Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#1641 PostWysłany: 31 Lip 2018 19:17 

Rejestracja: 28 Paź 2014
Posty: 4
No i stało sie.... Po raz pierwszy w czasie moich podróży linia skasowała mi lot.
Chodzi o Ryanair 25 lipca lot Terceira - Lizbona. Maila z informacja dostalem 18-stego lipca (rezerwacja byla 15lipca podroz tam, 25 lipca powrot).
Zeby nie psuc sobie wakacji jak najszybciej kupilem nowe bilety inna linia, wystapilem o zwrot za skasowany lot i odszkodowanie. Wlasnie dostalem odpowiedz odmowna z uzasadnieniem ze odszkodowanie za unexpected strike sie nie nalezy. Ciezko sie z tym zgodzic bo nawet sam Ryanair w mail-u informujacym o anulacji lotu pisze o wczesniejszych wysilkach zeby niedopuscic do strajku. Wiec nie moze byc mowy o unexpected.
Prosze wiec o rade bardziej doswiadczonych, w tym momencie powinienem wyslac skarge do portugalskiego ULC? Jesli tak to w jakiej formie?
Mail czy w wersji papierowej listem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
#1642 PostWysłany: 31 Lip 2018 19:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
Starczy mail, na stronie naszego ulc powinien być odnośnik, a poszukaj jeszcze, bo może portugalski ma jakiś gotowy formularz. Możesz to zrobić po angielsku.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1643 PostWysłany: 31 Lip 2018 23:17 

Rejestracja: 28 Paź 2014
Posty: 4
Dzieki, pogrzebalem w sieci i napisalem mail-a do portugalskiego ULC. Zobaczymy co sie z tego urodzi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1644 PostWysłany: 01 Sie 2018 10:25 

Rejestracja: 01 Sie 2018
Posty: 12
betonariusz napisał(a):
No i stało sie.... Po raz pierwszy w czasie moich podróży linia skasowała mi lot.
Chodzi o Ryanair 25 lipca lot Terceira - Lizbona. Maila z informacja dostalem 18-stego lipca (rezerwacja byla 15lipca podroz tam, 25 lipca powrot).
Zeby nie psuc sobie wakacji jak najszybciej kupilem nowe bilety inna linia, wystapilem o zwrot za skasowany lot i odszkodowanie. Wlasnie dostalem odpowiedz odmowna z uzasadnieniem ze odszkodowanie za unexpected strike sie nie nalezy.


Jestem w takiej samej sytuacji. 18 lipca dostałem maila, że anulują mi lot z Alicante do Gdańska w dniu 25.07.2018.
Nie zaproponowano mi żadnego lotu alternatywnego. Na podanym linku do zmiany lotu na inny - strona Ryanaira nie proponowała żadnej alternatywy (nic dziwnego -25 i 26 lipca był strajk personelu pokładowego w Hiszpani i Portugali).

Szybko kupiłem lot w innej linii (ceny rosły z minuty na minutę) i wróciłem dzień wcześniej od planowanego (czyli 24.07).
Napisałem do Ryana, że wnioskuję o zwrot kosztu biletu zakupionego w innej linii pomniejszony o koszt biletu uprzednio zakupionego w Ryan oraz o odszkodowanie za anulowany lot.

Szybko odpisali, że oddadzą mi tylko pieniądze za anulowany lot (2500zł), nie pokryją kosztu zakupu biletu w innej linii (8000zł) bo powinienem wcześniej uzgodnić z nimi czy zgadzają się na zakup tego biletu. Rzeczywiście nic z nimi nie uzgadniałem bo zostało już tylko kilka miejsc w innym samolocie a ceny rosły z minuty na minutę. I tak uważam że kupiłem bilet za przyzwoite pieniądze bo obecnie bilet na tej samej trasie Rayanem kosztuje 6200zł (dla 4 osób). Jak kupiłem lot z przesiadką.
Odszkodowania też nie mają zamiaru płacić bo traktują strajk jako okoliczność siły wyższej na którą nie mają wpływu.

