musi być po angielsku. Wysłałem więc w jeżyku angielskim, dołączając zrzut z ekranu potwierdzający zaznaczenie "ptaszka" z rezygnacją z przewalutowania i zaznaczoną właściwą kwotą w złotych polskich. Kilka prostych zdań z żądaniem zwrotu niesłusznie pobranej kwoty (czyli różnicy między kwotą widoczną w momencie płatności i kwotą, którą faktycznie została obciążona karta). Pozytywna odpowiedź przyszła chyba po 3 dniach, a pieniądze były na koncie po następnych kilku dniach (całość zajęła około 10 dni).
Dodam, że później również płaciłem tą kartą na stronie Ryanaira - tym razem już transakcje były właściwie rozliczane.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#110 PostWysłany: 20 Sie 2017 15:57 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 675
Loty: 34
Kilometry: 47 914
niebieski
Mam pytanie:
Wczoraj rezerwacja Kraków - Chania - Kraków. 1 rezerwacja dla 3 osób + wybór miejsc. Cena 910 zł i przy podaniu danych karty MasterCard z PKO BP (zwykła karta kredytowa w PLN) pokazuje kwotę w Euro 232,97 eur i 934,52 zł. Miejsca na ptaszki nie widziałam. Różnica na 20 zł. Jakoś to przełknęłam. Dziś patrzę na ipko a koszt płatności to 1030 zł. Żadnych rzutów z ekranu nie robiłam, bo nie wiedziałam, że taki myk może się pojawić. Czy mam szansę coś reklamować i jak coś u kogo. Przeczytałam wątek, ale sama nie wiem co mogę zrobić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#111 PostWysłany: 20 Sie 2017 16:09 

Na stronie 4 tego tematu masz screen, gdzie pokazano, iż miałaś kliknąć w aktywne słowa "KLIKNIJ TUTAJ' by wrócić do zapłaty w zł

Post wcześniej przed twoim masz info, że czasami się udaje i próbuj, ale będzie ciężko bo nie masz screena, że wróciłaś w płatności do ZŁ
Góra
 PM off  
      
#112 PostWysłany: 20 Sie 2017 16:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2016
Posty: 192
Strona legacy.ryanair.com nie działa już, gdzie trzeba dokładnie kliknąć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#113 PostWysłany: 20 Sie 2017 16:35 

Wrócić do przeszłości...

Nie działa, tylko myRyanair i aplikacja mobilna
Góra
 PM off  
      
#114 PostWysłany: 20 Sie 2017 20:25 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 675
Loty: 34
Kilometry: 47 914
niebieski
Anonymous napisał(a):
Na stronie 4 tego tematu masz screen, gdzie pokazano, iż miałaś kliknąć w aktywne słowa "KLIKNIJ TUTAJ' by wrócić do zapłaty w zł

Właśnie nie kojarzę, żebym miała takie info, bo zwróciłabym na to uwagę. Na pewno był tekst ( w momencie jak była kwota i w PLN i w EUR), że pobrana kwota będzie zgodna z walutą karty, a kartę mam w PLN, więc to mi pasowało.

Chyba uderzę do PKO BP i złożę reklamację w trybie chargeback - nie wiecie w jakim czasie trzeba tego dokonać? Są jakieś terminy ogólne?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#115 PostWysłany: 20 Sie 2017 20:30 

To zrob jeszcze raz tą samą rezerwację bez jej opłacenia i zobaczysz co się stanie po wpisaniu nr. tej samek karty
System rezerwacji u częśći kart źle rozpoznaje ich nominalne waluty np. Alior Kantoru w euro zmienia na zł, KK Raiffeisen Wizzair na euro itd
A pomysł BEZ SENSU skoro bilety masz
Góra
 PM off  
      
#116 PostWysłany: 20 Sie 2017 20:42 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 675
Loty: 34
Kilometry: 47 914
niebieski
Właśnie bilety już mam, tylko za księgowana różnica przez PKO (100 zł) mi się nie podoba. Dziś ten lot wychodzi ponad 150 zł drożej...

A jeszcze mam pytanie o ten myryanair (dla Was oblatanych pewnie głupie), ale ja tego hasła na swoim koncie nie widzę (konto zakładałam w 2009 lub 2010 r. i dopiero teraz ponownie skorzystałam) jak zaloguję się z poziomu strony https://www.ryanair.com/pl/pl/
Załącznik:
Bez tytułu.png
Bez tytułu.png [ 346.18 KiB | Obejrzany 4579 razy ]


Czy myryanair to coś innego?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#117 PostWysłany: 20 Sie 2017 20:47 

1Ponowna rezerwacja, by zrobić screen i mieć dowód, że przy twojej karcie zmienia walutę na euro
2 Przy próbie zalogowania sie na myRyanair jest opcja przypomnienia hasła
Góra
 PM off  
      
#118 PostWysłany: 20 Sie 2017 20:51 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 675
Loty: 34
Kilometry: 47 914
niebieski
Czyli myR. to coś osobnego. Nie przypominam sobie żebym tam konto zakładała.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#119 PostWysłany: 20 Sie 2017 20:55 

Przecież nie da się teraz zarezerwować biletów na stronie Ryanair bez zalogowania na swoje myRyanair :shock:
Góra
 PM off  
      
#120 PostWysłany: 20 Sie 2017 22:13 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 675
Loty: 34
Kilometry: 47 914
niebieski
Nie wiem czy to co mam to jest myRyanair, ale wygląda tak jak wrzucony PrtSc. Nigdzie mi nie pisze myRyanair przeszukałam każdą zakładkę - działam na laptopie jeśli to ma znaczenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 139 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Nikt oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group