Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#1321 PostWysłany: 12 Cze 2018 11:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Cytuj:
@borcak Jak zrezygnowałeś to ponoć nie ma prawa do odszkodowania.Poczytaj o tym dyskusję w temacie lot-odwolany-lub-opozniony,1498,2646&p=1089959#p1089959 z 3V


To dziwne, bo ja w takiej sytuacji dostałem odszkodowanie i zwrot za lot (opóznienie ponad 3h i nawet nie poleciałem, ale byłem odprawiony)
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów
Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament
#1322 PostWysłany: 12 Cze 2018 13:35 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@lukas63 Z dyskusji w w/w temacie wynika,że to jakieś odstępstwa od reguły.Miałeś farta,podobnie jak ja ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1323 PostWysłany: 12 Cze 2018 18:28 

Rejestracja: 11 Maj 2013
Posty: 801
srebrny
Z dzisiejszej informacji na chacie uzyskałem, że można ubiegać się zarówno o zwrot jak i o odszkodowanie - obie rzeczy się nie wykluczają.

Pytanie jednak co do odszkodowania (chodzi o zwrot wysokości ustawowego w tym przypadku 250 EUR , nie o wydatki dodatkowe) , który formularz wypełnialiście:

1) https://eu261expenseclaim.ryanair.com/?lg=PL

czy

2) https://contactform.ryanair.com/?cr=eu261&lg=en&id=78

??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1324 PostWysłany: 12 Cze 2018 19:53 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@borcak Ten pierwszy jest o.k.Koniecznie napisz, jeśli mimo rezygnacji z lotu ,dostaniesz te 250E.Może tego typu sprawy nie są częste,ale warto by to wyjaśnić do końca.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1325 PostWysłany: 12 Cze 2018 20:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
miriam napisał(a):
@lukas63 Z dyskusji w w/w temacie wynika,że to jakieś odstępstwa od reguły.Miałeś farta,podobnie jak ja ;)

Bardziej z opinii dwóch osób, które niejednokrotnie się myliły, arogancko obrażały twierdzących prawidłowo, a potem nawet nie prostowały przekazywanych wcześniej błędnych informacji.
Oczywiście i tym razem. ;)
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1326 PostWysłany: 12 Cze 2018 20:50 

Rejestracja: 12 Cze 2018
Posty: 1
Witam,
08.06.2018 na dwie godziny przed odlotem dostałem e-maila i wiadomość sms o odwołaniu lotu. Nigdzie nie było informacji o przyczynach (lot z Modlina do Memmingen).
Po wypełnieniu folmularza https://eu261expenseclaim.ryanair.com/?lg=PL wyskakuje błąd "Wprowadzona informacja jest niepoprawna" w okienku numeru lotu. Ktoś wie skąd mogę dowiedzieć sie jaka była przyczyna odwołania lotu i co dalej w sytuałacji gdzie nie mogę złożyć wniosku ? :|
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1327 PostWysłany: 12 Cze 2018 20:59 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
@Pabloo
O ile dasz radę, to przeczytaj ze zrozumieniem poniższe:


lot-odwolany-lub-opozniony,1498,2646&start=5100#p1089974

To podane wprost przepisy prawa, a nie cudze opinie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1328 PostWysłany: 12 Cze 2018 23:17 

Rejestracja: 12 Cze 2018
Posty: 8
Witam, mój lot Ryanair jak i wiele innych został w dniu 27.05.2018 odwołany. Przebookowałem na 29.05.

Wypełniłem teraz formularz dot rekompensaty:

https://eu261expenseclaim.ryanair.com/?lg=PL

Zaznaczyłem na drugiej stronie EU261/2004 Compensation i podałem ilość pasażerów. Poniżej była sekcja poniesionych wydatków: zakwaterowanie, wyżywienie i pozostałe wydatki określone jako:
"Pozostałe wydatki: Rekompensata na podstawie UE261/2004/taxi z/do lotniska/rozmowy tel"

Wpisałem koszt transportu, dodałem dokument z danymi konta i skanami rachunków (zaznaczone w nim również że ubiegam się o rekompensatę). Czy w tej rubryce należało również wpisać kwotę 250€ x ilość osób? Czy to jest niezależnie uznane jeśli zaznaczyłem tika że ubiegam się o rekompensatę?