Odpisałem, że nie akceptuję zwrotu pieniędzy za bilet, domagam się pokrycia różnicy zakupu biletu w innej linii oraz domagam się zapłaty odszkodwania, bo strajk własnych pracowników nie może być traktowany jako okoliczność na którą przewoźnik nie miał wpływu.
https://www.fly4free.pl/strajk-ryanair-odszkodowania-za-odwolane-loty/

Nic nie odpisali, tylko później dostałem informację z innego adresu mailowego, że w ciagu 7 dni zwrócą mi koszt pierwotnie zakupionego biletu Ryan.

Zakładam, że będę musiał zwrócić sie do hiszpańskiego ULC w sprawie odszkodawania i zapewne do sądu w sprawie zwrotu różnicy w cenie biletu ? Dobrze myślę ?
Czy ULC zajmuje się także sprawą zapłaty za lot innymi liniami ?
Do ULC wolno chyba pisać nie szybciej niż po 30 dniach od zgłoszenia reklamacji do Ryana ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1645 PostWysłany: 01 Sie 2018 10:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Jeśli dostałeś odpowiedź ,z którą się nie zgadzasz nie musisz czekać 30 dni by pisać do ULC,robisz to już dołączając odpowiedź linii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1646 PostWysłany: 01 Sie 2018 19:48 

Rejestracja: 04 Lut 2014
Posty: 5
W związku z ostatnimi strajkami i problemami myślałam, że trochę zajmie Ryanairowi odpowiedzieć na wniosek o odszkodowanie EU261. Miło się zaskoczyłam i po 3 dniach roboczych dostałam wiadomość z pozytywnym rozpatrzeniem za 3:40h spóźnienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1647 PostWysłany: 01 Sie 2018 20:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
@Tomi_
Masz prawo żądać zwrotu kosztów połączenia, które wybrałeś jako alternatywne. Do tego odszkodowania za odwołanie. Nie zgadzaj się też na zwrot kosztów biletu od ryanaira. Masz rację w tym co piszesz.
Ryanair nie będzie chciał wypłacić nic z tego, bo liczy, że po odmowach dasz sobie spokój, ale nie ustępuj. Lot w inne linii mogłeś zakupić zgodnie z przepisami rozporządzenia 261/04:
Cytuj:
b) zmianą planu podróży, na porównywalnych warunkach, do ich miejsca docelowego, w najwcześniejszym możliwym terminie; lub

c) zmianą planu podróży, na porównywalnych warunkach, do ich miejsca docelowego, w późniejszym terminie dogodnym dla pasażera, w zależności od dostępności wolnych miejsc.


Cytuj:
Zakładam, że będę musiał zwrócić sie do hiszpańskiego ULC w sprawie odszkodawania i zapewne do sądu w sprawie zwrotu różnicy w cenie biletu ? Dobrze myślę ?
Wystarczy do właściwego hiszpańskiego organu, pewnie urzędu lotnictwa. Zapewnienie zmiany planu podróży w przypadku odwołania lotu też wynika z rozporządzenia 261/04, a za wykonywanie jego postanowień odpowiadają takie organy w każdym państwie UE. Choć w niektórych państwach te organy nie mają możliwości egzekwowania decyzji, wtedy trzeba pójść do sądu, ale nie wiem czy tak jest w Hiszpanii.

Cytuj:
Czy ULC zajmuje się także sprawą zapłaty za lot innymi liniami ?

Nie rozumiem, innymi to znaczy? Właściwy organ krajowy zajmuje się wszystkimi liniami.

Cytuj:
Do ULC wolno chyba pisać nie szybciej niż po 30 dniach od zgłoszenia reklamacji do Ryana ?

Jeśli otrzymałeś odmowę, to już możesz. 30 dni to termin raczej w przypadku braku odpowiedzi.

Jeśli jeszcze nie widziałeś, to zajrzyj do tematu o odwołanych lotach wizzaira, z uwzględnieniem postów użytkownika mehow i towarzyszącej temu dyskusji, choć zwróć uwagę choćby, na to, że ryanair nie ma siedziby w Polsce: https://www.fly4free.pl/forum/viewtopic.php?p=1104184#p1104184
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1648 PostWysłany: 01 Sie 2018 20:37 

Rejestracja: 22 Wrz 2014
Posty: 3
24 lipca został miałem lecieć z Malagi do Dortmundu za pomocą linii Ryanair (potem miałem przesiadać się na Wizzair DTM-KTW, ale to nieistotne). Początkowo na lotnisku w Maladze pojawiła się informacja o 3,5-godzinnym opóźnieniu, a po tym czasie pojawiła się informacja, że lot został całkowicie odwołany.

