Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#1881 PostWysłany: 12 Wrz 2018 14:53 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 575
niebieski
Witam

Ponieważ nie mam czasu przekopywać się przez 94 stron w tym wątku, mam prośbę o pomoc. Mój lot W-wa- Heraklion opóźnił się o 5 h, był to lot czarterowy TUI. W formularzu Ryanair https://eu261expenseclaim.ryanair.com/?lg=PL trzeba wpisać informację o numerze rezerwacji lotu. Napisałam do TUI, aby mi go podali i odpisali:

"W formularzu reklamacyjnym na stronie Ryanair jest mozliwe wpisanie numeru rezerwacji TUI, nie jest to jednak takie oczywiste. Prosimy wpisac numer w odpowiednim okienku i kiedy na kursorze pojawi sie czerwone koleczko z informacja o bledzie, prosimy jeszcze kilka razy kliknac nim w to pole. Blad zniknie i bedzie mozliwosc kontynuowania reklamacji.

Jako klienci lotu czarterowego nie dysponuja Panstwo 6-cyfrowym kodem"

Nie wiem, o co im chodzi, żadne kółka mi się nie pokazują.

Po wpisaniu nr rezerwacji TUI przenosi mnie na stronę:
"“Przepraszamy, ale nie jesteśmy w stanie zweryfikować danych lotu, prosimy kliknąć na poniższy link, wypełnić ręcznie formularz i przesłać go do nas pocztą lub faxem.

http://www.ryanair.com/doc/faqs/claim-a ... -pl.pdf”

Tego formularza pdf nie można otworzyć...

Co zrobić w takiej sytuacji? Ryanair ma jakiś adres e-mail kontaktowy, bo nic nie widzę na ich stronie.

Katarzyna
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Przygoda w Afryce: Nairobi, Mombasa, Zanzibar i Dar es Salaam w jednej podróży z Warszawy za 3029 PLN Przygoda w Afryce: Nairobi, Mombasa, Zanzibar i Dar es Salaam w jednej podróży z Warszawy za 3029 PLN
Urlop w Playa del Carmen za 3720 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) i 7 nocy ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Playa del Carmen za 3720 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) i 7 nocy ze śniadaniami w 4* hotelu
#1882 PostWysłany: 12 Wrz 2018 14:54 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8592
złoty
Cytuj:
Ponieważ nie mam czasu przekopywać się przez 94 stron w tym wątku

Zatem wróć tu, jak ten czas znajdziesz.
Góra
 Profil Relacje PM off
LonDynia uważa post za pomocny.
 
      
#1883 PostWysłany: 12 Wrz 2018 14:59 

-- 12 Wrz 2018 14:56 --

Katarzyno, a spójrz w linki u góry strony tego tematu....
Tam jest wszystko co potrzebujesz :!: :!: :!:

-- 12 Wrz 2018 14:59 --

boots napisał(a):
Cytuj:
Ponieważ nie mam czasu przekopywać się przez 94 stron w tym wątku

Zatem wróć tu, jak ten czas znajdziesz.

Nie pptrzebuje przegladać 94 stron i czytać glupich cytowanych porad
Wystarczy tylko czytać ze zrozumieniem i umieć korzystać z wiki
Góra
 PM off
LonDynia uważa post za pomocny.
 
      
#1884 PostWysłany: 12 Wrz 2018 14:59 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 575
niebieski
Rzeczywiście, jest podany e-mail do nich...musiałam przeoczyć, dzięki...
K.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1885 PostWysłany: 16 Wrz 2018 14:05 

Rejestracja: 12 Cze 2018
Posty: 8
Witam, jakiś czas temu pisałem o moim odwołanym locie w dniu 27.05.2018 z Katowic do Londynu. Złożony wniosek o odszkodowanie został odrzucony przez Ryanaira który powołał się na awarię systemu tankowania w Londynie. Opisane tutaj:
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109?start=1360#p1095702

Złożyłem skargę do ULC. Otrzymałem informację że ULC wszczyna postępowanie administracyjne w stosunku do wymienionych pasażerów - wymienione dwa inne nazwiska plus moje - i zawiadamia strony o wyznaczeniu terminu załatwienia sprawy do 04.12.2018.

