Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#1801 PostWysłany: 21 Sie 2018 10:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1735
platynowy
Kupcie sobie dobre ubezpieczenia i wtedy nie bedzie wymówek ze burza, ze strajk itd. lot sie nie odbyl bedzie kasa.
A tak.. nikt nie kupuje bo szkoda kasy a jak sie przytrafi problem to kazdy kase chce :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast
Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN
#1802 PostWysłany: 21 Sie 2018 11:02 

Rejestracja: 16 Sie 2018
Posty: 23
LonDynia
Takie rzecz tylko w Erze - jak mówiła stara reklama :) Po lekturze OWU okazuje się, że ochrona jest czysto teoretyczna.
Zawsze znajdą się wyłączenia, wymówki również.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 21 Sie 2018 16:06, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1803 PostWysłany: 21 Sie 2018 12:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1735
platynowy
Dlatego mówie dobre a nie byle jakie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1804 PostWysłany: 21 Sie 2018 12:56 

Rejestracja: 16 Sie 2018
Posty: 23
Takie gadanie. Przejrzyj sobie ubezpieczenie-na-wypadek-opoznienia-odwolania-lotu,15,1900?start=60 i jak masz jakiś konkret to dopisz, na pewno wielu osobom pomożesz, a jak piszesz dla pisania no to cóż mogę powiedzieć...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1805 PostWysłany: 21 Sie 2018 13:00 

Rejestracja: 10 Maj 2016
Posty: 33
Jeżeli staram się załatwiać zwrot za bilet i inną linią to gdyby to nie wyszło ile czasu mam na zwykłe kliknięcie zwrotu za bilet Ryanair?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1806 PostWysłany: 21 Sie 2018 13:08 

Rejestracja: 16 Sie 2018
Posty: 23
A Twój Ryanair poleciał, czy nie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1807 PostWysłany: 21 Sie 2018 13:43 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 8
jacek96 napisał(a):
Składaj do sądu pozew, jesli uważasz, ze za burze odpowiada linia lotnicza. My tobie odszkodowania nie przyznamy, nawet jak nas przekonasz do swoich racji.

ale po co te złośliwości?

ansbach1 napisał(a):
...
Na marginesie rozporządzenie należy interpretować wąsko, a odmowę wypłaty odszkodowania należy traktować jako wyjątek od zasady. Nie masz pełnej wiedzy na temat przyczyn, dlatego warto walczyć, ale może lepiej w sądzie i Europejskim Nakazie Zapłaty?

Bardzo dziękuję :). A dlaczego lepiej od razu do sądu lub po ENZ? Żeby zaoszczędzić na czasie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1808 PostWysłany: 21 Sie 2018 15:31 

Rejestracja: 10 Maj 2016
Posty: 33
hindus.pl napisał(a):
A Twój Ryanair poleciał, czy nie?

Nie no skąd. Odwołano go 4 godziny przez odlotem, żadnego nie było alternatywnego biletu wiec musiałem kupić co było w innej linii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1809 PostWysłany: 21 Sie 2018 16:26 

Rejestracja: 16 Sie 2018
Posty: 23
No to z tego co pamiętam z lektury tego tematu (wybacz, nie znajdę teraz tego posta) w najgorszym wypadku w ramach reklamacji wypłacą Ci kwotę za ich bilet. I jakby nie patrzeć jest to minimalna gwarantowana kwota, skoro nie dotrzymali umowy i Cię nie przewieźli, to pieniądze muszą oddać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1810 PostWysłany: 21 Sie 2018 16:45 

Rejestracja: 10 Maj 2016
Posty: 33
Co mam zrobić - mimo ze wysłałem bilet Lot który musiałem kupić dostałem przed chwila znowu odpowiedz taka:

If you already have your file number for your submitted claim and you wish to update it or/and upload further details/documents (e.g. bank details), please use the dedicated Complaint Tracker as it is connected to your case directly.

Also, you are able to follow the status of your correspondence via the below link:
https://complainttracker.ryanair.com/

We trust that the above has been of assistance.

Kind regards
Giuliano”

Proszę mi coś poradzić bo to jest zabawa w koło w kotka i myszkę. Nie ma u nich żadnej możliwości wysłania przez ten formularz wysłania biletu innej linii. Bardzo proszę o pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1811 PostWysłany: 21 Sie 2018 17:27 

Rejestracja: 16 Sie 2018
Posty: 23
Zrób to o co proszą. Właśnie sprawdziłem i jest formularz do uploadu plików.
Wejdź na tą stronę, wpisz swój numer sprawy (powinieneś dostać na maila) i numer rezerwacji (no i kod z obrazka). Po zalogowaniu wybierasz drugą opcję i pojawia się formularz do wgrania plików
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1812 PostWysłany: 21 Sie 2018 17:38 