Pracownik Ryanaira w okienku na lotnisku nie był w stanie zaproponować żadnego połączenia, które miałoby jakikolwiek sens z uwagi na strajki, które zaczynały się dzień później. Dużo gadania - mało konkretów, bo pracownik wspominał coś o lotach w piątek (27 lipca...). Najzabawniejszy był fragment, w którym zaczął mówić o lotach linią Laudamotion, jednocześnie mówiąc, że nie daje gwarancji, czy pracownicy tej linii też nie będą strajkować, bo te spółki są powiązane.

Spytałem o możliwość zabukowania przez nich lotu Wizzaira 25.07 z Malagi do Katowic, na co usłyszałem, że mogę sobie kupić sam i ubiegać się o zwrot.

Ostatecznie samodzielnie zarezerwowałem jeden nocleg w Maladze oraz przelot linią Wizzair 25.07. Chciałbym ubiegać się o odszkodowanie EU261 oraz o zwrot kosztów za nocleg, wyżywienie oraz lot Wizzairem (jeśli to możliwe?). Przekopałem cały internet, jednak informacje są bardzo rozbieżne, w związku z czym ma kilka pytań. A nuż znajdzie się tutaj ktoś bardziej obeznany :)

1. Z którego formularza skorzystać? Słyszałem, że warto z tego https://eu261expenseclaim.ryanair.com/Eu261/ - wg informacji na górze tej podstrony, jest to formularz zarówno za odszkodowanie, jak i za zwrot poniesionych kosztów. Dobrze rozumuję?

2. Z powyższym formularzem mam jednak problem, ponieważ po wypełnieniu formularza i zaznaczeniu opcji "Alternatywny lot z innym przewoźnikiem" muszę podać najbliższy termin lotu zaproponowany przez Ryanair. Niestety nie jestem w stanie podać tam żadnej konkretnej informacji, a bez tego formularz nie przechodzi i nie jest możliwe jego wysłanie. Jakieś rady?

3. Ryanair wszędzie zaznacza, żeby składać tylko jeden wniosek na jedną rezerwację. Wobec tego, jako osoba, która dokonała rezerwacji, powinienem złożyć wniosek na siebie i znajomego. Czy jeśli podam w załączniku informację o dwóch numerach konta, to czy Ryanair będzie tak wspaniałomyślny i rozdzieli kwoty (zakładając, że się ugnie co do zwrotów) czy koniecznie podać tylko jeden numer konta? A może lepiej, żeby każdy z nas złożył jednak osobno wniosek?

4. Chętnie poczytam Wasze rady lub spostrzeżenia odnośnie mojej sytuacji.


Wybaczcie, że jako osoba z zerową ilością postów zasypuje taką ścianą tekstu i pytaniami, ale czuje się mocno zdezorientowany i zaczyna mi brakować sił. Dziękuję za potencjalne odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1649 PostWysłany: 01 Sie 2018 20:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
@Flq
Pisz na zapytaniaklientow@ryanair.com i opisz sprawę i swoje żądania, dołącz rachunki.
Przede wszystkim domagaj się zwrotów kosztów biletu, który kupiłeś na alternatywne połączenie oraz o odszkodowanie. Do tego zwrot kosztów za hotel i wyżywienie.
Najprościej będzie zawrzeć wniosek za dwie osoby, ale jeśli musicie to wyślijcie dwa wnioski/maile od dwóch osób z takimi samymi żądaniami na adres podany wyżej.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1650 PostWysłany: 01 Sie 2018 22:26 

Rejestracja: 01 Sie 2018
Posty: 1
Witam,

W skrócie: lot 29.0718 z Katowic do Mediolanu Malpensa. Początkowa informacja lot opóźniony o godzinę, potem dwie, potem trzy na sam koniec odwołany.