Nie wiem czy tam miała być kwota czy nie, z jednej strony skąd mam wiedzieć jaka jest odległość, to powinien przewoźnik określić czy 250 czy 400€.

Czy ktoś dostał już odpowiedź od Ryanair czy uznają odszkodowania za odwołane loty 27.05?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1329 PostWysłany: 13 Cze 2018 14:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Cze 2016
Posty: 117
Loty: 22
Kilometry: 67 312
Anonymous napisał(a):
standardowe 30 dni, potem możesz wypełniać skargę do ULC Germany bez czekania na odpowiedź


Cóż po prawie 1,5 miesiąca, chyba jedynie pozostanie mi się z nimi skontaktować. :evil:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1330 PostWysłany: 13 Cze 2018 15:20 

Rejestracja: 13 Cze 2018
Posty: 4
Witam wszystkich wczoraj lecieliśmy z warny do Warszawy okazało się po przybyciu na lotnisko że lot jest opóźniony o 5 godzin... Był to lot czarterowy z TUI (wycieczka). Kapitan samolotu coś wspominał że dzień wcześniej mieli jakieś problemy z wylotem z bodajże Francji (kontrola lotów nie chciała ich wypuścić z lotniska) co spowodowało kolejne opóźnienia... później coś wspominał że związku z tym załoga musiała mieć 5 godzinną przerwę i to się wszystko skumulowało takie opóźnienie naszego lotu... Już w samolocie podczas powrotu chodziła jakaś babka i zbierała osoby które będą chciały wystąpić o odszkodowanie bo podobno ma jakiegoś prawnika który się zajmuje takimi sprawami. Po wylądowaniu na Okęciu już po odebraniu bagaży zaczepiło nas kolejnych dwóch przedstawicieli jakieś firmy zajmujące się ubieganiem o odszkodowania. Zastanawiam się czy sam nie mógłbym ubiegać się o odszkodowanie po co komuś płacić 20% z zasądzonej sumy. Jak myślicie Jakie są w ogóle szansę na to odszkodowanie? Lepiej się zająć samemu tą sprawą czy może firmie która się tym zajmuje?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1331 PostWysłany: 13 Cze 2018 15:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Lepiej samodzielnie - to bardzo proste - wystarczy poczytać ten temat
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1332 PostWysłany: 13 Cze 2018 15:51 

lukas63 napisał(a):
To może dlatego nie masz od nich potwierdzenia, bo sami nie wiedzą czy mają rozpatrywać skargi de facto innego przewoźnika :)

edit: zapytaj na ich na czacie czy także rozpatrują wnioski o odszkodowanie linii czarterowej?

Jeżeli nie to pozostaje pisać listownie tutaj:

Ryanair Sun SA, ul. Cybernetyki 21, 02-677, Warsaw, Poland


Widziałem wczoraj ten lot na ekranie Lotniska w Varnie, zamiast po 16 polecieliscie po 21
Powyżej masz dane jaka linia obsługiwała ten lot, jak chcesz to spróbuj sam choć znowu nie takie proste ze względu na linię Ryanair Sun i ewentualne ULC Bułgaria
Góra
 PM off  
      
#1333 PostWysłany: 13 Cze 2018 16:10 

Rejestracja: 13 Cze 2018
Posty: 4
A czy mogę zrobić w ten sposób że spróbować samemu Jeśli by mi odmówili z jakiegoś powodu to czy wtedy mogę uderzyć do firmy odzyskującej a odszkodowania?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1334 PostWysłany: 13 Cze 2018 16:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
lukas63 napisał(a):
tak- wystarczy poczytać ten temat
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1335 PostWysłany: 13 Cze 2018 20:22 

