Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 286 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 17 Sty 2018 16:25 

Rejestracja: 16 Sty 2018
Posty: 29
A teraz jeszcze nie mogę kupić prio na lot powrotny, bo płatność kartą nie przechodzi, z różnych IP, z różnych przeglądarek, różnych sieci, urządzeń. To jest niedorzeczne. Niedługo minie 24h od mojej ostatniej płatności tą samą kartą u Ryana, ciekawe czy wtedy załapie. Czytałam coś na tym forum, że niby blokują niektórym możliwość płatności na 24h po kupieniu czegoś, jaki to ma w ogóle sens? Czy ktoś się spotkał z czymś takim?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
All inclusive na Fuerteventurze: tygodniowy wypoczynek z Warszawy za 2760 PLN All inclusive na Fuerteventurze: tygodniowy wypoczynek z Warszawy za 2760 PLN
Na ferie i nie tylko: loty British Airways do Kuala Lumpur z Warszawy za 2581 PLN Na ferie i nie tylko: loty British Airways do Kuala Lumpur z Warszawy za 2581 PLN
#182 PostWysłany: 17 Sty 2018 16:29 

@mremremre - a może po prostu bank zablokował Twoją kartę?
Góra
 PM off  
      
#183 PostWysłany: 17 Sty 2018 16:30 

Rejestracja: 26 Wrz 2017
Posty: 3
@mremremre mi dzisiaj przeszły 4 transakcje tuż po sobie, tylko przez paypala.
co do rozmowy z konsultantem - teraz jest faktycznie napisane że tylko departing stamtąd, ale wrzucam co mówią konsultanci bo może znowu coś zmienią.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#184 PostWysłany: 17 Sty 2018 16:36 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 46
Loty: 119
Kilometry: 220 190
Akapit ze zdaniem zawierające "departing from Israel" jest jednak opatrzone nagłówkiem "Flights to/from Israel".
@mremremre mi dziś bez najmniejszego problemu przeszły dwie płatności kartą dokonywane tą samą kartą jedna po drugiej i na pewno prędzej niż po 24 godz. od wczorajszej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#185 PostWysłany: 17 Sty 2018 16:44 

Rejestracja: 02 Cze 2014
Posty: 427
niebieski
A może po prostu juz się wykupiły te 90 pierwszych i nie są dostępne kolejne?


mremremre napisał(a):
A teraz jeszcze nie mogę kupić prio na lot powrotny, bo płatność kartą nie przechodzi, z różnych IP, z różnych przeglądarek, różnych sieci, urządzeń. To jest niedorzeczne. Niedługo minie 24h od mojej ostatniej płatności tą samą kartą u Ryana, ciekawe czy wtedy załapie. Czytałam coś na tym forum, że niby blokują niektórym możliwość płatności na 24h po kupieniu czegoś, jaki to ma w ogóle sens? Czy ktoś się spotkał z czymś takim?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#186 PostWysłany: 17 Sty 2018 16:46 

Rejestracja: 26 Wrz 2017
Posty: 3
@redan wiem, dlatego właśnie napisałam do nich żeby zobaczyć co powiedzą. podejrzewam że zmienią znowu ten fragment za chwilę
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#187 PostWysłany: 17 Sty 2018 16:49 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11351
Loty: 482
Kilometry: 757 010
redan napisał(a):
Akapit ze zdaniem zawierające "departing from Israel" jest jednak opatrzone nagłówkiem "Flights to/from Israel".

Ważny jest konkretny zapis Warunków i postanowień, a nie sam nagłówek.
Nawiasem mówiąc, ta informacja znajduje się chyba jedynie na wersjach anglojęzycznych. Sprawdziłem wersje: niemiecką, włoską, hiszpańską i francuską – tam również nie ma żadnej wzmianki o tych specjalnych warunkach.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 17 Sty 2018 16:57, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#188 PostWysłany: 17 Sty 2018 16:52 

Rejestracja: 16 Sty 2018
Posty: 29
Kupowałam dzisiaj w sklepie tą kartą, wszystko jest z nią ok.

Czy te 90 się wyprzedało pewna być nie mogę, ale inni pisali, że jak się wyprzedały, to cena była 0. A mi ciągle pokazuje błędy dotyczące karty...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#189 PostWysłany: 17 Sty 2018 16:59 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 46
Loty: 119
Kilometry: 220 190
To może tylko limit na transakcje internetowe wyczerpałaś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#190 PostWysłany: 17 Sty 2018 17:00 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11351
Loty: 482
Kilometry: 757 010
@mremremre sprawdź w ustawieniach/limitach karty czy nie masz ograniczeń co do dziennej liczby transakcji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#191 PostWysłany: 17 Sty 2018 17:11 

Rejestracja: 16 Sty 2018
Posty: 29
-- 17 Sty 2018 17:04 --

To na pewno nie żadne limity, robiłam już dużo więcej transakcji dziennie za większe sumy niż 6 euro na priority...

