Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#461 PostWysłany: 19 Sie 2017 15:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 1316
Loty: 104
Kilometry: 191 467
srebrny
Sandersonia napisał(a):
Mój lot był spóźniony o 2godz 50 min. Nie wiem w końcu czy musi być opóźnienie minimum 3 godz aby ubiegać się o odszkodowanie?

Tak, minimum 3 godz., ale te liczą się do momentu otwarcia drzwi samolotu, a nie do momentu lądowania/przyziemienia. Potem jeszcze kołowanie, podpinanie się do rękawa, albo czekanie na dojazd schodów zajmuje kilka(naście) minut.
_________________
Moje relacje: Bolonia & Trapani 2022Münster 2022
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
#462 PostWysłany: 21 Sie 2017 17:49 

Rejestracja: 21 Sie 2017
Posty: 5
DudiTheMaster napisał(a):
Lot GDN - WAW w niedzielę 6 czerwca (planowo o 18.50). Wsiedliśmy do samolotu, okazało się, że jest jakiś problem techniczny z uszczelką drzwi. Wysiedliśmy. Na lotnisku w kasie pytałem czy coś nam się należy/przebukowanie itd. Pani twierdziła, że dopiero po 5 godzinach (LOL). Miałem sporo czasu żeby poczytać co i jak, m.in. to forum (a już miałem wypełniać formularz na AirHelp). Finalnie odlecieliśmy po godz. 23.

Następnego dnia (7 sierpnia) wypełniłem formularz Ryanaira (angielski) i dołączyłem do niego screena karty pokładowej (miałem w apce) + potwierdzenie opóźnienia Ryanaira które przyszło. 9 sierpnia dostałem potwierdzenie, że dostanę 250 euro (w ciągu 14 dni). Kasa na konto wpłynęła 16 sierpnia.


Leciałem tym samym lotem, czy mógłbyś podać link do formularza na którym zgłaszałeś roszczenie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#463 PostWysłany: 21 Sie 2017 17:52 

Rejestracja: 10 Mar 2015
Posty: 4
Przepraszam, wkradł się błąd. 6 sierpnia, nie czerwca.


Ostatnio edytowany przez krasnal, 21 Sie 2017 19:12, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#464 PostWysłany: 21 Sie 2017 19:25 

Rejestracja: 21 Sie 2017
Posty: 5
Właśnie o ten lot mi chodzi. Nie zauważyłem, że podałeś inną datę, tylko przeczytałem o awarii drzwi.
Czy mógłbyś podać z jakiego formularza korzystałeś. Najlepiej link. Proszę
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#465 PostWysłany: 21 Sie 2017 20:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Tak trudno przejrzeć ostatnich kilka stron wątku? Znalezienie tego linku zajęłoby mniej czasu niż napisanie postu.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#466 PostWysłany: 21 Sie 2017 20:35 

Rejestracja: 08 Lis 2013
Posty: 253
niebieski
Opóźniony lot z 12 sierpnia - wnioski wypełnione tydzień temu w sobotę, dziś doszły maile z prośbą o wypełnienie informacji bankowych pod adresem: https://complainttracker.ryanair.com.
Po podaniu wszystkich danych dostałem potwierdzenie, a potem maila z taką treścią:
Cytuj:
Thanks, we have received your claim, however we need some additional information and sent a request to you in relation to this. Please review our request and upon receipt we will process your claim without delay.


Wypełniać to jeszcze raz czy już jest spoko?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#467 PostWysłany: 22 Sie 2017 10:50 

Rejestracja: 02 Sie 2017
Posty: 4
bo76 napisał(a):
Moja reklamacja zakończona pozytywnie, dziś pieniądze wpłynęły na konto.



Super, gratuluje. Ja nadal czekam, dostałam decyzję, że przyznali to odszkodowanie, minęło 10 dni roboczych i nic :(. Nie wiem jaka może być przyczyna) Może jakiś problem z przelaniem pieniędzy? Bilety kupowałam płacąc kartą kredytową,limit na karcie 5000 tyś, a rekompensata wyszła trochę ponad, czy to może być problem Czy po prostu w ciula ze mną lecą??/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#468 PostWysłany: 22 Sie 2017 10:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Kama888 napisał(a):


czy to może być problem Czy po prostu w ciula ze mną lecą??/

Wszystko możliwe,ale żeby aż tak ;) Poczekaj jeszcze parę dni i się przypomnij, tylko bardziej dyplomatycznie :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#469 PostWysłany: 22 Sie 2017 14:32 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
@Kama888
Masz spory limit na karcie, nie ma się co przejmować brakiem kasy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#470 PostWysłany: 22 Sie 2017 14:54 

Rejestracja: 02 Sie 2017
Posty: 4
@walerek, limit jest, ale kasy już brak hehe. Jeśli się należy, to mają płacić bez względu czy ktoś ma czy nie ma kasy ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#471 PostWysłany: 22 Sie 2017 15:09 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
@Kama888
Z drugą częścią twego tekstu się jak najbardziej zgadzam.
W poprzednim poście pisałem o olbrzymim limicie na karcie 5mln. :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#472 PostWysłany: 31 Sie 2017 17:18 