Rejestracja: 13 Cze 2018
Posty: 6
Cześć wszystkim ;)
Jak większość tutaj, ja również mam problem z ryanairem...
9 maja o godzinie 8.55 miałam mieć lot z Belfastu do Gdańska. Wszystko szło ładnie, pięknie i gładko, przeszliśmy przez odprawę i czekamy niecierpliwie na puszczenie nas na płytę lotniska. Robi się coraz ciaśniej, czas mija, a nas dalej nie puszczają. W końcu panie raczą oznajmić, że musimy zawrócić, gdyż nasz lot zostaje opóźniony do bodajże 12.15 (gdzie planowo 12.20 mieliśmy już wychodzić całować Polską ziemię). No ok, to zawracamy, rozsiadamy się w poczekalni i czekamy. I czekamy. I czekamy. I tak od 12, co pół godziny zmieniały się nam komunikaty na tablicy, od "gate shown in x mins" do "final call gate x" i tak w kółko, przeplatane jeszcze wciąż opóźniającą się godziną odlotu. Ostatecznie w miejscu docelowym wylądowaliśmy, jeśli dobrze pamiętam o godzinie 19.02.
Oczywiście tablica na lotnisku w Gdańsku dzielnie pokazywała, że samolot wylądował zgodnie z planem :D
Spekulacje na temat opóźnienia były różne. Najpierw ktoś mówił, że widział ekipę jak coś grzebali. Później ktoś inny głosił, że samolot w ogóle nawet nie został podstawiony. Na koniec słyszałam jeszcze wersję, że nie działała klimatyzacja i czekali na technika z Dublina. Jednak oficjalna i przede wszystkim prawdziwa przyczyna całej zaistniałej sytuacji nie została nam przedstawiona.
No ale odczekałam, ochłonęłam i 12 maja wysłałam formularz. No bo, kurczę, jak na Janusza Biznesu przystało, czuję ojrosy to działam ;)
Ale wczoraj minął miesiąc i nic. Poza automatyczną odpowiedzią, która wylądowała w spamie do teraz nie dostałam żadnej odpowiedzi, nawet odmownej. Napisałam więc wczoraj jeszcze krótkiego maila na "zapytania klientów" z zapytaniem właśnie, czy raczą odpowiedzieć czy co. Dalej nic.
I w sumie nie wiem co powinnam dalej zrobić. Dać im jeszcze czas, czy od razu słać gdzieś dalej?
Z informacji dodatkowych: bilet, choć imiennie wystawiony na moją osobę, kupowany był przez mojego brata. Nazwisko to samo, ale bratowa twierdzi że mogli olać ponieważ to on, jako osoba zamawiająca i płacąca powinien wysłać ów zgłoszenie, a mnie mogli zbyć bo "przecież to każdy mógłby się tak podszyć i chcieć kasę". No może... Ale przecież nie każdego imię widnieje na bilecie i to ja, nie on siedziałam ponad 6h na lotnisku... Mam rację? D:
I konto do ewentualnego zwrotu podałam brata, to z którego płacił.
Miewam już nawet podejrzenia, że kasę oddali tylko braciak z żoną się nie przyznają :D ale zbywam to tym, że wtedy chyba jakiegoś maila by z ryanaira jednak wysłali, co?

Przepraszam, że tak się rozpisałam ale chciałam jak najlepiej nakreślić całą sytuację :)

Z góry dziękuję za wszelkie porady i wskazówki ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1336 PostWysłany: 13 Cze 2018 20:28 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8849
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Ty zgłaszasz roszczenie jako podróżny, na którego został wystawiony bilet.

Skontaktuj się z nimi na czacie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1337 PostWysłany: 14 Cze 2018 11:48 

Rejestracja: 24 Gru 2014
Posty: 391
Loty: 55
Kilometry: 104 070
niebieski
czat się zasłania 30 dniami roboczymi, bo właśnie skończyłem z nimi rozmowę, no nic pozostaje tylko czekać, tutaj koleżanki wyżej 30 dni roboczych mija dopiero 22 czerwca więc teoretycznie mają jeszcze czas i pewnie będą przedłużać (płynność finansowa) czy ktoś dostał od nich pieniądze szybciej? albo po tych 30 dniach nie zapłacili i trzeba było pisać do ULC ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1338 PostWysłany: 14 Cze 2018 22:51 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
-- 14 Cze 2018 22:39 --

