Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
https://www.bookryanair.com/SkySales/bo ... -pl#Search


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 248 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 14 Wrz 2016 15:09 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1601
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
Jak myślicie, czy wprowadzenie obowiązku przystąpienia do myRyanair pociągnie za sobą zamknięcie starej strony "legacy" i co za tym idzie koniec korzystania z "myku"?

http://www.fly4free.pl/chcesz-latac-rya ... za-zmiany/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN
#82 PostWysłany: 14 Wrz 2016 15:15 

Może tak, może nie... kto to wie.... ;)

Pytanie jest podobne do art z głównej, coś tam w FR stwierdzili, bardziej, by rozpowszechnić korzystanie z nowej jeszcze archaicznej strony Ryanair, a jak będzie zobaczymy (kiedyś ogłosili, że będą loty do USA)

A i samo korzystanie z myku też coraz mniej się kalkuluje, wystarczy przy takich podstawowych walutach jak funt, euro wyrobić sobie kartę/y walutową np. Alior Banku
Góra
 PM off  
      
#83 PostWysłany: 21 Paź 2016 19:47 

Rejestracja: 21 Paź 2016
Posty: 3
martinka_pl napisał(a):
Wczoraj kolejny raz kupowałam bilety Ryanair - tym razem nie przez aplikację mobilną tylko przez stronę, ale nową wersję. Po wpisaniu nr karty teraz wyraźnie cena zmieniła mi się z PLN na EUR, ale po kliknięciu w okienku PLN (post #61 @wersus79), które tym razem mi się pojawiło, znów kwota zmieniła się na PLN :-) System doliczył mi tylko normalną prowizję za opłatę kredytówką, więc spoko.
Czekam jeszcze na rozpatrzenie mojej reklamacji ws poprzedniej płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Mam nadzieję, że mi ją uznają.





Mam ten sam problem, zaplacilem za bilety w apce mobilnej, nie odznaczylem stalego kursu i dostalem kurs 4,54, jak przebiega reklamacja u Ciebie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#84 PostWysłany: 23 Paź 2016 19:19 

Rejestracja: 09 Sie 2016
Posty: 117
Ryanair w ogóle nie odpowiedział, mimo maili potwierdzających otrzymanie reklamacji z obietnicą odpowiedzi w ciągu 7-20-30 dni (kilka podejść). Na czacie panienki rozkładają ręce i przekierowują do customer service, który właśnie nie odpowiada. Teraz jestem w Grecji, ale po powrocie kieruję sprawę do banku z żądanuem charge backu, zwłaszcza, że ostatnio znów bukowałam 4 loty w ryanairze i w przypadku jednego znów mnue rąbnął, mimo że kupowałam przez komp na legacy i z odznaczeniem przeliczenia kursu przez ryanair. Miałam cenę finalną w pln, którą akceptowałam, a z karty znów pobrało mi w euro z chorym przelicznikiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#85 PostWysłany: 23 Paź 2016 19:40 

Procedura "chargebacku" ODPADA, dziwię się, że nie rozpoczęłaś reklamacji od banku wystawcy karty, powołując się na podwójne przewalutowanie przy wskazaniu waluty w której jest nominowana karta i w jakiej walucie dokonano zakupu (jakiś czas temu, gdy ten problem zaistniał większość skutecznych reklamacji tak właśnie była przeprowadzana)
Góra
 PM off
mawas uważa post za pomocny.
 
      
#86 PostWysłany: 23 Paź 2016 23:02 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3923
platynowy
Chargeback jak najbardziej będzie miał tu zastosowanie. Jest tam opcja "transakcja została przeprocesowana w innej walucie niż ustalona". Najlepiej mieć print-screeny z ceną w PLN. Jeśli Ryanair nie chce oddać po dobroci to trzeba ich w ten sposób potraktować. Może wreszcie naprawią to że odznaczenie ptaszka nie zawsze działa (z mojego doświadczenia - problem jest na Firefox, ale na Chrome działa ok).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#87 PostWysłany: 23 Paź 2016 23:06 

Nawet jeśli to jest to procedura czasochłonna i z z tego co pamiętam określonym czasem po, ja bym zaczął jak wyżej od zwykłej reklamacji (w większości polskich banków wystarczyło)
Góra
 PM off  
      
#88 PostWysłany: 24 Paź 2016 11:20 

Rejestracja: 21 Paź 2016
Posty: 3
niestety dzis Raifeissen odpisal, ze reklamacji nie przyjmuje gdyz ustalili w dniu zakupu biletow cene euro na 4,53 zl. mam karte wizzair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#89 PostWysłany: 24 Paź 2016 11:43 