Rejestracja: 08 Lis 2013
Posty: 253
niebieski
Mały update i info o zwrotach za odwołany lot z 12.08.17 - samolot miał wystartować o 13:35, a wystartował o 19:20 (wg info z Chopina).
Mimo, że nie wsiedliśmy do samolotu pieniądze za 3 osoby już od kilku dni są na koncie. Nie wiemy co z jednym zwrotem bo miał być rozpatrzony indywidulanie. Także całkiem pozytywnie, bo nie sądziłem, że zwroty obowiązują jak wybierze się alternatywny środek transportu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
      
#473 PostWysłany: 05 Wrz 2017 21:16 

Rejestracja: 05 Wrz 2017
Posty: 3
Hej:) Czy może ktoś mi podpowiedzieć co mogę odpisać na tego maila od ryanair?

"We sincerely regret the delay of your flight FR4055 from Paris to Warsaw on the
03/09/2017, which was due to airport’s technical failure.
However, as this delay was unexpected and therefore outside Ryanair’s control we regret to
advise that no monetary compensation is due under EU Regulation 261/2004.
Thank you for flying with us and I hope we will have the pleasure of welcoming you
on–board another Ryanair flight again soon."

lot Paryż-Warszawa opóźniony o ponad 3 godziny z przyczyn technicznych.
Wiem, że należy mi się odszkodowanie, ale ryanair twierdzi, że to nie ich wina.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#474 PostWysłany: 05 Wrz 2017 21:25 

I tak też to wygląda, coś tam "technicznie" na 4 godziny nie zagrało...całą reszta poza tym jednym lotem wzorcowo

Co chcesz odpowiedzieć, jak nie wiesz co

Skarga odpowiednik francuskiego ULC i oni wyjaśnią, odp. na reklamację od Ryanair już masz

Załączniki:
Beauvais.PNG
Beauvais.PNG [ 56.04 KiB | Obejrzany 857 razy ]
Góra
 PM off  
      
#475 PostWysłany: 05 Wrz 2017 21:43 

Rejestracja: 05 Wrz 2017
Posty: 3
Dziękuję za odpowiedź.
Czyli powinnam składać skargę? Czy dalej pisać do ryanair w tej sprawie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#476 PostWysłany: 05 Wrz 2017 21:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Anonymous napisał(a):
Skarga odpowiednik francuskiego ULC i oni wyjaśnią, odp. na reklamację od Ryanair już masz
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#477 PostWysłany: 07 Wrz 2017 17:12 

Rejestracja: 07 Wrz 2017
Posty: 1
Zarejestrowałem się na forum specjalnie, żeby wszystkim podziękować za dobre rady. To tu znalazłem wskazówki, które pozwoliły mi błyskawicznie załatwić sprawę. Jaka to sprawa? Otóż:

2.09.2017 - lot FR6876 z BGY do KRK opóźniony 0 3h01m
4.09 - napisłem do Ryana, żeby mi przelali na konto kwotę 6x250E (bo na rezerwacji było 6 osób)
5.09 - list od Ryana, że sorry za spóźnienie samolotu i że zgadzają się na przelew, który powinien dojść w ciągu 10 dni roboczych
07.09 (czyli dziś) - pieniądze na koncie

Jeszcze raz dziękuję i zachęcam do reklamacji :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#478 PostWysłany: 07 Wrz 2017 17:40 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 30
Raphael napisał(a):
Sandersonia napisał(a):
Mój lot był spóźniony o 2godz 50 min. Nie wiem w końcu czy musi być opóźnienie minimum 3 godz aby ubiegać się o odszkodowanie?

Tak, minimum 3 godz., ale te liczą się do momentu otwarcia drzwi samolotu, a nie do momentu lądowania/przyziemienia. Potem jeszcze kołowanie, podpinanie się do rękawa, albo czekanie na dojazd schodów zajmuje kilka(naście) minut.


Jak udowodnić, o której faktycznie otworzyły się drzwi samolotu? Na portalach typu flightradar podawana jest bodajże godzina lądowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#479 PostWysłany: 07 Wrz 2017 19:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 1316
Loty: 104
Kilometry: 191 467
srebrny
Jak udowodnić... szczerze mówiąc, nie wiem. Mi Ryanair sam z siebie przysłał w mailu potwierdzenie, że spóźnili się tyle, a tyle, i wg. moich obliczeń podał czas liczony nie do momentu przyziemienia, ale do momentu otwarcia drzwi.
A różnica była bodajże 2:58-3:00 (w zależności od tego jak kto miał ustawiony zegarek) opóźnienia do przyziemienia i jakieś 3:10 do otwarcia drzwi.
_________________
Moje relacje: Bolonia & Trapani 2022Münster 2022
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#480 PostWysłany: 08 Wrz 2017 11:33 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 30
U mnie wyszło 2:40 do przyziemienia, co prawda to był Wizzair nie Ryanair ale zapytałem z ciekawości ;) Tak więc 20 minut do otwarcia drzwi raczej i tak nie minęło. .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group