Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://contactform.ryanair.com/?cr=4-0 ... 0%93+EU261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


 [ 2569 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 129  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 30 Lis 2016 19:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1031
srebrny
Chcę spróbować wywalczyć odszkodowanie od FR za 4h opóźnienia 26XI WMI-CIA.
Tylko właśnie uświadomiłem sobie,że nie mam karty pokładowej.Wyrzuciłem ją do kosza.Nie zapisałem PDF-a ,tylko od razu drukowałem.Czy karta pokładowa jest niezbędna?Nie mam możliwości odtworzenia jej w jakikolwiek sposób?
Góra
 Relacje PM off  
 
#102 PostWysłany: 30 Lis 2016 19:07 

Rejestracja: 30 Lis 2016
Posty: 4
Pomocy! Dostalam mejla is Ryanaira, ze nalezy mi sie zwrot 400euro, ale kiedy probuje wypelnic forme I dodac swift code oraz iban mam informacje, ze tam moge tylko same cyfry lub litery podac! Nie wiem co robic!
Góra
 Relacje PM off  
 
#103 PostWysłany: 30 Lis 2016 19:40 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 467
Sprawdź czy nie masz jakiejś zbędnej spacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#104 PostWysłany: 30 Lis 2016 19:44 

Rejestracja: 30 Lis 2016
Posty: 4
Wlasnie Nie mam w lloyds zaczyna sie GBLLOYDS I potem numery, dlatego wyslaluje pozniej info ze albo same cyfry albo litery
Góra
 Relacje PM off  
 
#105 PostWysłany: 30 Lis 2016 23:11 

Rejestracja: 22 Lis 2016
Posty: 24
Loty: 76
Kilometry: 129 971
madalenita napisał(a):
miszczu1987 a jaka byla przyczyna odwolania lotu?

"unexpected technical fault with the aircraft"

Według Ryanaira była to więc usterka techniczna (opóźnienie powstało już na wcześniejszym locie w przeciwnym kierunku).

matid95 napisał(a):
Mógłbyś mi podrzucić link do tego miejsca na angielskiej stronie gdzie można tą reklamację złoży, gdyż dzisiaj znajomemu przytrafiło się ponad 3h opóźnienia na trasie BHX-WMI i chcę mu pomóc żeby dostał kasę. Z góry dzięki :)

https://contactform.ryanair.com/?cr=eu261&lg=en&id=78
Góra
 Relacje PM off  
 
#106 PostWysłany: 01 Gru 2016 07:35 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 467
podzienka napisał(a):
Wlasnie Nie mam w lloyds zaczyna sie GBLLOYDS I potem numery, dlatego wyslaluje pozniej info ze albo same cyfry albo litery


Iban to jest międzynarodowy standard - 2 litery i 26 cyfr. Nie same cyfry ALBO litery, tylko dopuszczalne znaki to cyfry i litery, bez spracji, kresek itp.
Góra
 Relacje PM off  
 
#107 PostWysłany: 01 Gru 2016 07:41 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7818
@Marysiek nie zgodzę się, 3 dni temu przelewałem funty na konto brytyjskie o numerze IBAN: GB 57LO YD77 xxxx xxxx xxxx (xxxx to cyfry) z kantoru Aliora i to dopiero był poprawny numer rachunku odbiorcy (też ze spacjami, chociaż akurat systemy ze spacjami sobie radzą dobrze - po prostu je ignorują :P)
Góra
 Relacje PM off  
 
#108 PostWysłany: 01 Gru 2016 07:50 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 467
@michzak, masz rację, poprawka: dwie litery, dwie cyfry a potem znaki alfanumeryczne (długość zależna od kraju), tak czy inaczej IBAN nie może się zaczynać od GBLL.
Chodziło mi głównie o to że iban zawsze zawiera i cyfry i litery, 2 plus 26 to polska specyfika.

Większość systemów ignoruje spacje, ale jeśli wyświetla się komunikat że dopuszczalne są tylko litery i cyfry a naocznie żadnego innego znaku nie widać, to może oznaczać że system sobie jednak nie radzi ze spacją która wpadła na końcu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#109 PostWysłany: 01 Gru 2016 09:56 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1403
Sytuacja z zeszłego tygodnia - jeden lot opóźniony 5h. Z powodu mgły, ale dla zasady złożyłem reklamację, bo "a nuż"/"always getting better". No i o dziwo przyznali mi 250 EUR. Żeby było śmieszniej - narzeczonej, z tego samego lotu, tylko osobnej rezerwacji - nie przyznali "bo mgła".
Góra
 Relacje PM off
gruby_inversia lubi ten post.
ZENNNEK uważa post za pomocny.
 
