Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://contactform.ryanair.com/?cr=4-0 ... 0%93+EU261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2237 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 108, 109, 110, 111, 112  Następna
Autor Wiadomość
#2201 PostWysłany: 10 Sty 2019 17:10 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3852
platynowy
@domikana
Cytuj:
Czy naprawdę informacja podana na lotnisku, że opóźnienie wynikało z powodu czynności operacyjnych nie ma znaczenia?

Nie ma żadnego znaczenia. Ale do ULC oczywiście możesz napisać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2202 PostWysłany: 11 Sty 2019 15:48 

Rejestracja: 11 Sty 2019
Posty: 1
@domikana

Ja miałem tego samego dnia taką samą sytuację z tym samym przewoźnikiem, ale lot do Leeds Bradford, który został odwołany. A jako że skargę do ULC można złożyć przez ePuap, zajmuje to ok. 15 minut. Więc wydaje mi się że warto - jakkolwiek Ryanair prawdopowodnie miał prawo do odwoływania lotów w tym dniu, to niech się z tego wytłumaczą przed instytucją do tego powołaną ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2203 PostWysłany: 11 Sty 2019 20:33 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 11
-- 11 Sty 2019 20:17 --

Ryanair przed sekundą napisał email że odwołuje dla naszego klienta lot z Hamburga do Lizbony i przekierowuje go na lotnisko w Bremie.

Czy w takim przypadku przysługuje odszkodowanie w kwocie 400 eur ?

I drugie pytanie - czy ten formularz refundacji to jest formularz dotyczący odszkodowań czy tylko zwrotu kwoty zapłaconego biletu :https://schdchng.ryanair.com//Refund?i=1545G7YPGH00154304-FR2942D1IJ50BRELISM155A4R12BC&lg=pl&p=1

-- 11 Sty 2019 20:33 --



dodam tylko że lot jest w poniedziałek 14.01


Ostatnio edytowany przez Abcn, 12 Sty 2019 02:00, edytowano w sumie 1 raz
Autocytat - czy nie możesz edytować twoich postów?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2204 PostWysłany: 11 Sty 2019 22:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4247
HON fly4free
Możesz jaśniej z tym przekierowaniem?.
Konkretnie jaki był (godziny)lot pierwotny a jaki jest ten alternatywny.?


Ostatnio edytowany przez Abcn, 12 Sty 2019 02:02, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2205 PostWysłany: 11 Sty 2019 23:51 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 11
miriam

14.01.2018 - lot Hamburg-Lizbona
zmieniono na:
14.01.2018 - lot Brema-Lizbona

godziny lotów zostały NIEZMIENIONE.
Zmieniono wyłącznie miejsce odlotu


Ostatnio edytowany przez Abcn, 12 Sty 2019 01:34, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2206 PostWysłany: 11 Sty 2019 23:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11961
HON fly4free
Ryanair nie ma takiej trasy
14.01.2018 - lot Brema-Lizbona

przynajmniej w styczniu...

Nie lepiej w godzinach pracy od razu zapytać na darmowym Czacie o powód (strajk, czasowe zamknięcie lotniska itp itd), a tu jakby tylko liczyło się czy odszkodowanie się należy....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2207 PostWysłany: 12 Sty 2019 00:07 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 11
Dear Customer

Ryanair wish to advise that your Ryanair flight(s), on the 14th January 2019, will operate to/from Bremen Airport instead of Hamburg Airport.

Proszę o pomoc w odpowiedzi na zadane pytanie


Ostatnio edytowany przez Abcn, 12 Sty 2019 01:35, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2208 PostWysłany: 12 Sty 2019 00:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11961
HON fly4free
Czat Ryanair najlepiej niemiecki, jutro po 7 rano

Dzień dobry, otrzymałem do rezerwacji o numerze .....informację
"Ryanair wish to advise that your Ryanair flight(s), on the 14th January 2019, will operate to/from Bremen Airport instead of Hamburg Airport."

Proszę o informację o przyczynie zmiany lotniska wylotu oraz czy zostaną zwrócone koszty transportu (pociąg itp) w celu zmiany lotniska wylotu

To tyle tytułem wstępu....by w ogóle móc rozpocząć rozważania....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2209 PostWysłany: 12 Sty 2019 00:18 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 11
Pytanie dotyczy odszkodowania za zmianę lotniska wylotu na kilka dni... jak to się ma do kwestii zwrotu za pociąg czy inny środek transportu.

