Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#301 PostWysłany: 20 Maj 2017 22:23 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 470
niebieski
Jest 22:18, siedzę w samolocie do Pizy, który miał wystartować o 18:35. Na pokład weszliśmy ok 22.00 pilot powiedział, że opóźnienie wynika z zamknięcia lotniska w Pizie z powodu jakichś pokazów lotniczych. Po 2 minutach dodał, że musimy jeszcze czekać dodatkowe 25 minut. Czy w takim przypadku jest sens starać się o odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tanie loty do Zadaru z Katowic, Krakowa, Poznania, Warszawy i Wrocławia za 118 PLN Tanie loty do Zadaru z Katowic, Krakowa, Poznania, Warszawy i Wrocławia za 118 PLN
Urlop na Malcie za 1549 PLN. Loty z Katowic + 4 noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop na Malcie za 1549 PLN. Loty z Katowic + 4 noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
#302 PostWysłany: 20 Maj 2017 22:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
Sens jest bo pokazy są raczej planowane z dużym wyprzedzeniem.Opóźnienie przekroczy 3 godz. więc co szkodzi złożyć reklamację,250 E piechotą nie chodzi ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#303 PostWysłany: 20 Maj 2017 23:15 

hank napisał(a):
Jest 22:18, siedzę w samolocie do Pizy, który miał wystartować o 18:35. Na pokład weszliśmy ok 22.00 pilot powiedział, że opóźnienie wynika z zamknięcia lotniska w Pizie z powodu jakichś pokazów lotniczych. Po 2 minutach dodał, że musimy jeszcze czekać dodatkowe 25 minut. Czy w takim przypadku jest sens starać się o odszkodowanie?


Z odszkodowaniem będzie kłopot:
- nie wiadomo skąd na stronie Lotniska Modlin wzięła się ta godzina odlotu 18:35, planowo ten lot startuje o 19:50
- planowo miał wylądować o 22:05, oczekiwany jest w Pisa o 00:43 czyli z odszkodowania nici

https://www.flightradar24.com/data/airp ... a/arrivals

https://www.flightradar24.com/data/flights/fr9946

Załączniki:
PISA.PNG
PISA.PNG [ 21.41 KiB | Obejrzany 1974 razy ]
Góra
 PM off  
      
#304 PostWysłany: 21 Maj 2017 00:36 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 470
niebieski
Początkowo miał lecieć o 19:50, ale jakoś 2 tygodnie temu Ryanair rozsyłał maile z informacją o zmianie godziny na 18:35.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#305 PostWysłany: 21 Maj 2017 22:23 

Rejestracja: 21 Maj 2017
Posty: 3
hank - przyleciałem tym samolotem z Pizy. Mieliśmy startować o 15:55, odleciał o 19:18. Twierdzili, że przez air show (chyba to żadna siła wyższa) i drobne problemy techniczne! W Pizie rzeczywiście mialy być jakieś pokazy, na lotnisku było gęsto - nie wiem czy wstrzymali wszystkie loty? Ale chyba o takich akcjach linie lotnicze wiedzą wcześniej.
Zamierzam skorzystać z odszkodowania, z tego formularza: https://contactform.ryanair.com/?cr=eu261&lg=en&id=78, podobnie jak większość pasażerów naszego lotu - każdy sobie robił zdjęcie wyświetlacza z aktualną godziną startu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#306 PostWysłany: 21 Maj 2017 22:27 

1. zdjęcia to się robi z godziną LĄDOWANIA
2. ostatecznie ciebie czeka walka z WŁOSKIM odpowiednikiem ULC, a sytuacja jak dla mnie jest mega dziwna z powodów z mojego postu wcześniej
Góra
 PM off  
      
#307 PostWysłany: 22 Maj 2017 09:35 

Rejestracja: 21 Maj 2017
Posty: 3
Odległość Piza-Warszawa wynosi poniżej 1500 km. Czy w tym przypadku odszkodowanie nie należy się już po 2 godzinach opóźnienia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#308 PostWysłany: 22 Maj 2017 09:48 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8913
Loty: 997
Kilometry: 958 572
platynowy
Nie, odszkodowanie należy się za opóźnienie o co najmniej 3 godziny.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#309 PostWysłany: 22 Maj 2017 09:51 

Kolejny, a tak to jest jak moderacja wpada na "genialny" pomysl utrzymywania tysiaca tematów o odszkodowaniach za opóźniony lot
Napisz @Erhord, że chcesz 600 euro, ale najpierw to sobie wywalcz i co najważniejsze POCZYTAJ to forum
Góra
 PM off  
      