Ale od II połowy czerwca 2016r. wszyscy posiadacze KK Raiffeisen WIzzair o tym wiedzą, że nie kupuje się nią już w walutach obcych, bo to się przestało kalkulować (w zastępstwie korzystam z Alior Kantoru z podpiętą kartą walutową)

A kurs 4,53 zł to całkiem fajny kurs jak na automatyczne obecnie podwójne przewalutowanie (+2% do ceny za płatność kk na stronie FR)
Góra
 PM off  
      
#90 PostWysłany: 05 Lis 2016 21:29 

Rejestracja: 30 Sie 2011
Posty: 869
niebieski
No dobra, komuś się udało odzyskać skutecznie kasą za taką akcję ? Jak to postępować ?
Uderzać do banku czy do ryanaira ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#91 PostWysłany: 07 Lis 2016 20:47 

Rejestracja: 21 Paź 2016
Posty: 3
Dziś dostałem pismo z Raifeissenu, nie uznali mojej reklamacji, stwierdzili, że walutą rozliczeniową karty wizz mastercard jest euro i kurs 4,52 jest prawidlowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#92 PostWysłany: 08 Lis 2016 10:39 

Rejestracja: 30 Sie 2011
Posty: 869
niebieski
To raczej wina Ryana bo to oni wysyłają prośbę o obciążenie karty do banku na wyższą kwotę niż podają klientowi.
Ja to zgłoszę do UOKiK i tutaj -> http://www.konsument.gov.pl/pl/kontakt/ ... tanie.html od razu jak wrócę z Londynu żeby mi wcześniej biletów nie anulowali :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#93 PostWysłany: 16 Lis 2016 21:08 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 3
Nie wiem czy tylko mi - ale na to wygląda, nie działa stara strona aby móc kupić bilet bez dodatkowych opłat za przewalutowanie. Wiadomo może czy już ją wyłączyli na zawsze czy to jakaś chwilowa awaria?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#94 PostWysłany: 16 Lis 2016 21:26 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Kto to wie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#95 PostWysłany: 17 Lis 2016 11:01 

Rejestracja: 17 Lis 2016
Posty: 2
Kupiłam bilet na trasie Wawa-Bruksela, system po wpisaniu nr karty Mastercard Debit zmienił walutę z PLN na EUR?? okienko z Przy wyborze czy chce kurs Rayanaira czy banku, wybrałam oczywiście teoretycznie gwarantowany kurs Rayanaira. Efekt: z karty mam ściągnięta kwotę w EUR przeliczoną na PLN po kursie banku (dużo wyższym niż przy zakupie biletu). Złożyłam reklamację w Rayanair i dostałam odpowiedź, że oni mają u siebie zaksięgowane PLN??? Dlatego złożyłam reklamację w banku i czekam. Powiedzcie jak to się dzieje, że jeżeli krajem wylotu jest Polska i karta jest do konta PLN system Ryanair mi przelicza na EUR. I gdzie jest błąd w systemach Rayanaira czy banku / wystawcy karty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#96 PostWysłany: 17 Lis 2016 11:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@katja45 Chyba system Ryanair rozpoznaje błędnie kartę, tak jakby była kartą prowadzoną w euro.Czy rezerwację robiłaś jak jeszcze działała stara wersja strony?Bo tam zdarzały się takie przypadki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 21 Lis 2016 10:48 

Rejestracja: 17 Lis 2016
Posty: 2
@miriam, nigdy nie kupowałam wcześniej na Ryanair wiec nie wiem czy to nowa czy stara strona. Rezerwację robiłam jakieś 2 tg temu. Mój bank (Raiffaisen) odpowiedział, że kwota w EUR to kwota jaką pobrał Ryanair, który z kolei twierdzi że ma u Siebie zaksięgowane PLN :(( Bank zaproponował mi procedurę Chargeback ale boję się, że jeżeli z niej skorzystam to stracę bilety.
Swoją drogą faktycznie to cos z kartą bo zrobiłam próbną rezerwację kartą Visa w innym banku i było wszystko ok. Podsumowując i tak uważam że problem EUR/PLN to wina Ryanair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#98 PostWysłany: 21 Lis 2016 11:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1782
srebrny
Wymyślił ktoś już, jak w nowych realiach zmienić walutę na bardziej nam przyjazną?
Nie wierzę, że się nie da.
_________________
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#99 PostWysłany: 29 Gru 2016 00:12 

Rejestracja: 29 Gru 2016
Posty: 1
Hej, ja próbuje kupić bilety Paryż- Wawa i ten myk mi nie działa, ktoś pomoże ??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#100 PostWysłany: 29 Gru 2016 11:06 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3923
platynowy
W nowej wersji strony nie ma już możliwości zapłaty bez przewalutowania.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 248 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Nowy8616536, Tomo14 oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group