Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://contactform.ryanair.com/?cr=4-0 ... 0%93+EU261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


 [ 2851 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 139, 140, 141, 142, 143
Autor Wiadomość
#2841 PostWysłany: 26 Lip 2022 12:15 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10048
Loty: 365
Kilometry: 615 015
@demimd pozostaje jeszcze zasadnicze pytanie: jaki był powód opóźnienia? Oczywiście jeśli był podany przez załogę samolotu lub obsługę na lotnisku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2842 PostWysłany: 26 Lip 2022 12:25 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3438
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
FR 7273 Lauda Air
Ostatnia trasa dnia w piątek.
Przyczyną sporych opóźnień jest to, że wcześniej obsługuje trasę do i z Kolonii, gdzie zawsze łapie spore opóźnienia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2843 PostWysłany: 26 Lip 2022 14:24 

Rejestracja: 26 Lip 2022
Posty: 4
No właśnie żaden powód nie został podany.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2844 PostWysłany: 28 Lip 2022 10:38 

Rejestracja: 26 Lip 2022
Posty: 4
dg72 napisał(a):
FR 7273 Lauda Air
Ostatnia trasa dnia w piątek.
Przyczyną sporych opóźnień jest to, że wcześniej obsługuje trasę do i z Kolonii, gdzie zawsze łapie spore opóźnienia.


To znaczy ze nie ma podstaw do odszkodowania?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2845 PostWysłany: 28 Lip 2022 10:44 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7181
platynowy
Podstawy są ale racji trzeba dochodzić sądownie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2846 PostWysłany: 31 Lip 2022 15:42 

Rejestracja: 24 Sty 2020
Posty: 3
Jak jest ze zwrotem środków poniesionych na transport alternatywny? Odwołany lot z powodu warunków pogodowych (oczywiście na lotnisku tej informacji nikomu nie udzielili, dopiero w odpowiedzi na wniosek o odszkodowanie wyszła ta informacja). Propozycja od pracownika w biurze na lotnisku: 1) zmiana lotu na 2 dni później na tej samej trasie, 2) zwrot kosztów za bilet, 3) transport alternatywny, byle nie inną linią lotniczą, więc raczej bus/pociąg. Wybrałam opcję 3, pracownik powiedział, że środki zostaną mi zwrócone, pokazałam mu propozycję trasy i cen biletów, zatwierdził, zarekomendował zatrzymanie paragonów i na następny dzień wypełnienie wniosku. Nie mam niestety żadnego pisemnego potwierdzenia od niego, jedynie rozmawialiśmy na miejscu. Ryanair oczywiście nie chce zwrócić pieniędzy, oferuje zwrot za niewykorzystany bilet i za posiłki na lotnisku. Mogę się jakoś odwołać czy jedynie sąd wchodzi w grę? Lot między miastami hiszpańskimi, hiszpańska AESA odniosła się tylko do tego, że odszkodowanie mi nie przysługuje, bo warunki pogodowe, też mówią o zwrocie za bilet i za posiłki, ale nie odnieśli się do zwrotu za transport alternatywny.
Może ktoś miał podobny przypadek? :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#2847 PostWysłany: 31 Lip 2022 15:58 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3438
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
I tak musisz zacząć od złożenia czy wypełnienia oficjalnego wniosku ze strony Ryanair.

https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Góra
 Relacje PM off  
 
#2848 PostWysłany: 31 Lip 2022 18:23 

Rejestracja: 24 Sty 2020
Posty: 3
Form został wypełniony, sprawa dość szczegółowo opisana, na co Ryanair:
We will always make best efforts initially to accommodate you on an alternative Ryanair flight. However, if you choose to purchase a flight with another transportation, without prior agreement with Ryanair, this may result in you been unable to recover the cost of that train ticket from us. We are sorry that we cannot be of further assistance with regards to this matter.

Oczywiście prior agreement z Ryanairem był, niestety nie na piśmie, ticket zamknęli i nie mam opcji otwarcia nowego, bo tamten wisi jako sprawa rozwiązana. Airhelp nie zajmuje się tego typu roszczeniami, a nie chciałabym iść do sądu. Chat nie pomaga, odsyłają do innego formularza, wracają z tą samą informacją...
Góra
 Relacje PM off  
 
#2849 PostWysłany: 31 Lip 2022 18:50 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7271
srebrny
Cytuj:
Nie mam niestety żadnego pisemnego potwierdzenia od niego, jedynie rozmawialiśmy na miejscu.

No to po ptokach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2850 PostWysłany: 12 Wrz 2022 12:06 

Rejestracja: 12 Kwi 2010
Posty: 283
niebieski
Ryanair nie przestaje mnie zaskakiwać.

Rezerwacja via aplikacja, a Ryan na to, że:


Zauważyliśmy, że Twoja rezerwacja nie została dokonana bezpośrednio na naszej stronie internetowej / aplikacji. Kliknij tutaj, aby dokonać weryfikacji i ubiegać się o zwrot pieniędzy.

Wygląda na to, że ta rezerwacja została dokonana za pośrednictwem pośrednika zewnętrznego, który nie jest upoważniony do sprzedaży lotów Ryanair.


Nie pozwala mi to na złożenie wniosku o zwrot środków....

Lot opóźniony o 2,5 godziny, zrezygnowaliśmy bo miała być jednodniówka - Ryan proponuje zmianę na najbliższy lot, czyli jutro... - coś jeszcze jest do negocjacji? :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2851 PostWysłany: 12 Wrz 2022 12:17 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3438
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Nie dostaniesz żadnego zwrotu, gdyż zgodnie z ich regulaminem zaakceptowanym przy rezerwacji biletów przysługuje zwrot przy opóźnieniu powyżej 5 godzin.
Powyżej 3 godzin można ubiegać się o odszkodowanie o ile byś poleciał.
Wszystko co zyskasz tj przeniesienie za darmo lotu lub zwrot to wyłącznie ich dobra wola.

Obecnie jednodniówki to ryzykowne latanie, gdy ktoś następnego dnia ma coś ważnego zaplanowane.
Góra
 Relacje PM off
MeHow lubi ten post.
MeHow uważa post za pomocny.
 
 
 [ 2851 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 139, 140, 141, 142, 143

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], ofer oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group