Nie pierwszy raz podróżuje na tej trasie tak więc wiem że samolot ten początkowo pokonuje trasę z Mediolanu do Katowic a potem w drugą stronę. Nie jest mi obca również strona lotniska na Malpensie jak i proste śledzenie lotu przez strony internetowe. Stąd wiem że już poprzedni lot wyruszył z 2 godzinnym opóźnieniem - kiedy my powinniśmy odlatywać on dopiero startował z Mediolanu. Dopiero w tym momencie pojawiły się małe burze, które zanim samolot doleciał do Katowic ustały.

Odwołano jednak lot ok 3,5 h po planowanym wylocie, tak więc wszyscy pasażerowie udali się szukać zastępczych rozwiązań. Do godziny 21 oczywiście nie udało się nic zdziałać oprócz uzyskania potwierdzenia pisemnego że lot jest odwołany, tak więc zakupiłam bilet na własną rękę z Wrocławia w dni następnym.

Wielkie moje zdziwienie jednak pojawiło się kiedy okazało się że lot z Katowic do Mediolanu jednak wystartował, ale bez pasażerów - potwierdziła to strona lotniska w Mediolanie, flightradar jak również Pan na infolinii w Mediolanie który przez pół rozmowy twierdził że samolot jest opóźniony ale przecież leci i dopiero po zasięgnięciu informacji poinformował mnie że lot jest odwołany. Była to godzina 20 tak więc nie wchodzi w grę sytuacja że którekolwiek lotnisko już nie pracuje. Nie pojawiła się również żadna informacja o strajku (z resztą jak skoro samolot przecież odleciał i wylądował).

Opisałam całą powyższą sytuację, domagając się 250 euro z racji EU261 oraz zwrot dodatkowych poniesionych kosztów (załączone paragony). Dzisiaj dostałam odpowiedź odmowną. Pomijając fakt że się z tym nie zgadzam, w odpowiedzi jest zawarta BŁĘDNA INFORMACJA że lot był tylko i wyłącznie opóźniony z powodu pogody tak więc nie należy mi się żadne odszkodowanie. Oczywiście ponowiłam swoją skargę.

Chciałabym spytać jednak czy ktoś spotkał się z podobnie dziwną sytuacją jeśli chodzi o loty (odwołany a jednak odleciał) oraz z nieprawdziwymi informacjami zawartymi w odmowie.

Dziękuję z góry za wszystkie możliwe rady.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1651 PostWysłany: 01 Sie 2018 23:37 

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 50
Loty: 40
Kilometry: 104 012
U mnie sytuacja taka: wczoraj 31.07 o godzinie 22.05 chciałam się odprawić na lot powrotny z Malagi do Berlina na dziś 01.08 operator Laudamotion. Na aplikacji sorry twój lot odwołany plus info na mailu. Czat nieaktywny, więc po godzinie 23 kiedy loty do Berlina zaczęły znikać jak ciepłe bułeczki zapadła decyzja kupujemy EasyJet na jutro 02.08 czyli najszybszy możliwy termin. Kupiliśmy, zaczęło się gorączkowe szukanie noclegu. Około 1 w nocy córka odpala aplikacje i mówi że teraz można się odprawić... No by ich... Patrzę na maila no i jest krótko po północy info że lot jednak o czasie. A my z biletami na czwartek za ponad 600 euro... Udało się odwołać ale nie za darmo plus różnice kursowe bo musiałam kupić kredytówką w PLN... Mam screeny z aplikacji o odwołaniu, zrzut z tablicy ze strony lotniska Tegel że odwołany lot. I że nie było innych tańszych lotów dostępnych. Czy mam szansę na te około 100 euro zwrotu kosztów??? Pomijam fakt że odprawiliśmy się a przy boardingu okazało się już ktoś miał kartę pokładową na to miejsce i posadzili nas gdzie było wolne...

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1652 PostWysłany: 02 Sie 2018 08:46 

Rejestracja: 01 Sie 2018
Posty: 12
Pabloo napisał(a):
@Tomi_
Masz prawo żądać zwrotu kosztów połączenia, które wybrałeś jako alternatywne. Do tego odszkodowania za odwołanie. Nie zgadzaj się też na zwrot kosztów biletu od ryanaira. Masz rację w tym co piszesz.