Twoje propozycje pytań do Ryanair są dla nas kompletnie bezcelowe bo nie możemy dotrzeć na lotnisko w Bremie (za mało czasu), ani nawet nie zamierzamy


Ostatnio edytowany przez Abcn, 12 Sty 2019 01:37, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2210 PostWysłany: 12 Sty 2019 00:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11961
HON fly4free
Istotą starania się o odszkodowanie jest poznanie przyczyny w tym wypadku odwołania lotu np. odszkodowanie od linii lotniczej nie przysługuje, gdy 11.01 linia lotnicza zostanie poinformowana, że 14.01 musi odwołać dany lot z powodu strajku kontrolerów lotu

To podstawa podstaw czy też oczywista oczywistość :shock: + i tak trzeba będzie wystąpić z reklamacją w tym wypadku do Ryanair
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2211 PostWysłany: 12 Sty 2019 00:29 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1008
Loty: 76
Kilometry: 168 295
srebrny
Forum to nie profesjonalna strona dla prawników, którzy otrzymują wynagrodzenie za porady, ale grono miłośników latania i prawa. Jeśli żądasz odpowiedzi dla waszego klienta w tak pretensjonalny sposób to w wujku google znajdź kancelarię prawną, która udzieli poradę za pieniądze. Jeśli klient nie jest, aż tak istotny to niech jedzie do Bremy i kleci sam sobie wniosek o odszkodowanie.

Chciałem napisać swoje zdanie rozważania, ale odechciało mi się, bo jeszcze uznasz je za mądrości ludowe. Pokory!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2212 PostWysłany: 12 Sty 2019 00:41 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 11
ansbach
1. Zadane zostało konkretne pytanie.
2. Odpowiedzi dotyczyły czegoś kompletnie innego tak jakby czytający nie rozumiał pytania lub co bardziej prawdopodobne był ...
3. Każda kolejna wypowiedź kompletnie rozmywała temat a to w sieci nazywa się trollowanie


Ostatnio edytowany przez Abcn 12 Sty 2019 01:57, edytowano w sumie 2 razy
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2213 PostWysłany: 12 Sty 2019 00:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11961
HON fly4free
Jeśli już ktoś tu trolluje i jest odporny na wiedzę to wyłącznie Ty

Odpowiedź brzmi "nie należy się odszkodowanie", bez choćby lakonicznego poznania przyczyny,

Jeśli chodzi o formularz reklamacyjny: po 5 sekundach do znalezienia na stronie FR

https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... lowane#0-0


https://eu261compensationclaims.ryanair ... hp?l=pl_PL


....


Ostatnio edytowany przez gorny77, 12 Sty 2019 01:46, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2214 PostWysłany: 12 Sty 2019 01:15 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1008
Loty: 76
Kilometry: 168 295
srebrny
Nie ucz ojca dzieci robić. Z odszkodowaniami jest jak z dr House trzeba pomyśleć, poznać okoliczności, fakty etc. Jesteś tutaj, aby znaleźć odpowiedź. Jeśli jej nie znasz czytaj nie masz o tym pojęcia to odpowiedz na pytania, bo to czy coś ma lub nie ma znaczenia nie decydujesz Ty. Causa finita.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2215 PostWysłany: 12 Sty 2019 22:14 

Rejestracja: 26 Gru 2018
Posty: 6
Zbanowany
@domikana

Nieważne co napiszesz do Ryanaira - my i tak mamy to w dupie. Po prostu patrzymy czy na lot, o który zakłakłądasz wniosek przyznajemy odszkodowanie od ręki czy nie. Jak nie to możęsz do nas pisać cokoliwek my i tak mamy obowiązek wysyłać Ci mail, żę jst nam przykro pierdu pierdu, ostateczna decyzja. Także nie strzęp języka, bo nikt nie czyta tego co piszesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2216 PostWysłany: 12 Sty 2019 22:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11961
HON fly4free
toskawek napisał(a):
Witam wszystkich!