-- 17 Sty 2018 17:11 --

Osoba z którą lecę też nie może swoją kartą zapłacić za prio na ten lot powrotny. A ma w zupełnie innym banku. I też korzysta z niej na codzień. Napisał do konsultanta na czacie, kobieta wygenerowała mu link pod którym ma zapłacić za 2 prio dla nas (czyli nie są wykupione, skoro mogła coś takiego zrobić) i wpisując tam dane karty nadal ich strona nie chce przyjąć płatności ani ode mnie ani od niego....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#192 PostWysłany: 17 Sty 2018 17:29 

Rejestracja: 12 Sty 2018
Posty: 7
Ciekawostka, na karcie pokładowej poza informacją "Jak uniknąć opłaty 50 EUR", na drugiej stronie znajduje się obrazek z wymiarami bagażu i opis: "Na popularnej trasie możesz spotkać się z prośbą o złożenie bagażu podręcznego w luku bagażowym. Ta usługa jest bezpłatna dla bagaży o prawidłowych wymiarach.

Pomijając już bałagan w regulaminach w różnych wersjach językowych, brak informacji na Polskiej stronie, niekompetencję konsultantów to nawet na karcie pokładowej umieszczają dwie sprzeczne informacje... ale oczywiście obsługi to nie obchodzi. Nie próbujcie czasem pytać o nazwisko obsługi lotniskowej... :)

Załączniki:
Karta pokładowa.jpg
Karta pokładowa.jpg [ 295.81 KiB | Obejrzany 905 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#193 PostWysłany: 17 Sty 2018 17:48 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Pocieszające w tym wszystkim jest to, że my musimy płacić jak lecimy Ryanairem tylko do tego jednego kraju. A mieszkańcy Izraela muszą płacić zawsze kiedy chcą gdziekolwiek lecieć Ryanairem.
Góra
 Profil Relacje PM off
Santina lubi ten post.
 
      
#194 PostWysłany: 17 Sty 2018 19:08 

Rejestracja: 03 Sty 2018
Posty: 5
Witam,
ja lecę do Izraela z Gdańska w marcu dopiero. Bilety kupowałem w grudniu 2017 roku przed wprowadzeniem zmian polityki bagażu.
Dzisiaj z ciekawości dzwoniłem do lotniska w Gdańsku w celu wybadania sytuacji. Pani z obsługi lotniska odesłała mnie z kwitkiem że proszę się kontaktować z Rayanair. Pytam się o telefon do Ryanair - firmy która obsługuje przyjęcie do samolotu bagażu. Nie chciała mi podać ale w końcu powiedziała że zajmuje się tym zewnętrzna firma Welcome Airport Service. Zadzwoniłem do firmy. Pani nie była miła i uprzejma. Nie umiała wyjaśnić kwestii z bagażem. W końcu powiedziała, że tylko 2 bagaże na pokład może wnieść pasażer z priorytetem wejścia na pokład.
Jak widać lepiej mieć priorytet i nie tracić na nich nerwów. Trudno, zapłaciłem 116 zł. Jednak lepsze to niż płacić za każdym razem 50 EUR od bagażu.
Jednego chłopaka nie wpuścili na pokład bo miał 2 bagaże podręczne.
Życzę obsłudze lotniska większego szacunku do klienta. Jak widać tutaj jest duży problem z kulturą osobistą i spokojnym wyjaśnieniem problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#195 PostWysłany: 17 Sty 2018 19:19 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 171
Anonymous napisał(a):
Chłopak ewidentnie wiedział co robi, znał sobie prawa i próbował je wyegzekwować na lotnisku. Nie tylko uzyska odszkodowanie (i to zapewne w niemałej wysokości), ale również spowodował to, że sprawa praktyk stosowanych przez Ryanair trafiła do niektórych mediów (przynajmniej internetowych). Ile osób narzekających na forum na Ryanaira i zastosowane przez nich ostatnio rozwiązania jest gotowych zrobić coś podobnego? Ryanair o tym dobrze wie, jaki jest typowy profil psychologiczny ich klienta - co najwyżej skończy na narzekaniu i wylewaniu swoich żali, a z usługi pomimo zmiany warunków i tak skorzysta. Co to stało w Gdańsku, bardzo rzadko spotykany wyjątek od reguły.