Cytuj:
Czy ULC zajmuje się także sprawą zapłaty za lot innymi liniami ?

Nie rozumiem, innymi to znaczy? Właściwy organ krajowy zajmuje się wszystkimi liniami.


@Pabloo
Bardzo dziekuję za rzeczową odpowiedź.
Miałem na myśli to czy ULC zajmuje się także sprawą odmowy zapłaty różnicy pomiedzy ceną biletu za odwołany lot Ryan a kupionym na własna rękę biletem w innej lini lotniczej (konkretnie SAS)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1653 PostWysłany: 02 Sie 2018 11:21 

Rejestracja: 23 Paź 2013
Posty: 67
ryanair odpowiedzial mi tak


Cytuj:
As this cancellation was unexpected and therefore outside Ryanair’s control we regret to advise that no monetary compensation is due under EU Regulation 261/2004.

We note you were re-accommodated on an alternative flight FR5025 on the 22/07/2018.

Please submit your reasonable receipted expenses to us by clicking on the below link, complete your bank details and submit your documents.


teraz pytanie czy walczyc z nimi w ULC? Czy musze czekac 30 dni od odpowiedzi Ryanaira? czy od razu skladac formularz poczta? Zadac od ryanaira zwrotow za bilety pkp ok 60 zl czy lepiej czekac czy wyplaca 500 Eur (2 rezerwacje po 250 EUR)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1654 PostWysłany: 02 Sie 2018 12:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@falent Jak masz odpowiedź a chcesz ją reklamować w ULC to nie ma obowiązku czekać 30 dni.Można to zrobić elektronicznie na formularzu lub pocztą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1655 PostWysłany: 02 Sie 2018 13:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Tomi_ napisał(a):
Pabloo napisał(a):
@Tomi_
Masz prawo żądać zwrotu kosztów połączenia, które wybrałeś jako alternatywne. Do tego odszkodowania za odwołanie. Nie zgadzaj się też na zwrot kosztów biletu od ryanaira. Masz rację w tym co piszesz.


Cytuj:
Czy ULC zajmuje się także sprawą zapłaty za lot innymi liniami ?

Nie rozumiem, innymi to znaczy? Właściwy organ krajowy zajmuje się wszystkimi liniami.


@Pabloo
Bardzo dziekuję za rzeczową odpowiedź.
Miałem na myśli to czy ULC zajmuje się także sprawą odmowy zapłaty różnicy pomiedzy ceną biletu za odwołany lot Ryan a kupionym na własna rękę biletem w innej lini lotniczej (konkretnie SAS)
Z naszego prawa lotniczego wynika, że nie - czyli jedynie droga sądowa - skąd był wylot?wtedy ustalimy jakie jest właściwe prawo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1656 PostWysłany: 02 Sie 2018 14:22 

Rejestracja: 01 Sie 2018
Posty: 12
Wylot był z Hiszpanii do Polski.
Chcę zgłosić do hiszpańskiego ULC sprawę odmowy wypłaty odszkodowania za odwołany lot (z powdu straku personelu pokładowego przewoźnika) oraz odmowę zwrotu dodatkowego kosztu za zakupiony na własną rękę lot powrotny innymi liniami (Ryan nie zaproponował mi żadnego alternatywnego lotu)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1657 PostWysłany: 02 Sie 2018 18:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
Obiło mi się o uszy, że Ryanair w związku ze strajkami i odszkodowaniami wolałby zapłacić karę za nie wypłacenie odszkodowań niż wypłacać odszkodowania. Ktoś coś o tym słyszał?
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1658 PostWysłany: 02 Sie 2018 19:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Ale oni zapłaca kary i odszkodowania
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1659 PostWysłany: 02 Sie 2018 19:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
@lukas63
To w takim razie jak zapłacą odszkodowania to po co by mieli płacić karę?
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1660 PostWysłany: 02 Sie 2018 19:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Liczą na to że po odmowie wiele osób zrezygnuje z dalszym postępowaniem w sprawie otrzymania odszkodowania - są przecież linie które nawet po ostatecznej decyzji nie płacą odszkodowania i licza na to że klient nie pójdzie do komornika
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group