Pochwalę się na poczatku że pracuje w customer service rajana i to ja między innymi odpowiadam na wasze wnioski o odszkodowanie;)

Ktoś ma jakieś pytanko to odpowiem wam po ludzku jak będę miał chwilkę także zapraszam: zesu66@gmail.com

Tu wielu miało nadzieję na pomoc, a ty tak wprost, gdzie FR ich ma......suwerena czy pyskacza... :)
Choć meritum wypowiedzi jest konkretne: w reklamacji wyłącznie "suche fakty"
Przy okazji, da się ustalić krzykaczowi wyżej powód przeniesienia lotu do Lizbony?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2217 PostWysłany: 13 Sty 2019 02:21 

Rejestracja: 26 Gru 2018
Posty: 6
Zbanowany
@boots Nie wie: nudziło mi się, więć pomyślałem, że podpowiem coś ludziom co mi szkodzi. Nie rozumiem podjeżliwości. Jak moje odpowiedzi się nie podobają wisi mi to i powiewa.
@miriam no raczej płakać ale czego się spodziewać po tanich liniach loniczych. Ostatnie na czym rajanowi zależy to opinia o nim wśród pasażerów, którzy i tak z nami polecą, bo jest tanio. Nieważne czy będą marudzić czy nie.
@bartkubek W sprawie tego przekierowania do Lizbony: w teorii za każdą zmianą lotu, która była podana do wiadomości na mniej niż 14 dni przed początkowym odlotem powinno być odszkodowanie. "Divertion" - przekierowanie na inne lotnisko niż początkowo to zamierzone również. Takżę uzupełnij wniosek, zobacz czy Ci dadzą od ręki odszkodowanie jak tak spoko, jak nie a powód będzie dość dziwny to myśl czy iść z tym gdzieś dalej czy nie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2218 PostWysłany: 13 Sty 2019 09:32 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2258
Loty: 137
Kilometry: 122 843
srebrny
@toskawek czemu odrzucacie wnioski o odszkodowania za strajk Waszych załóg? Jaka jest polityka pod tym względem? Liczycie, że ludzie się do ULCu nie będą skarżyć?
Góra
 Profil Relacje PM off
Hose lubi ten post.
 
      
#2219 PostWysłany: 13 Sty 2019 12:34 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1008
Loty: 76
Kilometry: 168 295
srebrny
Jak to czemu, bo to miliony EUR. Do czasu ostatniego wyroku TSUE strajki traktowano jako nadzwyczajna okoliczność, ostatnio się to zmieniło i to boli. Tyle tylko, że Trybunał zamiast jasno napisać, że każdy strajk legalny czy dziki wpisuje się w ramy normalnego wykonywania działalności lotniczej to odnosił się do strajku dzikiego. Przez co nasz ULC podążając literalnie kręci nosem czy się należy czy nie bo w wyroku była mowa jedynie o dzikim.

Czy LOT wypłacał za swój strajk? Czy wskazywał strajk czy powody operacyjne?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
toskawek lubi ten post.
 
      
#2220 PostWysłany: 13 Sty 2019 13:24 

Rejestracja: 26 Gru 2018
Posty: 6
Zbanowany
@vincenz bo strajki w rajanie są średnio co 2 miesiące i tych lotów jest w cholere. Poza tym to pytanie jest zadane jakby to pracownicy odpowiadający na maile mieli jakis wpływ na decyzje odnosnie odszkodowania: my tutaj nie mamy żadnej decyzyjności. Instrukcja przychodzi z Dublina czy na ten lot jest dawane odszkodowanie od ręki czy należy pasażerowi odmówić i napisać mu powód dlaczego nie. Jesli mu się cos nie podoba i marudzi to mamy napisać mail że to decyzja ostateczna, nie obchodzi nas żadne tłumaczenie i prawne wywody. Jesli pasażer idzei z tą odpowiedzią do "ULC i sprawa tam trafia, to customer serivce sie tym nie zajmuje.My tylko odpisujemy na maila lub wysyłamy do Dublina, do bankingu informacje, żeby zrobili ransfer na ten i ten iban należacy do tego i tego pasażera. Jasne, mogę zrobić cos takiego, że odpisze pasażerowi, że za 10 dni dostanie bank transfer, a w decyzjach jest odmowa na jego lot o którym pisze, wysyłam info do Irlandii żeby zapłacili a potem Dublin sprawdza (mimo że zarabiają miliardy euro to sprawdzają każdy cent, który wypłącają: czy aby na pewno się nalezy) to i wysyłają do mnie wiadomość: co ja ***robię?! Mam natychmiast napisać wiadomość pasażerowi że ***nic nie dostanie, że to pomyłka blablabla. Bo żadna placówka customer service nie płaci - wszystko idzie przez Dublin


Ostatnio edytowany przez Washington, 13 Sty 2019 14:24, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź niekulturalna/obrażająca innych/używanie słów wulgarnych, obraźliwych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2237 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 108, 109, 110, 111, 112  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group