Czyli rozumiem, że lecimy wszyscy do Izraela i stamtąd bookujemy wszystkie możliwe loty FR i po kolei odmawiamy dopłaty 50€, by potem walczyć o odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#196 PostWysłany: 17 Sty 2018 19:37 

adasstadnicki napisał(a):
Witam,
ja lecę do Izraela z Gdańska w marcu dopiero. Bilety kupowałem w grudniu 2017 roku przed wprowadzeniem zmian polityki bagażu.

(...)

Jak widać lepiej mieć priorytet i nie tracić na nich nerwów. Trudno, zapłaciłem 116 zł.


I po co się tak śpieszyć z tym kupnem priorytetu? Do marca sporo czasu. Może się okazać, ze do tego czasu Ryanair będzie musiał wycofać się z tego co aktualnie ma miejsce. Jeśli by wszystko poszło po myśli pasażerów, to wtedy Ty zwrotu kasy z kupna Priority już nie dostaniesz.
Góra
 PM off  
      
#197 PostWysłany: 17 Sty 2018 19:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
Anonymous napisał(a):
A wracając do tematu, chłopak w Gdańsku po prostu pokazał, że nie należy do ludzi, którzy wylewają swoje żale (np. na forum), a po prostu postanowił "walczyć" o swoje prawa bezpośrednio na lotnisku. Zapewne od początku do końca był świadom, że w skrajnym przypadku może dla niego zakończyć to mało przyjemnie na lotnisku. Pokazał, że nie jest na tyle zdesperowany, aby za wszelką cenę ulegać "wielkiemu graczowi". Paradoksalnie jest to racjonalne zachowanie

Chłopak ewidentnie wiedział co robi, znał sobie prawa i próbował je wyegzekwować na lotnisku. Nie tylko uzyska odszkodowanie (i to zapewne w niemałej wysokości), ale również spowodował to, że sprawa praktyk stosowanych przez Ryanair trafiła do niektórych mediów (przynajmniej internetowych). Ile osób narzekających na forum na Ryanaira i zastosowane przez nich ostatnio rozwiązania jest gotowych zrobić coś podobnego? Ryanair o tym dobrze wie, jaki jest typowy profil psychologiczny ich klienta - co najwyżej skończy na narzekaniu i wylewaniu swoich żali, a z usługi pomimo zmiany warunków i tak skorzysta. Co to stało w Gdańsku, bardzo rzadko spotykany wyjątek od reguły.

Zachowanie tego pracownika na lotnisku ewidentnie wskazuje na to, że Ryanair przyjął założenie, że nieważne co narzucą jednostronnie pasażerom, to zdecydowana większość osób podporządkuje się. A jeśli ktoś "podskoczy" i będzie walczył o swoje prawa, to zagrożą nie wpuszczeniem na pokład samolotu i dodatkowo spowodują dodatkowe problemy takiemu pasażerowi, tj. wezwą służby odpowiedzialnę za bezpieczeństwo i porządek na lotnisku z tytułu rzekomego zagrożenia (np. w postaci gróźb) stosowanych przez danego pasażera.

Chłopak na lotnisku w Gdańsku pokazał, że jest człowiekiem "czynu", a nie "marudą", który potrafi bohatera zgrywać co najwyżej na forum. Dzięki takim ludziom sprawa potrafi zostać nagłośniona. To dzięki takim osobom Ryanair może najwięcej stracić w oczach klientów, a nie dzięki osobom, które potrafią wylewać swe żale na forum, w emailach do Ryanaira itp.

Odszkodowanie? Ale powiedz od razu za co i na jakiej podstawie. Jak się postara to dostanie zwrot za dokupiony bagaż, bo ryanair sam z siebie na pewno nie wypłaci mu 400 euro za nie wzięcie na pokład, a na pierwszy rzut oka nie jest pewne czy będzie mógł zmusić go do tego ULC. Innego odszkodowania bym tu prędko się nie doszukiwał, a na pewno nie za kupione bilety na inną linię lotniczą. Piszesz żeby nie marudzić - więc przestań narzekać na innych i udzielać błędnych informacji w różnych wątkach, bo potem ktoś pomyśli, że się cokolwiek znasz i uzna to za pewnik(tak jak kolega moher dwa posty wyżej zauważył to ironicznie). Chłopak z Gdańska na razie nic nie zyskał, dużo stracił, i nie wiadomo czy jeszcze coś dostanie. Choć z tekstu wynika, że zachowywał się bardzo poprawnie i kulturalnie.