Jest też w wiki u góry wypróbowany adres email, z plikami z podaniem nr rezerwacji i nr sprawy chyba tak najłatwiej
Witamy nowego pomagacza, choć nieładnie tak link z pl ;)
Góra
 PM off  
      
#1813 PostWysłany: 21 Sie 2018 18:00 

Rejestracja: 10 Maj 2016
Posty: 33
Dzięki Hindus- dodałem tam list w którym wyraźnie piszę ze chcę zwrotu za ten bilet który musiałem kupić oraz odszkodowania no i dodałem bilet który musiałem kupić. Zobaczymy czy zadziała.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1814 PostWysłany: 21 Sie 2018 18:16 

Rejestracja: 16 Sie 2018
Posty: 23
Anonymous napisał(a):
Witamy nowego pomagacza, choć nieładnie tak link z pl ;)

Przepraszam ale bez .pl było już zajęte :(
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#1815 PostWysłany: 21 Sie 2018 20:53 

Rejestracja: 22 Wrz 2014
Posty: 3
Drodzy Forumowicz,

od 3 tygodni bezskutecznie próbuję złożyć wniosek o wypłatę odszkodowanie + pokrycie wydatków.
Próbowałem skorzystać z następujących dróg kontaktu:

> https://eu261expenseclaim.ryanair.com/ - tutaj nie mogę przesłać uzupełnionego formularza, bowiem wróciłem na własną rękę, a po zaznaczeniu opcji "Booked a flight with another airline" muszę podać szczegóły co do lotu zastępczego, który zaproponował mi Ryanair (Next Available Ryanair Flight), jednak żadna propozycja nie padła, a na drugi dzień zaczęły się już strajki

> https://eu261compensationclaims.ryanair.com/ - tego formularza nie mogę przesłać, ponieważ proces weryfikacji capche trwa zbyt długo i ostatecznie wniosek nie przchodzi dalej - próbowałem na 3 przeglądarkach i na dwóch komputerach o różnych porach dnia.

> zapytaniaklientow@ryanair.com - tutaj od 3 tygodni codziennie próbuję przesłać maila, jednak za każdym razem dostaję automatyczną odpowiedź o treści
Cytuj:
Skrzynka odbiorcza adresata jest pełna
Wiadomość nie została dostarczona na adres zapytaniaklientow@ryanair.com. Skrzynka odbiorcza tej osoby jest pełna lub otrzymuje teraz zbyt dużo e-maili.


Jakieś pomysły co zrobić w takiej sytuacji? Miał ktoś może podobnie? Nie mam już pojęcia, gdzie mogę złożyć ten nieszczęsny wniosek... Mam wrażenie, że Ryanair celowo rzuca kłody pod nogi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1816 PostWysłany: 21 Sie 2018 21:49 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2332
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Wyślij wezwanie do zapłaty na adres spółki określając termin i próbuj dalej online, gdy minie czas na odpowiedź masz otwartą drogę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1817 PostWysłany: 23 Sie 2018 22:24 

Rejestracja: 13 Gru 2017
Posty: 4
Witam. Czy przysługuje mi odszkodowanie w wysokości 400 euro ?

Lot Malaga - Berlin

Planowany lot

Malaga - Berlin Schonefeld
26.07.2018 - 07:10

Zostałem powiadomiony o odwołaniu : śr., 18 lip, 15:31

Sam zamówiłem inny bilet na kolejny dzień o godzinie 27 lipca godzina 19 bo Ryanair nie było nic wolnego na kolejne kilka dni.

Zostało mi zwrócone 80 euro za poprzedni bilet

Napisałem meila oraz skorzystałem formularza . Zarządzam pokrycie różnicy w nowym bilecie który kosztował 200 euro. oraz 400 euro odszkodowania. Dzis dostałem taka odpowiedz - pierwsze co zrobiłem to odpisałem aby napisali mi w języku polskim - chyba mam do tego prawo aby załatwiać takie sprawy po polsku ?

Z tego co zrozumiałem to uważają, że nie mogą mi przyznać odszkodowania, a jedynie pokryć różnice w cenie biletu