lorrie napisał(a):
Cześć wszystkim ;)
Jak większość tutaj, ja również mam problem z ryanairem...
9 maja o godzinie 8.55 miałam mieć lot z Belfastu do Gdańska. Wszystko szło ładnie, pięknie i gładko, przeszliśmy przez odprawę i czekamy niecierpliwie na puszczenie nas na płytę lotniska. Robi się coraz ciaśniej, czas mija, a nas dalej nie puszczają. W końcu panie raczą oznajmić, że musimy zawrócić, gdyż nasz lot zostaje opóźniony do bodajże 12.15 (gdzie planowo 12.20 mieliśmy już wychodzić całować Polską ziemię). No ok, to zawracamy, rozsiadamy się w poczekalni i czekamy. I czekamy. I czekamy. I tak od 12, co pół godziny zmieniały się nam komunikaty na tablicy, od "gate shown in x mins" do "final call gate x" i tak w kółko, przeplatane jeszcze wciąż opóźniającą się godziną odlotu. Ostatecznie w miejscu docelowym wylądowaliśmy, jeśli dobrze pamiętam o godzinie 19.02.
Oczywiście tablica na lotnisku w Gdańsku dzielnie pokazywała, że samolot wylądował zgodnie z planem :D
Spekulacje na temat opóźnienia były różne. Najpierw ktoś mówił, że widział ekipę jak coś grzebali. Później ktoś inny głosił, że samolot w ogóle nawet nie został podstawiony. Na koniec słyszałam jeszcze wersję, że nie działała klimatyzacja i czekali na technika z Dublina. Jednak oficjalna i przede wszystkim prawdziwa przyczyna całej zaistniałej sytuacji nie została nam przedstawiona.
No ale odczekałam, ochłonęłam i 12 maja wysłałam formularz. No bo, kurczę, jak na Janusza Biznesu przystało, czuję ojrosy to działam ;)
Ale wczoraj minął miesiąc i nic. Poza automatyczną odpowiedzią, która wylądowała w spamie do teraz nie dostałam żadnej odpowiedzi, nawet odmownej. Napisałam więc wczoraj jeszcze krótkiego maila na "zapytania klientów" z zapytaniem właśnie, czy raczą odpowiedzieć czy co. Dalej nic.
I w sumie nie wiem co powinnam dalej zrobić. Dać im jeszcze czas, czy od razu słać gdzieś dalej?
Z informacji dodatkowych: bilet, choć imiennie wystawiony na moją osobę, kupowany był przez mojego brata. Nazwisko to samo, ale bratowa twierdzi że mogli olać ponieważ to on, jako osoba zamawiająca i płacąca powinien wysłać ów zgłoszenie, a mnie mogli zbyć bo "przecież to każdy mógłby się tak podszyć i chcieć kasę". No może... Ale przecież nie każdego imię widnieje na bilecie i to ja, nie on siedziałam ponad 6h na lotnisku... Mam rację? D:
I konto do ewentualnego zwrotu podałam brata, to z którego płacił.
Miewam już nawet podejrzenia, że kasę oddali tylko braciak z żoną się nie przyznają :D ale zbywam to tym, że wtedy chyba jakiegoś maila by z ryanaira jednak wysłali, co?

Przepraszam, że tak się rozpisałam ale chciałam jak najlepiej nakreślić całą sytuację :)

Z góry dziękuję za wszelkie porady i wskazówki ;)



Sytuacja, którą opisujesz jest bolączką wszystkich pasażerów, a mianowicie brak informacji o przyczynach odwołania tylko zasłanianie się jakimiś półsłówkami, które nigdy do końca nic nie znaczą. Abstrahując od Twojego przykładu, gdyby któryś z pasażerów wniósł pozew do sądu,a nie do ULC to, gdyby okazało się, że jednak nie były to nadzwyczajne okoliczności to ponosi koszty zastępstwa procesowego - 600 zł, ale przez brak informacji przewoźnik dał podstawy do wytoczenia powództwa, generalnie bowiem odszkodowanie przysługuje. Zastanawiam się jak sąd podszedłby do kwestii kosztów, gdyby jednak były nadzwyczajne, ale pasażer nie został o nich poinformowany.

Poczekaj jeszcze trochę + napisz na czasie tak około 40 dnia. Jeśli nie pomoże złóż skargę

-- 14 Cze 2018 22:48 --

martin288 napisał(a):
A czy mogę zrobić w ten sposób że spróbować samemu Jeśli by mi odmówili z jakiegoś powodu to czy wtedy mogę uderzyć do firmy odzyskującej a odszkodowania?