Z reguły indywidualne walki dopiero na lotnisku przynoszą mniej korzyści i mogą narobić poważnych problemów(niejednokrotnie pasażer może mieć rację, a kończy wyprowadzony i poszarpany w kajdankach). Walka na lotnisku przeważnie nie ma najmniejszego sensu, bo to nie jest miejsce, w którym można przewoźnika(w rzeczywistości firmę handlingową) do czegokolwiek przekonać(zresztą jak widać w tym przykładzie). Zdecydowanie lepiej „pomarudzić" na forach, i zebrawszy większą liczbę osób poszkodowanych wspólnie znaleźć metodę dochodzenia swoich praw i informowania mediów. A media(onet, fly4free) informowały o przypadku lotów do Izraela właśnie jeszcze przed historią z Gdańska, choć i jej plusem jest kolejne rozszerzenie zakresu odbiorców.
Największą szkodę finansową, abstrahując od tej, która może wyniknąć ze szkody wizerunkowej, mogą nadać krajowe organy kontroli, którym w tym wypadku bardzo będę kibicował. Ale żeby zainicjować ich działanie poszkodowani muszą trochę pomarudzić w sieci(dać im znać).
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off
olus lubi ten post.
 
      
#198 PostWysłany: 17 Sty 2018 20:03 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 171
Dzwoniłem wczoraj do stowarzyszenia prawników działających przy UOKiK i dostałem informację, że mogę umówić się na spotkanie z rzecznikiem, ale powinienem mieć przy sobie stary regulamin, który akceptowałem i nowy do porównania. Chętnie bym się spotkał, żeby dowiedzieć się czy, jeśli sytuacja się nie rozwiąże do czasu mojego lotu, mam na lotnisku pokornie zapłacić te 50€ i jak potem walczyć o odszkodowanie; ale niestety nie mam nigdzie starego regulaminu FR obowiązującego przed 15.01... Napisałem bezpośrednio do linii lotniczych, ale pewnie mi go nie udostępnią. Najciekawsze jest w tym wszystkim to, że w polskiej wersji nowego regulaminu nie ma informacji o dodatkowych opłatach, więc nawet nie mam czego zaskarżyć :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#199 PostWysłany: 17 Sty 2018 20:52 

@Pabloo wybacz, ale jeśli byś uczciwie podszedł do tematu, to byś zauważył, że odnośnie sytuacji dotyczącej "akcji" na lotnisku w Gdańsku, to nie ja pierwszy użyłem słowa "odszkodowanie". Pozwolę sobie zacytować.

greg1291 napisał(a):
W zasadzie to idealna metoda by zdobyć odszkodowanie, dla zaprawionych w bojach. Nie chcesz opłacić nowej opłaty, nie wpuszczają Cie na pokład. Składasz skargę do ULC i odszkodowanie. :)


@Pabloo Skoro uparłeś się na moją osobę, Twoja sprawa - masz do tego pełne prawo. Żałuję, że nie masz odwagi napisać wiadomości prywatnej, tylko "wywody" pod moim adresem robisz na forum ogólnym. Chcesz mnie hejtować, to pisz tu dalej. Chcesz faktycznie coś ze mną wyjaśnić, napisz prywatną wiadomosć. Ja nie mam czasu na pierdoły - jeśli chcesz to się baw dalej, przeprowadzając ataki na moją osobę. Jeśli chcesz szczerze coś wyjaśnić, zapraszam na priv.

Z mojej strony na forum ogólnym nie będę z Tobą dalej prowadził dyskusji, nie będę zaśmiecał ważnych tematów kwestiami, które ja i Ty możemy wyjaśnić pomiędzy sobą w wiadomościach prywatnych. Jakby co, to pisz wiadomości prywatne. Ewentualnie wyżywaj się tutaj :lol: - nie mogę Tobie zabronić tej przyjemności :o Każdemu przyjemność sprawia co innego.

P.S. Zgłoś admoderacji forum te wiadomości z różnych wątków, w których ja wprowadzam ludzi w błąd :D Niech zostaną one usunięte - nie chcę mieć później wyrzutów sumienia, że ktoś "ucierpiał" :( Resztę możemy wyjaśnić z wykorzystaniem wiadomości prywatnych.
Góra
 PM off  
      
#200 PostWysłany: 17 Sty 2018 21:06 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3578
złoty
@Pabloo Mój wpis miał charakter nieco żartobliwy. Natomiast w tym wypadku pasażer nie został wpuszczony na lot, a zatem jeżeli uczyniono to bezpodstawnie to może ubiegać sie o odszkodowanie. Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach. Podstawa odmowy wpuszczenia miało być agresywne zachowanie. Jeżeli gość ma nagranie, świadków, gdzie nie jest agresywny, a agent bezpodstawnie nie chce podać swych danych i domaga się uiszczenia opłaty za bagaż pod rygorem odmowy wpuszczenia na pokład (słyszałem takie gadki na locie do Hiszpanii przy zbyt dużym bagażu podręcznym) to odszkodowanie dostanie. ULC może wydać decyzję administracyjną w tym zakresie i 99% przewoźników do tego się dostosowuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 286 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group