Mam pytanie dot. pasażerów jako że po wysłaniu wszystkich papierów pojawił się wpis tutaj trochę mnie niepokojący.
Ja jestem głównym pasażerem, rezerwacja na dwie osoby. Potwierdzenie reklamacji do Ryanaira uwzględniało mnie oraz pasażera jak również potwierdzenie rezerwacji. Oba zostały załączone do skargi wysłanej do ULC. Sam formularz skargi do ULC posiada tylko jedno pole do wpisania pasażera którego skarga dotyczy i rozumiałem że należy wpisać głównego pasażera. I tak zostało wysłane.

Później pojawił się tutaj wpis informujący:
Cytuj:
Osoby objęte jednym nr rezerwacji składają jeden wniosek.Wystarczy,że wpiszesz osobę pierwszą a zaznaczysz,że lot był dla 2 osób i odszkodowanie x2.

z ULC otrzymałem info odnośnie podpisów, są dwie możliwości:
- we wniosku wskazujemy osoby z imienia i nazwiska w miejscu dodatkowych informacji i najlepiej będzie jak podpiszą się wszystkie pełnoletnie osoby,
- lub stronę nr 2 drukujemy w tylu egzemplarzach ile jest osób będzie składało skargę i spiąć w jeden formularz, wszystkie osoby podpisują


U mnie tego nie ma, informacja o drugim pasażerze znajduje się tylko w potwierdzeniu rezerwacji oraz reklamacji. Czy powinienem wysyłać korektę czy też druga osoba powinna wysłać osobną skargę czy też mogę nic nie robić w tej chwili i spokojnie poczekać na wynik postępowania?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1886 PostWysłany: 16 Wrz 2018 15:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Jeżeli w piśmie wszczynajacym nie ma tej drugiej osoby jako strony musisz wysłać kolejną skargę na tego drugiego pasazera
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1887 PostWysłany: 18 Wrz 2018 23:42 

Rejestracja: 18 Wrz 2018
Posty: 3
witam,

dostałem wiadomość od Ryanair po opoznionym locie następującej tresci:

"(...)
bardzo przepraszamy za opóźnienie Twojego lotu FR111 z Palma do Berlin z 14-09-2018.
Zapewniamy, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby zapobiec i zmniejszyć opóźnienie lotu, i rozumiemy niedogodności, z jakimi może się ono wiązać.

Jeśli posiadasz ubezpieczenie podróżne i chcesz wnioskować o odszkodowanie, w załączniku znajdziesz dowód opóźnienia w formie dokumentu PDF.

Aby uzyskać więcej informacji na temat opóźnień lotów, odwiedź stronę Często zadawane pytania
(...)"

czy wytluszczony zapis nie jest przypadkiem proba wprowadzenia w blad.?

nie miałem ubezpieczenia podroznego co nie znaczy, ze nie moge wnioskowac o odszkodowanie, czyz nie.?

pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1888 PostWysłany: 18 Wrz 2018 23:45 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8592
złoty
Cytuj:
czy wytluszczony zapis nie jest przypadkiem proba wprowadzenia w blad.?

Nie.
Cytuj:
nie miałem ubezpieczenia podroznego co nie znaczy, ze nie moge wnioskowac o odszkodowanie, czyz nie.?

Możesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1889 PostWysłany: 19 Wrz 2018 08:43 

Rejestracja: 18 Wrz 2018
Posty: 3
czy tylko ja widzę w tym zdaniu próbę sugestii, że jeśli NIE MAM ubezpieczenia to nie mogę się domagać odszkodowania..?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1890 PostWysłany: 19 Wrz 2018 08:48 

Tylko tyle ci napisali, ze oni odszkodowania czyli FR dobrowolnie nie wypłacą
Chcesz to z ich odpowiedzią składasz skargę do hiszpańskiego odpowiednika ULC
W tym pdf jakie są czasy planowanego i rzeczywistego lądowania?
Góra
 PM off  
      
#1891 PostWysłany: 19 Wrz 2018 08:52 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
@gorny77

Opóźnienie w jego locie przekracza 3h
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1892 PostWysłany: 19 Wrz 2018 09:02 

Nie znamy przyczyny, a i jasno sugerują co może zrobić
Góra
 PM off  
      
#1893 PostWysłany: 19 Wrz 2018 09:58 

Rejestracja: 18 Wrz 2018
Posty: 3
witam,

przyczyną opoznienia był brak kompletnej załogi.
kapitan samolotu musial byc sprowadzony z frankfurtu i stąd opoznienie.

pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1894 PostWysłany: 19 Wrz 2018 14:36 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Oczywiście, że sugerują, żebyś o odszkodowanie ubiegał się nie u nich. Ale pierwszym krokiem jest złożenie przez ich stronę wniosku o odszkodowania. Z tego co piszesz powinieneś je otrzymać na 99%. Gdyby jednak Ryanair odmówił to musisz sprawę skierować do hiszpańskiego odpowiednika ULC. Oczywiście dopiero po otrzymaniu odmowy od Ryanaira.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1895 PostWysłany: 19 Wrz 2018 15:37 

Rejestracja: 19 Wrz 2018
Posty: 7
Hej, złożyłam wniosek o odszkodowanie za spóźniony o ponad 4 godziny lot FUE -TXL Laudamotion i dostałam odpowiedź, że wg Ryanair żadnego spóźnienia nie było:
"In regards to flights OE56 from Berlin Tegel to Fuerteventura on the 03/07/2018 and OE57 from Fuerteventura to Berlin Tegel on 17/07/2018, our records indicate you boarded those flights and the flights operated on time."

Tymczasem my zamiast o 16.50 wylecieliśmy o 22.45
Mam screna z naszym lotem z flightstats i jest tam informacja "Delayed 4h 37min".

Czy Waszym zdaniem drążyć z temat z Customer Service czy już raczej ULC?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1896 PostWysłany: 19 Wrz 2018 15:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 515
Loty: 120
Kilometry: 206 814
Możesz spróbować jeszcze raz im napisać dodając załącznik o którym wspominasz. No i pisz tylko o tym locie opóźnionym ponad 3h, a nie o obu. Zawsze szybciej jest drogą polubowną. Jeśli nie wypłacą to oczywiście ULC, ale potrwa to pewnie sporo dłużej.
_________________
Image Image
Góra
 Profil Relacje PM off
maurra uważa post za pomocny.
 
      
#1897 PostWysłany: 19 Wrz 2018 16:18 

Rejestracja: 19 Wrz 2018
Posty: 7
Ok, odesłałam screena z potwierdzeniem opóźnienia, zobaczmy co dalej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1898 PostWysłany: 19 Wrz 2018 18:50 

Rejestracja: 03 Paź 2017
Posty: 9
Pisał ktoś kiedyś odwołanie do portugalskiego odpowiednika ULC? Wysyłam im na maila wiadomość, jednakże wyskakuje informacja o tym, że nie znaleziono adresu e-mail lub odbiorca nie może odczytać wiadomości. Prawdopodobnie mają zapchaną skrzynkę. Jeżeli ktoś, kto wysyłał tam swój wniosek przegląda to forum, mógłby podać adres na który wysyłał maila? Ja próbowałem na passengers@anac.pt
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1899 PostWysłany: 19 Wrz 2018 21:11 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
@maciejros
Pisz na ten dre.pdc@anac.pt
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1900 PostWysłany: 24 Wrz 2018 12:12 

Rejestracja: 17 Lut 2011
Posty: 34
Witajcie,
czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?

W związku z lotem opóźnionym ponad 3h, na złożony wniosek Ryanair odpowiedział, że są gotowi wypłacić odszkodowanie. Zażyczyli sobie jedynie podania "banking details" przez ich ComplainTracker.
Zdziwiło mnie to, bo już w pierwszym formularzu podałam im wszystkie dane ze Swiftem i IBANem włącznie, ale bez gadania uzupełniłam drugi raz przez formularz. Niestety od tego czasu nieustannie ponawiają prośbę o uzupełnienie tych danych - uzupełniałam je już chyba z 4 razy, oprócz Trackera podsyłałam w odpowiedzi na emaile i dalej dostaję ten sam request o uzupełnienie "banking details". Wniosek ma cały czas status "Awaiting customer details".

Próbowałam się dowiedzieć na czacie o co chodzi - nie mają ponoć dostępu do danych wniosku, przesyłali jedynie do działu odszkodowań info że wszystkie dane są, ale prośby o "banking details" nadal się powtarzają na każdą próbę kontaktu. Raz przysłali mi prośbę o poprawę numeru IBAN, ale uploadowałam ponownie, taki sam, prawidłowy.

Myślałam że problem jest w numerze konta albo w nazwisku posiadacza konta (inne niż wnioskodawcy), ale osoby lecące z nami tym samym lotem na innej rezerwacji mają tą samą sytuację - bezsensowne prośby o uzupełnienie (uzupełnionych już) danych bankowych.

Czy to jakiś wybieg z ich strony? Co mogę zrobić, jak popchnąć sprawę do przodu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group