Jak we wszystkich tego typu sprawach płacisz za usługę. Wysyłasz dokumenty i masz spokojną głowę, nic nie piszesz tylko czekasz na pieniądze. Jest mnóstwo osób, które mają setki innych spraw na głowie, że nie chcą się użerać z Ryanem czy innym TUI. Jeśli masz czas na przeczytanie wątku to ślij sam. Jednak Twoja sytuacja nie jest wzorcowa, bo chodzi tu czas pracy załogi, który jednak nie może kwalifikować się jako nadzwyczajna okoliczność wyłączająca odszkodowanie. Natomiast brak doświadczenia może wpłynąć na sposób rozpatrzenia skargi. Nie wierzę, że linie w niejednoznacznych przypadkach, gdy widzą amatorsko napisaną reklamacje po prostu nie robią ctrl+c i ctrl+v. Co wielu potrafi zniechęcić do dalszych postępowań sądowych itp

-- 14 Cze 2018 22:51 --

yabolik napisał(a):
Witam, mój lot Ryanair jak i wiele innych został w dniu 27.05.2018 odwołany. Przebookowałem na 29.05.

Wypełniłem teraz formularz dot rekompensaty:

https://eu261expenseclaim.ryanair.com/?lg=PL

Zaznaczyłem na drugiej stronie EU261/2004 Compensation i podałem ilość pasażerów. Poniżej była sekcja poniesionych wydatków: zakwaterowanie, wyżywienie i pozostałe wydatki określone jako:
"Pozostałe wydatki: Rekompensata na podstawie UE261/2004/taxi z/do lotniska/rozmowy tel"

Wpisałem koszt transportu, dodałem dokument z danymi konta i skanami rachunków (zaznaczone w nim również że ubiegam się o rekompensatę). Czy w tej rubryce należało również wpisać kwotę 250€ x ilość osób? Czy to jest niezależnie uznane jeśli zaznaczyłem tika że ubiegam się o rekompensatę?


Nie wiem czy tam miała być kwota czy nie, z jednej strony skąd mam wiedzieć jaka jest odległość, to powinien przewoźnik określić czy 250 czy 400€.

Czy ktoś dostał już odpowiedź od Ryanair czy uznają odszkodowania za odwołane loty 27.05?


Wypełniłeś wniosek o zwrot kosztów, który Ryan eksponuje, a nie o odszkodowanie. Czytałeś post od góry z linkami?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1339 PostWysłany: 14 Cze 2018 22:53 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
Cytuj:
Co wielu potrafi zniechęcić do dalszych postępowań sądowych

Należy zapomnieć o sądzie i złożyć skargę do ULC. Darmo, łatwo i prosto...
Góra
 Profil Relacje PM off
lukas63 lubi ten post.
 
      
#1340 PostWysłany: 14 Cze 2018 23:09 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
-- 14 Cze 2018 23:05 --

Pabloo napisał(a):
miriam napisał(a):
@lukas63 Z dyskusji w w/w temacie wynika,że to jakieś odstępstwa od reguły.Miałeś farta,podobnie jak ja ;)

Bardziej z opinii dwóch osób, które niejednokrotnie się myliły, arogancko obrażały twierdzących prawidłowo, a potem nawet nie prostowały przekazywanych wcześniej błędnych informacji.
Oczywiście i tym razem. ;)


Uważam, że ani rozporządzenie, ani orzecznictwo nie uprawnia do przyznania odszkodowania w przypadku niestawienia się na opóźnionym locie, bo wyraźnie mowa jest o odszkodowaniu za stratę czasu pasażera, której tu nie ma, bo zrezygnowałeś z lotu ergo nie poniosłeś żadnej straty/niedogodności. Nawet przy odwołaniu lotu odszkodowania nie ma lub jest mniejsze, gdy samolot dotarł do portu docelowego do 4 godzin od planowanego lądowania

Jeśli twierdzisz, że odszkodowanie przysługuje to wskaż jakikolwiek argument za poza tym, że komuś wypłacili, bo najpewniej ktoś się pomylił i nie sprawdził, że ostatecznie dana osoba nie poleciała mimo posiadania kart pokładowych.

Pomimo, że tak twierdze nie uważam, żebym obrażał innych

-- 14 Cze 2018 23:09 --

boots napisał(a):
Cytuj:
Co wielu potrafi zniechęcić do dalszych postępowań sądowych

Należy zapomnieć o sądzie i złożyć skargę do ULC. Darmo, łatwo i prosto...


Niby tak, ale sprawy te rozpoznawane są w postępowaniu upominawczym i jest nakaz zapłaty, przysługuje Ci prawo do odsetek i koszty zastępstwa. W ewidentnych przypadkach linia nawet nie złoży sprzeciwu, a jeśli masz znajomego lub jesteś radcą lub adwokatem to dodatkowo zyskujesz 600 zł kosztów zastępstwa, bo kolega się podpisze ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group