We refer to your online claim dated 19/07/2018.
We sincerely regret the cancellation of your flight ------- from Malaga T2 to Berlin
Schonefeld on the 26/07/2018 which was caused by an unnecessary industrial action
taken by a small number of cabin crew and was outside of our control.
Ryanair have made all reasonable attempts to avoid this strike and we always take all
the reasonable measures to minimize the disruption.
Providing our passengers with a punctual and reliable service is one of our principal aims.
However, it is inevitable that there will be occasions when we are unable to operate our
flights as scheduled due to extraordinary circumstances that are beyond our control.
We regret to advise you that in this situation we do not consider that any compensation is
payable under Regulation EU261.
We note you have booked an alternative flight ------- from Malaga T2 to Berlin Tegel on the
27/07/2018. Following a review of your receipted expenses, our accounts department will
forward you a bank transfer to the value of 498.95 PLN in full and final settlement of your
claim, in order to do that, please send us your complete payment details:
ACCOUNT NAME/NUMBER:
BANK NAME/ADDRESS:
SORT CODE:
SWIFT CODE:
IBAN NUMBER:
Please use the below link when replying:
https://complainttracker.ryanair.com/
Please quote our reference number: ------------------ .
We will cover the difference in price between your two flights – the cancelled flight and the
alternative flight on the booking ---------------

We regret to advise that you did not upload your hotel and meal VAT receipts, therefore we
cannot reimburse your other expenses. We kindly ask to submit your VAT receipt of your
reasonable expenses. Please use the above link when replying.
Thank you for flying with us and we hope we will have the pleasure of welcoming you
on–board another Ryanair flight again soon.
Yours sincerely
________________________
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1818 PostWysłany: 23 Sie 2018 23:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Pisz skargę do hiszpańskiego ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1819 PostWysłany: 23 Sie 2018 23:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7796
złoty
paweł232 napisał(a):
Witam. Czy przysługuje mi odszkodowanie w wysokości 400 euro ?



Napisałem ... Zarządzam pokrycie różnicy w nowym bilecie który kosztował 200 euro. oraz 400 euro odszkodowania. Dzis dostałem taka odpowiedz - pierwsze co zrobiłem to odpisałem aby napisali mi w języku polskim - chyba mam do tego prawo aby załatwiać takie sprawy po polsku ?

Z tego co zrozumiałem to uważają, że nie mogą mi przyznać odszkodowania, a jedynie pokryć różnice w cenie biletu


________________________
Nie jest źle.Z reguły nie stosują się do zarządzeń pasażerów ;) ,a twoje w połowie uznali,nawet żałują że nie załączyłeś innych kosztów np.za jedzenie czy dodatkowy nocleg.O odszkodowanie możesz spróbować powalczyć składając reklamację do odpowiednika ULC,gdyż jako przyczynę podali strajk personelu pokładowego co w ich mniemaniu zwalnia ich z odpowiedzialności.ULC nie musi podzielić ich stanowiska,więc spróbuj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1820 PostWysłany: 26 Sie 2018 09:57 

Rejestracja: 10 Maj 2016
Posty: 33
Teraz proszę o pomoc. Co dalej robić? Nie chcą zapłacić ustawowej kary bo kłamią ze była zła pogoda a jest to nieprawda. Był strajk ich pilotów. To można jakoś udowodnić ze to nieprawda? Nie chcą mi oddać za ten bilet co musiałem kupić dlatego ze nie skorzystałem z lotu Ryanair. Jestem więc do tylu bardzo bo sam lot kosztował drugie tyle.
Co mam dalej zrobić?
Co napisać i czy do tej ADR? Czy moze do
https://www.caa.co.uk/News/CAA-statemen ... ir-strike/
CAA? Nie wiem co jest niezalezne ale sprawa jest dość ewidentna - piękna pogoda, strajk a oni pieprzą o pogodzie. Bo wiedza ze jak powiedzą o strajkach to zgodnie już z którymś tam wyrokiem będą musieli zapłacić.

Bardzo proszę oczywiście o nie pisanie typu wynajmij prawnika- zrobię to jeśli rzeczywiście nie będzie już wyjścia. Ja nie prosiłem ich o zwrot za bilet którego nie wykorzystałem.
Wdzięczny będę za sensowną podpowiedź- może ktoś to przerabial.



Wklejam odpowiedz:
We sincerely regret the cancellation of your flight FR 2436 from London Stansted to Krakow on the 07/08/2018, which was due to adverse weather conditions.

However, as this cancellation was unexpected and therefore outside Ryanair’s control we regret to advise that no monetary compensation is due under EU Regulation 261/2004.

We note you chose not to rebook with Ryanair and as you did not utilise our service, the only option left for us was to refund your flight. Once this refund has been processed, Ryanair has no further liability according to EU261.

The refunded amount (1,069.96 PLN) should be reflected on your credit card which was used to make the reservation and ending with the last four digits ——— within the next 28 days.

This letter contains our final position in relation to your complaint. If you are unhappy with our decision, you can take your complaint to Alternative Dispute Resolution (ADR).  Aviation ADR is an independent, impartial scheme operated by Consumer Dispute Resolution Limited (CDRL). We are a member of this scheme and have agreed to be bound by its decisions. Their contact details are as follows:

Website: http://www.aviationadr.org.uk
Email: aviation@aviationadr.org.uk
Telephone: +44 (0) 203 540 8063
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group