 
#110 PostWysłany: 01 Gru 2016 17:13 

Rejestracja: 30 Lis 2016
Posty: 4
czy ktos mi powie co robie zle?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#111 PostWysłany: 01 Gru 2016 17:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2067
niebieski
KubaaJ napisał(a):
W takim razie jedziemy na tym samym wózku. Szybko FR działa z odp.. Tylko właśnie nie jest to dla mnie jasne czy mgła w LPL może być podstawa do odrzucenia roszczenia na innym odcinku.

LO był w drodze i zawrócił do WAW ale to było 80 min po planowanym odlocie FR.


Po pierwszej odmowie wypłaty odszkodowania napisałem odp. z ponownym żądaniem i odpowiednią argumentacją i odszkodowanie przyznane - więc nie poddawajcie się i walczcie - mgła była na wcześniejszych rotacjach i wypłacą odszkodowanie - bardzo fajny prezent na święta :)
Góra
 Relacje PM off
KubaaJ lubi ten post.
 
 
#112 PostWysłany: 01 Gru 2016 18:05 

Rejestracja: 09 Maj 2010
Posty: 193
lukas w jaki sposób napisałeś odpowiedź? Ponownie formularz czy jak? Ja dostałem po prostu dokument tekstowy z odpowiedzią odmowną.

PS no i zdradź co to za argumentacja :-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#113 PostWysłany: 01 Gru 2016 18:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2067
niebieski
Cytuj:
Ponownie formularz czy jak? Ja dostałem po prostu dokument tekstowy z odpowiedzią odmowną.


Wysłałem drugie zgłoszenie normalnie przez ich formularz powołując się na nr sprawy nadany za pierwszym razem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#114 PostWysłany: 01 Gru 2016 19:27 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 467
podzienka napisał(a):
czy ktos mi powie co robie zle?


Ja podtrzymuję wcześniejszą opinię że chodzi o spacje, czyli zaczęłabym od usunięcia WSZYSTKICH spacji z pól SWIFT i IBAN (łącznie ze sprawdzeniem czy nie ma żadnej PO ostatniej cyfrze).
Góra
 Relacje PM off  
 
#115 PostWysłany: 01 Gru 2016 22:52 

Rejestracja: 30 Lis 2016
Posty: 4
MiAlas racje!!! Dziekuje Ci bardzo, poszlo:)
Góra
 Relacje PM off  
 
#116 PostWysłany: 02 Gru 2016 00:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Wrz 2016
Posty: 107
Loty: 91
Kilometry: 93 510
kicjow napisał(a):
@‌Mario21‌ dostałeś odpowiedź po wysłaniu formularza w niecałe dwa dni, dobrze rozumiem? ;)


@‌kicjow‌
Tak.

@‌podzienka‌
Nie musisz wypełniać tych pól - odhacz "Do you wish to add your bank details?" - ja dane banku wysłałem w osobnym pliku dołączonym przez przycisk +Select files... na stronie formularza.
_________________
My FlightRadar24

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Opozniony lot Ryanair
#117 PostWysłany: 04 Gru 2016 15:43 

Rejestracja: 05 Kwi 2013
Posty: 5
Czesc, 31 lipca 2016 mialem lot Ryanair z Treviso do Wroclawia.
Samolot pierwotnie mial wystartowac o 14:05 i doleciec na 15:35. Zanosilo sie, ze bedzie to normalny lot, ok 13:30 pojawil sie komunikat,ze rozpoczynaja boarding, jednak anulowali to i poinformowali ze bedzie opoznienie, najpierw 30 min, potem kolejne. Zaczeli rozdawac vouchery na kawalek pizzy i wode. Na monitorach byla informacja "Techincal delay".
Ostatecznie samolot wystartowal ok 18:20 a do Wroclawia dolecial ok 19:30.
Poprzez strone Ryanair zlozylem wniosek o opozniony lot, jednak odpowiedzieli, ze przyczyna opoznienia byla "usterka techniczna wywolana uderzeniem pioruna" i nie poczuwaja sie do wyplaty odszkodowania.
Wyslalem nastepnie pismo do ULC, ktory przekazal sprawe wloskiemu odpowiednikowi ale tamten rowniez odpisal, ze usterka wynika z uderzenia pioruna przy podchodzeniu do ladowania wczesniej. Odpisalem im zeby dostarczyli informacje potwierdzajace to, np. flight log ale odpisali ze nie maja obowiazku tego robic.

Owczesniego dnia byla piekna pogoda, zarowno na lotnisku jak rowniez pozniej podczas lotu. Zastanawiam sie na ile dobre jest to prawo EU261, skoro linia lotnicza na wszystko moze podac przyczyne usterka techniczna wywolana przez warunki atmosferyczne.