#310 PostWysłany: 22 Maj 2017 10:05 

Rejestracja: 21 Maj 2017
Posty: 3
gorny77: nie wiem skąd w Pani/Panu tyle agresji wobec innych użytkowników forum. Dziękuję za dobre rady. Polecam wziąć się za siebie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#311 PostWysłany: 22 Maj 2017 10:11 

Agresji zadnej, moze stanowczo proszę np. o poczytanie co nieco przed tu napisaniem
Bardzo dobra lektura to strona ULC Polska z podstroną "Prawa Pasażera"
Góra
 PM off  
      
#312 PostWysłany: 23 Maj 2017 15:21 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 470
niebieski
miriam napisał(a):
Sens jest bo pokazy są raczej planowane z dużym wyprzedzeniem.Opóźnienie przekroczy 3 godz. więc co szkodzi złożyć reklamację,250 E piechotą nie chodzi ;)

Zgłoszenie poszło, ładnie opisane, załączyłem co się dało. Zobaczymy :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#313 PostWysłany: 26 Maj 2017 17:10 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 470
niebieski
Cóż, wypada mi pochwalić Ryanair za szybką i pomyślną odpowiedź :shock:
Co ciekawe, za przyczynę opóźnienia podali usterkę techniczną samolotu, nie żadne zamknięcie lotniska z powodu jakiegoś airshow.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#314 PostWysłany: 07 Cze 2017 18:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Wrz 2014
Posty: 51
1. 05.06.17 r. lot z Korfu do Warszawy opóźniony o prawie 8h (chyba awaria samolotu)
2. 05.06.17 r. (godz. 21:00) napisałam wniosek do linii o odszkodowanie poprzez formularz wskazany na początku tego wątku :-)
3. 06.06.17 r. otrzymałam potwierdzenie przyjęcia sprawy
4. 07.06.17 r. otrzymałam decyzję o przyznaniu odszkodowania po 250 euro na pasażera :D , które powinno trafić na moje konto w ciągu najbliższych 10 dni roboczych

Tak błyskawicznej reakcji się nie spodziewałam!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#315 PostWysłany: 09 Cze 2017 11:05 

Rejestracja: 09 Cze 2017
Posty: 2
Też leciałem tym opóźnionym lotem FR9945 z Pizy do Modlina. Wypełniłem wniosek EU261 i zaakceptowali zwrot za 2 bilety, czyli 2111,20 zł (2x250 EUR). Dziś (czyli po 12 dniach roboczych, a mieli na to 10 dni) dostałem przelew. Wszystko fajnie, gdyby nie to, że przelew jest na inne nazwisko i dwukrotnie wyższą kwotę (4222,40zł)... Same problemy...

Szukam teraz sposobu kontaktu z nimi w takiej sprawie żeby to wyjaśnić i zwrócić nadpłatę, ale ich zagmatwane zakładki kontaktowe nie ułatwiają sprawy, a nie uśmiecha mi się wizja czekania godzinę na konsultanta na płatnej infolinii.
Góra
 Profil Relacje PM off
Abcn lubi ten post.
 
      
#316 PostWysłany: 09 Cze 2017 11:45 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
@Najki Potrąć co ci się należy ,a resztę przelej jako zwrot na konto z którego wykonano przelew i po problemie. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#317 PostWysłany: 09 Cze 2017 13:25 

Rejestracja: 21 Gru 2010
Posty: 395
niebieski
W systemie Ryanair mam status reklamacji zakończony, lecz nie dostałem od nich żadnego maila (w spamie też nic nie ma). Na czacie każą pisać jeszcze raz reklamację. Naprawdę nie ma innego sposobu?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#318 PostWysłany: 09 Cze 2017 13:31 

Z tego co pamiętam 2 x tej samej reklamacji nie da się w Ryanair złożyć

Cierpliwie czekasz 30-dni na odpowiedź, potem z potwierdzeniem wysłania skarga do ULC i ten im zapewne przypomni o obowiązkach
Góra
 PM off  
      
#319 PostWysłany: 12 Cze 2017 10:56 

Rejestracja: 09 Cze 2017
Posty: 2
Cytuj:
@Najki Potrąć co ci się należy ,a resztę przelej jako zwrot na konto z którego wykonano przelew i po problemie. ;)


Uff, dobrze, że tak nie zrobiłem... Otóż dzisiaj przyszedł właściwy przelew z moim nazwiskiem. Otrzymałem więc sumarycznie trzykrotnie większą rekompensatę niż powinienem :P W piątek zgłosiłem im to na czacie i sprawa jest w toku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#320 PostWysłany: 12 Cze 2017 11:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
Nic by się nie stało,po tym co teraz dostałeś odesłałbyś resztę z tamtego i sumarycznie byłoby o.k. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group