Prosze o pomoc jesli ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem.
Czy ma sens zglaszanie sie o pomoc do posrednikow walczacych o odszkodowania?
Dzieki z gory.
Góra
 Relacje PM off  
 
#118 PostWysłany: 04 Gru 2016 15:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5709
HON fly4free
Trudna sprawa tym bardziej,że dotyczy roszczeń ,których należałoby dochodzić we włoskich sądach.Ciężko wyrokować czy po takich odpowiedziach któryś pośrednik zdecydowałby się przyjąć sprawę ,nikła szansa na pozytywny finał. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#119 PostWysłany: 04 Gru 2016 16:05 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 303
creed28 napisał(a):
Czesc, 31 lipca 2016 mialem lot Ryanair z Treviso do Wroclawia.
Samolot pierwotnie mial wystartowac o 14:05 i doleciec na 15:35. Zanosilo sie, ze bedzie to normalny lot, ok 13:30 pojawil sie komunikat,ze rozpoczynaja boarding, jednak anulowali to i poinformowali ze bedzie opoznienie, najpierw 30 min, potem kolejne. Zaczeli rozdawac vouchery na kawalek pizzy i wode. Na monitorach byla informacja "Techincal delay".
Ostatecznie samolot wystartowal ok 18:20 a do Wroclawia dolecial ok 19:30.
Poprzez strone Ryanair zlozylem wniosek o opozniony lot, jednak odpowiedzieli, ze przyczyna opoznienia byla "usterka techniczna wywolana uderzeniem pioruna" i nie poczuwaja sie do wyplaty odszkodowania.
Wyslalem nastepnie pismo do ULC, ktory przekazal sprawe wloskiemu odpowiednikowi ale tamten rowniez odpisal, ze usterka wynika z uderzenia pioruna przy podchodzeniu do ladowania wczesniej. Odpisalem im zeby dostarczyli informacje potwierdzajace to, np. flight log ale odpisali ze nie maja obowiazku tego robic.

Owczesniego dnia byla piekna pogoda, zarowno na lotnisku jak rowniez pozniej podczas lotu. Zastanawiam sie na ile dobre jest to prawo EU261, skoro linia lotnicza na wszystko moze podac przyczyne usterka techniczna wywolana przez warunki atmosferyczne.

Prosze o pomoc jesli ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem.
Czy ma sens zglaszanie sie o pomoc do posrednikow walczacych o odszkodowania?
Dzieki z gory.


ciesz się że bezpiecznie doleciałeś a wyleciałeś sprawnym samolotem - życie jest bezcenne * A w przypadku tego przewożnika i jego niskich cen lepiej poczekać ...
Góra
 Relacje PM off  
 
#120 PostWysłany: 05 Gru 2016 01:08 

Rejestracja: 05 Gru 2016
Posty: 10
Witam wszystkich forumowiczów!

Miałem problem z Ryanairem w walce o odszkodowanie. Po pół roku i przedstawieniu w końcu całej sprawy do ULC Ryanair w końcu zdecydował się wypłacić mi odszkodowanie. Zostałem o tym fakcie poinformowany tylko drogą pocztową (dostałem zwykły list, nie polecony z przeprosinami i czekiem...). żadnego potwierdzenia mailowego, prośby o podanie danych do przelewu, numeru referencyjnego.. Nic!

Byłem z tym czekiem w kilku bankach. Niestety w mojej okolicy niema możliwości zrealizowania czeku. Musiałbym pewnie jechać gdzieś daleko do PKO i to dwukrotnie ponieważ czek który dostałem jest inkaso... Napisałem do Ruinera, że czek który wysłali nie jest papierem wartościowym, że wysłałem im prośbę o przelew oraz że otrzymali wcześniej wszystkie dane do realizacji przelewu.

Odpisali mi żebym im przesłał oryginał czeku a w zamian wyślą kase przelewem.
Problem mam teraz taki że czek gdzieś się zapodział i za boga/Boga nie mogę go namierzyć.

Na szczęście mam zdjęcie tego czeku i wszystkie dane są do odczytu, tylko czy z tymi informacjami mogę coś zdziałać?
Co w tej sytuacji? Ryanair wie, że czek otrzymałem i z bezsensownego powodu chce ten bezwartościowy czek z powrotem.

Nie będę im pisał że nie mam czeku. Może ktoś wie jaki jest termin ważności lub czy bank może wystawić nowy czek a stary anulować.
Albo czy ryanair może go wycować na przykład?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2569 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 129  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group